alters45

Honda NC700X dc-t vs CB500X

21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

MDS ronnin Kawasaki h2

Δημοσιεύτηκε

Καληπσερα παιδες,

Σκεφτομαι σε λιγους μηνες να αγορασω μηχανη και βρισκομαι αναμεσα σε αυτες τις δυο που αναφερω στον τιτλο, μεταχειρμσενα!

Γενικα αυτο που ζηταω απο μια μηχανη ειναι οικονομια στην καταναλωση, σχετικη ανεση για χρηση στην πολη και γενικα καθημερινη χρηση, συν το να μην κωλωνει και με κουραζει σε μια ενδεχομενη  εξορμηση εκτος πολης μεγαλυτερης των  250χλμ με συνεπιβατη και εννοειται αξιπιστια οσον αφορα την ποιτητα κατασκευης και υλικων.

Το NC700x δειχνει να πληρει πολυ αυτες τις προυποθεσεις και εχει και αυτον τον τελειο αποθηκευτικο χωρο αντι για ρεζερβουαρ βενζινης. θα ηθελα ομως γνωμες απο κατοχους της μηχανης καθως και αλλους που ενδεχομενως εχουν αποψη και για τα δυο.

Θετικα-Αρνητικα του καθενος κτλπ.

Ειμαι 180, 85κιλα (μιλοντας για θεση σελας, υψος/βαρος μηχανων κτλπ)

Επισης αν υπαρχουν προτασεις για αλλες μηχανες στα χαρακτηριστηκα που θελω, διαφορετικων εταιριων/μοντελων θα ηθελα πολυ να τις ακουσω!

Ευχαριστω παρα πολυ!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για πόσα λεφτά μιλάμε ? Σκέφτεσαι να την παντρευτείς ή για 3-4 χρόνια και μετά πάμε σε άλλο ? 

Tο Nc μου αρέσει αρκετά σε όλα του, με όμως χαλάνε 2πράγματα ..... Η απουσία της δεύτερης δισκόπλακας μπροστά ( όχι πως δεν φρενάρει ) και ότι βγαίνει για Α2. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτό το μοτέρ μπορεί να βγάλει μόνο και μόνο λόγο κυβικών ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10-13 άλογα παραπάνω . 

Βάλτε και έναν περιοριστή πάνω για να πηγαίνει στα 47,8 και Τέλος .... Απλά να έχει αυτόν τον παραπάνω αέρα που έχει ένα 600αρι από ένα 400αρι ... 

Εγώ λέω με τιμές καινούργιου .... εφόσον έχεις πάει σε αυτή την τιμή γιατί να μην πάρεις το vstrom ή το versys ( επειδή αυτά φορτώνονται περισσότερο σε σχέση με το tracer ) ? Αν εξαιρέσεις τον χώρο ( δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό αυτό σε στριφτερό κομμάτι ) και τα θερμαινόμενα γριπ που έχει το 2019 ..... Δεν βρίσκω λόγο. 

Για το cb πιστεύω πως είναι καλούτσικη στιγμή λόγο και της προσφοράς που παίζει ( 6700-6800 του 2018 ) να βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα γύρο στα 5.000

Τροποποιήθηκε από τον BlackDiamond

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

NC δαγκωτό από εμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MDS ronnin Kawasaki h2

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις αρχικα.

Δεν βρισκω αρνητικο το γεγονος οτι οδηγειεται με Α2 το 700 και κατα επεκταση τα 10-13 παραπανω αλογα που θα μπορουσε να εχει λογω κυβθσμου. Το γκαζι δεν με ενδιαφερει αμαν και ντε. Ροπη το μηχανακι εχει τελεια και οδηγιεται κουκλα σταθαρα με 150-170χλμ/ωρα (που αυτο με νοιαζει για εκτος πολησ). Αλλιως θα κοιτουσα tracer, φοβερη μηχανη αλλα καιει πολυ!!

Το Βερσους και η vstrom απο την αλλη εχουν και αυτα μεγαλυτερη καταναλωση απο οσο εχω διαβασει και εχοντας ανεβει και στα δυο νιωθω οτι μου ταιριαζει πιο πολυ η εργονομια της χοντα. σουπερ και τα αλλα, δεν λεω, αλλα τωρα μιλαμε για τις πολυ-πολυ μικρες λεπτομερειες που κανουν την διαφορα στον καθενα μας ξεχωριστα.

τι να πω, δυσκολη αποφαση..

Οσο για το αλλο που ειπες στην αρχη, εχω σκοπο να το κρατησω το μηχανακι καμια 4ετια σιγουρα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ δεν έχω οδηγήσει επαρκώς κανένα από τα δύο αλλά σαν απλός παρατηρητής που γελάει τα επεξεργάζεται κάθε φορά που τα βλέπει, το NC το τοποθετώ ποιοτικά πιο πάνω από το cb500x. Στην πραγματικότητα και τα δύο είναι άπαιχτα για κάποιον που ξέρει τι και γιατί το αγοράζει. Από την στιγμή που ψάχνεις τα πιο βαρετά πράγματα που μπορεί να ζητήσει κανείς από μια μοτοσυκλέτα σε ένα "όμορφο" και ποιοτικό περιτύλιγμα, θα πήγαινα στο NC χωρίς δεύτερη σκέψη. 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

σαν κατοχος NC750X εναμιση μηνα περιπου, εχω να σου πω οτι θελεις για αυτο το μηχανακη.1] στην πολη και στην κινηση δεν παιζετε, μεγαλη υποθεσει να σταματας φαναρι και να  εχεις μεσα την πρωτη ετοιμο να φυγη χωρις να πατας συμπλεκτη. γνωριζεις το dct πως δουλευη!! 2] καταναλωση , την κυριακη που μας περασε εκανα 750 χιλ.και θα στα πω με λιτρα γιατη η επαρχεια εχει αλλες τιμες στις βενζινες. καναναλωση 3,75 λιτρα στα 100. με ανυφορες κατηφορες και εθνικη με 130, 140, 150, και μια 195αρα για λιγο.3] η σελα για ταξιδι δεν κανει, ειναι σκληρη.το καλητερο ειναι να φιαχτη οπως θα κανω και εγω με jell.  για να ειναι μαλακια σε μακρινα ταξιδια. ο αποθηκευτικος χωροςστην θεση του ντεποζιτου ειναι κορυφη. χωραει φουλ φεις κρανος κανονικα.στο ταξιδι που πηγα εβαλα ταπερ με φαγητο νερα αδιαβροχο εργαλεια ,και φωρτοσα και λουκανικα.χαχαχα. το ντεποζιτο περνει 14 λιτρα και στα 300 χιλ.μου αναψε ρεζερβα πηγενωντας βενζιναδικο μετα απο 10-15 χιλ.πηρε 10.5 λιτρα.

πιστευω να σε κατατοπισα. οτι και να παρεις [honda δεν σπαει δεν χαλαει] να το χαρεις .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 30 λεπτά, το μέλος getsim andreas έγραψε:

Σαν κατοχος NC750X εναμιση μηνα περιπου, εχω να σου πω οτι θελεις για αυτο το μηχανακι.

1] Στην πολη και στην κινηση δεν παιζεται, μεγαλη υποθεση να σταματας φαναρι και να εχεις μεσα την πρωτη ετοιμο να φυγει χωρις να πατας συμπλεκτη. Γνωριζεις το dct πως δουλευει!!

2] Καταναλωση , την Κυριακη που μας περασε εκανα 750 χιλ. Θα στα πω με λιτρα γιατι η επαρχεια εχει αλλες τιμες στις βενζινες. Καναναλωση 3,75 λιτρα στα 100 χλμ. Με ανηφορες κατηφορες και εθνικη, με 130, 140, 150, και μια 195αρα για λιγο.

3] Η σελα για ταξιδι δεν κανει, ειναι σκληρη. Το καλύτερο ειναι να φιαχτει οπως θα κανω και εγω με gel.  Για να ειναι μαλακια σε μακρινα ταξιδια. Ο αποθηκευτικος χωρος στην θεση του ντεποζιτου ειναι κορυφη. Χωραει φουλ φεις κρανος κανονικα. Στο ταξιδι που πηγα εβαλα ταπερ με φαγητο νερα αδιαβροχο εργαλεια, και φορτωσα και λουκανικα. Χαχαχα. Το ντεποζιτο παιρνει 14 λιτρα και στα 300 χλμ μου αναψε ρεζερβα, πηγαινοντας βενζιναδικο μετα απο 10-15 χλμ πηρε 10.5 λιτρα.

Πιστευω να σε κατατοπισα. Οτι και να παρεις [honda δεν σπαει δεν χαλαει] να το χαρεις.

Η αμερικάνικη εταιρία Rekluse βγάζει κιτ φυγοκεντρικού συμπλέκτη για πολλά μοντέλα μοτοσυκλετών. Με ένα τέτοιο, μπορείς στην πόλη να έχεις την πρώτη, και χωρίς να ασχολείσαι καθόλου με το χειριστήριο του συμπλέκτη, να ανοίγεις το γκάζι και να φεύγεις, καθώς επίσης και το αντίστροφο, σταματάς χωρίς συμπλέκτη. Στην Ελλάδα τα φέρνει -νομίζω- ο Πίσσαρης.

Οπότε αν θέλετε το (1) και στην δική σας μοτό, να ξέρετε, παίζει και να γίνεται.

_________________

Για το υπόλοιπο κείμενο, 3 συμβουλές: Δεν τα πιάνουν όλα, αλλά θα είναι μια καλή αρχή αν τα εφαρμόσεις.

1. Κάθε καινούρια πρόταση, αρχίζει ΠΑΝΤΑ με κεφαλαίο γράμμα. Μετά από τελεία δλδ, που τελειώνει μια πρόταση, το πρώτο γράμμα της επόμενης πρότασης είναι πάντα κεφαλαίο.

2. Εσείς οι πολλοί δεν με παίζετΕ. Το μηχάνημα αυτό το ένα, δεν παίζετΑΙ. Την πιάνεις την διαφορά; Πολλοί=Ε=1 γράμμα, ένα=ΑΙ=2 γράμματα, δλδ πάνε αντίστροφα.

3. Ονόματα σημαντικών οντοτήτων π.χ. ημέρα, μήνας, ο Θεός, σημαντικά πρόσωπα κ.ο.κ. ξεκινάνε επίσης με κεφαλαίο γράμμα.

Τέλος, καλό είναι, κάθε φορά που αλλάζεις παράγραφο, χωρίζεται αυτό που λες κατά ομάδα κ.ο.κ. να πατάς και ένα enter για να ξεχωρίζει το κείμενο ότι είναι κάτι άλλο, προχωράει λίγο το θέμα του. Δες πως χώρισα το κειμενό σου, και πόσο πιο ωραίο φαίνεται και πιο εύκολα διαβάζεται.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

...καμιά φορά σε έχω φαντασίωση εσένα με βαρύ ξύλινο χάρακα στο χέρι και γυαλιά "Δάσκαλος σε πορνό των 70ς" να μας βαράς αδυσώπητα.

continue

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

%CE%B1%CE%BB%CF%86%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%

Λόλα, να ένα μήλο :rotfl::rotfl::rotfl:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Δες εδώ ένα review ενός κατόχου που συμφωνεί (μάλλον) με τις απαιτήσεις σου αλλά ταυτόχρονα συμφωνεί και με το @Gouky7.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο τύπος προφανώς δεν ήξερε τι αγόρασε και γιατί και γι' αυτό έκανε disable και τα comments επειδή θα έφαγε το κράξιμο της ζωής του.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Όταν το είχα οδηγήσει το NC700 ήταν πολύ ενοχλητικό που τελείωνε το γκάζι τόσο γρήγορα και πολύ περίεργα, σαν να ξεψυχάει να το πω.

Λες και κάποιο gremlin είχε αράξει πάνω στο μοτέρ και έβγαζε την μπουζόπιπα μόλις πήγαινε να αρπάξει, για να με τρολλάρει.

Επειδή από το κείμενο σου δεν μου είναι σαφές τον αν τα έχεις οδηγήσει και τα 2 που σε ενδιαφέρουν, δοκίμασε τα απαραιτήτως έστω και για 100 μέτρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Μα δε σου άρεσε @klab  αρκουδίτσα μου?

Με το γκάζι του, τις φρενάρες του, τις αναρτησάρες του.

Που σε χαιρετούσαν οι παπάδες (κ οι παπαδιές) συνεχώς. Ήταν κ λευκό το εργαλείο, έμοιαζε με τάφο έτσι κι αλλιώς...

Πήγες κ πήρες τη μ@λ@κία τη μαύρη που καίει τον κwλο της. Θα είχες πάρει το NC το 700 το καλό, θα χάιδευε και ο αέρας τη φρατζούλα σου, θα είχες και ντουλάπι στη σωστή τη θέση να βγάλεις εκδρομούλα το καρπουζάκι σου...

:tooth:

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Ta misa na me elege...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Το πηδήξατε το post του ανθρώπου αλλά δωθείσης της ευκαιρίας.......γαμιέται ο gouky που πάρει στο Annecy χωρίς εμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MDS ronnin Kawasaki h2

Δημοσιεύτηκε

Το παω λαου λαου ανεβαινοντας κατηγοριες με τις μηχανες μιας και δεν εχω πολυ εμπειρια. Οποτε το το γκαζι θελω να το βρω συνειδητα στην μεθεπομενη ακριβως μηχανη.

Ευχαριστω πολυ ολους οσους σχολιασαν με παραγωγικο τροπο το ποστ για να με βοηθησουν αλλα και εκεινους που τουλαχιστον ειχαν την προθεση να διευκολυνουν την κατασταση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 12/6/2019 at 0:54 ΜΜ, το μέλος klab έγραψε:

Το πηδήξατε το post του ανθρώπου αλλά δωθείσης της ευκαιρίας.......γαμιέται ο gouky που πάρει στο Annecy χωρίς εμένα.

20190613-212421.jpg

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Έννοια σου έχω κατάσκοπο στο πλοίο. :biggrin:

uFlX7Rg.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

Την 12/6/2019 at 9:45 ΠΜ, το μέλος klab έγραψε:

Όταν το είχα οδηγήσει το NC700 ήταν πολύ ενοχλητικό που τελείωνε το γκάζι τόσο γρήγορα και πολύ περίεργα, σαν να ξεψυχάει να το πω.

Λες και κάποιο gremlin είχε αράξει πάνω στο μοτέρ και έβγαζε την μπουζόπιπα μόλις πήγαινε να αρπάξει, για να με τρολλάρει.

Επειδή από το κείμενο σου δεν μου είναι σαφές τον αν τα έχεις οδηγήσει και τα 2 που σε ενδιαφέρουν, δοκίμασε τα απαραιτήτως έστω και για 100 μέτρα.

Στο nc750χ του 16 και μετα, εχουν αλλαξει τις σχεσεις του σασμαν, προφανος γιατη το ηδαν  το προβλημα στα προηγουμενα μοντελα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 11/6/2019 at 7:02 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η αμερικάνικη εταιρία Rekluse βγάζει κιτ φυγοκεντρικού συμπλέκτη για πολλά μοντέλα μοτοσυκλετών. Με ένα τέτοιο, μπορείς στην πόλη να έχεις την πρώτη, και χωρίς να ασχολείσαι καθόλου με το χειριστήριο του συμπλέκτη, να ανοίγεις το γκάζι και να φεύγεις, καθώς επίσης και το αντίστροφο, σταματάς χωρίς συμπλέκτη. Στην Ελλάδα τα φέρνει -νομίζω- ο Πίσσαρης.

Οπότε αν θέλετε το (1) και στην δική σας μοτό, να ξέρετε, παίζει και να γίνεται.

_________________

Για το υπόλοιπο κείμενο, 3 συμβουλές: Δεν τα πιάνουν όλα, αλλά θα είναι μια καλή αρχή αν τα εφαρμόσεις.

1. Κάθε καινούρια πρόταση, αρχίζει ΠΑΝΤΑ με κεφαλαίο γράμμα. Μετά από τελεία δλδ, που τελειώνει μια πρόταση, το πρώτο γράμμα της επόμενης πρότασης είναι πάντα κεφαλαίο.

2. Εσείς οι πολλοί δεν με παίζετΕ. Το μηχάνημα αυτό το ένα, δεν παίζετΑΙ. Την πιάνεις την διαφορά; Πολλοί=Ε=1 γράμμα, ένα=ΑΙ=2 γράμματα, δλδ πάνε αντίστροφα.

3. Ονόματα σημαντικών οντοτήτων π.χ. ημέρα, μήνας, ο Θεός, σημαντικά πρόσωπα κ.ο.κ. ξεκινάνε επίσης με κεφαλαίο γράμμα.

Τέλος, καλό είναι, κάθε φορά που αλλάζεις παράγραφο, χωρίζεται αυτό που λες κατά ομάδα κ.ο.κ. να πατάς και ένα enter για να ξεχωρίζει το κείμενο ότι είναι κάτι άλλο, προχωράει λίγο το θέμα του. Δες πως χώρισα το κειμενό σου, και πόσο πιο ωραίο φαίνεται και πιο εύκολα διαβάζεται.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

στα 61 μου φιλε δεν θα παω σχολειο.αυτη που θελου να καταλαβουν αυτα που γραφω πιστεψε με,τα καταλαβαν.φιλικα παντα .καλο καλοκαιρι.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου γι αυτά που ψάχνεις πάς για NC με dct δαγκωτό.

Το έχω εδώ και 35 000 χλμ περίπου και έχω μία πλήρη εικόνα, οπότε ρώτα ελεύθερα.

Έχει διάφορα "θεματάκια" (και δεν εννοώ το γκάζι που καλύπτει επαρκώς το 95% των αναγκών μου), αλλά όλα λύνονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Πχ κακή μαμά ανεμοκάλυψη που διορθώνεται με καλή ζελατίνα και φρυδάκι ή κακή σέλα που επίσης φτιάχνεται.

 

Για μένα το μοναδικό σοβαρό μειονέκτημα είναι το μικρό για τουρισμό ντεπόζιτο. Στα ταξίδια όταν το πηγαίνω πατημένα ανάβει λαμπάκι στα ~200 χλμ και αυτό μου τη σπάει...

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα