Darios65

Ευτυχισμένος κάτοχος CBF ζητά αλλαγεί πια! Να πάρει το NC;

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF 600SA

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ την παρέα,

 

Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός cbf 600s  εδώ και 15 χρόνια.

Το εργαλείο όλα αυτά τα χρόνια πέρα από τις φυσιολογικές φθορές (ελαστικά, τακάκια, μπαταρία και στο πρόσφατο σέρβις ρουλεμάν πίσω τροχού και τιμονιού) δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή βλάβη. Φυσικά γίνονται όλες οι προληπτικές του συντηρήσεις με θρησκευτική ευλάβεια.

Έχει 72000χλμ (ξέρω είναι λίγα για τα χρόνια του) και με εξυπηρετεί ακόμα μια χαρά και στις καθημερινές μετακινήσεις και στις βόλτες του Σ/Κ αλλά και σε ταξίδια.

Συμπερασματικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και ικανοποιημένος μαζί του αλλά δεν παύει τα 15 χρόνια να είναι 15 χρόνια που σημαίνει ότι σιγά σιγά θα αρχίσει να ζητάει διάφορα.

Ψυχολογικά πλέον θέλω μια αλλαγή.

Μετά από μια έρευνα αγοράς λοιπόν κατέληξα σαν αντικατάσταση στο HONDA NC750X DCT.

Σε ένα σύντομο test ride που του έκανα, παρόλο το ύψος του μου φάνηκε λες και την είχα χρόνια, το δε DCT απλά μαγικό!

Πλεονεκτήματα (κατ´εμέ πάντα)

  1. Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (ξεκούραστη οδήγηση κυρίως εντός πόλης, ο συμπλέκτης αρχίζει να με κουράζει πια).
  2. Αποθηκευτικός χώρος εκεί που άλλες μηχανές έχουν το ντεπόζιτο (βολεύει αφάνταστα).
  3. Όμορφη εμφάνιση (υποκειμενικό).
  4. Οικονομικότατο σε συντήρηση και κατανάλωση καθώς και πρακτικότατο.
  5. Κάνει τα πάντα καλά. (Μια μηχανή γενικής χρήσης).
  6. Είναι HONDA! (Καλά ντε μη βαράτε!).

 

Μειονεκτήματα

  1. Είναι πιο ψόφιο (σε σχέση με το CBF).
  2. Είναι σχετικά ψηλό και βαρύ για μένα (είμαι 1,70 στην οδήγηση μια χαρά είναι απλά δεν ξέρω μην με ταλαιπωρεί σε ξεπαρκαρίσματα κλπ).
  3. (Και βασικότερο) Η τσέπη μου θα ελαφρύνει αρκετά!

 

Συμπερασματικά η καρδιά λέει πάρε NC αλλά το μυαλό λέει κρατά το CBF.

Ακούω απόψεις. Εσείς τι θα κάνατε εάν ήσασταν στη θέση μου;

Εάν υπάρχει κανένας σύντροχος που να είχε CBF και να πήρε NC θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τις εντυπώσεις του.

 

Φιλικά 

 

Νώντας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Ακου την καρδιά σου.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Darios65 έγραψε:

 

  1. Είναι ακόμα πιο ψόφιο (σε σχέση με το CBF). :biggrin:

Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο CBF εδώ και 14 χρόνια, με ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα (55.000). Παρόλαυτά αν το άλλαζα θα πήγαινα στο 1000 και όχι σε κάτι στα ίδια κυβικά. Το NC το έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικό λόγω του αυτόματου και της οικονομίας, αλλά γαμώτο είναι πολύ ψόφιο. 

Βέβαια απο οτι καταλαβαίνω το χρησιμοποιείς και για μέσα στην πόλη, οπότε σίγουρα το NC θα σε βολέψει πολύ περισσότερο, λόγω κιβωτίου, οικονομίας αλλά και ευελιξίας (σε σχέση με το CBF).

Αν είσαι ΟΚ οικονομικά, προχώρα,αλλιώς μην το φοβάσει το CBF, δεν πρόκειται να ζητήσει τίποτα περισσότερο απο ότι μέχρι τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το μυαλο παιζει ασχημα παιχνιδια...ακου την καρδια σου.

 

 

Μια ενσταση εχω για το αυτοματο,αλλα αν κυκλοφορεις πολυ μεσα σε πολη ισως να βολεψει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Τα καινούργια αυτόματα, είναι απόλαυση. Ειδικά απο την στιγμή που μπορείς να γειρίσεις σε "χειροκίνητο" και να αλλάζεις ο ίδιος με τα paddles, είναι μια χαρά. Για την πόλη δε, δεν τίθεται καν συζητηση. Απίστευτη ευκολία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

προφανως ψαχνεις κατι βολικο και οικονομικο στην καθημερινη μετακινηση της πολης ως επι το πλειστον.

Με αυτο το κριτηριο θα ελεγα πως το NC ειναι καλη επιλογη και εφοσον το γουσταρεις κιολας βουρ.

Τα οικονομικα σου εσυ τα ξερεις.

Οσο για το αδυναμο, θα εκανα μια ενσταση.

Αν μιλας για ανοιχτο δρομο, σχετικα υψηλες μουαγιεν και προσπερασεις απο 130 με 140 και πανω, οκ ισως το NC σου φαινεται πιο αδυναμο.

Αλλα αν καταλαβα καλα το χρησιμοποιεις περισσοτερο μεσα στην πολη και περιαστικα, τοτε εκει θα ελεγα πως το NC ειναι πιο γεματο χαμηλα απο το 4inline600, τουλαχιστον σε σχετικα χαμηλες ταχυτητες.

Αν προσθεσεις και την οικονομια του σε σχεση με τα καρμπς του CBF επισης, ειναι αλλο ενα συν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600SA

Δημοσιεύτηκε

Κατ'αρχήν να ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας.

Την 7/5/2019 at 10:39 ΜΜ, το μέλος karellen έγραψε:

Ακου την καρδιά σου.

 

Την 8/5/2019 at 8:48 ΠΜ, το μέλος pan(dvs) έγραψε:

Το μυαλο παιζει ασχημα παιχνιδια...ακου την καρδια σου.

Follow your heart ε! Έχετε δίκιο το αλατοπίπερο της ζωής!!

Την 8/5/2019 at 8:38 ΠΜ, το μέλος sorath έγραψε:

Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο CBF εδώ και 14 χρόνια, με ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα (55.000). Παρόλαυτά αν το άλλαζα θα πήγαινα στο 1000 και όχι σε κάτι στα ίδια κυβικά. Το NC το έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικό λόγω του αυτόματου και της οικονομίας, αλλά γαμώτο είναι πολύ ψόφιο. 

Βέβαια απο οτι καταλαβαίνω το χρησιμοποιείς και για μέσα στην πόλη, οπότε σίγουρα το NC θα σε βολέψει πολύ περισσότερο, λόγω κιβωτίου, οικονομίας αλλά και ευελιξίας (σε σχέση με το CBF).

Αν είσαι ΟΚ οικονομικά, προχώρα,αλλιώς μην το φοβάσει το CBF, δεν πρόκειται να ζητήσει τίποτα περισσότερο απο ότι μέχρι τώρα.

 

Την 8/5/2019 at 1:16 ΜΜ, το μέλος sorath έγραψε:

Τα καινούργια αυτόματα, είναι απόλαυση. Ειδικά απο την στιγμή που μπορείς να γειρίσεις σε "χειροκίνητο" και να αλλάζεις ο ίδιος με τα paddles, είναι μια χαρά. Για την πόλη δε, δεν τίθεται καν συζητηση. Απίστευτη ευκολία.

Η αλήθεια είναι ότι το DCT είναι με μία λέξη "πολιτισμός". Τώρα όσο για το ψόφιο, ναι είναι αλλά δεν είμαι και φανατικός "χεράς" απλά που και που με πιάνουν κάτι ξεσπάσματα :grin:

Τώρα όσο για την CBFάρα ξέρω ότι είναι αξιόπιστο μηχάνημα απλά έχει φτάσει σε μία ηλικία που ή πωλείται τώρα ή ποτέ!

πριν 9 ώρες, το μέλος peterpan έγραψε:

Οσο για το αδυναμο, θα εκανα μια ενσταση.

Αν μιλας για ανοιχτο δρομο, σχετικα υψηλες μουαγιεν και προσπερασεις απο 130 με 140 και πανω, οκ ισως το NC σου φαινεται πιο αδυναμο.

Αλλα αν καταλαβα καλα το χρησιμοποιεις περισσοτερο μεσα στην πολη και περιαστικα, τοτε εκει θα ελεγα πως το NC ειναι πιο γεματο χαμηλα απο το 4inline600, τουλαχιστον σε σχετικα χαμηλες ταχυτητες.

Αν προσθεσεις και την οικονομια του σε σχεση με τα καρμπς του CBF επισης, ειναι αλλο ενα συν

Κοίτα να δεις οι ταχύτητες που ταξιδεύω στις εθνικές είναι γύρω στα 130 max 140 δικάβαλος τις περισσότερες φορές οπότε μάλλον θα με καλύψει. Για μέσα στην πόλη δεν το συζητάμε μια χαρά είναι.

πριν 8 ώρες, το μέλος Kostas-MotoLover έγραψε:

 

Αναλυτικότατος, κατά 95% θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σου.

Το μόνο που με ψιλοξένισε και εμένα ήταν το χαρακτηριστικό "κροτάλισμα-σκορτσάρισμα" του 2Κ σε σχέση με το βελούδινο 4Κ αλλά φαντάζομε θέμα συνήθειας και αυτό.

Guys μάλλον με "πείσατε" να ελαφρύνω την τσέπη μου!!

Thanks και πάλι.

Πάντα όρθιοι και να περνάμε καλά!!! :yes:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα