efkola

Triumph Daytona 765 2020

9 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Triumph Daytona 765 2020   ...limited edition σε 765 μονάδες,πιθανότατα θα ακολουθήσει και Daytona ευρείας παραγωγής. 
Σε δύο εκδόσεις, μία για Ευρώπη-Ασία  και μία για Αμερική-Καναδά. Ιπποδύναμη περίπου 130-135 ίπποι. 
Παρουσιάζεται σε ένα μήνα στο Silverstone.

Triumph-Daytona-765-004.jpg

Triumph-Daytona-765-010.jpg

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Πήραν το μοντέλο του 13, του βάλανε τον κινητήρα απ' το street triple και με 130 άλογα (128 το 675) το πουλάνε 4 χιλιάρικα πάνω. :kaaaala:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki er-5 Laverda sf750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος efkola έγραψε:

μ αρεσει που ο αλλος σχεδον ακουμπαει το γονατο κατω και η μηχανη δεν στριβει ουτε 30 μοιρες..χααχαχχ ετσι στριβω και γω με το er-5.

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS
Μειωση παραθεσης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος stamatisx έγραψε:

Πήραν το μοντέλο του 13, του βάλανε τον κινητήρα απ' το street triple και με 130 άλογα (128 το 675) το πουλάνε 4 χιλιάρικα πάνω. :kaaaala:

Όχι ότι έχεις άδικο για την ανατίμηση, το 675 όμως είχε 106-107 άλογα στις δυναμομετρήσεις στον τροχό, και όχι 128 ή ότι άλλο ανακοίνωνε η εταιρία. Το καινούριο 765, είναι δυνατόν να έχει πράγματι 130 τροχό. Οπότε ή συγκρίνουμε ανακοίνωση το ένα με ανακοίνωση το άλλο ή τροχό το ένα με τροχό το άλλο, ανακοίνωση το ένα με -υποθετικό- τροχό το άλλο, δεν είναι δίκαια σύγκριση.

Προβλέπω να μην έχει πουθενά επαφή σε επιδόσεις το 765 με το 675, κι ας είναι σχεδόν facelift, η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 58 λεπτά, το μέλος panavour έγραψε:

μ αρεσει που ο αλλος σχεδον ακουμπαει το γονατο κατω και η μηχανη δεν στριβει ουτε 30 μοιρες..χααχαχχ ετσι στριβω και γω με το er-5.

Step Four: body position. This is where it starts getting technical. Way back in 1983, Keith Code put a chapter about body position in "A Twist of the Wrist." It, along with motorcycle technology, has evolved in the ensuing three decades. The current style — which is designed to work with modern tires, modern suspension and modern motorcycles — is to move once butt cheek off the seat, move your head low and to the inside, stretch your outside arm across the tank and point your inside elbow towards the ground. The main goal is to move your center of gravity as far to the inside of the corner and as low as possible. This means the bike will lean less at a given speed, which in turns means more grip and more safety. Hanging off also allows you to stand the bike up quicker on a corner exit, allowing you to get on the gas earlier. Hanging off means more outright corner speed is possible.

https://www.rideapart.com/articles/257432/how-to-get-your-knee-down/

 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Παρακαλω να προσεχουμε οταν κανουμε παραθεση και να μην παραθετουμε ξανα και ξανα σεντονια παράθεσης και εικονων

Ευχαριστώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki er-5 Laverda sf750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Step Four: body position. This is where it starts getting technical. Way back in 1983, Keith Code put a chapter about body position in "A Twist of the Wrist." It, along with motorcycle technology, has evolved in the ensuing three decades. The current style — which is designed to work with modern tires, modern suspension and modern motorcycles — is to move once butt cheek off the seat, move your head low and to the inside, stretch your outside arm across the tank and point your inside elbow towards the ground. The main goal is to move your center of gravity as far to the inside of the corner and as low as possible. This means the bike will lean less at a given speed, which in turns means more grip and more safety. Hanging off also allows you to stand the bike up quicker on a corner exit, allowing you to get on the gas earlier. Hanging off means more outright corner speed is possible.

https://www.rideapart.com/articles/257432/how-to-get-your-knee-down/

 

την ξερω αυτην την τεχνικη που περιγραφει το αρθρο την χρησιμοποιω και γω καμμια φορα ειδικα σε βροχη,αλλα μου αρεσει πιο πολυ η κλασσικη παλαια που το  σωμα ειναι στην ιδια γωνια και τα ποδια κλειστα.Για πλακα το σχολιασα:biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα