Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
ΓιωργοςΤΤ

Τest Ride KTM RC 390

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για άλλη μια φορά συμμετείχα στο Orange Day που διοργάνωσε η αντιπροσωπεία ΚΤΜ  ΑΦΟΙ Καρανικολάου στην Ξάνθη. Πέρυσι είχα οδηγήσει το Duke 790, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Από το καλοκαίρι έχω αρχίσει να εξετάζω σοβαρά την προοπτική της ερασιτεχνικής ενασχόλησης μου την πίστα. Η πίστα καρτ στο Ρύσιο είναι πολύ πιο εύκολα προσβάσιμη για εμένα σε σχέση με τις Σέρρες, οπότε ψάχνοντας για κάτι που να ταιριάζει στην πίστα αυτή αποφάσισα να δοκιμάσω το RC 390. 

uillEGS.jpg

Επιθετικό στην όψη, σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση.

Αν και λέγεται 390 στην πραγματικότητα είναι 373 cc, με διαστάσεις 89x60 mm. Μονοκύλινδρο γαρ, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος από τη γεωμετρία του μοτέρ ότι είναι φτιαγμένο για απόδοση σε υψηλές στροφές. 4 βαλβίδες, DOHC, μονόδρομος συμπλέκτης και ηλεκτρόγκαζο ολοκληρώνουν το πακέτο. Πράγματι το μοτέρ αποδίδει 32 kw (44 ίππους) σύμφωνα με την εταιρία, το οποίο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του κατατάσσει το RC  οριακά στις προδιαγραφές τους διπλώματος Α2. 

DbI4DOb.jpg

Φρένα made in India. Σε συνεργασία με την Brembo αναφέρει η ΚΤΜ στην επίσημη ιστιοσελίδα της.

Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα με δίσκο 320 χιλ. εμπρός και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.  Αρκετά δυνατά και απότομα, σε συνδυασμό με το ΑΒS προσφέρουν σιγουριά στο φρενάρισμα. Tα USD μπροστινά είναι της WP,  όπως και η πίσω ανάρτηση. Γενικά αυτό που είδα είναι μια ποιοτική κατασκευή, όμορφο για το δικό μου γούστο, χωρίς κάτι παράταιρο που να δίνει την εικόνα αχρείαστου όγκου. 

KYkMut4.jpg

Σημάδι πτώσης στο καπάκι του βολάν. Στα θετικά το ότι δεν έσπασε, χωρίς βέβαια να γνωρίζω τις συνθήκες πτώσης. Μην δω θέμα τύπου '' έχω ένα 390. τί  λάδια να βάλω''

Z0PyXFd.jpg

Άποψη από το γραφείο. Η λειτουργία του κοντέρ δεν με ικανοποίησε.

oH27eIv.jpg

Όμορφο μούτρο

Μόλις ανέβηκα επάνω του το πρώτο που κατάλαβα είναι ότι οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμία περίπτωση σωστές για το βάρος μου. Φυσικά ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΩ  τον μέσο αναβάτη, μιας και ζυγίζω σχεδόν 100 κιλά με τον εξοπλισμό. Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι παρά τα 2 μέτρα (παρά 14 εκατοστα) του ύψους μου, χώρεσα επάνω χωρίς τα γόνατα ή τα χέρια μου να σχηματίζουν περίεργες γωνίες ή να ακουμπάνε σε μέρη που δεν πρέπει. Λύθηκε λοιπόν η απορία πολλών για το αν σχετικά μεγάλα αναστήματα χωράνε στα μηχανάκια αυτά. Η εκκίνηση του κινητήρα είναι απλή, χωρίς να χρειάζεται το πάτημα του συμπλέκτη.Ο ήχος από την εργοστασιακή εξάτμιση είναι κακός έως απαίσιος. Akrapovic επειγόντως.

Ξεκινώντας τη βόλτα και φτάνοντας στο πρώτο φανάρι αυτό που σκέφτηκα είναι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΚΡΑ!!!!!!! Πραγματικά έκανα πάνω από 6 αποτυχημένες προσπάθειες να την βρω αλλά τίποτα. Σε σημείο να αρχίσω να την ψάχνω κάτω από την πρώτη... Ευτυχώς άναψε πράσινο και φύγαμε. Φυσικά το σασμάν είναι όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες αλλά η αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα θέλει δύναμη και η διαδρομή είναι μικρή. Με λίγη προσπάθεια τα κατάφερα.

Το μικρό βάρος και η γρήγορη γεωμετρία επιτρέπουν την ακαριαία αλλαγή κατεύθυνσης. Στις εξόδους των στροφών ανοίγοντας το γκάζι επιταχύνει γρήγορα, εκμεταλλευόμενο τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου. Το shift light ανάβει στις 7.000 στροφές ενώ ο κόφτης είναι στις 10.000. Το εύρος ισχύος είναι μικρό σχετικά, ξεκινώντας από τις 6.500. Χαμηλά η ροπή είναι άγνωστη έννοια.Η μετάβαση όμως από μια περιοχή στην άλλη είναι ομαλή, χωρίς να διακρίνεται το σκαλοπάτι. Συνεπώς οι πολλές αλλαγές είναι επιβεβλημένες. Άθελα μου έφτασα πολλές φορές στον κόφτη καθώς μόλις μπει στην καλή περιοχή λειτουργίας και αρχίζεις να απολαμβάνεις την επιτάχυνση, πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα. Βλέποντας τον τρόπο λειτουργίας του, δεν μου κάνουν εντύπωση τα πολλά παράπονα για την αξιοπιστία του μοτέρ σε χρήση πίστας.

Τα φρένα είναι δυνατά, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου το βύθισμα του μπροστινού. Το πλαίσιο είναι στιβαρό χωρίς περίεργες ταλαντώσεις, πράγμα που ισχύει και για τις αναρτήσεις. Η μέγιστη ταχύτητα που είδα ήταν 140 όπου ήταν απόλυτα σταθερό. Η τελική του είναι περίπου 175 χλμ/ώρα. Το κοντέρ είναι άθλιο. Πρέπει να βγάλεις τα μάτια σου να δεις τις στροφές του κινητήρα. Η ένδειξη ταχύτητας και σχέσης στο σασμάν φαίνονται καλύτερα αλλά πάλι πρέπει να εστιάσεις καλά, παίρνοντας το βλέμμα από τον δρόμο. Τα χειριστήρια είναι ωραία και σαφή στην λειτουργία τους. άτι που με παραξένεψε είναι ο μεγάλος τζόγος, τόσο της μανέτας του φρένου όσο και του συμπλέκτη. Προφανώς και θα ρυθμίζεται αλλά και προφανώς κανένας δεν ασχολήθηκε. 

Ένας αρχάριος σίγουρα δεν θα τρομάξει από το μηχανάκι αυτό.  Ένας έμπειρος θα το βρει διασκεδαστικό. Είναι ελαφρύ και εύκολο την οδήγηση. Όποιος το θέλει για πόλη, καφέδες κλπ να το ξεχάσει. Το τιμόνι δεν κόβει πολύ για μέσα στην κίνηση και η πίσω θέση είναι διακοσμητική.  Από την δεξιά πλευρά του κινητήρα εκλύεται πολύ θερμότητα σε ενοχλητικό βαθμό. Γενικά η πίστα είναι το φυσικό του περιβάλλον και δεν το προτείνω για καμία άλλη χρήση. Αν με ρωτήσει κάποιος αν αξίζει τα 4.600 ευρώ που κοστίζει θα απαντήσω αν είναι για πίστα ναι. Για οποιαδήποτε άλλη χρήση όχι. Ίσως το Duke να είναι καλύτερο για χρήση εκτός πίστας. Προσωπικά το έχω βάλει σοβαρά στο wish list. 

Να συγχαρώ τους διοργανωτές για την άψογη οργάνωση και εξυπηρέτηση για άλλη μια χρονιά!  

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραια τα εγραψες Γιωργο, συμφωνω παντου.Ειχα την ευκαιρια κι εγω να το οδηγησω στο Orange Day στη Σπαρτη. Θα το οδηγουσαμε και στην πιστα των Σερρων την περασμενη Κυριακη, αλλα γ@μ#$ηκε ο καιρος.

Πολυ ωραιο και το υψος των κλιπ ον, σκυφτο τοσο οσο. Γενικα νομιζω πως ειναι το μονο μικρο που κουβαλαει το χαρακτηρισμο supersport κατ'ουσιαν και οχι μονο επειδη εχει κλιπον και πολλα πλαστικα. Αν δεν υπηρχε και το θεμα με το μοτερ...

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο @giorgos.boun μου είχε πει ότι σχεδιάζετε να πάτε και ότι σας τα χάλασε ο καιρός. 

Με την δικιά σας άποψη μέσα από την πίστα το review θα ήταν ακόμα πιο κατατοπιστικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

το ειχα καβαλησει στο διημερο τεστ του ΜΟΤΟ προπερσι ('η περισυ?? not sure)

Ενω θυμαμαι πως ηθελα περισσοτερο να καβαλησω το Duke 390 γιατι μου αρεσε περισσοτερο στα χαρτια, ενω ποτε δεν ειχα καμια ιδιατερη καψουρα με SS και κλιπ ον , οταν καβαλησα πια και τα δυο, λατρεψα το RC390

Εγω ειμαι 1,75 (πραγματικο χωρις παπουτσια) και 80 κιλα.

καβαλησα και απλωθηκα πολυ φυσικα πανω του. Σωστα σκληρη σελα για αισθηση.

Ηχος επιβεβαιωνω απισιος χαχαχα, αλλα πραγματικα μεσα στην πιστα απο την στιγμη που ξεκινησε δεν με ενοιαζε πια.

Πολυ θετικο στην εισοδο και καθολα προθυμο να αλλαξει την γραμμη του, μιας και εχει πολυ ελαφρια αισθηση.

Ναι θα μπορουσε να ειναι πιο σφιχτο το μπροστινο του. Μου φανηκε παραταιρα μαλακο σε σχεση με το πισω που ηταν πιο σφιχτο,

ΑΛΛΑ, αν και εφοσον οδηγηθει με ροη και προνόηση στις γραμμες και το γκαζι, για χωρις πολλα stop & go που να το αναγκαζουν να βυθιζεται και να αλλαζει την γεωμετρια του, δεν αποτελει καποιο προβλημα. Ακομα και ετσι παντως δεν θυμαμαι να με ανυσυχησε, ουτε καν με υποψια γλυστριματος.

Ουτε το φρενο ειχε κανενα φοβερο αρχικο δαγκωμα, αλλα με γνωμονα οτι ειναι ενα μηχανακι που απευθυνεται και στον πολυ αρχαριο, φανταζομαι ειναι επιτηδες ετσι για να μην φοβησει.

Πολυ στιβαρη αισθηση γενικοτερα που σου επιτρεπει να εκμεταλλευεσαι πολυ φορα στο "εμπα"

Θα ηταν πολυ ωραιο να εχει ρυθμισεις το μπροστινο, αλλα επρεπε να κρατηθει το κοστος χαμηλα.

 

Εν τελει το Duke 390 δεν μου αρεσε καθολου, ενω με το RC θα διασκεδαζα με την ψυχη μου μεσα σε μια πιστα κηνυγωντας ακομα και μηχανακια αρκετα πιο δυνατα απο το ιδιο.

Ειναι απολαυση να ξεζουμιζεις ενα μικροτερο μοτερ και να εκμεταλευεσαι οση περισσοτερη φορα μπορεις ψαχνοντας παντα την ταχυτερη γραμμη μιας που το πλαισιο κραταει

Ειχα καβαλησει και το Yamaha R3 θυμαμαι που ενω μου εδωσε μια ωραια και ποιοτικη αισθηση μοτοσυκλετας, το μοτερ του ηταν σαν να θελει πολυ χλμ ακομα για να στρωσει. Μου εδωσε την αισθηση δηλαδη οτι δεν ανεβαζε. Επρεπε να επιμεινω πολυ στο γκαζι για να ερθει στις στροφες που πραγματικα θα αποδωσει, σε αντιπαραθεση με το ΚΤΜ που ανεβαζε για πλακα.

Ουτε και η αισθηση στιβαροτητας πλαισιου και λειτουργιας αναρτησεων συγκρινοταν.

Για πολιτικο ισως μια χαρα και πολυ καλο το R3, αλλα αν εμπαινα συχνα πιστα τοτε ΚΤΜ και μονο

Τροποποιήθηκε από τον peterpan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

το οδηγησα σε orange day

απογοητευτικα...

αναρτηση πολυ μαλακη (ιδιαιτερα η πισω).

απο αρκετα χλμ σε δυνατο φρεναρισμα σχεδων τερματιζε η μπροστινη.

κλιπ-ον παρα πολυ ανοιχτα. 

υπερβολικα σκυφτη θεση οδηγησης.

 

εγω προς τον υπευθυνο της εταιριας:

εγω: "αυτη η μ@λ@κι@ ετσι οπως ειναι γυρναει 1.40 σερρες?"

υπευθυνος: με ohlins πισω και αλλο cardrige μπροστα

εγω: με αφτερ αναρτηση πολλα μπορει να κανουν κατι αναλογο, σε εργοστασικα μορφη δε ειναι τιποτα σπουδαιο ομως.

 

μετα τη βολτα με το duke 390 (το ειχα ξαναοδηγησει το 2017), του λεω, "αυτο μαλιστα, ειναι ενα ολοκληρωμενο μηχανακι".:laugh:

δυστυχως αρχησε να βρεχει καρεκλες και δε προλαβα το 790 :biggrin:

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

το οδηγησα σε orange day

απογοητευτικα...

αναρτηση πολυ μαλακη (ιδιαιτερα η πισω).

απο αρκετα χλμ σε δυνατο φρεναρισμα σχεδων τερματιζε η μπροστινη.

κλιπ-ον παρα πολυ ανοιχτα. 

υπερβολικα σκυφτη θεση οδηγησης.

 

εγω προς τον υπευθυνο της εταιριας:

εγω: "αυτη η μ@λ@κι@ ετσι οπως ειναι γυρναει 1.40 σερρες?"

υπευθυνος: με ohlins πισω και αλλο cardrige μπροστα

εγω: με αφτερ αναρτηση πολλα μπορει να κανουν κατι αναλογο, σε εργοστασικα μορφη δε ειναι τιποτα σπουδαιο ομως.

Επειδή το έχω οδηγήσει σε πιστακι και κάνει χαζά κάτι gsxr και κάτι Daytona ή και ότι άλλο θελεις μόνο μαλακια δεν είναι. Αν δεν ήταν τόσο ο κινητήρας του επιρρεπής όσο ακούγετε θα ήταν το 3ο μηχανακι μου και όχι το απριλια... ( το μπροστά όντως βυθίζεται αλλά σε πίστα με 90 κιλά πάνω του. Αν και φτιάχνεται εύκολα χωρίς πολλα πολλα)

κατι τελευταίο για την θέση οδηγήςης γιατί πραγματικά έμεινα έκπληκτος. Χωρίς να θέλω καθολου να σε προσβάλω, τι ύψος έχεις;

Ρωτάω γιατί αν έχεις κοντά χέρια λογικό να σου φανεί σκυφτό (τα σηκωμένα κλιπ-ον). Εγώ ας πούμε θα ήθελα κατευθείαν κλιπ-ον aftermarket για να χωρέσω αλλιώς τσολιάς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 16/5/2019 at 3:10 ΜΜ, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Επειδή το έχω οδηγήσει σε πιστακι και κάνει χαζά κάτι gsxr και κάτι Daytona ή και ότι άλλο θελεις μόνο μαλακια δεν είναι. Αν δεν ήταν τόσο ο κινητήρας του επιρρεπής όσο ακούγετε θα ήταν το 3ο μηχανακι μου και όχι το απριλια... ( το μπροστά όντως βυθίζεται αλλά σε πίστα με 90 κιλά πάνω του. Αν και φτιάχνεται εύκολα χωρίς πολλα πολλα)

κατι τελευταίο για την θέση οδηγήςης γιατί πραγματικά έμεινα έκπληκτος. Χωρίς να θέλω καθολου να σε προσβάλω, τι ύψος έχεις;

Ρωτάω γιατί αν έχεις κοντά χέρια λογικό να σου φανεί σκυφτό (τα σηκωμένα κλιπ-ον). Εγώ ας πούμε θα ήθελα κατευθείαν κλιπ-ον aftermarket για να χωρέσω αλλιώς τσολιάς.

το μοτερακι και το πλαισιο ειναι πολυ καλα!

ειμαι 1.65 60kg ισως γιαυτο μου φενεται περιεργο σα θεση οδηγησης.

στο duke κουμπωσα σχεδων τελεια (σκεφτομαι να δωσω το cbr και να τσιμπησω 390 καινουριο :peep:)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

το μοτερακι και το πλαισιο ειναι πολυ καλα!

ειμαι 1.65 60kg ισως γιαυτο μου φενεται περιεργο σα θεση οδηγησης.

στο duke κουμπωσα σχεδων τελεια (σκεφτομαι να δωσω το cbr και να τσιμπησω 390 καινουριο :peep:)

Σκέψου το καλα πριν κανεις οτιδήποτε. 

Δεν έχω διαβάσει και τα καλυτερα για τον 390. Σε ξένα φορα λένε για πολλα προβλήματα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0