BlackDiamond

Ταχυτητα πορειας

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Καθώς χάζευα ένα video του τύπου hp vs torque μου δημιουργήθηκε ο εξής προβληματισμός. :think:

Γνωρίζω πως η καλύτερη ταχύτητα πορείας σε ένα ταξίδι ( ας πούμε ευθεία ) ανεξαρτήτου κυβικών, είναι τα 2/3 του γκαζιού.

 

Ο κατασκευαστής για το δικό μου λέει:

  • 24NM / 2.4 kgf-m @ 6500 rgp ( ροπή ) 
  • Μέση κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής είναι τα 3.6 / 10

Σε πορεία πηγαίνω 6.200 - 6.600 rpm και είμαι ακριβώς στην κατανάλωση που κατασκευαστή ( με δύο άτομα, αν είμαι μόνος μου είναι περίπου στα 3.1 - 3.3 ).

Όταν ο κατασκευαστής δίνει αυτά τα στοιχεία για την ροπή του δικύκλου ( για μηχανάκι δρόμου ή πίστας ) λογικά θα είναι η χρυσή τομή σε κάποια πράγματα όπως.

  • Χαμηλή κατανάλωση 
  • Εκεί που δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας ( σαν απόδοση )
  • Να μην κουράζεται το κινητήρας σε πολύωρη χρήση 

Οπότε το πιο σωστό είναι να πηγαίνουμε πορεία, στις στροφές που δίνει ο κατασκευαστής ή απλά έτυχε στο δικό μου όχημα με το δικό μου βάρος / τρόπος οδήγησης / δρόμοι που πηγαίνω ?

 

Ελπίζω να έγινα κατανοητός :tooth:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Σωστά το κατάλαβες, η χρυσή τομή απόδοσης και οικονομίας είναι κοντά στην μέγιστη ροπή, λίγο πριν συνήθως.

Η οικονομικότερη οδήγηση γίνεται με όσον λιγότερες στροφές να γυρνάει το μοτέρ, με την μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο σασμάν και χωρίς αυξομειώσεις στο γκάζι.

Η μέγιστη απόδοση επιτυγχάνεται με τέρμα γκάζι στην περιοχή της μέγιστης ιπποδύναμης :_devil: καληνύχτα οικονομία.

Βασικά είναι πολύπλοκο γιατί επηρεάζεται από αρκετούς παράγοντες πχ ποιότητα καυσίμου, φορτίο-βάρος, τριβή από το οδόστρωμα, κατάσταση αλυσίδας, πίεση ελαστικών, αεροδυναμική, αν φυσάει τραμουντάνα :biggrin: κλπ κλπ

Ρίξε μια ματιά για στον όρο BSFC - brake specific fuel consumption

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE 500 (499cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

6500  στροφές μέγιστη ροπή το kle μου, εκεί έχει κάπου στα 125-130χμ στο κοντέρ. Καλή φάση μου ακούγεται. Δεν νομίζω να πηγαίνει ακριβώς έτσι βέβαια 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 15/6/2019 at 3:57 ΜΜ, το μέλος klab έγραψε:

Σωστά το κατάλαβες, η χρυσή τομή απόδοσης και οικονομίας είναι κοντά στην μέγιστη ροπή, λίγο πριν συνήθως.

 

 

 

Κουφαλίτσα!

Λίγο πριν το peak της ροπής έχω 6η και κάπου στα 240km/h

Οπότε δε θα μου παραπονιέσαι αν σε πάω βόλτα...οικονομικά :tooth::tooth:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Την 15/6/2019 at 3:57 ΜΜ, το μέλος klab έγραψε:

Βασικά είναι πολύπλοκο γιατί επηρεάζεται από αρκετούς παράγοντες πχ ποιότητα καυσίμου, φορτίο-βάρος, τριβή από το οδόστρωμα, κατάσταση αλυσίδας, πίεση ελαστικών, αεροδυναμική, αν φυσάει τραμουντάνα :biggrin: κλπ κλπ

Αν έχεις φάει όλο το φαγητό!!! που το πας αυτό???? :tooth:

Νομίζω πως στο δικό μου τυγχάνει να "κολλάει" διότι ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να αποδίδει χαμηλομεσαία ( σασμάν και μπρος - πίσω γρανάζια )

 

230 και οικονομική οδήγηση :_devil:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Κουφαλίτσα!

Λίγο πριν το peak της ροπής έχω 6η και κάπου στα 240km/h

Οπότε δε θα μου παραπονιέσαι αν σε πάω βόλτα...οικονομικά :tooth::tooth:

Αν ρίχνεις και κλανίδια ταυτόχρονα θα κερδίσεις 2-3χλμ ακόμα.

Άμα είναι και από χωριάτικη φασολάδα με μπόλικο μπούκοβο, παίζει να σηκωθεί και σούζα στα 240........το YBR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Αν ρίχνεις και κλανίδια ταυτόχρονα θα κερδίσεις 2-3χλμ ακόμα.

Άμα είναι και από χωριάτικη φασολάδα με μπόλικο μπούκοβο, παίζει να σηκωθεί και σούζα στα 240........το YBR

 

 

Πολική παλιοπου (2 απο τα 50 π της Πάτρας?) αρκούδα, το ybr δεν έχει 6η. :tooth::tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Αααα αυτό ήταν το πρόβλημα χαχαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα