stamatisx

Triumph Moto2 765 και μετατροπή 675 σε track bike

23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Απορία από άσχετο, από όλα αυτά τα εξωτικά καλούδια, τα πηνία γιατί χτίζουν αλλαγής; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Χρήζουν καλέ, όχι χτίζουν. Η μοτοσυκλέτα σε trackday μορφη, δεν χρειάζεται το ηλεκτρικό ρεύμα που χρειάζεται η street μορφή, αφού λείπουν φώτα, κόρνες κ.ο.κ. οπότε μπαίνει μικρότερο πηνίο, με μικρότερο ρότορα, που έχει μικρότερη μάζα (ο ρότορας) και άρα μικρότερη περιστροφική αδράνεια, στο άλλαγμα των στροφών του κινητήρα.

@stamatisx velocity stacks, όχι stucks. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Απορία από άσχετο, από όλα αυτά τα εξωτικά καλούδια, τα πηνία γιατί χτίζουν αλλαγής; 

Μικρότερη περιστρεφόμενη μάζα

Triumph T675 2013+ Race Generator kit. 

This is the complete race generator kit including the lightweight flywheel, stator, mounting plate, cup fasteners, connectors and specific regulator / rectifier.

Significantly lighter than standard, offering higher output than 'race kit' versions, providing increased throttle response,less gyroscopic forces and more bhp everywhere.  It is designed to fit high performance injection engines, and as a replacement for standard alternator systems.

Typical gains on a standard bike are around 4-5bhp and generally the higher the state of tune of the bike the greater the gain.

With fuel injected bikes the option to run a 'total loss' system has become impossible, due to the drains from fuel pumps and injectors.  The standard alternators are designed to run headlights etc and need to be able to supply significantly more power than you will ever need on a race bike.  This means you can use a considerably smaller system, reducing the weight of the crankshaft assembly.  

Most race kit generators have a smaller rotor with less windings running single phase in the stator so that they produce less outright power (and accordingly take less power from the crank to generate the electricity), and use a standard reg/rec.

The problem with this is that you have to rev the engine quite hard to produce any useable power and any excess electricity created is still converted to heat in the reg/rec and thrown out the back of the bike.

Our generators also use a small rotor but our windings are 3 phase and have a lot of turns of fine wire.  This allows us to provide strong and consistent power at lower revs, but the clever part is in the reg/rec.  The reg/rec contains a switching system which cuts the generating power when the desired voltage is reached and therefore the power is not taken from the crank to convert to unwanted electricity in the first place.  This is why our reg/recs run much cooler than standard models and why you cannot use our generators with a standard reg/rec as the generator would be under load all the time creating excessive heat in the windings.

This state-of-the-art alternator uses a tiny 108mm diameter rotor (most of which is a thin plate to bolt it to the starter clutch and carry the ignition points), weighing only 406g.  This significantly reduces the effective weight of the crank by not only reducing the weight of the rotor by over a kilo, but also by reducing the radius over which this weight acts. 

Standard rotors are around 120mm in diameter (compared to ours at 108mm), so the speed of the edge of the rotor is much higher - for example at 14000 rpm the standard rotor edge is travelling at 197mph, our rotor edge is only travelling at under 175mph.  Any motorcyclist knows that lt takes significantly less time and effort to accelerate up to and stop from 175mph than it does with a vehicle 3 times the weight to and from 1970mph; this translates to much improved throttle response and faster acceleration.

406_1232_t675%20dyno.jpg

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

@stamatisx velocity stacks, όχι stucks. 

Σωστός

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τι εχεις χτισει ρε φιλε... να το χαιρεσε!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Χρήζουν καλέ

Δαίμων του t9 και του multitasking! 

Οσο για τα υπόλοιπα, την ίδια απάντηση με από κάτω 

πριν 1 ώρα, το μέλος stamatisx έγραψε:

Μικρότερη περιστρεφόμενη μάζα

 

Γουαο! Από παντού μαζεύονται αλογάκια, ούτε που το είχα σκεφτεί ποτέ! Μαιστα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν βάλεις και τους t-drive rotors που λέγαμε δεν νομίζω να έχει μείνει κάτι άλλο που να μπορείς να κανεις...:dry:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 34 λεπτά, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Αν βάλεις και τους t-drive rotors που λέγαμε δεν νομίζω να έχει μείνει κάτι άλλο που να μπορείς να κανεις...:dry:

Δε θα το'λεγα. Καλτσον δεν ειδα πουθενα...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο θεμα!!!! 

Βαλε και καμια αλλη φωτο αποντο δικό σου  ρε Σταματη να χαζεψουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 55 λεπτά, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Αν βάλεις και τους t-drive rotors που λέγαμε δεν νομίζω να έχει μείνει κάτι άλλο που να μπορείς να κανεις...:dry:

Έχει... και το MXP datalogger της AIM... :biggrin: Αλλά εκεί μετά ανοίγει το κουτί της Πανδώρας...

πριν 28 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Ωραιο θεμα!!!! 

Βαλε και καμια αλλη φωτο αποντο δικό σου  ρε Σταματη να χαζεψουμε

Εντάξει θα ανεβάσω αν είναι μερικές ακόμα φωτό και βίντεο

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

ΠΟΛΥ δυνατο project!!

Να το χαιρεσαι Σταματη!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Δε θα το'λεγα. Καλτσον δεν ειδα πουθενα...

Καλτσον βάζει όταν έρχεται Σέρρες ρε.

ΚΝ και βλακείες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

πολυ ωραιο το οπλο που εχεις φτιαξει Σταματη...:kill:

 

θα κατεβεις πανελληνιο?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 λεπτά, το μέλος devil's animal έγραψε:

πολυ ωραιο το οπλο που εχεις φτιαξει Σταματη...:kill:

 

θα κατεβεις πανελληνιο?

Ήθελα να δοκιμάσω να μπω στην open για να πάρω μια γεύση αλλά προέκυψε το ατύχημα.... Άμα γίνει καλά η πλάτη μου ίσως από του χρόνου...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 λεπτά, το μέλος stamatisx έγραψε:

Ήθελα να δοκιμάσω να μπω στην open για να πάρω μια γεύση αλλά προέκυψε το ατύχημα.... Άμα γίνει καλά η πλάτη μου ίσως από του χρόνου...

τον Σπυρο τον περασες στο γυρολογιο?:laugh:

 

δεν ξερω αν με καταλαβες..

Σταυρος, gsxr k9, τζακουζι Elpida resort...:taz:

Τροποποιήθηκε από τον devil's animal

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος devil's animal έγραψε:

τον Σπυρο τον περασες στο γυρολογιο?:laugh:

 

δεν ξερω αν με καταλαβες..

Σταυρος, gsxr k9, τζακουζι Elpida resort...:taz:

Ρε Σταύρο εννοείται έχω καταλάβει.. :biggrin::biggrin:
Τον Σπύρο τον είχα περάσει... πλέον δε ξέρω... Σεπτέμβρη 7-8 λέω να ανέβω Σέρρες να δω τι γίνεται... :D 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος stamatisx έγραψε:

Ρε Σταύρο εννοείται έχω καταλάβει.. :biggrin::biggrin:
Τον Σπύρο τον είχα περάσει... πλέον δε ξέρω... Σεπτέμβρη 7-8 λέω να ανέβω Σέρρες να δω τι γίνεται... :D 

 

 

Με το καλο η αποθεραπεια και η αναρρωση ρε αγορι...

εγω το πουλησα το gixxer, αλλα αν ανεβεις και βολευει ριξε σημα μηπως ερθω για καφε...

:cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος devil's animal έγραψε:

 

 

Με το καλο η αποθεραπεια και η αναρρωση ρε αγορι...

εγω το πουλησα το gixxer, αλλα αν ανεβεις και βολευει ριξε σημα μηπως ερθω για καφε...

:cheers:

Να σαι καλά ρε συ... έγινε θα στείλω μήνυμα!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Από κάποιο σημείο και ύστερα έχασα το λογαριασμό (κόστος) των μετατροπών που έχεις κάνει. Αν όχι άλλο ένα μηχανάκι, σίγουρα πολύ κοντά. 

 

Φορ δε ρέκορντ η ερώτηση, όλο αυτό το έκανες/έστησες για το χόμπι σου? Ή λαμβάνεις (ή σκοπεύεις να λάβεις) μέρος σε αγώνες? Ρωτώ επειδή είναι του-ματς για μέσο αναβάτη, αν δεν αποσκοπεί κάπου.

 

Όπως και να χει σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες. :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@hayabusas ναι καθαρά και μόνο από χόμπι... το συγκεκριμένο μηχανάκι το είχα πάντα αποθημένο... κάποια στιγμή το '14 κατάφερα και το αγόρασα καινούργιο και με τα χρόνια σιγά σιγά ξεκίνησα να μαζεύω τα κομμάτια για να φτάσω εκεί που έφτασε σήμερα. Μακάρι να ήμουν αγωνιζόμενος γιατί θα είχα και πολύ καλύτερες τιμές στην αγορά όλων αυτών των έξτρα...

Τώρα βέβαια αυτό είναι ένα μηχανάκι που το παντρεύτηκα αν και πριν μερικούς μήνες με είχαν προσεγγίσει για να το πουλήσω με πολύ καλά λεφτά.. αλλά για μένα έχει πλέον συναισθηματική αξία και δεν το έδωσα... 

Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξανφικα νιωθω οτι το Daytona μου ειναι παπι απο τον Γκοργκολη :laugh:.

Φοβερο build, τρεχουν σαλια ακομα και αν τα μισα ειναι αχρηστα σε εμενα.

Οσο για το 765, μονο το κοντερ του θελω που ειναι ερωτας :wub:.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος telephoner έγραψε:

Οσο για το 765, μονο το κοντερ του θελω που ειναι ερωτας :wub:.

Η αλήθεια είναι ότι και μένα μ' αρέσει... αλλά δυστυχώς δεν μπαίνει... επομένως η αμέσως επόμενη λύση είναι αυτή της AiM με το MXS / MXP...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Τα στάδια της μετατροπής από street bike σε track bike

Stock

05NEswW.jpg 

zFrs2TX.jpg

 

Track

nrPf6Jq.jpg

PP36VUo.jpg

 

Track (Race kit)

3FwXVBz.jpg

 

Track (After the accident)

QmnEIZu.jpg

 

Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα