Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
maiko

Επιλογή εξάτμισης για Honda GLX

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda GLX,XR (97,397cc) Honda Africa twin

Δημοσιεύτηκε

   Συμφορουμίτες σας χαιρετώ,μετά από αρκετά χρόνια απουσίας μου από το φόρουμ.

   Ο λόγος που επιστρέφω δεν είναι άλλος από το παπάκι μου.  Έξι χρόνια πέρασαν από τότε που το παπί αγοράστηκε και ανακατασκευάστηκε(από 50cc σε 97cc).Ο χρόνος πέρασε,τα χιλιόμετρα έγραφαν και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.Μπιέλα και κυλινδροπίστονο άρχισαν να παραπονιούνται.Μόλις εντοπίστηκαν και τα πρώτα γρεζάκια στα λάδια η απόφαση πάρθηκε.

   Ολική ανακατασκευή κινητήρα.

   Το μοτέρ ανοίχτηκε ,κυλινδροπίστονα νικασίλ στα 54 χιλιοστά αγοράστηκαν ,ο στρόφαλος έμεινε ο ίδιος (90άρης),η μπιέλα αντικαταστάθηκε,έγινε και μια αλλαγή εκκεντροφόρου (3ο στάδιο),ροΪκή κεφαλής (astrea) και το 16άρι καρμπυρατέρ του astrea αντικαταστάθηκε με ένα ολοκαίνουριο mikuni 24άρι. Εξάτμιση υπολόγιζα να βάλω αυτή που ήδη είχα, μία motosport με μεσαία μπούκα.Ωστόσο ,η αρχική αυτή σκέψη άλλαξε όταν ο μηχανικός μου με είπε πως λόγω αύξησης της συμπίεσης θα χρειαστεί είτε αλλαγή εξάτμισης με μία πιο ανοιχτή ,είτε  άνοιγμα της υπάρχουσας.Το τελευταίο δε με βρίσκει και τόσο σύμφωνο,αλλά δεν παύει να είναι η πιο προσιτή λύση.

   Από μια έρευνα αγοράς ,κατέληξα σε δύο-τρεις επιλογές.Επικρατέστερη ,σε μεγάλο ποσοστό, η Dragon,ακολουθούν οι διάφοροι τύποι των VPR,βλ. trioval,oval,round gp,round mt,όχι όμως με high-up λαιμό.

   Θέλω τη γνώμη σας για τις εξατμίσεις αυτές καθώς και το εάν συμφωνείται με την αγορά νέας,πιο ανοιχτής εξάτμισης ή με το άνοιγμα της motosport.Aν έχετε να προτείνεται κάτι άλλο δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα,είμαι όλος αυτιά. Αποκλείω φθηνές ποιοτικά εξατμίσεις.

(:offtopic:Έψαξα και εγώ να βρω protech και κατάλαβα πως έμεινα πίσω στις εξελίξεις.Πώς αλλάζουν τα πράγματα;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπόν συνκάγκουρα. Ειχα sebring στο 125 δεν έδωσε τίποτα μην σου πω πηγαινε χειρότερα σε σχέση με την μαμα εξατμιση.. 

Ειχα Protech και vpr και με τις δύο είχα δει διαφορά στο άνοιγμα και πιστευω οτι καλυτερο σε αυτα τα κυβικά είναι η vpr.. Η vpr είναι ίδια με την protech Και υπόψιν άλλο protecht άλλο Protech μην σε πιάσουν κότσο.. Και η dragon καλή είναι αλλά εγω θα πήγαινα σε vpr πάλι που έχει και τον σιγαστήρα και κάνει και ωραιο ήχο και με σιγαστήρα χωρίς να σπας τα .... των γειτόνων.. Οπότε Vpr μονόδρομος! 

Πάρε και δύο φώτο τότε που το πρόσεχα το μηχανακι.. protech round we gp ηταν αυτη.. η ποιο ωραία εξάτμιση απο Protech-vpr γνώμη μου!

 lT8kMP9.jpg?2cJR8t0D.jpg?2

Τροποποιήθηκε από τον VaG3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η Sebring και ολες οι υπολοιπες εξατμησεις αυτου του τυπου ειναι σχεδιασμενες 40 χρονια πριν, δεν κανουν για τα σημερινα υπερκυβισμενα παπακια, εγω στο Townmate εβαλα μια GL racing και ειναι οκ και απο αποψη ποιοτητας κατασκευης και σαν λειτουργεια.

 

22714288_0_b.jpg22714288_3_b.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX,XR (97,397cc) Honda Africa twin

Δημοσιεύτηκε

   Φίλε VaG3,θα συμφωνήσω μαζί σου για την round gp,είναι όντως πανέμορφη,αν και αυτή με το carbon καπελάκι είναι η ομορφότερη,κατά τη γνώμη μου,απλά η τιμή ανεβαίνει +50 ευρώ.Ο ήχος της είναι φοβερός,αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου για τον ήχο της με σιγαστήρα.Και σε καρμπυρατεράτο innova και σε modenas kriss που την ακούω καθημερινά(με τον κλειστό λαιμό τους και οι δύο,όχι τον high up δηλαδή),σαν μπρίκι ακούγονται.Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν επιλέξω vpr δε θα είναι λόγω του σιγαστήρα της αλλά λόγω της ποιότητας της και επειδή και σε τιμή και σε θέμα ποιότητας είναι κοντά στην Dragon,που ακουστικά είναι κάτι το διαφορετικό,γεννάται το δίλημμα.Από την άλλη, αν είναι να πάρω μια ανοιχτή εξάτμιση,όποια κι αν είναι αυτή, και να την έχω με τον σιγαστήρα της, μπορώ να μείνω και με την δική μου χωρίς να μου κοστίσει το παραμικρό.

   Taso η gl είναι όμορφες και ποιοτικές εξατμίσεις από αυτά που έχω δει και ακούσει,αλλά με προβληματίζει ο ανοιχτός λαιμός της.Το βρίσκω υπερβολικό για παπί στα 115cc ,τόσο θα φτάσει με τα νέα πράγματα,να έχει τόσο ανοιχτό λαιμό. Παρεμπιπτόντως,πολύ ωραίο το towny σου.Σχεδόν το ζήλεψα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος maiko έγραψε:

   Φίλε VaG3,θα συμφωνήσω μαζί σου για την round gp,είναι όντως πανέμορφη,αν και αυτή με το carbon καπελάκι είναι η ομορφότερη,κατά τη γνώμη μου,απλά η τιμή ανεβαίνει +50 ευρώ.Ο ήχος της είναι φοβερός,αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου για τον ήχο της με σιγαστήρα.Και σε καρμπυρατεράτο innova και σε modenas kriss που την ακούω καθημερινά(με τον κλειστό λαιμό τους και οι δύο,όχι τον high up δηλαδή),σαν μπρίκι ακούγονται.Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν επιλέξω vpr δε θα είναι λόγω του σιγαστήρα της αλλά λόγω της ποιότητας της και επειδή και σε τιμή και σε θέμα ποιότητας είναι κοντά στην Dragon,που ακουστικά είναι κάτι το διαφορετικό,γεννάται το δίλημμα.Από την άλλη, αν είναι να πάρω μια ανοιχτή εξάτμιση,όποια κι αν είναι αυτή, και να την έχω με τον σιγαστήρα της, μπορώ να μείνω και με την δική μου χωρίς να μου κοστίσει το παραμικρό.

   Taso η gl είναι όμορφες και ποιοτικές εξατμίσεις από αυτά που έχω δει και ακούσει,αλλά με προβληματίζει ο ανοιχτός λαιμός της.Το βρίσκω υπερβολικό για παπί στα 115cc ,τόσο θα φτάσει με τα νέα πράγματα,να έχει τόσο ανοιχτό λαιμό. Παρεμπιπτόντως,πολύ ωραίο το towny σου.Σχεδόν το ζήλεψα.

Aμα δεν σε νοιάζει η αστυνομία και οι γείτονες μην βάλεις ποτέ τον σιγαστήρα.. Απλά να ξέρεις τότε που την είχα με σταματησε Ζητας ενώ πήγαινα σχεδόν ρελαντι και μ λεει 200ευρώ... :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 ώρες, το μέλος maiko έγραψε:

   Taso η gl είναι όμορφες και ποιοτικές εξατμίσεις από αυτά που έχω δει και ακούσει,αλλά με προβληματίζει ο ανοιχτός λαιμός της.Το βρίσκω υπερβολικό για παπί στα 115cc ,τόσο θα φτάσει με τα νέα πράγματα,να έχει τόσο ανοιχτό λαιμό. Παρεμπιπτόντως,πολύ ωραίο το towny σου.Σχεδόν το ζήλεψα.

Στο δικο μου μηχανακι δουλευει καλα, επειδη εχει πολλα καυσαερια τον χρειαζεται τον χοντρο λαιμο, σκεψου οτι ενω εχω κοψει την ταπα και ισα ισα κλεινει λιγο την μπουκα το μηχανακι ρεταρει στα μεσαια και αργει να ανεβασει ταχυτητα, δυστυχως κανει πολυ θορυβο και αυτο δε μου αρεσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω στο δικο μου astrea grand εχω και παραμενω με sebring. Σιγουρα κοβει στο μηχανακι αφου αλλωστε ειναι και υπερκυβισμενο αλλα αυτος ο ηχος με τρελαινει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0