Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
MxLover

Ακινησία

30 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha YZ (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην ομάδα. Σε λίγες μέρες θα φύγω εξωτερικο για δουλειά για κάνα εξάμηνο και θα πρέπει να κλείσω το μικρούλι. Πείρα και σταντ γιατί θα το βάλω μέσα στο σπίτι να είναι όρθιο και μακριά από υγρασιες. Το ερώτημα είναι σε τι διεργασίες να προβώ ώστε όταν γυρίσω το μηχανακι να είναι όσο το δυνατόν γίνεται πιο λειτουργικό. Μιλάμε για ιντζεξιον και έχω άλλους να λένε αφήνω βενζίνα μέσα στο ντεπόζιτο άλλοι όχι. Άλλοι λένε με λαδια καινούργια άλλοι λένε δεν παίζει ρόλο.... Θα ήθελα απαντήσεις από κάποιον που να γνωρίζει ίσως πως γίνεται να κάνουμε το καλύτερο δυνατό κλείσιμο/συντήρηση έως την επιστροφή μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αποσυνδεσε σίγουρα μπαταρία, με λάδια μην ασχοληθείς τωρα, τα αλλάζεις όταν έρθεις με το καλό,το ντεπόζιτο είναι πκαστικο ή μεταλλικό?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha YZ (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Μεταλλικό και δεν έχει γίνει πλαστικοποιηση 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ασε το μηχανακι οπως ειναι.  Δεν  θα  παθει κατι για 6 μηνες. 

Μονο την μπαταριανβγαλε οπως λεει ο τασος καινεχε την  σε φορτιστη. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

μπαταρια βγαλε και μολις ξαναρθεις αδειασε τη βενζινη και βαλε φρεσκια

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha YZ (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Την αλυσίδα που είναι με ορινγκ ένα απλό πέρασμα με σπρει είναι αρκετό η χρειάζεται πχ βαζελίνη μην κόψουν τα ορινγκ? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Τιπποτα δεν παθαινει σε  6 μήνες. Δεν τη λαδώνεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha YZ (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι αμέ την καθαρίζω με παραφινελαιο και μετά περνάω με αρκετό σπρει αλυσίδας. Κάθε 500 χλμ η μετά από κάθε χωματιμη βόλτα αλλά ρωτησα σε φάση που θα φύγω τώρα εάν χρειάζεται κάτι διαφορετικό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Ε αφου τη λαδωνεις, τιποτα δε θελει. 6 μηνες δεν ειναι και τιποτα. Το δικο μου μετα απο 2 χρονια πηρε με την πρωτη και πηγα βολτα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το ντεπόζιτο θα πρέπει να γεμίσει μέχρι πάνω ή όχι? Για πείτε γνώμες και γι’ αυτό..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Η μεχρι πανω Η ΤΕΛΕΙΩΣ στεγνο. Αλλιως μαζευει υδρατμους στο σημειο που ειναι η σταθμη. Το εχω παθει...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το "μεχρι πανω" το εχω ακουσει και γω, αν το αφησει στεγνο θα εχει θεμα η αντλια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Καλη ερωτηση, δε γνωριζω. Δεν ειχα στο νου μου ιντζεξιον. Αν γνωρίζει κανεις, ας μας πει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha YZ (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάτι λίγα που έχω ψάξει λένε πως στο ιντζεξιον θελει να έχει βενζίνα μέσα για να μην χαλάσει η τρόμπα ( αν όμως η βενζίνα που δημιουργεί κατακαθησεις δεν χαλάει την τρόμπα?) και ο δεύτερος λόγος να μην σγουριαζει το ντεπόζιτο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω πως το καλύτερο που έχω να κάνω είναι αυτό και όταν γυρίσω να ρίξω ένα άδειασμα στην βενζίνα, να βάλω φρέσκια, να καθαρίσω το σώμα μιας και θα είναι λυμενη η μικρή κυρία καθώς όταν γυρίσω θέλω να βάψω κάποια σημεία του σκελετού από χτυπήματα και να περάσω καινούργια λαστιχάκια, ένα σετ αυτοκόλλητα και ότι άλλο προκύψει!... Παντως αν βρεθεί κάποιος που να το χει δοκιμάσει η να ξέρει την διαδικασία θα νε ο σωτήρας μας!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε μλκες μην τα κανετε ολα αλγεβρα.
Ασε απλα λιγη βενζινη μεσα να μην κλαις τα λεφτα που εδωσες οταν το ξανα παρεις και βαλεις αλλη και οκ.
Δεν παθαινει τιποτα.


Και το να καθεσαι να αδειαζεις το τεποζιτο λες και εμεινε ακινητο καμια 20αετια υπερβολη μου φαινεται αλλα οκ.
Εγω σου λεω αν το αφηνες 6 μηνες με την ιδια βενζινη μεσα και μετα παθαινες αμνησια και το ξανα επαιρνες χωρις να ξερεις τι εχει γινει, υπαρχει καλη πιθανοτητα να μην καταλαβαινες καμια διαφορα στη λειτουργια του.

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Νταγιάνγκ (120cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

Βγάζεις τη μπαταρία , βάζεις βενζινη στο ρεζερβουάρ για να μη σκουριάσει , βάζεις περισσότερο αέρα στα λάστιχα και είσαι έτοιμος. Δε χρειάζονται υπερβολές , στα rent a bike κάθε χρονο μενουν σε ακινησια για μηνες τοσα  μηχανακια  και δεν παθαινουν κάτι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Μην ασχοληθεις με ρεζερβουαρ και τετοια δεν παθαινει τιποτα, βαλε την μπαταρια καπου στο σπιτι κλεισε το ρουμπινετο και αδειασε την βενζινη απο το καρμπυρατερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος propapias έγραψε:

Μην ασχοληθεις με ρεζερβουαρ και τετοια δεν παθαινει τιποτα, βαλε την μπαταρια καπου στο σπιτι κλεισε το ρουμπινετο και αδειασε την βενζινη απο το καρμπυρατερ.

Ψεκαστό ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Μ@λακια μου...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος propapias έγραψε:

Μ@λακια μου...

Μαλλον δεν προσεξες για τι μηχανακι μιλουσαμε, δεν το εγραψα για να σην πω, το επεσημανα μηπως και δωσεις καμια αλλη πληροφορια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μαλλον δεν προσεξες για τι μηχανακι μιλουσαμε, δεν το εγραψα για να σην πω, το επεσημανα μηπως και δωσεις καμια αλλη πληροφορια.

Το ξερω οτι δεν το ειπες για να με προσβαλεις απλως ειδα το wr και καπως μεσα στο κεφαλι μου το μπερδεψα με το dt. Ναι, για 6 μηνες οντως δεν θα παθει τιποτα αφου η βενζινη δεν ερχεται σε επαφη με τον αερα δεν θα ξεραθει (οπως γινεται μεσα σε ενα καρμπυρατερ). Το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να βγαλει την μπαταρια και αν εχει καποιον ανθρωπο που εμπιστευεται να το βαζει που και που να δουλευει για λιγο και να ξαναβγαζει την μπαταρια.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda nc700x (700cc) nolan Honda crf (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ποτέ άδειο τελείως το ρεζερβουάρ ,γιατί το καύσιμο είναι το λιπαντικό της αντλίας.Ένας λόγος που δεν περιμένουμε για γέμισμα αφού ανάψει η ρεζέρβα! 

Τροποποιήθηκε από τον thanosgp
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Άμα μείνει τελείως άδειο το ντεπόζιτο, μένεις ούτως ή άλλως, οπότε δεν φθείρεται καμιά αντλία.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda nc700x (700cc) nolan Honda crf (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Άμα μείνει τελείως άδειο το ντεπόζιτο, μένεις ούτως ή άλλως, οπότε δεν φθείρεται καμιά αντλία.

klugscheissermodus an:   άχα καλό έ!!!!!!! 

 klugscheissermodus aus

 Άδειο κατά την 6μηνη αδράνεια της  μοτό απαγορεύεται (σε στάση)/ επαγρύπνηση για  γέμισμα αμέσως μετά το λαμπάκι( κατά την οδήγηση).

Φωστήρα των rvf,vfr γι΄αυτό  το λόγο εξωστρακίζεσαι από διάφορα site.

Τροποποιήθηκε από τον thanosgp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν ξέρω τι φαντάστηκες και το έγραψες αυτό, πάντως ΜΥΘΟΥΣ που δεν ισχύουν, δεν διαδίδω.

Επίσης αυτό,

''Άδειο κατά την 6μηνη αδράνεια της  μοτό απαγορεύεται (σε στάση)/ επαγρύπνηση για  γέμισμα αμέσως μετά το λαμπάκι( κατά την οδήγηση).''

δεν βγάζει καν λογικό νόημα.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0