VVV

Στράβωμα τιμονιού απο πτώση.

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Versys (649cc) HJC C-70 TROKY BMW R 1250GS (1254cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδιά.Έχω ένα Versys 2007 και την προηγούμενη Κυριακή είχα μια πτώση σε γραμμές τρένου που εδώ και τόσα χρόνια δεν λένε να τις φτιάξουν με κάποιο τρόπο.Τέλος πάντων,απο θέμα υγείας είμαι καλά και εγώ και η κοπέλα μου και τη γλιτώσαμε με γρατσουνιές στα πόδια.Στα της μηχανής,έσπασε η βάση αλουμινίου του μαρσπιέ στα δεξιά,το δεξί φλας,το φέρινγκ και ο καθρέφτης.Σήμερα αφού έπιασα το versάκι μου να το φτιάξω,λέω αφού τελείωσα με όλα να το κάνω μια βόλτα.Καταλαβαίνω αμέσως ότι η ρόδα ενώ κρατάω το τιμόνι ευθεία,αυτή πάει ελαφρώς αριστερά.Κάποιος που το είδε μου είπε ότι αν το πάω σε ένα πεζοδρόμιο και το "χτυπήσω" με κόντρα στα αριστερά πως θα έρθει στα ίσια.Δε ξέρω κατά πόσο είναι σωστό αυτό γιατι θυμάμαι ότι έτσι κάναμε στα ποδήλατα.Τέλος πάντων για να μη κουράζω άλλο,μπορεί να μου πει κανείς που είχε το ίδιο πρόβλημα τί μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ πολυ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει η πιθανότητα με την πτώση, να έχουν φύγει ελαφρά από την ευθυγράμιση τα καλάμια, και να γίνεται αυτό που λες, δλδ να κοιτάει λίγο αλλού ο τροχός από το τιμόνι.

Για να το δεις αυτό, με ένα απλό πρακτικό τρόπο, στάσου στο πλάι, και με το ένα μάτι κλειστό, κινείσου, ώστε να δεις οπτικά, το ένα καλάμι να κρύβει το άλλο τέλεια, δλδ να είναι παράλληλα, και όπως το μάτι σου κινείται στο χώρο, να υπάρχει μια στιγμή, που το ένα καλάμι, να κρύβει το άλλο παντού ταυτόχρονα. Αν δεις, και το ένα καλάμι, κρύβει το άλλο, πρώτα κάτω, και οσο κινείσαι προχωράει το κρύψιμο προς τα πάνω, ή ανάποδα, τότε τα καλάμια έχουν φύγει από την παραλληλία.

Αυτό μπορείς να το επαληθεύσεις και με άλλο τρόπο, κάτσε από πάνω, και δες που κοιτάει ο τροχός, όταν η πάνω τιμονόπλακα (προσοχή, η τιμονόπλακα ΟΧΙ το τιμόνι) κοιτάει ευθεία μπροστά. Αν δεν κοιτάει κι ο τροχός εκεί, πάλι έχεις συμπέρασμα ότι έχουν φύγει από την παραλληλία τα καλάμια.

 

Στην περίπτωση αυτή, η ευθυγράμμιση γίνεται με διάφορες παραλλαγές και τρόπους, π.χ. χαλαρώνουμε τις βίδες  στην κάτω τιμονόπλακα ή τις βίδες στην πάνω τιμονόπλακα, και στρέφουμε με το χέρι τον τροχό να στρίψει κι άλλο προς την κατεύθυνση που θέλουμε να διορθώσει, με το τιμόνι τερματισμένο στο στοπ. Αφού έρθει, σφίγγουμε και πάλι.

 

ΟΜΩΣ: Υπάρχει και η περίπτωση, να μην έχει συμβεί τίποτα από όλα αυτά, και απλά να έχει στραβώσει η μπάρα του τιμονιού. Σε αυτήν την περίπτωση, πας για νέα μπάρα.

 

Τσέκαρε, δες και εδώ είμαστε. Γνώμη μου, αν δεν το έχεις και όλα τα παραπάνω δυσκολεύεσαι να τα ακολουθήσεις, μην το προσπαθήσεις μόνος σου, πήγαινε σε έναν επαγγελματία μηχανικό μοτό ή έστω φίλο αποδεδειγμένα γνώστη.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Βρες κολωνα ΔΕΗ τσιμεντενια.

Κανε επαφη με το πλαινο του ελαστικου.

Σπρεωξε τιμονι να ''ερθει''. (Θελει δυναμη απότομα) .

Αν ερθει πολυ, άλλαξε μερια στην κολώνα.

Το λάστιχο ΘΑ ΕΧΕΙ συνεχως επαφη με το τσιμεντο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (649cc) HJC C-70 TROKY BMW R 1250GS (1254cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και για το χρόνο σας.Κατέβηκα ξανά κάτω και την πήγα σε ένα φίλο να το δούμε μαζί.Μόλις ανέβηκε αυτός επάνω και την είδα σε όρθια θέση τη μηχανή παρατήρησα ότι η δεξιά πλευρά στο τιμόνι είναι πιο πάνω.Οπότε θέλει αλλαγή μπάρας τιμονιού μόνο έτσι όπως το κόβω.Ξέρει κανείς τιμές στο περίπου για αυτά και τι να κοιτάξω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά, το στράβωμα αν δε με επηρεάζει λειτουργικά (π.χ. τιμόνι βρίσκει στο ντεπόζιτο), μπορεί και να το αγνοούσα για αρκετό καιρό, μιας και πολύ σύντομα συνηθίζεται.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (649cc) HJC C-70 TROKY BMW R 1250GS (1254cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 14/5/2019 at 0:52 ΜΜ, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Προσωπικά, το στράβωμα αν δε με επηρεάζει λειτουργικά (π.χ. τιμόνι βρίσκει στο ντεπόζιτο), μπορεί και να το αγνοούσα για αρκετό καιρό, μιας και πολύ σύντομα συνηθίζεται.

Το τιμόνι αλλάχτηκε με after market,το οποίο είναι πιο κλειστό και λίγο μέχρι να το συνηθίσω με ξενίζει αρκετά.Ήταν ότι πιο κοντά βρήκα σε σχέση με το γνήσιο.

Τροποποιήθηκε από τον VVV

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ασχέτως διαφοράς στο σχέδιο, το νοιώθεις ίσιο τώρα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (649cc) HJC C-70 TROKY BMW R 1250GS (1254cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ασχέτως διαφοράς στο σχέδιο, το νοιώθεις ίσιο τώρα;

Ναι μια χαρά είναι.Κάτι ψιλοτελειώματα θέλει και ελπίζω να το ευχαριστηθώ επιτέλους.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα