The Dread Rider

Νέα μικρά "κινέζικα" MV Agusta από το 2021

26 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

https://www.gpone.com/en/2019/07/25/news-prodotto/mv-agusta-agreement-with-loncin-for-4-new-models.html

Σήμερα, στις 25 Ιουλίου 2019 η MV Agusta υπέγραψε μια συμφωνία με τον Κινέζικο κολοσσό Loncin Motor Co., με σκοπό να διεκδικήσει ένα κομμάτι της πίτας της μικρομεσαίας κατηγορίας στα 350-500 κυβικά με 4 νέα μοντέλα τα οποία θα παραχθούν σε συνεργασία με την Loncin.

Κρίμας. 

 

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Κριμα;  γιατι; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia caponord abs (998cc) kabuto aeroblade MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

ξενιζει,αλλα λενε οτι ειναι μια κερδοφορα κατηγορια που θα προσφερει εσοδα για την εξελιξη των μεγαλων...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 53 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Κριμα;  γιατι; 

Γιατι η Λοντσιν βγαζει και τα μικρα BMW,  ειναι δοκιμασμενη εταιρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Γιατι η Λοντσιν βγαζει και τα μικρα BMW,  ειναι δοκιμασμενη εταιρια.

Καπου το χανω... 

Δεν καταλαβαινω αν το λες ειρωνικα ηή το εννοεις,επειδη πέρα από την πλάκα δεν έχω ιδέα που κατασκευαζονται τα μικρά bmw

 

Για εμενα κακό δεν είναι. 

Μην γραφω πράγματα που τα έχουμε πει δεκάδες φορές. 

Το 90% των ανταλλακτικων σε όλα μέσα όλα τα είδη, μηχανες, αυτοκινητα,  πλυντηρια, κατσαρολες κλπ,  κατασκευαζονται στην Ασία. 

Λογικο το θεωρω λοιπόν μια τέτοια κίνηση. 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Καπου το χανω... 

Δεν καταλαβαινω αν το λες ειρωνικα ηή το εννοεις,επειδη πέρα από την πλάκα δεν έχω ιδέα που κατασκευαζονται τα μικρά BMW

 

 

Δεν κάνω πλάκα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 56 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Δεν κάνω πλάκα. 

Ωραια αρα δεν διαφωνουμε καπου σωστα; 

Γιατι παρεθεσες γραπτα μου και απαντησες σαν να διαφωνεις καπου. 

Ετσι το εξελαβα εγω τουλάχιστον 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Οχι, η ζωή είναι ωραια. Και ολα τα 300 κυβικα κινέζικα, προσεχως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) HJC RPHA 70 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 26/7/2019 at 8:40 ΠΜ, το μέλος HLIAS έγραψε:

Κριμα;  γιατι; 

Αν και δεν ειμαι ο The Dread Rider,  να σου πω την γνωμη μου.
Η MV Agusta ειναι μια "niche" μαρκα με εμφαση στον σχεδιασμο, ποιοτητα κατασκευης,φινιρισμα, κορυφαια περιφερειακα και υψηλης αποδοσης κινητηρες.
Η Loncin απο την αλλη ειναι μια Κινεζικη εταιρια που φτιαχνει φτηνες μοτοσυκλετες.

Αυτα τα δυο δεν παντρευονται κατα την γνωμη μου. Επισης αν δεν γινουν εκπτωσεις στην κατασκευη τα μικρα θα ειναι πανακριβα λογω των 'προδιαγραφων" της μαρκας.

Οποτε η θα εχουμε μικρες πανακριβες μοτοσυκλετες η θα εχουμε κινεζικες με αυτοκολητα MV Agusta και επειδη δεν πιστευω το πρωτο σεναριο ( ποσοι θα αγοραζαν 300 - 500 κεκ μοτο με κοστος 8-9-10 χιλιαδες € ), δεν θα μου αρεσε ο ευτελισμος της μαρκας. 

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Οκ,  δεν θα διαφωνήσω  με την αποψη αυτη και με βρισκει συμφωνο. 

Απο την αλλη ποιος μας λεει οτι το γνησιο  ιταλικο mv agusta δεν θα κοστιζε 8000 ευρω; 

Ξαναλεω.  Ολες οι εταιριες κατασκευαζουν ανταλλακτικα στην Κινα.  Το οτι δεν το "ξερουμε"  εμεις δεν σημαινει οτι δεν συμβαινει.  

Μπορει πχ ενα ανταλλακτικο να το αγοραζει   απο την χ εταιρια,  αλλα η χ εταιρια κατα 90% το κατασκευαζει στην Κινα. 

Δεν ξερω αν με πιανεις. 

Ναι οκ χανεται η αιγλη του "ειναι ιταλικο" , γερμανικο προιον κλπ,  αλλα δυστυχως ετσι είναι  πλεον. 

Για να καταληξω.  Εγω  την  κινηση αυτη,  δεν την κρινω με το "συναισθημα",  αλλα με την "λογικη" 

 

 

Εχω μια ερωτηση. 

Αν για παραδειγμα διαβαζαμε οτι η mv agusta ανοίγει  εργοστασιο στην Κινα και οχι οτι υπεγραψε συμφωνια με την loncin πως διαολο λεγεται,  θα μας φαινόταν  πιο καλο;  

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που λέει ο Ηλίας.

Θεωρώ οτι τα "Κινέζικα" MV θα είναι παραπλήσιας ποιότητας (αλλοίμονο της της Agusta αν άρχιζε να κατασκευάζει ρέματα),απλώς θα κινείται σε πιο ανταγωνιστικές τιμες λόγω και μόνον των φτηνών εργατικών.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 56 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Εχω μια ερωτηση. 

Αν για παραδειγμα διαβαζαμε οτι η mv agusta ανοίγει  εργοστασιο στην Κινα και οχι οτι υπεγραψε συμφωνια με την loncin πως διαολο λεγεται,  θα μας φαινόταν  πιο καλο;  

Εμένα προσωπικά ναι, θα μου φαινόταν πιο καλό και πιο εύπεπτο διότι ο CEO της MV κύριος Timur Sardarov μίλησε ουσιαστικά για μια διεύρυνση της εταιρίας σε μικρότερα κυβικά κρατώντας ανέγγιχτο το DNA της Agusta. Εδώ όμως ξεφεύγουμε από το <<που>> θα κατασκευάζονται τα νέα μοντέλα και περνάμε στο <<πως>>  και στο << από ποιους >>. Γενικότερα είναι μια κίνηση που εμένα με χαλάει από την άλλη όμως θα με χαλούσε περισσότερο αν κάποια στιγμή η Agusta βαρούσε κανόνι. Απλά είναι θλιβερό να βλέπεις εταιρίες - βιοτεχνίες μοτοσυκλετών να ακολουθούν τέτοια μονοπάτια. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) HJC RPHA 70 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Απο την αλλη και τα iPhone στην Κινα φτιαχνονται οπως και τα κρυσταλα Baccarat, οπως και παρα πολλα αλλα niche προιοντα αλλα οι τιμες τους παραμενουν στον θεο. 
Σε πολλες περιπτωσεις το μειωμενο κοστος παραγωγης δεν σημαινει χαμηλοτερη τελικη τιμη αλλα μεγαλυτερο κερδος στην εταιρια.

 

Δηλαδη αν βγαλει η MV Agusta, μια turismo veloce 500 με δικυλινδρο μοτερ ποσο φθηνοτερη θα βγει απο τα 17.000€ του μεγαλου αν ακολουθησει την σχεδιαση, τα υλικα, το φινοιρισμα κλπ και οι διαφορες ειναι το μοτερ τα περιφερειακα που θα ειναι στενοτερα, μικροτερα αλλα απο τους ιδιους προμηθευτες; 

Εγω λεω κοντα και πανω απο τα 10.000€ 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia caponord abs (998cc) kabuto aeroblade MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

στα ιταλικα φορα και σελιδες fb γινεται χαμος...

πολυ στραβα το εχουν παρει ολοι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια τι συζηταμε τωρα. 

Εχουμε περάσει σε εποχη που ολα ειναι αχταρμας. Δεν υπαρχουν τα made in japan και made in germany κλπ πλεον. 

Με ελάχιστες εξαιρεσεις ολα πλεον φτιαχνονται κινα ταιβαν τουρκια κλπ κλπ. 

Οι ταυτοτητες εχουν χαθει. Αν εξετασουμε επιφανειακα την όλη κατάσταση δεν θα επρεπε να μας νοιαζει. Ποιος νοιαζεται αν ενα bmw φτιαχνεται ισπανια η τουρκια η γερμανια. Κανεις. 

Ποιοτικα δεν υπαρχει διαφορα. 

Αν εξετασουμε βαθυτερα τον λογο τον οποιο γινονται αυτες οι αλχημειες τα τελευταια χρονια ισως θα επρεπε να προβληματιστουμε για το που οδηγουμαστε και για ποιο λόγο μεγαλες εταιρειες ρισκαρουν να χασουν την αιγλη τους με κινεζο συνεργασίες.... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος spiros!!! έγραψε:

Ποιος νοιαζεται αν ενα bmw φτιαχνεται ισπανια η τουρκια η γερμανια. Κανεις. 

Ποιοτικα δεν υπαρχει διαφορα. 

 

F850GS likes this. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν το κάνει όπως η ktm δεν βρίσκω λόγο να έχει κανείς αντίρρηση.Αν το κάνει όπως η Honda,η Suzuki ή η Yamaha όμως εκεί θα είναι λίγο περίεργο(έχω ongoing beef με τα καλάμια,τα φρένα και τα ψαλίδια που επιλέγουν να βάζουν αυτές οι εταιρείες στα φθηνά τους μοντέλα).Η ktm φθηνά αλλά και πάρα πολύ αποτελεσματικά έβγαλε μερικές μηχανές που πραγματικά είναι κοσμήματα του entry level μοτοσυκλετισμού.Ναι έχουν τα θεματάκια τους,αλλά,τουλάχιστον θεωρητικά,παίρνεις ένα πιο premium πακέτο σε πολύ χαμηλότερη τιμή(από την τιμή του να παραγόταν η ίδια ακριβώς μοτοσυκλέτα από την ktm).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Και κάτι ακόμα: Τώρα που όλοι φεύγιυν απο Κίνα και κλείνουν τα εκεί εργοστάσια , βρήκαν να πάνε αυτοί; Μάλλον τους έκαναν καμιά τρελή προσφορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε


O Timur Sardarov (CEO της εταιρείας) αποκαλύπτει ότι τα πρώτα μοντέλα τα οποία θα παραχθούν σε συνεργασία τη Loncin θα φορούν δικύλινδρο(εν σειρά, κατά την εκτίμηση του δημοσιογράφου) κινητήρα 350cc ενώ αναμένονται και μεγαλύτεροι κινητήρες μέχρι 500cc.
H εκτίμηση για την τιμή τους στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 6 και 7 χιλιάδων ευρώ με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό και στόχο να φτάσει η εταιρεία την παραγωγή 25.000 μοτοσυκλετών ετησίως εντός της επόμενης πενταετίας.
Ο νέος κινητήρας είναι πιθανό να εξοπλίζει και κάποιο Adventure ή/και cruiser μοντέλο.Περισσοτερα στην EICMA 2020.
Πηγή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Είμαι περίεργος να δω τα πρώτα μοντέλα,την αρχή έκανε η ΚΤΜ και αφού είδαν ότι υπάρχει κοινό και ζήτηση μεγάλη σε αυτές τις κατηγορίες ακολουθούν αρκετοί.

Καλύτερα για εμάς καθώς οι επιλογές σε αυτά τα κυβικά έχουν αυξηθεί σημαντικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Στα 7.000 δεν είναι το ιταλικό Ducati scrambler 400? Ποιός θα πάρει κινέζικο? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Οποιος εκτιμά τα καλά της υδρόψυξης...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και όποιος δεν έχει 7000.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Και όποιος δεν έχει 7000.

Ξέρω γω, ο εύκολα έγραψε ότι οι τιμές θα κυμαίνονται στα 6-7 για τα κινέζικα mv. Εγώ θα αγόραζα μια "κανονική" μηχανή μτχ. Και όχι κάτι τέτοια μοντέλα της αρπαχτής.

πριν 11 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Οποιος εκτιμά τα καλά της υδρόψυξης...

Αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Να επισημάνω ότι μοντέλο αρπαχτής εννοώ το κινέζικο mv με τον Κινέζο υδρόψυκτο και όχι το Ducati με τον γνωστό ιταλικό  v2 400 και το υπέροχα στημένο πλαίσιο που τα έχει σπάσει στις πωλήσεις... Παρόλα αυτά 7000 δεν θα έδινα με τίποτα.

Τροποποιήθηκε από τον elprimerozen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα