efkola

Νέα Africa Twin 1100cc 2020

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

1084cc αντί για 998 και 101hp(στις 7.500 σ.α.λ.) αντί των 94 του τωρινού.

Euro 5 φυσικά.Ψηλότερη θέση, ψηλότερη ζελατίνα.

Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε 4 εκδόσεις: η Α2(238 κιλά, γεμάτη) ως βασική, η Α4(240 κιλά) , αντίστοιχη της Adventure Sports,ως πιο χωμάτινη. Αυτές οι δυο θα μπορούν να συνδυαστούν με το DCT κιβώτιο στις εκδόσεις D2(248 κιλά) και D4(250 κιλά) αντίστοιχα. Οι πληροφορίες θέλουν όλες τις εκδόσεις να έχουν ρεζερβουάρ 24 λίτρων.

Λεπτομέρειες εδώ .

Τροποποιήθηκε από τον efkola
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Για "χωμάτινη" μηχανή λίγο βαριά δεν είναι στα 240+?

(Δεν ξέρω για αυτό ρωτάω)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

Για "χωμάτινη" μηχανή λίγο βαριά δεν είναι στα 240+?

(Δεν ξέρω για αυτό ρωτάω)

Το 240+ ειναι καταντια για "χωματινη" μηχανη, απλα μπορεις να περασεις ενα χωματοδρομο οπως και με ολα τα αλλα on/off της κατηγοριας.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Το καλό το έκαναν χειρότερο, τόσο απλά. Εκεί που είχαν δημιουργήσει μια κατηγορία που - μέχρι πρότινος - έπαιζαν αξιόλογη μπάλα μόνοι τους κατάφεραν να μπουν στα χωράφια του GS , του 1290 κτλπ όπου δεν έχουν καμία τύχη γιατί ως πρόταση είναι ξεκάθαρα χειρότερη. Βέβαια ο χρόνος θα δείξει αλλά νομίζω πως έκαναν μεγάλη μπαρούφα εκεί στη Φτερούγα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχως στα χωραφια του GS και του 1290 δεν παιζεις μπαλα με 101 αλογα οσο καλο να ειναι το υπολοιπο συνολο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ο κυβισμός έχει να κάνει με το Euro 5 νομίζω και όχι με το ότι προσπαθεί να μπει στα χωράφια των άλλων.

Το αρνητικό που βλέπω, αν ισχύει, είναι ότι όλες οι εκδόσεις θα έχουν το μεγάλο ντεπόζιτο που της αφαιρεί το πλεονέκτημα της μαζεμένης μεγάλης on/off.

To βάρος της μια χαρά είναι (για την κατηγορία). Το παρόν μοντέλο είναι 20 κιλά πιο ελαφρύ από το απλό GS και κάπου 35 από το Adv (η έκδοση Adv κάπου 20 από το ανάλογο GS). To νέο από ότι φαίνεται έχει χάσει βάρος ειδικά στην Adv έκδοση.

ΥΓ. Το μεγάλο, τεράστιο, ηλίθιο φάουλ που πρέπει να διορθώσουν είναι ότι δεν έχει cruise control. Έλεος.

ΥΓ2. Επειδή εμείς εδώ καλά τα λέμε για μαζεμένα on/off να ξέρετε ότι πολλοί δεν το προτίμησαν πριν βγει σε έκδοση Adv (ή αλλιώς μπαούλο) είναι ότι τους φαινόταν πολύ λεπτό.

Τροποποιήθηκε από τον Wolf1138
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

091019-2020-honda-africa-twin-crf1100l-f

 

Από εδώ .

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το ίδιο, τηρουμένων των αναλογιών, είχε κάνει η Honda και με την παλιά Africa Twin... έβγαλε την πρώτη των 650 κυβικών η οποία απέσπασε πάρα πολλά εγκώμια και σύντομα... την αντικατέστησε με αυτή των 750 κυβικών, για την οποία τα εγκώμια ήταν λιγότερα περίπου με την ίδια αιτιολογία για την οποία σήμερα αναρωτιέστε πιο πάνω για τη 1.100 (ότι ήταν πιο βαριά και χωρίς την ανάλογη ιπποδύναμη κλπ.)! Όμως η 750 πουλήθηκε σα ζεστό ψωμί, επειδή ο κόσμος θέλει πάντα το πιο ογκώδες, μεγάλο, εντυπωσιακό και δε συμμαζεύεται! Και η Honda δεν έμεινε σε αυτό, ύστερα έβγαλε τη Varadero, που κι αυτή κατακρίθηκε για μεγάλο βάρος και όγκο και μικρή (ανάλογα με το βάρος) ιπποδύναμη αλλά παρ' όλα αυτά... γέμισε τους δρόμους, είχε εξαιρετική πορεία στην αγορά. Το ίδιο θα γίνει και τώρα αν βέβαια η τιμή δεν ξεφύγει.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος... αλλά όποιος θέλει on-off "ξυράφι", που να είναι πιο πολύ "off", πηγαίνει σε κάποια KTM, όχι στη Honda!

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Πλέον πηγαίνει σε Tenere 700 όποιος θέλει λίγο βάρος κ ξυράφι.

 

Η Honda πρέπει να καταλάβει πως το φούσκωμα στην εμφάνιση πρέπει να συνοδεύεται και από φούσκωμα στις δυναμομετρήσεις.

Αν δε το καταλάβει, θα δει να φουσκώνουν οι πωλήσεις των αντιπάλων της, μόνο

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Το βάρος της ρε παιδιά δεν ανέβηκε, έπεσε.

Το αρχικό άρθρο που μοιράστηκε μιλάει για ενιαίο ντεπόζιτο σε όλες αλλά στις τελευταίες φώτο η "απλή" φαίνεται να είναι λεπτή όπως το υπάρχον μοντέλο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Σκατά στη χόνδα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Ravendark έγραψε:

Σκατά στη χόνδα!

:biggrin:

Πάλι χάλασε το ΚΤΜ;

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 ώρες, το μέλος klab έγραψε:

:biggrin:

Πάλι χάλασε το ΚΤΜ;

Είσαι αναιδής, διπρόσωπος και αντιπρόσωπος!!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Α κατάλαβα, σαν αυτό που έλεγε ο master leventis

''Αισχροί! Κιοιδυό!''

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την πρώτη της εμφάνιση πριν το TOKYO MOTOR SHOW που γίνεται φέτος και κάθε δύο χρόνια, φαίνεται πως θα κάνει η Honda Africa Twin στην AIMExpo. Πριν την EICMA λοιπόν και για πρώτη φορά σε αμερικάνικο έδαφος, στις 26 Σεπτεμβρίου!

Η Honda Β.Αμερικής φαίνεται πως δεν θα ήθελε να χάσει την ευκαιρία να δείξει στο αμερικάνικο κοινό το νέο της μοντέλο, στην μεγαλύτερη έκθεση της άλλης πλευράς του Ατλαντικού, περιμένοντας να έρθει η EICMA τον Νοέμβριο.

Υπάρχει επίσης η αξιόπιστη πληροφορία ότι η νέα Africa Twin θα μπορεί να ρυθμίζει το ύψος της, χωρίς να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης. Χωρίς δηλαδή να πειράζει την διαδρομή και την προφόρτιση, τους δύο τρόπους που θα είχε κανείς στο μυαλό του με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Η παραπάνω πληροφορία ενισχύεται από το γεγονός πως πριν από λίγους μήνες γινόταν γνωστή η είδηση για σύστημα αναρτήσεων μεταβλητού ύψους που η Showa είχε αναπτύξει σε συνεργασία με Ιαπωνικά πανεπιστήμια.


Πηγή

Τροποποιήθηκε από τον efkola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Χαχαχαχχαχαχαχχαχχα ο chuckie το africa twin, η κουκλα μηχανη του Σατανά!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

κακό βίντεο, πολύ κακό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

The pink side of Japan

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα