ShapeshifterGR98

Ερώτηση για πλαστικά

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα!

Τώρα που άλλαξα την μπροστά μάσκα στο παπί είδα πως είναι το εργοστασιακό χρώμα και η εμφάνιση στο πλαστικό και όντως είναι πολύ ποιοτική βαφή και βερνικί κλπ. Είχα σκοπό να αλλάξω και το φτερό στην μπροστά ρόδα και τις ποδιές στα πλάγια μιας και είναι επίσης σε κακή κατάσταση (γραντούνιες απο πτώσεις, θαμπάδα στο χρώμα κλπ).

Αν τα πάω για βάψιμο θα έχω ίδιο αποτέλεσμα; Το 3 αυτά πλαστικά όλα μαζί θα μου βγούνε στα 120-140 στο περίπου. Αξίζει να τα πάω για βάψιμο ή θα βγει πιο ακριβό/όχι τόσο ποιοτικό όσο το stock πλαστικό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το αν θα βγει ποιοτικό ή όχι εξαρτάται από τον μάστορα. Δηλαδή την τεχνική του και τα υλικά. 

Στο χρώμα αν βάλει τον σωστό κωδικό θα βγει ίδιο με το εργοστασιακό και λογικά δεν θα έχει διαφορά μιας και η μάσκα όπως λες είναι ολοκαίνουργια. Τουλάχιστον όχι διαφορά που να είναι εύκολα αντιληπτή. 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρχικα αν γουσταρεις,  παρε μια αλοιφη γυαλισματος  και περνα ολα τα πλαστικα πλην του καινουριου. 

Νομιζω οτι θα το φερεις αρκετα στο εργοστασιακο χρωμα. 

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε ένα  από τα πρώτα επεισόδια της εκπομπής wheeler dealer, ο Edd China είχε πάρει μια αλοιφή και έναν αλοιφαδορο και ένα αυτοκίνητο με καμμένο χρώμα από τον ήλιο το είχε κάνει καινούργιο. Είχε πει ότι το εργοστασιακό χρώμα έχει πολλές στρώσεις και ότι αυτός απλά αφαίρεσε την επιφανειακή που είχε καεί. Μια κόκκινη Porsche ήταν το αυτοκίνητο.

Βέβαια ασχολήθηκε πολλές ώρες. Δεν βρήκα όμως πουθενά αλοιφή ίδια με εκείνη. 

Αφαίρεσε τα πλαστικά, πιάσε ένα εσύ ένα το μωρό σου και αρχίστε τρίψιμο όπως είπε ο Ηλίας. Αν γίνει δουλειά έχει καλώς. Αν όχι πας για βάψιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλη αλοιφη ειναι αυτη της autoglym. 

Δεν την βρισκεις πολυ ευκολα και είναι σχετικά  τσιμπιμενη η τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο. 

Αλλα.  Ειναι η καλύτερη. 

Μετα κοιτα και της armor all kai sonax. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει αλοιφή κοπής ("χονδρή"), (αυτή μάλλον εννοεί ο @ΓιωργοςΤΤ) και αλοιφή γυαλίσματος ("ψιλή").

Η πρώτη όντως αφαιρεί στρώμα χρώματος, βερνικιού, whatever. και η δεύτερη γυαλίζει.

Αν υπάρχει και αλοιφαδόρος ακόμα καλύτερα

Δες και τις αντίστοιχες της 3Μ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 7/17/2019 at 11:14 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καλησπέρα!

Τώρα που άλλαξα την μπροστά μάσκα στο παπί είδα πως είναι το εργοστασιακό χρώμα και η εμφάνιση στο πλαστικό και όντως είναι πολύ ποιοτική βαφή και βερνικί κλπ. Είχα σκοπό να αλλάξω και το φτερό στην μπροστά ρόδα και τις ποδιές στα πλάγια μιας και είναι επίσης σε κακή κατάσταση (γραντούνιες απο πτώσεις, θαμπάδα στο χρώμα κλπ).

Αν τα πάω για βάψιμο θα έχω ίδιο αποτέλεσμα; Το 3 αυτά πλαστικά όλα μαζί θα μου βγούνε στα 120-140 στο περίπου. Αξίζει να τα πάω για βάψιμο ή θα βγει πιο ακριβό/όχι τόσο ποιοτικό όσο το stock πλαστικό;

Μιας που εχεις αλλαξει καποια πλαστικα εσυ. Ξερεις εαν μπορω να βαλω αυτο το κιτ? https://www.ebay.com/itm/Alloy-Complete-Fairing-Bolt-Screws-Nuts-Fasteners-Kit-Universal-Fit-For-Suzuki/182731870002?hash=item2a8bab0f32:m:mto_Osblzef2GjGCQzfp84w γιατι στο δικο μου βγαλε βαλε απο τους μάστορες, καποιες βιδες δεν βιδωνουν και καποια τα εχω χασει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@Eddy Le τα μεταλλικά αυτά (τσέρκια τα ξέρω εγω) που βιδώνουνε πάνω οι βίδες κάνουνε, τώρα για τις ίδιες τις βίδες δεν έχω ιδέα αλλά απο κάποιες που βλέπω πιστεύω θα κάνουνε.

Τα πλαστικά εγω τελικά του έριξα ένα καλό πλυσιματάκι, και το πέρασα με γυαλιστικό (Armoall). Το μηχανάκι δείχνει πολύ πιο καθαρό τώρα η αλήθεια είναι. Σε μάστορα που ρώτησα για βάψιμο όλο το μηχανάκι (ήθελα πολύ να το κάνω μαύρο όλο μιας και είναι ένα απο τα χρώματα μου) μου είπε οτι πάνω κάτω ένα 300αρικο να σου πάρει και αν θες να βάλεις και βερνίκια, πέρλες κλπ τότε πάς στα 400κατι με 500. Δεν αξίζει καθόλου... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

@ShapeshifterGR98και δεν βγάζεις ολα τα πλαστικά να τα περάσεις με ενα plasti dip μαυρο ματ η ενα απο τα παρα πολλά χρώματα που εχει και μετά απο πανω κάνα βερνίκι ειτε γυαλιστερό ειτε σατινε ειτε με περλα. Έχει τεράστια ποικιλία να διαλέξεις και δεν θα χρειαστείς πολλα σπρέι για πλαστικά απο μηχανάκι. Και στην τελική αν δεν σαρεσει η το βαρεθεί απλα το βγάζεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Θέλω να το αλλάξω χρώμα το μηχανάκι αλλά με τιμές που μου ανέφεραν ίσως να πάει μέσα στον χειμώνα η δουλειά, και οι γνώσεις μου σε μηχανάκια περιορίζονται στο να αλλάζω εξάτμιση, φίλτρο αέρα, λαδιού ή και άλλες μικροδουλειές...δεν μου έχω εμπιστοσύνη στο να βάψω πλαστικά ακόμα.

Άκυρο αλλά πολλά άτομα μου είπανε οτι ματ βαφή δεν αξίζει γιατί θα γραντζουνιέται πανεύκολα, ισχυεί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

@ShapeshifterGR98 το συγκεκριμένο που σ λεω δεν ειναι απλή βαφή. Ειναι σπρει που το ψεκάζεις σε κανονικά βαμμένα πλαστικά ( απλα πρεπει να τα εχεις καθαρίσει πολύ καλα πριν) και δημιουργεί μια στρώση βαφής σαν απο καουτσούκ. Δλδ η μόνη δουλειά που εχεις να κανεις ειναι να καθαρίσεις τα πλαστικά και είτε να τα βγάλεις για να τα βάψεις είτε να περάσεις λίγη ταινία όπου δεν θες να βάψεις πανω στο μηχανάκι ( ετσι κ αλλιως αν πέσει χρώμα σε σημείο που δεν θες απλα το τραβας με το νύχι σου και ξεφλουδίζει. 15 ευρώ το ενα σπρει δίνουν, με 2 έχεις βάψει μηχανάκι άνετα. Ματ είναι σαν υλικό καθώς ειναι καουτσούκ οπως προανέφερα. Αν θες να το κάνεις γυαλιστερό ή με περλες ή σατινε, απλα πανω απο την βαφή βάζεις ειδικό σπρέι για αυτό το υλικό που είναι σαν βερνίκι. Ψαξε στο youtube "plasti dip" να δείς ποσο εύκολο είναι και πλήρως αναστρέψιμο χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείς αν κάνεις καποιο λάθος στην βαφή ( μονο τα λεφτά που έδωσες για το σπρει θα χασεις). Απλα με το συγκεκριμένο μπορείς να κάνεις τρομερό χρώμα, μοναδικό, και στο 1/10 της τιμής που ζητάνε για βάψιμο έξω

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν η γρατζουνιά είναι επιφανειακή, σώζεται με αλοιφή. Αν η ζημιά έχει πάει πιο βαθιά από το βερνίκι και έχει φτάσει στη λάκα (στο στρώμα του χρώματος) θα παραμείνει σημάδι. Αυτονόητο είναι ότι αν έχει βγει το πλαστικό από κάτω, καμία αλοιφή δεν μπορεί να κάνει τίποτα. 

Μην ασχοληθείς με σπρέι χρώματος ή βερνικιού. Δεν αντέχουν. 

Αν ο μάστορας είναι μερακλής και έχει καθαρό φούρνο το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα