Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
beter_1993

Vstrom 650 ή cbf 600

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδιά! Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη! Είμαι κάτοχος ενός sym maxsym 600I. Σε κανα 6 μηνο σκέφτομαι να το δώσω, με σκοπό να πάρω μηχανή. Πριν το σκούτερ είχα ένα xj6 diversion για μικρό χρονικό διάστημα. Ο λόγος που το έδωσα ήταν αφενός η έλλειψη abs και αφετέρου λόγω της θέσης η οποία αν και έδενα καλα πανω της, ενιωθα πως νε κουραζε στην πλάτη και στους καρπους. Το τριήμερο του Πάσχα είχα δανεική μια cbf600 του 2005. Έκανα μαζι της γύρω στα 400χλμ. Την είδα εντός Αθήνας και πήγα και παραέξω μια εκδρομη. Η μηχανή μου αρέσει πολύ. Ωραία συμπεριφορά, ένιωσα σαν να την οδηγαω καιρό. Η θέση πιο όρθια απο το diversion. Ομως παρόλα αυτά μου φάνηκε λιγο σκυφτή. Εχω ύψος 1.90. Έκανα μια βόλτα και με ενα vstrom650 του 2008. Σαν θέση οδήγησης η μηχανη σιγουρα ειναι πιο ανετη απο την cbf. Πλησιαζει την ανεση του σκουτερ. Στην οδήγηση σε κινηση παρα τον ογκο της δεν με δυσκολεψε. Στο ματι μου φαίνεται μεγάλη, με προβλημάτισε το πισω φρένο το οποίο δεν μου εδωσε αίσθηση ασφαλείας. Μπορεί βεβαια να ήθελε τακακια. Στα συν του βστρομ κραταω την άνεση. Στα συν του χοντα κραταω τον ηχο της, το οτι ειναι χαμηλοροπη και πιο μαζεμένη. Η χρηση της θα ειναι 80 % πολη 20% εξω. Σαν οικονομία τι να υπολογιζω; Πόσο καιει ενα βστρομ μεωνορμαλ οδήγηση και ποσο το χοντα; ( και στις δυο περιπτωσεις κοιταω μοντέλα 2008+ ψεκαστα). Γενικά δεν ειμαι γρηγορος Οδηγός, θελω να πηγαινω την βολτα μου ανετα και ωραια και να μπορω να κανω τις δουλειές μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή έβαλες 80/20 την χρηση της πόλης εγώ θα κοίταζα το v strom. 

Πιο ψηλό, σίγουρα πιο άνετο στην κίνηση και με μια χρήματα σχετικά θα φτιάξεις και τα φρένα, αν δεν το έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και θα φτάσει αρκετά τα καλά φρένα του cbf. 

Αν έλεγες θέλω περισσότερα ταξίδια κλπ  θα σου έλεγα το cbf. 

Απο ροπη δεν νομιζω να σε προβληματισει το στρωμα. 

Μια χαρα μοτερακι έχει. Ελαστικό και δυνατο 

Και εννοείται κάνει και μια χαρά και ανετα ταξιδαρες αν θες 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Στους καρπούς σε κούραζε επειδή ρίχνεις το βάρος σου στο τιμόνι. Το πίσω φρένο δεν έχει να κάνει με θέμα ασφάλειας καθώς δεν φρενάρεις με αυτό οπότε κακώς σε ανησυχεί. Το οδηγικό σου προφίλ ταιριάζει ταμάμ στο vstrom. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

το cbf600 εχει παρεμφερή θέση γωνία με το xj6 ελάχιστα πιο όρθια. Άλλοι αναβάτες με το ίδιο θέμα στα cbf έβαζαν extended ντίζες και σωληνάκια φρένων για να βάλουν αποστάτες τιμονιού(>25mm) 50mm που θα πρόσδιδαν μια πιο κάθετη θέση οδήγησης για να μη φορτίζονται οι καρποί.Η μέση όμως δεν θα έπρεπε να σε ενοχλεί απο την πιο σκυφτή θέση οδήγησης, γνώμη μου να σε δει εξειδικευμένος σε μέση ορθοπεδικός που νιώθει απο μοτοσυκλέτες για να σου πει ποιες γωνίες να αποφύγεις.

το strom είναι πιο άνετο σε χώρους απόσβεση αναρτήσεων σε σχέση με κακοτράχαλο οδόστρωμα και έχει πιο αρχοντική θέση οδήγησης, η διαφορά είναι όπως είπες στον ήχο και την αίσθηση του I4 σε σχέση με τα δικύλινδρα μοτέρ      

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σκέφτηκα και γω αυτή την εκδοχή για αποστάτες τιμονιού. Δεν με ενοχλουσε η μεση, η πλατη ψηλά νε ενοχλουσε, στους ωμους. Σε βενζίνες, συντήρηση η διαφορά ειναι μεγάλη μεταξυ τους; το βστρομ με κερδίζει με την εννοια οτι στην καθημερινη χρηση θα δουλευει πιο ξεκούραστα. Και η χοντα ομως ειναι χαμηλοροπη επομενως δεν εχει ιδιαίτερο θεμα. Επίσης περίπου τι κατανάλωση εχουν;

Τροποποιήθηκε από τον beter_1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Με συντηρητική οδηγήσει μπορεις να δεις 4.5 στο στρομ και 5 στο cbf, μεση κατανάλωση εχουν 5 & 5.5 αντίστοιχα και πατημενα τερμα θα δεις 7.5 & 6.5 αντιστοιχα 

Συντήρηση τα ιδια, 4μπουζι και 3λτ λαδια έκαστος 

βαρος 20kg παραπανω το cbf

Το ιδιο ευκολοδηγητα ειναι στην πολη το στρομ λογο 2κιλυνδρου το cbf λογο μαζεμενων διαστασεων 

Οποιο βρεις σε καλύτερη δυνατη κατασταση και παρτο 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έπεσες διάνα ρε μεγάλε.

Έχω χρόνια V-Strom 650, αλλά είχα και για μια 4ετία το CBF 600.

 

Λεπόν. :smile: Όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά και συμφωνώ: 

- το CBF είναι πιο "κα^λιάρικο" σε ήχο λόγω 4κύλινδρου και μπορείς να "παίξεις" με εξατμίσεις για περισσότερη ταύλα,

- έχει λιγότερους κραδασμούς λόγω πάλι κυλίνδρων και χαρακτήρα,

- είναι για κοντότερους αναβάτες (εμένα που μου ρίχνεις 18 πόντους, το cbf μου έπεφτε γάντι, εσένα δε θα σε βολέψει για χλμ, το διαπίστωσες άλλωστε),

- είναι για πιο ανοιχτούς δρόμους και σίγουρα όχι Αθήνα,

- στην πόλη με κίνηση το βεντιλατέρ θα βαράει υπερωρίες,

- καίει λίγο περισσότερο αλλά όχι τόσο που να αξίζει να το απορρίψεις,

- είναι 30 κιλά βαρύτερο (γεμάτο). 250 κιλά έναντι 220 του v-strom. Εσύ όμως με το ύψος σου το κουμαντάρεις πολύ εύκολα,

- ξεχνάς το ανέβασμα σε πεζοδρόμια,

- πρέπει (αν δεν το κουνάς κάποια διαστήματα) να το βάζεις μπροστά μία φορά την εβδομάδα, γιατί μετά δεν παίρνει μπρος και κολλάει η μίζα,

- σε χαμηλές στροφές μέχρι 4.500 περίπου είναι "ψόφιο", μετά ανοίγει και.... πετάει ρόδες :tongue: 

 

 

Για το ύψος σου και τη χρήση που υπολογίζεις (80% πόλη), σαφώς σωστότερη επιλογή είναι το V-Strom.

Για τα φρένα του που είναι σοβαρό θέμα, αν ο πρώην έχει αφήσει τις άθλιες tokico, υπάρχει εύκολη και οικονομική λύση να κάνεις τα φρένα άγκυρες. Το έχω κάνει στο δικό μου και είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ για μοτοσυκλέτα. Έχω γράψει αναλυτικά, δες εδώ: 

 

 

Tip: Αν προτιμάς πάντως το CBF για πιο ροπάτο κινητήρα και πιο εντυπωσιακή κύλιση, φύγε τελείως απ' το 600 και κοίτα μόνο το 1000άρι. Δεν έχει καμμία σχέση σε επιδόσεις και αίσθηση με το 600, είναι άλλο μηχανάκι. Το έχω οδηγήσει και είμαι δηλωμένος και αμετανόητος fan. :wub:  Οδήγησέ το αν βρεις και θα καταλάβεις τί εννοώ.

Τροποποιήθηκε από τον Kostas-MotoLover
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Την 7/5/2019 at 1:48 ΜΜ, το μέλος Kostas-MotoLover έγραψε:

Tip: Αν προτιμάς πάντως το CBF για πιο ροπάτο κινητήρα και πιο εντυπωσιακή κύλιση, φύγε τελείως απ' το 600 και κοίτα μόνο το 1000άρι. Δεν έχει καμμία σχέση σε επιδόσεις και αίσθηση με το 600, είναι άλλο μηχανάκι. Το έχω οδηγήσει και είμαι δηλωμένος και αμετανόητος fan. :wub:  Οδήγησέ το αν βρεις και θα καταλάβεις τί εννοώ.

τι εννοεις Κωστα δεν ξερω... για πες???

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ροπατο και Honda  δεν πανε μαζι... 

Μην μπερδευετε τον κοσμο

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Ροπατο και Honda  δεν πανε μαζι... 

Μην μπερδευετε τον κοσμο

:laugh: σταξε χοληηηη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0