TKM

Φτηνά νεορετρό. Πού βρισκόμαστε.

38 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στην ταινία "Θέλημα Θεού" του Φρανσουά Οζόν, η οποία προβλήθηκε πέρσι και ασχολείται με την παιδοφιλία στην καθολική εκκλησία, ο πρωταγωνιστής κάποια στιγμή καβαλάει τη μηχανή του, η οποία είναι ένα... σκραμπλεράκι της MASH!

Αυτό δείχνει πόσο διαδεδομένα είναι οι ΦΘΗΝΕΣ νεορετρό μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη!

Τονίζω το "ΦΘΗΝΕΣ", καθώς... αυτό έχουμε σήμερα δυστυχώς ανάγκη στην Ελλάδα!

Έτσι δεν περιλαμβάνω στην "έρευνα" τις ακριβές νεορετρό μεγάλου κυβισμού, της Honda, Kawasaki, Triumph, Moto Guzzi ή... Royal Enfield (η νέα δικύλινδρη Royal Enfield κοστίζει από 7.300 ευρώ, που είναι καλή σχετικά τιμή αλλά μόνο ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τις άλλες παρόμοιες και σίγουρα όχι φθηνή και η μονοκύλινδρη... 6.600 ευρώ!!! - αν είναι δυνατόν αυτό το τελευταίο! Μόνο η Himalayan δείχνει περισσότερο value for money, με τα και πάλι τσιμπημένα 5.300 ευρώ που κοστίζει αλλά ανήκει μάλλον σε άλλη κατηγορία, δεν είναι νεορετρό).

Επιστρέφοντας στο θέμα... η μόδα των φθηνών, προσιτών νεορετρό ήρθε και στην Ελλάδα αλλά δεν έχει μπορέσει να στρέψει τους Έλληνες προς αυτήν. Οι νεοέλληνες παραμένουν στο δίπολο "σκούτερ - παπί" πεισματικά.

Τι φταίει;

Αφενός το γεγονός ότι... έτσι έχουμε συνηθίσει.

Αφετέρου ότι τη μόδα των φθηνών, προσιτών νεορετρό την έφεραν μάρκες άγνωστες στην Ελλάδα, τις οποίες δύσκολα εμπιστεύεται κανείς με κλειστά μάτια, όπως θα εμπιστευόταν μια από τις 4 ιαπωνικές.

Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καταγραφή... του τι υπάρχει.

Αρχίζω... από τους πιο περίεργους. Δηλαδή από την "αντικοινωνική" θα έλεγε κανείς αντιπροσωπεία της Euromotors.

Μια αντιπροσωπεία που σπάνια έως καθόλου εμφανίζεται σε περιοδικά, εκθέσεις κλπ. Τώρα τελευταία μόνο είδα ότι κάνει μια κάποια προσπάθεια να διαφημιστεί.

Η αντιπροσωπεία αυτή ωστόσο κάνει μια προσπάθεια να φέρει και να πουλήσει τέτοιες μοτοσυκλέτες και έχει μια σχετικά πλούσια γκάμα... με κάποιες υποσημειώσεις όμως.

Πρώτα... το φθηνότερο και μικρότερο νεορετρό που υπάρχει αυτή τη στιγμή - θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι δεν είναι "νεορετρό" αλλά... αυθεντικό κλασσικό που έχει αναστηθεί!

Είναι το πολωνέζικο (μάλλον κινέζικο στην ουσία) Romet 50! Κοστίζει 1.490 ευρώ!

Βέβαια, αν δείτε το κοντέρ του, φτάνει μέχρι... τα 60 χιλιόμετρα την ώρα, δηλαδή κάνει μόνο για το κέντρο της πόλης!

Είναι όμως πανέμορφο κατά τη γνώμη μου.

Δείτε το εδώ:

OGAR-50Romet-Ogar-202--pomaranczowy.jpg

 

 

Η Euromotors φέρνει στα πιο μεγάλα κυβικά τη σειρά των "Athensville", όπως τις ονομάζει.

Στα 125 κυβικά έχει την "απλή", την Cafe Racer και την πιο ενδιαφέρουσα Scrambler, οι οποίες κοστίζουνε 1.890, 2.090 και 2.600 ευρώ αντίστοιχα.

Όλες έχουν κινέζικο κινητήρα "σαν Suzuki" και η αντιπροσωπεία υπόσχεται ιπποδύναμη 14 ίππων, που δεν είναι καθόλου κακή για 125 κυβικά!

Δείτε τις εδώ:

feat.jpg

 

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

13610705_6_z.jpg

11174378_6_z.jpg

Στο δρόμο την Athensville 125 την έχω δει δυο φορές.

Σε αυτό το χρώμα:

8328344_7_z.jpg

Τη μια φορά ήταν παρκαρισμένη έξω από μια καφετέρια στη Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη... έτσι είχα την ευκαιρία να ρωτήσω τον ιδιοκτήτη της "πώς πάει" και μου απάντησε ότι την είχε ένα χρόνο και δεν αντιμετώπισε προβλήματα!

Υπάρχει και η Athensville 250, η οποία κατά την αντιπροσωπεία έχει κινητήρα επίσης "σαν Suzuki" 23 ίππων και κοστίζει 3.190 ευρώ. Είναι αυτή εδώ. Στο bikeit υπάρχει μάλιστα κι ένα τεστ (σπάνιο για Athensville) με καλά λόγια.

22569510_1_z.jpg

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εδώ όμως αρχίζουν τα προβλήματα!

Δηλαδή η προηγούμενη παρτίδα με προδιαγραφές Euro3 των 250ρων Athensville... εξαντλήθηκε (μόνο μια αγγελία σε ένα κατάστημα στον Πύργο Ηλείας βλέπω ότι υπάρχει ακόμα... ) και η επόμενη παρτίδα με προδιαγραφές Euro4 θα έρθει... στις αρχές του 2020 και βλέπουμε!

Και όταν έρθει θα κοστίζει αρκετά παραπάνω, δηλαδή γύρω στα 3.500 ευρώ.

125ρες υπάρχουν ακόμα αλλά μόνο σε Euro3... όταν πουληθούν κι αυτές δεν ξέρω τι θα γίνει μετά!

ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ...

Τέλος πάντων, η Euromotors εκτός από τα παραπάνω και εκτός κάποιων 125ριών νεορετρό με καλάθι (!!!), με τα οποία δεν ασχολούμαι, φέρνει και την εντελώς πρωτότυπη Romet 400 Cafe Racer, την οποία πάντως δε τη λές φθηνή στα 4.390 ευρώ.

Είναι αυτή:

$_72.JPG

Η συνέχεια με άλλες μάρκες αργότερα!

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντως σε αυτήν την κατηγορία θεωρώ πανέμορφο και το 300αρι της FB Mondial, αν και δεν έχω ιδέα τι λέει από αξιοπιστία.

sport_classic_pagani_04.jpg

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Πιο αργά το βράδυ η συνέχεια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM superduke Ducati strs (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο θεμα ανοιξες φιλε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ύστερα λοιπόν από την Euromotors ας πάμε στη Daytona, η οποία είχε ξεκινήσει πολύ δυναμικά την είσοδό της στα νεορετρό αλλά σήμερα υπάρχουν ερωτήματα για το αν έχει διάθεση να συνεχίσει.

Η "ναυαρχίδα" της Daytona στην κατηγορία είναι φυσικά η Rockstar 400. Aυτή κοστίζει 3.490 ευρώ (δηλαδή η τιμή της έπεσε από την αρχική των 3.900 περίπου που κόστιζε όταν είχε πρωτοέρθει) και υπάρχουν πολλές αγγελίες με καινούρια μοντέλα στο car.gr.

Όταν την οδήγησα σε τεστ ντράιβ μου είχε αφήσει αρκετά καλές εντυπώσεις, με ευχάριστη έκπληξη τον "ψυχωμένο" κινητήρα της. Δεν ορκιζόσουν βέβαια για την ποιότητά της αλλά έδειχνε ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ότι δεν θα "σκόρπιζε" αν την πρόσεχες.

ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.

Είναι αυτή εδώ: 11123100_0_z.jpg

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκτός από την παραπάνω, υπάρχουν και δυο 125άρια της Daytona στην κατηγορία... το Rock II 125 και το Must 125, το οποίο βέβαια είναι στα όρια (από πλευράς εμφάνισης) του όρου "νεορετρό". Κοστίζουν 2.490 ευρώ το Rock II 125 και 2.290 ευρώ το Must 125.

Είναι αυτά εδώ:

test_daytona_rock_ii_statika_15.jpg

 

daytona-must-125-ambiene-1.jpg

H Daytona είχε φέρει και δυο άλλα 125άρια σε αυτή την κατηγορία. Πρώτα το πιο κλασσικό Oldtown 125 και επίσης το Rock 125, εξέλιξη του οποίου είναι το Rock II. Αυτά μάλλον έχει πάψει να τα φέρνει, καθώς δεν υπάρχουν στην επίσημη ιστοσελίδα της - και το ερώτημα είναι... πόσο συνεχίζει να υποστηρίζει όσους τα αγόρασαν!

Επίσης ήταν να φέρει και δυο 250άρια στην ίδια κατηγορία, τα οποία τα είχε παρουσιάσει στην τελευταία έκθεση μοτοσυκλέτας. Θα ερχόντουσαν "τον Αύγουστο", δηλαδή... τον ΠΕΡΣΙΝΟ Αύγουστο, του 2018, όμως ποτέ δεν τα είδαμε τελικά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

H ιπποδύναμη όλων των παραπάνω: 28 PS δηλώνονται για τη Rockstar 400 (όχι κι άσχημα για το είδος της), 9,5 PS για τη Rock II 125 και 11 PS για τη Must 125.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Η τιμή των 3.490 ευρώ για τη Rockstar 400 είναι για αγορά μετρητοίς... αλλιώς αν θέλεις ευκολίες πρέπει να πληρώσεις 3.890 ευρώ!

Άλλες τρεις μάρκες υπάρχουν ουσιαστικά στην κατηγορία των φθηνών νεορετρό, η Gemini, η Brixton και η Orcal. Επίσης κάποια μοντέλα της Benelli "αγγίζουν" την κατηγορία. Τέλος υπάρχουν και τα "χιπστερορετρό" περισσότερο μοντέλα της Mondial. Θα τα δούμε αύριο όλα αυτά για να κλείσει το θέμα.

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Συνεχίζω και τελειώνω το θέμα.

Δυο άλλες νεορετρό μοτοσυκλέτες, η μια πιο παραδοσιακή σε εμφάνιση και η άλλη πιο σύγχρονη αλλά μπορείς να τη θεωρήσεις μέσα στην κατηγορία, έχει η Gemini - η οποία αντιπροσωπεύεται από την αντιπροσωπεία της Kymco (Mototrend Α.Ε.).

Η Gemini έχει και μια γκάμα από νεορετρό σκούτερ αλλά δεν ασχολούμαι με τα σκούτερ εδώ.

Οι μοτοσυκλέτες που λέμε είναι η Gemini Scrambler 125, με 9,5 PS κινητήρα κατά την αντιπροσωπεία και η Gemini Scrambler 250 με V2 κινητήρα (!!!) 18 PS. Η 125 κοστίζει 2.250 ευρώ και η 250 κοστίζει 3.750 ευρώ.

Παρατηρούμε ότι η ιπποδύναμη δεν είναι μεγάλη ούτε στη μια ένα (ας σκεφτούμε ότι το 125ρι της Athensville δηλώνεται ότι είναι 14 PS) ούτε στην άλλη.

ΟΠΤΙΚΑ όμως, έτσι όπως έχω δει και τα δυο από κοντά, δείχνουν πραγματικά πολύ ποιοτικά - στην πράξη βέβαια κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί.

Σε θέμα που είχα ανοίξει για τη Scrambler 250 είχαν γράψει κάποιοι φίλοι ότι το κινέζικο μοντέλο κοστίζει (χωρίς βέβαια ABS και πιθανόν χωρίς προδιαγραφές Euro 4) μόνο 2.200 ευρώ στην Ασία!

Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη αλλά βέβαια δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει και διαφορά στην ποιότητα.

Όπως και νάχει, είναι αυτά εδώ:

 

0019.Gemini-Scrambler-1024x683.jpg

23390159_k_z.jpg

Συνεχίζοντας, υπάρχουν τα γνωστά 125άρια της Brixton, τα οποία τα φέρνει η TEOMOTO A.E., που φέρνει και τις Kawasaki και τις Peugeot.

Ακριβώς λόγω γνωστότερης αντιπροσωπείας, έχουμε δει και περισσότερα απ' αυτά στο δρόμο.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ!

Αυτά βγαίνουν σε διάφορες παραλλαγές, όπως Standard, Scrambler, Cafe Racer κλπ. Οι τιμές αρχίζουν, όπως είδα, από 2.390 ευρώ για "μοντέλα στοκ" (!!!) και φτάνουνε τα 2.790 ευρώ ανάλογα με το είδος.

Εδώ το "απλό" BX 125.

23161380_0_b.jpg

Εδώ μια άλλη παραλλαγή... δεν έχει νόημα να τις βάλω εδώ όλες.

10921543_0_b.jpg

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ασφαλώς είναι όμορφες κι ελκυστικές. Με ιπποδύναμη 12 PS όπως ανακοινώνεται. Αλλά είπαμε ότι θα ήθελα να ξέρω τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.

Η Brixton έχει βγάλει και δυο μοντέλα στα 250 κυβικά, την πιο παραδοσιακή Saxby και την πιο μοντέρνα εμφανισιακά Glanville.

Αυτές... όλο τις περιμένουμε κι όλο δεν έρχονται και όλο "όπου νάναι θα έρθουν".

Το αν αυτό έχει να κάνει με τα προβλήματα που είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζει η TEOMOTO... δεν ξέρω!

Πάντως η τελευταία ενημέρωση ήταν ότι θα ερχόντουσαν "μέσα στον Ιούλιο" - αν τώρα θα τηρηθεί αυτό... πάλι δεν ξέρω.

Επίσης ότι η τιμή τους θα ήταν γύρω στα 3.500 ευρώ πάνω - κάτω. Και ότι θα βγάζουν περίπου 25 PS.

Εδώ η Glanville:

12056895_d_b.jpg

Κι εδώ η Saxby:

22275734_0_b.jpg

Υπάρχουν ακόμα τα 125άρια της Orcal, σε τρεις παραλλαγές.

Αυτά κατασκευάζονται στη Γαλλία με κινητήρα της κινέζικης Janshe, η οποία έχει συνεργαστεί αρκετές φορές με τη Yamaha στο παρελθόν και έτσι ο κινητήρας τους είναι "σα Yamaha", δηλαδή "όπως του Yamaha YBR 125" και βγάζει 11 PS.

Αν αυτός ο κινητήρας έχει και την ίδια ποιότητα με τον ορίτζιναλ κινητήρα του YBR 125, τότε πρόκειται για ΤΕΛΕΙΕΣ επιλογές και θα τα συνιστούσα ανεπιφύλακτα - είχα YBR 125 και ξέρω! Δεν το περιμένεις αλλά είναι μια πολύ ευχάριστη έκπληξη!

Πρέπει να πω ότι οπτικά δείχνουν πολύ καλά - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ και αν τα μέταλλα του κινητήρα έχουν την ίδια αντοχή με της Yamaha YBR 125 κλπ.

Το θέμα με αυτά είναι ότι τα φέρνει μια μικρή αντιπροσωπεία από τη Θεσσαλονίκη (ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ), η οποία, ενώ τα φέρνει σε κάθε έκθεση, δεν έχει βρει ακόμα κάποιον συνεργάτη στην Αθήνα!

Έτσι δεν ξέρουμε επίσης τι γίνεται από υποστήριξη κλπ.

Οι τρεις παραλλαγές είναι πάντως η Astor 125i, στα 2.590 ευρώ, δηλαδή αυτή:

orcal_astor_2017_26.jpg

 

Μετά έχουμε τη Sprint 125i, που είναι ας πούμε το Cafe Racer της σειράς. Κοστίζει 2.750 ευρώ και είναι αυτή εδώ:

DSC_1153.jpg

Τέλος έχουμε και τη Sirio 125i, την πιο πολυτελή και... scramblerοειδή έκδοση, η οποία κοστίζει επίσης 2.750 ευρώ και είναι αυτή εδώ:

DSC_1046.jpg

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ουσιαστικά το θέμα έχει κλείσει εδώ!

Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι υπάρχει κι ένα νεορετρό 400άρι μοντέλο της Benelli, το Imperiale 400 με μόνο, όμως, 20,4 PS (γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι ίπποι από τόσα κυβικά; ), το οποίο δεν ξέρουμε αν θα έρθει τελικά εδώ στην Ελλάδα. Πάντως πρόσφατα ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ιταλία και είναι (εκεί) 3.990 ευρώ.

Είναι αυτό εδώ:

benelli-2019-models-7.jpg

Τέλος, υπάρχουν και τρία... χιπστερορετρό μοντέλα, πιο μοντέρνας εμφάνισης, τα δυο της Mondial στα 125 και 300 κυβικά και η (καθόλου φτηνή) Benelli Leoncino 250 - που όμως θεωρώ ότι ανήκουν σε άλλη κατηγορία και γι' αυτό δεν τα βάζω εδώ πέρα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Η κατηγορία γνωρίζει μεγάλη άνθηση στην Ευρώπη.

Το ίδιο και στην Ιαπωνία, όπου υπάρχουν καταπληκτικές μικρές μοτοσυκλέτες τέτοιου είδους, που όμως δεν έρχονται εδώ.

Εδώ, όμως, στην Ελλάδα... επιμένουμε όπως είπαμε στο "σκούτερ - παπί".

Και βέβαια... δεν φταίει μόνο ο κόσμος.

Φταίει ότι όλα τα παραπάνω μοντέλα είναι λίγο... σα να ρίχνεις ζάρια αν τα αγοράσεις.

Πολύ όμορφα τα περισσότερα, σίγουρα βελτιωμένα σε σχέση με τα κινέζικα μοντέλα του παρελθόντος αλλά... κανείς δεν ξέρει και σίγουρα τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και από υποστήριξη αν οι αντιπροσωπείες κρίνουν ότι... δεν πουλάνε και τα παρατήσουν!

Ωστόσο... εγώ μπορεί πραγματικά να δοκίμαζα!

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ;

ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ!

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Συγχαρητήρια για την πολύ όμορφη και αναλυτική παρουσίαση των μοντέλων. Εγκυκλοπαίδεια για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί. 

Το γιατί οι κάτοχοι δεν γράφουν έχει 2 πτυχές:

1. Είναι τόσο χάλια που ντρέπονται να πούνε ότι έδωσαν λεφτά και τα αγόρασαν.

2. Δεν γράφουν σε forums-fora διότι πολύ απλά δεν είναι μοτοσυκλετιστές. Είναι τύποι που είδαν φως και μπήκαν. Ξύπνησαν ένα πρωί και αναρωτήθηκαν " μούσι έχω, καρό πουκάμισο έχω, τι μου λείπει για να γίνω ακόμα πιο γαμάτος hipster? Μια νεορετρο ρόδα."

Έτσι βρέθηκαν να καβαλάνε ένα από τα παραπάνω, με το οποίο δεν έχουν σκοπό να ασχοληθούν με θέματα συντήρησης, εξοπλισμού ( αμφιβάλλω αν κάποιοι από αυτούς έχουν καν κράνος), να δώσουν προσοχή στην λεπτομέρεια όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης, να κάνουν μια εκδρομή ή έστω μια κοντινή βόλτα και γενικά κάτι από τα οποία κάνουμε όσοι είμαστε εδώ.

Στο ερώτημα σου αν θα επέλεγα ποτέ ένα από αυτά απαντώ κατηγορηματικά όχι και εξηγώ τους λόγους: 

1. Τα θεωρώ μηχανές χωρίς καμία χρηστική λειτουργία. Ούτε ο εργάτης παπί είναι, ούτε μια μοτοσυκλέτα με την οποία θα κάνω κάτι παραπάνω από το σπίτι καφετέρια. Το θέμα εμφάνισης δεν το αναφέρω γιατί είναι καθαρά υποκειμενικό.

2. Αμφιβόλου αξιοπιστίας αντιπρόσωποι. Με την έννοια ότι κανείς δεν ξέρει να μας πει αν θα υπάρχει υποστήριξη σε μερικά χρόνια, ή αν τα παραπάνω θα γεμίσουν τις μάντρες όπως τα μηχανάκια cheetah του πάλαι ποτέ Alex pack.

3. Δεν εμπιστεύομαι τις κινεζικές φτηνοδουλειές. Και μην αρχίσει κανένα παιδί τα " μα οι Κινέζοι σε 10 χρόνια θα σβήσουν τους Ιάπωνες" γιατί ήμουν νιος και γέρασα με αυτήν την ατάκα από τα τέλη της δεκαετίας του 90. 20 χρόνια πέρασαν  και οι Κινέζοι είναι ακόμα οι γνωστοί τσαπατσούληδες απατεωνίσκοι έμποροι που μόλις σου πουλήσουν το χρέπι τους κάνουν ότι δεν σε ξέρουν. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε μηχανές.

Εν κατακλείδι δεν τα βλέπω να έχουν πέραση. Στην επαρχία όπου κατοικώ, οι τοπικοί έμποροι που κάνουν κατά καιρούς διάφορες αρπαχτες με πρόσφατο παράδειγμα την LML, δεν ασχολούνται καν. Οι πιτσιρικάδες δεν αλλάζουν με τίποτα τα DY50 τους και η ζωή κυλάει αρμονικά. Όπως  στο Τενεσί που πετάνε φελλούς στα βαρέλια καθώς περιμένουν να ωριμάσει το Jack Daniels.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το γιατί οι κάτοχοι δεν γράφουν έχει 2 πτυχές:

1. Είναι τόσο χάλια που ντρέπονται να πούνε ότι έδωσαν λεφτά και τα αγόρασαν.

2. Δεν γράφουν σε forums-fora διότι πολύ απλά δεν είναι μοτοσυκλετιστές. Είναι τύποι που είδαν φως και μπήκαν. Ξύπνησαν ένα πρωί και αναρωτήθηκαν " μούσι έχω, καρό πουκάμισο έχω, τι μου λείπει για να γίνω ακόμα πιο γαμάτος hipster? Μια νεορετρο ρόδα."

 

Ας μην κρίνουμε τόσο αυστηρά τους κατόχους... ο βασικότερος λόγος που δεν γράφουν είναι ότι... είναι πολύ λίγοι - και πόσοι από αυτούς τους πολύ λίγους γράφουν σε φόρουμ κι από αυτούς πάλι, πόσοι γράφουν ειδικά στο mybike;

Επίσης... δε νομίζω ότι ιδιότητα που καθορίζει τον μοτοσυκλετιστή είναι αν γράφει στα forums! - μάλιστα όλοι θα έχουμε παρατηρήσει ότι έχουν μειωθεί πάρα πολύ όσοι γράφουν στο mybike τελευταία! Τι σημαίνει αυτό, ότι έπαψαν να είναι μοτοσυκλετιστές; Ή ότι φταίει το mybike για κάποιο λόγο; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ' ΤΑ ΔΥΟ... απλώς η αγορά της μοτοσυκλέτας έχει τόσο πολύ πατώσει ώστε... δεν υπάρχει κίνηση κι οι περισσότεροι δεν έχουν τι να γράψουν - ή και... στενοχωριούνται κιόλας που ό,τι γράψουν θα αφορά όνειρα που θα μείνουνε ανεκπλήρωτα και προτιμάνε τη σιωπή.

Επίσης, ότι οι πιτσιρικάδες δεν αλλάζουν με τίποτα τα DY 50 τους οφείλεται σίγουρα σε μεγάλο βαθμό ότι... δεν έχουνε λεφτά για να τ' αλλάξουν!

Τέλος... περί ορέξεως ουδείς λόγος και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γουστάρει τα νεορετρό... όμως όσον αφορά την αξιοπιστία τους, ασφαλώς υπάρχουν ερωτήματα αλλά το γεγονός ότι στην Ευρώπη κάνουν θραύση κι αυτά που κάνουν θραύση είναι τα... κινεζοευρωπαϊκά σαν αυτά που έρχονται κι εδώ, συνηγορεί ως ένα σημείο υπέρ τους.

Συμπλήρωση:

Αυτό εδώ είναι το Romet 250... που όπως εύκολα κανείς μπορεί να δει, είναι το... Gemini 250 σε Romet! Με κάποιες μικρές διαφορές στην εμφάνιση (π.χ. στην εξάτμιση).

Σε Romet υπάρχουν και το Gemini  Scrambler 125 αλλά και το Daytona Rockstar 400!

Η Romet όπως έγραψα παραπάνω αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την "περίεργη" Euromotors - και κάπου διάβασα ότι η Euromotors σκοπεύει να φέρει αυτό το Romet 250! Αν το φέρει, θα δούμε πόσο θα κοστίζει και ποιες θα είναι οι διαφορές του από το αντίστοιχο Gemini!

21570755_0_z.jpg

Τροποποιήθηκε από τον TKM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 λεπτά, το μέλος TKM έγραψε:

Επίσης... δε νομίζω ότι ιδιότητα που καθορίζει τον μοτοσυκλετιστή είναι αν γράφει στα forums! 

Συμφωνώ με αυτό που λες αλλά εγώ είπα το ανάποδο. Ένας μοτοσυκλετιστής μπορεί να γράφει και σε φόρουμ. Ένας που απλά οδηγάει δίκυκλο σίγουρα δεν γράφει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 ώρες, το μέλος TKM έγραψε:

Το ίδιο και στην Ιαπωνία, όπου υπάρχουν καταπληκτικές μικρές μοτοσυκλέτες τέτοιου είδους, που όμως δεν έρχονται εδώ.

Μπράβο ωραία δουλειά έκανες.

Θα μπορούσες να μας δείξεις μερικά από τα γιαπωνεζάκια που ανακάλυψες όπως λες στην παράθεση;

Έστω σε άλλο θέμα αν δεν θες να χαλάσει αυτό.

 

Επί του θέματος μου αρέσει αισθητικά αυτή η κατηγορία μοτοσυκλετών αλλά πέρα της άγνωστης αξιοπιστίας του θα τα έβλεπα πιο σοβαρά αν ήταν πιο μπουσταρισμένα σε θέματα μηχανολογικά, απόδοσης κινητήρα, φρένων, αναρτήσεων κλπ

Μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι λίγα, πολύ λίγα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 27 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Θα μπορούσες να μας δείξεις μερικά από τα γιαπωνεζάκια που ανακάλυψες όπως λες στην παράθεση;

 

Στο θέμα που έχω ανοίξει για τη Gemini Scrambler 250 (θα το βρεις στο "μοντέλα νέα συγκριτικά και reviews - street") έχει ποστάρει ένας φίλος μερικές από αυτές.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Νέο μοντέλο της Orcal, το ΝΚ01. Στα ίδια κυβικά αλλά με άλλη εμφάνιση -- κοντινή σε εκείνη του Gemini 125! 2.750 ευρώ κοστίζει κι αυτή, όπως και οι άλλες Orcal.

13837002_1_b.jpg

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ως... ερευνητής που σέβεται τον εαυτό του, πήρα τηλ. την αντιπροσωπεία της Orcal και ρώτησα για το παραπάνω τελευταίο μοντέλο... μου επιβεβαίωσαν ότι μοιάζει πολύ με το Gemini 125 και κατασκευάζεται από την ίδια κινέζικη εταιρία (Λοντζία) και ότι ο κινητήρας του διαφέρει από τις υπόλοιπες Orcal, διότι βασίζεται σε Honda κι όχι σε Yamaha. Στην ερώτησή μου για ποιο λόγο κοστίζει 500 ευρώ περισσότερα από το Gemini 125 μου απάντησαν ότι είναι "πιο φροντισμένο και με καλύτερα πράγματα εσωτερικά" - τώρα τι ισχύει... θα σας γελάσω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ψάχνοντας σε φόρουμ και σελίδες... της Γαλλίας (με τη μετάφραση google, διότι γαλλικά δεν ξέρω!) έβγαλα λαβράκι!

Δηλαδή πράγματα που εδώ ούτε καν τα μαθαίνουμε!

Λοιπόν, το 2017 η εταιρία DIM, η οποία είναι ο εισαγωγέας της Orcal στη Γαλλία, έπαψε να τις εισάγει και έκραξε δημοσίως την κινέζικη κατασκευάστρια εταιρία των κινητήρων "σα Yamaha YBR 125" Janshe ότι λόγω οικονομικών προβλημάτων της έριξε την ποιότητα των υλικών που βάζει στους συγκεκριμένους κινητήρες - και την έριξε τόσο πολύ ώστε δημιουργήθηκαν προβλήματα (με άλλα λόγια... χτυπούσαν μπιέλα!) και έτσι η DIM αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία με τη Janshe... και ύστερα αναζητούσε άλλη κινέζικη εταιρία να κατασκευάζει τους κινητήρες των Orcal!

Στη συνέχεια κάποια συμφωνία φαίνεται ότι έγινε και ξανάρχισε η κανονική εισαγωγή των Orcal αλλά φυσικά αυτά όλα διαδόθηκαν και οι πωλήσεις τους έπεσαν πολύ (στη Γαλλία)!

Ύστερα η DIM, η οποία... επιμένει αξιοθαύμαστα,  βρήκε άλλη κινέζικη εταιρία για να συνεργάζεται, δηλαδή τη Longjia (νομίζω χωρίς παράλληλα να διακόψει τη συνεργασία και με τη Janshe), η οποία κατασκευάζει και τους κινητήρες των Gemini, έτσι στη βάση αυτής της συνεργασίας δημιουργήθηκε αυτό που βλέπετε παραπάνω, δηλαδή η Orcal NK01, η οποία μοιάζει πάρα πολύ με τη Gemini 125 αλλά κοστίζει 500 ευρώ παραπάνω!

Η Longjia κατασκευάζει αντίγραφα κινητήρων Honda, ενώ η Janshe κινητήρων Yamaha - το θέμα βέβαια είναι η ποιότητα των αντιγράφων, διότι οι ορίτζιναλ κινητήρες Honda και Yamaha μια χαρά είναι και οι δυο!

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Αν έγινε τέτοιο σούσουρο το 2017, ή πολύ υπεύθυνη εταιρία είναι η DIM κ τα έφτιαχνε όλα χωρίς δράματα ή μάλλον κάτι άλλο παίχτηκε .

Η Orcal έχει πλέον αρκετά  μοντέλα με διαφοροποιήσεις, με Euro4 πλέον κ CBS , γενικότερα δείχνει ανάπτυξη κ να τα πηγαίνει καλά.

Οι τιμές δεν έχουν αλλάξει επίσης αφού παρατηρώ οτι το Astor πλέον είναι κ λίγο πιο ακριβό ελέω Euro 4 , απ'ότι το 2017.

 

Το θέμα είναι οτι καλό , χρυσό , μια miniature Bonnie κλπα αλλά 125 ως κυβικά  είναι λίγα κ τα χρόνια που διατίθεται στην αγορά, ακόμη λιγότερα ώστε να δειχθεί στο 100% η αξιοπιστία αυτών των μικρών.

Σήμερα έγινε ντόρος κ γι'αυτό, που λογικά στις εκεί αγορές , θα έχει λογική τιμή. 

Η φωτό είναι σόπια,θα μπορούσε να δείχνει πάντως κάπως έτσι το Yamaha XSR 155 , με ~19 ίππους κ χαμηλό βάρος.

yamaha-xsr-155-India.jpg

 

Η τιμή του στην Ινδία , ως μοντέλο 2020 , υπολογίζεται στα 2000Ε περίπου προ αντιπροσωπείας...

 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki er-5 Laverda sf750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος ασχολειται με κινεζοτριμπουρδελλα, που κοστιζουν απο 2000-6000 , που αντιγραφουν γιαπωνεζικους κινητηρες 25ετιας και βαλε στο χειροτερο τους ομως , και που σε βαθος χρονου θα τα πληρωσουν διπλα και τριδιπλα,την στιγμη που με τα ιδια λεφτα μπορουν να αγορασουν αξιοπρεπεστατα μεταχειρισμενα επωνυμα γιαπωνεζικα.Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Ένα ευχαριστώ κ στον @ΤΚΜ που συγκέντρωσε όλα αυτά τα μηχανάκια , αναλυτικά, σε ένα thread κ έχουμε να συζητάμε

τα σχετικά του θέματος 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 7/30/2019 at 9:26 ΜΜ, το μέλος panavour έγραψε:

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος ασχολειται με κινεζοτριμπουρδελλα, που κοστιζουν απο 2000-6000 , που αντιγραφουν γιαπωνεζικους κινητηρες 25ετιας και βαλε στο χειροτερο τους ομως , και που σε βαθος χρονου θα τα πληρωσουν διπλα και τριδιπλα,την στιγμη που με τα ιδια λεφτα μπορουν να αγορασουν αξιοπρεπεστατα μεταχειρισμενα επωνυμα γιαπωνεζικα.Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου

Ποιος ασχολείται;;;

ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Γεμάτη είναι η Ευρώπη από τα "κινεζοτριμπούρδελα" νεορετρό - η Ελλάδα πάλι είναι γεμάτη από "κινεζοτριμπούρδελα" παπιά και σκούτερ!

Αυτή είναι η διαφορά!

Γι' αυτό στην Ευρώπη υπάρχουν ένα σωρό μάρκες "ευρωπαϊκό - κινέζικες" με νεορετρό (και όχι μόνο!) μοτοσυκλέτες, είτε με "βαριά" ονόματα του παρελθόντος (π.χ. AJS, SWM, Benelli, Mondial) είτε με καινούρια (π.χ. MASH, Brixton, Harald, Orcal κι ένα σωρό άλλα)!

Ε... κάτι θα ξέρουν κι αυτοί οι Ευρωπαίοι νομίζω!

Όσο για τα "αξιοπρεπέστατα μεταχειρισμένα επώνυμα γιαπωνέζικα"... κι εμείς το ξέρουμε ότι μπορούμε να τα αγοράσουμε!

Έλα όμως που πολλοί δε θέλουμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο!

Εγώ αγόρασα "αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο επώνυμο γιαπωνέζικο" πριν από δυο χρόνια... και τώρα δεν έχω μηχανή, διότι έκαιγε πιο πολύ από αυτοκίνητο και άρχισε να μου βγάζει την ψυχή με "μικρά σπαστικά"! Δε θέλω να το ξανακάνω λοιπόν.

Επίσης... δεν είναι καθόλου εύκολο να βρεις "αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο επώνυμο γιαπωνέζικο" στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κατηγορία των νεορετρό - και γι' αυτήν μιλάμε εδώ! Όχι για άλλες κατηγορίες!

 

 

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 46 λεπτά, το μέλος TKM έγραψε:

Ποιος ασχολείται;;;

ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Γεμάτη είναι η Ευρώπη από τα "κινεζοτριμπούρδελα" νεορετρό - η Ελλάδα πάλι είναι γεμάτη από "κινεζοτριμπούρδελα" παπιά και σκούτερ!

Αυτή είναι η διαφορά!

Γι' αυτό στην Ευρώπη υπάρχουν ένα σωρό μάρκες "ευρωπαϊκό - κινέζικες" με νεορετρό (και όχι μόνο!) μοτοσυκλέτες, είτε με "βαριά" ονόματα του παρελθόντος (π.χ. AJS, SWM, Benelli, Mondial) είτε με καινούρια (π.χ. MASH, Brixton, Harald, Orcal κι ένα σωρό άλλα)!

Ε... κάτι θα ξέρουν κι αυτοί οι Ευρωπαίοι νομίζω!

Όσο για τα "αξιοπρεπέστατα μεταχειρισμένα επώνυμα γιαπωνέζικα"... κι εμείς το ξέρουμε ότι μπορούμε να τα αγοράσουμε!

Έλα όμως που πολλοί δε θέλουμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο!

Εγώ αγόρασα "αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο επώνυμο γιαπωνέζικο" πριν από δυο χρόνια... και τώρα δεν έχω μηχανή, διότι έκαιγε πιο πολύ από αυτοκίνητο και άρχισε να μου βγάζει την ψυχή με "μικρά σπαστικά"! Δε θέλω να το ξανακάνω λοιπόν.

Επίσης... δεν είναι καθόλου εύκολο να βρεις "αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο επώνυμο γιαπωνέζικο" στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κατηγορία των νεορετρό - και γι' αυτήν μιλάμε εδώ! Όχι για άλλες κατηγορίες!

 

 

Αυτό το "όλη η Ευρώπη" το λες επειδή έχεις διαβάσει κάτι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα