Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
IosifMAkr

Duke 690 Τι κανει αυτο?

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM Duke (690cc) Nolan

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα , πηρα προσφατα ενα Duke 690 2009 μοντελο το μαυρο , γενικα ειμαι παρα πολυ ευχαριστιμενος απο την μηχανη. Μια ερωτηση ομως , βρηκα κατω απο τν σελα ενα στρογγυλο δεικτη που εχει 9 διαφορετικες επιλογες, ξερεις κανεις , τι ειναι και τι κανει αυτο ?? :p

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Προγραμματίζει τον εγκέφαλο για το πόσα οκτάνια βενζίνη βάζεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Riding modes είναι απ' ότι θυμαμαι.

Άστο όπου είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Όντως είναι riding modes. 

1 rain

2 sport

3-9 standard

Μπορείς να δοκιμάσεις και τις τρεις ρυθμίσεις και να δεις αν κάποια άλλη από αυτή που έχει τώρα σε βολεύει καλύτερα. Επίσης τις μέρες που βρέχει μπορείς να το βάζεις στο 1 που έχει πιο ήπια απόδοση.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν καβαλας τέτοιο μηχανάκι και βάζεις rain mode επειδή βρέχει πρέπει να στο κατάσχει η Ktm αυτόματα :mB_kalo_e:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

:tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αν καβαλας τέτοιο μηχανάκι και βάζεις rain mode επειδή βρέχει πρέπει να στο κατάσχει η Ktm αυτόματα :mB_kalo_e:

Ανατρίχιασα.:baby: 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ και νεος αναβατης, μολις εβγαλα το απεριοριστο διπλωμα (Α) και θελω να προβω σε αγορά μηχανης, η εμπειρια που εχω ειναι ενα GLX 50 ( με μοτερ μονστερ εϊντζιν 160cc) και λιγες ωρες μαθηματων με ενα CB400 super four της σχολης οδηγων.

Επειδης το Διουκ 690 της ΚΤΜ ειναι ομειρο μου να το αγορασω εδω και 20 χρονια θα ηθελα να μου πειτε αν κανει για αρχαριο, μολις σημερα ειδα οτι μαζεψα τα λεφτα για να το παρω καινουριο και ταυτοχρονα ειδα στο θεμα οτι εχει επιλογη για 3 χαρτες, αν το εχω στο ρεϊν θα μου ειναι ευκολο να το οδηγησω? οι φιλοι μου με λενε οτι δεν θα μποραω γιατι εχει πολυ γκαζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Νταγιάνγκ (120cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αν καβαλας τέτοιο μηχανάκι και βάζεις rain mode επειδή βρέχει πρέπει να στο κατάσχει η Ktm αυτόματα :mB_kalo_e:

Είναι ειδική χαρτογράφηση για τις ημέρες από Τ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

παντως ο δουκας 690 ειναι μηχαναρα σε ολες τις εκδοσεις μεχρι σημερα...

ειναι κριμα που δεν ετυχαν τα τελευταια μοντελα,ευρειας αποδοχης..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ο μπάρμπας εδω τα λεει λίγο αλλιώς

Στο 4:50

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχουν ιδεα οι τυποι του TFL απο μηχανες. Δες τι λενε απο κατω στα comments.
Ουτε καν οτι η KTM ειναι αυστριακη μαρκα δε ξερει. Με αυτοκινητα κατι κανουν αλλα και παλι σε πολλα βιντεο κανουν πατατες.
Μαλλον μπερδευτηκε με τα παλαιοτερα lc4 που ειχαν διακοπτη για κακης ποιοτητας βενζινη.
Αλλο διακοπτης αλλο 9 ρυθμισεις βεβαια. Επισης αλλο duke του 09 αλλο enduro του 18.

Τεσπα χαρτογραφησεις ειναι ο διακοπτης δεν υπαρχει αμφιβολια γι' αυτο.
Και μαλιστα εχει αρκετες "standard" θεσεις σε περιπτωση που θες να τρεξεις διαφορετικα maps αναλογα με το τι φοραει πανω απο εξατμισεις κτλπ. και τη χρηση που θες να κανεις.

πριν 1 ώρα, το μέλος πυξιδας990 έγραψε:

παντως ο δουκας 690 ειναι μηχαναρα σε ολες τις εκδοσεις μεχρι σημερα...

ειναι κριμα που δεν ετυχαν τα τελευταια μοντελα,ευρειας αποδοχης..

Απο το 12 και μετα το χαλασαν το μοντελο και του κατεστρεψαν την καγκουροταυτοτητα που ειχε.
Καθολου τυχαιο το οτι παρηκμασε ετσι. Κατι ειχαν παει να κανουν στο μοντελο του 17 αλλα ειχε γινει η ζημια.
 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εδω το μερος για σοβαρη συζητηση (ισως δεν ειναι), λεω ωστοσο να πω δυο πραγματα σε λιγο πιο σοβαρη βαση σχετικα με τη λειτουργια των riding modes σε μια μηχανη και το λογο υπαρξης τους. Για τον ενα στους εκατο που θελει να το διαβασει και δεν ειναι εδω μονο για το χαβαλε. Γιατι οσο περιεργο κι αν ακουγεται  ο μηχανικος της ΚΤΜ που σχεδιασε τη μηχανη μπορει καμια φορα να ξερει κατι παραπανω και να ειχε καποιο λογο που εβαλε αυτο το μαραφετι κατω απο το καθισμα.

Καποιος θα πει "το μηχανακι ειναι μΠιστολι, αρα τι rain και standard, εγω ειμαι γΛηγορος και θελω μονο sport". Το sport ομως δεν ειναι απαραιτητα το πιο γρηγορο ή καταλληλο για ολες τις χρησεις. Θες να επιταχυνεις σε ευθεια στο μαξιμουμ και να μπαντιλικωνεις σε καθε ανοιγμα του γκαζιου; Οντως βολευει το sport. Θες να κινηθεις γρηγορα σε κλειστες στροφες/πιστα; Πιθανοτατα θα σε βολεψει περισσοτερο το standard γιατι δεν ειναι τοσο αποτομο στον τροπο που σου δινει τη δυναμη. Θα σου επιτρεψει να ανοιξεις το γκαζι στην εξοδο της στροφης πιο ομαλα, βρισκοντας ευκολοτερα το οριο προσφυσης του πισω ελαστικου. Ακομα και το rain μπορει να εχει χρηση που δε θα τη φανταζοταν κανεις τοσο ευκολα: στη σουζα. Αν εισαι ακομα noob στη σουζα και βασιζεσαι στη δυναμη της μηχανης για να το σηκωσεις θες μεγιστη δυναμη, αρα sport. Αν ομως εχεις πλεον την τεχνικη να το σηκωνεις οπως πρεπει (μπορεις πχ να σηκωσεις και ενα duke 200 και δε στηριζεσαι στα αλογα για να κανουν τη δουλεια σου) ειναι πολυ πιθανο να βρεις το rain το καλυτερο προγραμμα για σουζα "ακριβειας" (κοντα στο σημειο ισορροπιας). Στο πιο ηπιο προγραμμα το γκαζι δεν ειναι τοσο αποτομο και μπορεις να κανεις fine adjustments που δεν ειναι δυνατο να γινουν στο πιο επιθετικο προγραμμα. Το οτι σε βρεγμενο οδοστρωμα το rain θα σε ξελασπωσει (ειδικα αν φορας κανα semi slick τυπου Michelin Power Supermoto) δε νομιζω οτι θελει και πολλη συζητηση. Κι αν για καποιους θελει, δε θα την κανω εγω. O καθενας πορευεται οπως νομιζει. 

Υπαρχουν προφανως και αλλες περιπτωσεις που μπορει να γινει χρηση των προγραμματων, αυτα μου ηρθαν τωρα προχειρα. Ειναι κριμα να υπαρχει καποια τεχνολογια στη μηχανη μας και να μην κανουμε χρηση αυτης. Ειναι για μενα αντιστοιχο φαουλ με το 95% των ιδιοκτητων ss που δεν εχουν ασχοληθει ποτε με τις ρυθμισεις των αναρτησεων τους. Πολυ απλα δεν παιρνεις απο το μηχανακι σου το μεγιστο οσων εχει να σου προσφερει. 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 27 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Θες να κινηθεις γρηγορα σε κλειστες στροφες/πιστα; Πιθανοτατα θα σε βολεψει περισσοτερο το standard γιατι δεν ειναι τοσο αποτομο στον τροπο που σου δινει τη δυναμη. Θα σου επιτρεψει να ανοιξεις το γκαζι στην εξοδο της στροφης πιο ομαλα, βρισκοντας ευκολοτερα το οριο προσφυσης του πισω ελαστικου.

Ο λόγος που από τα 50κ χλμ, τα 49990 έχουν γίνει στο touring mode και όχι στο sport. Στα άλλα επίσης συμφωνώ 101% εκτός του κομματιού της σούζας επειδή δεν ξέρω :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Οποιοσδηποτε εχει ασχοληθει με αυτα τα μηχανακια ξερει οτι δεν εχουν λογω υπαρξης τα riding modes.
Η Ktm τα εβαλε εκει για δικους της λογους(marketing, πειραματισμος, tuning) και απλα εβαλε και +2 διαφοροποιησεις με αλλα ονοματα για να υπαρχουν.
Η μοναδικη πραγματικη τους χρηση ειναι να βαζεις το χαρτη της Acrapovic που ειναι ετοιμος ή να κανεις custom δικους σου αν πειραματιζεσαι.

Το μοτερ δεν εχει ουτε κατα διανοια αρκετη δυναμη για να τα αξιοποιησει. Και οχι δε θα εισαι πιο γρηγορος με τον πιο αργο χαρτη σε κανενα συμπαν.
To sport ειναι το default που σου δινει τις αναμενομενες επιδοσεις/χαρακτηριστικα.
Το μοτερ εχει ομαλη λειτουργια και ειδικα στην πλατφορμα του duke/sm που ειναι μακρια απο αποψη γεωμετριας, δε σε απασχολει ποτε η δυναμη του, ουτε και στη βροχη.
Ειναι καταπληκτικο για μπαντες στη βροχη βεβαια, αν εχεις ορεξη, τις οποιες κανεις αβιαστα και ακινδυνα και σιγουρα οχι καταλαθος. Ολη τη δυναμη τη βγαζει ψηλα.
Ας μη σχολιασουμε βεβαια τη διαδικασια του να σταματας στην ακρη να βγαζεις τη σελα για να αλλαξεις το mode επειδη βρεχει :tooth:

Οσο για τη σουζα, οι μισοι τουλαχιστον που εχουν duke 3 τα πηγαινουν μονιμα στη μια ροδα και δε ξερουν καν τι ειναι ο διακοπτης απο κατω.
Επισης δεν εχω δει ποτε μαχιμο youtuber ή real life καγκουρα να ψαχνει το rain mode στη μηχανη που καβαλαει για να κανει καλη σουζα :crazy:
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τα modes απο βαζανε στα μηχανακια πριν 10 χρονια ειναι για κλαματα και για να το βαζουν οι πωλητες σημερα σαν "εξτρα" τυπου: εχει 3-6-13 modes ρυθμιση χαρτων για να ψαρωνει ο 20αρης wannabe κιτρινο 46 :laugh:

καποιοι λεγανε πχ στα ss μπορεις να μαθεις να οδηγας στο mode b η c γιατι δε θα σε τρομαζει η δυναμη, @@ μπλε, τα μηχανακια ειναι στημενα και σχεδιασμενα για το Α mode.

το traction και τα αλλα μπιμπλικια που εχουν τα σημερινα μοτο ειναι αλλο κεφαλαιο και δεν εχει καμια σχεση με τη π@π@ρια που ρυθμιζει τους χαρτες...

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 30/4/2019 at 9:12 ΜΜ, το μέλος CptAngel έγραψε:

 

Απο το 12 και μετα το χαλασαν το μοντελο και του κατεστρεψαν την καγκουροταυτοτητα που ειχε.
Καθολου τυχαιο το οτι παρηκμασε ετσι. Κατι ειχαν παει να κανουν στο μοντελο του 17 αλλα ειχε γινει η ζημια.
 

το τελυταιο με την ταμπλετα και τους μηδενικους κραδασμους ειναι πολυ καλο μηχανακι.70 αλογα τροχο για 160 κιλα το κανουν πιστολι.σαφως του δωσαν μορφη απο το 2012 προς το naked και αφησαν το sm,αλλα αυτο δεν παυει να ειναι ενα απ τα καλυτερα playbike μηχανακια και σαφως ο καλυτερος μονοκυλινδρος ever

Την 30/4/2019 at 9:36 ΜΜ, το μέλος pitapola έγραψε:

Αν και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εδω το μερος για σοβαρη συζητηση (ισως δεν ειναι), λεω ωστοσο να πω δυο πραγματα σε λιγο πιο σοβαρη βαση σχετικα με τη λειτουργια των riding modes σε μια μηχανη και το λογο υπαρξης τους. Για τον ενα στους εκατο που θελει να το διαβασει και δεν ειναι εδω μονο για το χαβαλε. Γιατι οσο περιεργο κι αν ακουγεται  ο μηχανικος της ΚΤΜ που σχεδιασε τη μηχανη μπορει καμια φορα να ξερει κατι παραπανω και να ειχε καποιο λογο που εβαλε αυτο το μαραφετι κατω απο το καθισμα.

Καποιος θα πει "το μηχανακι ειναι μΠιστολι, αρα τι rain και standard, εγω ειμαι γΛηγορος και θελω μονο sport". Το sport ομως δεν ειναι απαραιτητα το πιο γρηγορο ή καταλληλο για ολες τις χρησεις. Θες να επιταχυνεις σε ευθεια στο μαξιμουμ και να μπαντιλικωνεις σε καθε ανοιγμα του γκαζιου; Οντως βολευει το sport. Θες να κινηθεις γρηγορα σε κλειστες στροφες/πιστα; Πιθανοτατα θα σε βολεψει περισσοτερο το standard γιατι δεν ειναι τοσο αποτομο στον τροπο που σου δινει τη δυναμη. Θα σου επιτρεψει να ανοιξεις το γκαζι στην εξοδο της στροφης πιο ομαλα, βρισκοντας ευκολοτερα το οριο προσφυσης του πισω ελαστικου. Ακομα και το rain μπορει να εχει χρηση που δε θα τη φανταζοταν κανεις τοσο ευκολα: στη σουζα. Αν εισαι ακομα noob στη σουζα και βασιζεσαι στη δυναμη της μηχανης για να το σηκωσεις θες μεγιστη δυναμη, αρα sport. Αν ομως εχεις πλεον την τεχνικη να το σηκωνεις οπως πρεπει (μπορεις πχ να σηκωσεις και ενα duke 200 και δε στηριζεσαι στα αλογα για να κανουν τη δουλεια σου) ειναι πολυ πιθανο να βρεις το rain το καλυτερο προγραμμα για σουζα "ακριβειας" (κοντα στο σημειο ισορροπιας). Στο πιο ηπιο προγραμμα το γκαζι δεν ειναι τοσο αποτομο και μπορεις να κανεις fine adjustments που δεν ειναι δυνατο να γινουν στο πιο επιθετικο προγραμμα. Το οτι σε βρεγμενο οδοστρωμα το rain θα σε ξελασπωσει (ειδικα αν φορας κανα semi slick τυπου Michelin Power Supermoto) δε νομιζω οτι θελει και πολλη συζητηση. Κι αν για καποιους θελει, δε θα την κανω εγω. O καθενας πορευεται οπως νομιζει. 

Υπαρχουν προφανως και αλλες περιπτωσεις που μπορει να γινει χρηση των προγραμματων, αυτα μου ηρθαν τωρα προχειρα. Ειναι κριμα να υπαρχει καποια τεχνολογια στη μηχανη μας και να μην κανουμε χρηση αυτης. Ειναι για μενα αντιστοιχο φαουλ με το 95% των ιδιοκτητων ss που δεν εχουν ασχοληθει ποτε με τις ρυθμισεις των αναρτησεων τους. Πολυ απλα δεν παιρνεις απο το μηχανακι σου το μεγιστο οσων εχει να σου προσφερει. 

για οσους δεν τα γουσταρουν υπαρχει παντα το κουμπι of..

στο τελευταιο εχει πανω ολα τα ηλεκτρονικα του 1290τ,μεχρι και kornering εχει...

σε ενα τοσο ελαφρυ συνολο,χρειαζονται τα ηλεκτρονικα και μπορεις να κανεις παπαδες οταν τα εκμεταλευεσαι σε μια γρηγορη διαδρομη,οταν θελεις να καγκουριασεις τα βγαζεις οφ.....

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

τα modes απο βαζανε στα μηχανακια πριν 10 χρονια ειναι για κλαματα και για να το βαζουν οι πωλητες σημερα σαν "εξτρα" τυπου: εχει 3-6-13 modes ρυθμιση χαρτων για να ψαρωνει ο 20αρης wannabe κιτρινο 46 :laugh:

καποιοι λεγανε πχ στα ss μπορεις να μαθεις να οδηγας στο mode b η c γιατι δε θα σε τρομαζει η δυναμη, @@ μπλε, τα μηχανακια ειναι στημενα και σχεδιασμενα για το Α mode.

το traction και τα αλλα μπιμπλικια που εχουν τα σημερινα μοτο ειναι αλλο κεφαλαιο και δεν εχει καμια σχεση με τη π@π@ρια που ρυθμιζει τους χαρτες...

Αυτό ακριβώς. Νομίζω υπάρχει σύγχυση μεταξύ πρωτόγονων καταστάσεων σαν των παλαιότερων 690 και των ολοκληρωμένων driving modes που έχουν και λειτουργία traction control, abs κτλπ. πάνω.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το διακοπτακι απλά υπάρχει και θα βρεις ολόκληρα ποστ σε forum με 15 άτομα να κάνουν εικασίες για το λόγο της ύπαρξης του διακόπτη και να ψάχνουν το manual που έχει κάπου μια μικρή αναφορά χωρίς λεπτομέρειες.

Άλλοι το μπριζωσαν να ψάξουν τις διαφορές μέσα από πρόγραμμα και πάλι δεν έβγαλαν άκρη. Ακόμα και ότι κανονικά θα είχε 4 θέσεις φάση και απλά έτυχε να έχει έξτρα θέσεις ο διακόπτης που είχαν διαθεσιμος διάβασα. Οι βασικές διαφορές είναι στην απόκριση του ηλεκτρογκαζου πάντως και όχι στη δύναμη.

Επίσης απ' ότι είδα χαλάει κι όλας σε κάποιες περιπτώσεις και μένεις με ο,τι είχε πριν χαλάσει :tooth:

Τεσπά αν ήθελε να το χρησιμοποιείς η Ktm θα στο έβαζε στο τιμόνι, όπως γίνεται με όλα τα ολοκληρωμένα driving modes.  

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδη διαβασα κανα δυο σχολια που εξηγουν ουσιαστικα πώς ειναι οι ρυθμισεις στο 690 ξεκαθαριζοντας τη "συγχυση", πιθανοτατα υπονοωντας οτι εγραφα απο το μυαλο μου πριν...

Να πω λοιπον οτι στο 690SMC (09) που οδηγησα σε standard και sport μια χαρα καταλαβα τη διαφορα. Δυναμομετρο δεν εχω στον κωλο μου, αλλα αυτο που καταλαβα ειναι οτι υπαρχει η ιδια αποδοση απλα ανοιγει το γκαζι πιο γρηγορα. Η διαφορα που κανει μια κοντη γκαζιερα σε ενα μηχανακι με αλλα λογια. Στο sport το γκαζι ηταν λιγο πιο on off δηλαδη. Στο rain δεν το εβαλα, αλλα αν ειναι αντιστοιχα μακρυτερο κι αυτο θα εχει αντιστοιχα τη χρηση του. Για μενα μιλαω παντα. Οπως φανταζομαι και οι υπολοιποι μιλατε για σας και δε μοιραζετε απλοχερα διαγαλαξιακη αντκειμενικη γνωση. Το τι γραφουν τα φορουμς δεν το ξερω και δεν μπηκα εδω μεσα για να παπαγαλισω κατι που διαβασα αλλου, απλα εξεφρασα την εμπειρια μου. Μια χαρα το πιστευω παντως αυτο που γραφτηκε, οτι ο μεσος χρηστης δεν μπορει να καταλαβει τη διαφορα δηλαδη (τα διαβαζουμε κι εδω μεσα αλλωστε ποσο σχετικοι ειναι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες σχετικα με το τι καταβαλανε). Ξερω επισης και οτι ο μεσος χρηστης οδηγαει το μηχανακι του για δεκαετιες με την αναρτηση στις μαμα ρυθμισεις. Δε μου λεει κατι αυτο εμενα. Δε ρωτησα εγω για να μου πουν οι αλλοι τη γνωμη τους, απαντησα σε καποιον αλλον που ζητησε τη γνωμη του καθενος εδω μεσα.

 

Ο αρχικος λογος που εγραψα παντως εδω ηταν βασικα γιατι με ενοχλησε η αρχικη απαντηση του Αγγελου ("ασ'το εκει που ειναι"), που για μενα ειναι τεραστιο φαουλ και μεταφερει εντελως λαθος φιλοσοφια στον καθε αναγνωστη του φορουμ. Δοκιμασε το σε ολες τις ρυθμισεις και βγαλε δικια σου αποψη. Ακομα καλυτερα μπες μετα και εδω μεσα να τη γραψεις. Αυτα απο μενα, cheers. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

πριν 36 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

..........

Αν και η φάτσα σου δε μου αρέσει καθόλου, ωραία τα γράφεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αυτό ακριβώς. Νομίζω υπάρχει σύγχυση μεταξύ πρωτόγονων καταστάσεων σαν των παλαιότερων 690 και των ολοκληρωμένων driving modes που έχουν και λειτουργία traction control, abs κτλπ. πάνω.

 

,στο τελευταιο δουκα,εχει πολυ ολοκληρωμενο πακετο

πριν 1 ώρα, το μέλος pitapola έγραψε:

Επειδη διαβασα κανα δυο σχολια που εξηγουν ουσιαστικα πώς ειναι οι ρυθμισεις στο 690 ξεκαθαριζοντας τη "συγχυση", πιθανοτατα υπονοωντας οτι εγραφα απο το μυαλο μου πριν...

Να πω λοιπον οτι στο 690SMC (09) που οδηγησα σε standard και sport μια χαρα καταλαβα τη διαφορα. Δυναμομετρο δεν εχω στον κωλο μου, αλλα αυτο που καταλαβα ειναι οτι υπαρχει η ιδια αποδοση απλα ανοιγει το γκαζι πιο γρηγορα. Η διαφορα που κανει μια κοντη γκαζιερα σε ενα μηχανακι με αλλα λογια. Στο sport το γκαζι ηταν λιγο πιο on off δηλαδη. Στο rain δεν το εβαλα, αλλα αν ειναι αντιστοιχα μακρυτερο κι αυτο θα εχει αντιστοιχα τη χρηση του. Για μενα μιλαω παντα. Οπως φανταζομαι και οι υπολοιποι μιλατε για σας και δε μοιραζετε απλοχερα διαγαλαξιακη αντκειμενικη γνωση. Το τι γραφουν τα φορουμς δεν το ξερω και δεν μπηκα εδω μεσα για να παπαγαλισω κατι που διαβασα αλλου, απλα εξεφρασα την εμπειρια μου. Μια χαρα το πιστευω παντως αυτο που γραφτηκε, οτι ο μεσος χρηστης δεν μπορει να καταλαβει τη διαφορα δηλαδη (τα διαβαζουμε κι εδω μεσα αλλωστε ποσο σχετικοι ειναι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες σχετικα με το τι καταβαλανε). Ξερω επισης και οτι ο μεσος χρηστης οδηγαει το μηχανακι του για δεκαετιες με την αναρτηση στις μαμα ρυθμισεις. Δε μου λεει κατι αυτο εμενα. Δε ρωτησα εγω για να μου πουν οι αλλοι τη γνωμη τους, απαντησα σε καποιον αλλον που ζητησε τη γνωμη του καθενος εδω μεσα.

 

Ο αρχικος λογος που εγραψα παντως εδω ηταν βασικα γιατι με ενοχλησε η αρχικη απαντηση του Αγγελου ("ασ'το εκει που ειναι"), που για μενα ειναι τεραστιο φαουλ και μεταφερει εντελως λαθος φιλοσοφια στον καθε αναγνωστη του φορουμ. Δοκιμασε το σε ολες τις ρυθμισεις και βγαλε δικια σου αποψη. Ακομα καλυτερα μπες μετα και εδω μεσα να τη γραψεις. Αυτα απο μενα, cheers. 

πολυ καλα το γραφεις..πρεπει να τα δοκιμαζουμε αφου τα φορανε βεβαια..

εδω ειναι και το ενα φαουλ της ktm που δινει το απλο μισογεματο απο ηλεκτρονικα και χωρις ρυθμισεις στις αναρτησεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος hayabusas έγραψε:

Αν και η φάτσα σου δε μου αρέσει καθόλου, ωραία τα γράφεις. 

Εχει πρόσωπο για ραδιόφωνο ;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Ο αρχικος λογος που εγραψα παντως εδω ηταν βασικα γιατι με ενοχλησε η αρχικη απαντηση του Αγγελου ("ασ'το εκει που ειναι"), που για μενα ειναι τεραστιο φαουλ και μεταφερει εντελως λαθος φιλοσοφια στον καθε αναγνωστη του φορουμ. 

"Τεράστιο φαουλ" δεν είναι επειδή μιλάμε για συγκεκριμένο μηχανάκι και στο συγκεκριμένο το μόνο που έχει νόημα να κάνεις είναι να δεις αν το έχει σε όποιο setting δίνει την καλύτερη αποδοση και εκτός αν για κάποιο τρελό λόγο ο προηγούμενος το είχε στο rain, κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί.

Τώρα να γράφουμε φιλοσοφίες 10 ώρες για το τι γίνεται γενικά και για το αν το rain mode είναι χρήσιμο στις σουζες και για τα μαζικά με το ζόρι 60 άλογα τροχό που πρέπει να δαμασεις αν δε βάλεις το rain στη βροχή και για το πώς θα πας πιο γρήγορα με τον πιο αργό χάρτη και να μας λες γΛηγορους επειδή λέμε τα αυτονοητα κτλπ κτλπ. είναι μαζικό waste of time από τη στιγμή που μιλάμε για το συγκεκριμένο μηχανάκι.

Αν σε ενόχλησε αυτό που είπα μπορούσες απλά να του πεις "ξέρεις το έχω καβαλήσει και είδα διαφορά μεταξύ standard και sport οπότε δοκίμασε και τα δύο να δεις τι προτιμάς" και όχι ολόκληρο κείμενο στο οποίο προσπαθείς να βάλεις στην ίδια λογική το δούκα του 09 με κάποιο street του 19 και 1000αρι adventure του 15 και ο,τι άλλο μηχανάκι σκεφτόσουν, επειδή τυχαίνει να έχει ένα διακόπτη χωμένο κάτω απ' τη σέλα.

BTW: "Παπαγαλιζω" εγώ ό,τι διάβασα στο forum επειδή ως γνωστων το να διαβάζεις απόψεις και τεχνικές εξηγήσεις άλλων στα forum και να τα μεταφέρεις είναι παπαγαλια, είπες καθώς έγραφες ολόκληρα κείμενα με την άποψη σου σε... forum και για το πόσο επικίνδυνη είναι η δική μου άποψη που έγραψα... σε forum, οπότε του πρότεινες να δει μόνος του και να έρθει να μας πει κι όλας στο... forum.. Οπότε οι εμπειρίες των άλλων σε άλλες συζητήσεις και forums δεν έχουν αξία αλλά οι συγκεκριμένες εμπειρίες που ποσταρονται στη συγκεκριμένη συζήτηση έχουν.  Οκ..

Την εμπειρία σου  με το συγκεκριμένο μοτέρ(που είναι το ζητούμενο) πάντως δεν την εξέφρασες ποτε, μόνο μετά από όλο αυτό..

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 2/5/2019 at 5:06 ΜΜ, το μέλος pitapola έγραψε:

Επειδη διαβασα κανα δυο σχολια που εξηγουν ουσιαστικα πώς ειναι οι ρυθμισεις στο 690 ξεκαθαριζοντας τη "συγχυση", πιθανοτατα υπονοωντας οτι εγραφα απο το μυαλο μου πριν...

Να πω λοιπον οτι στο 690SMC (09) που οδηγησα σε standard και sport μια χαρα καταλαβα τη διαφορα. Δυναμομετρο δεν εχω στον κωλο μου, αλλα αυτο που καταλαβα ειναι οτι υπαρχει η ιδια αποδοση απλα ανοιγει το γκαζι πιο γρηγορα. Η διαφορα που κανει μια κοντη γκαζιερα σε ενα μηχανακι με αλλα λογια. Στο sport το γκαζι ηταν λιγο πιο on off δηλαδη. Στο rain δεν το εβαλα, αλλα αν ειναι αντιστοιχα μακρυτερο κι αυτο θα εχει αντιστοιχα τη χρηση του. Για μενα μιλαω παντα. Οπως φανταζομαι και οι υπολοιποι μιλατε για σας και δε μοιραζετε απλοχερα διαγαλαξιακη αντκειμενικη γνωση. Το τι γραφουν τα φορουμς δεν το ξερω και δεν μπηκα εδω μεσα για να παπαγαλισω κατι που διαβασα αλλου, απλα εξεφρασα την εμπειρια μου. Μια χαρα το πιστευω παντως αυτο που γραφτηκε, οτι ο μεσος χρηστης δεν μπορει να καταλαβει τη διαφορα δηλαδη (τα διαβαζουμε κι εδω μεσα αλλωστε ποσο σχετικοι ειναι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες σχετικα με το τι καταβαλανε). Ξερω επισης και οτι ο μεσος χρηστης οδηγαει το μηχανακι του για δεκαετιες με την αναρτηση στις μαμα ρυθμισεις. Δε μου λεει κατι αυτο εμενα. Δε ρωτησα εγω για να μου πουν οι αλλοι τη γνωμη τους, απαντησα σε καποιον αλλον που ζητησε τη γνωμη του καθενος εδω μεσα.

 

Ο αρχικος λογος που εγραψα παντως εδω ηταν βασικα γιατι με ενοχλησε η αρχικη απαντηση του Αγγελου ("ασ'το εκει που ειναι"), που για μενα ειναι τεραστιο φαουλ και μεταφερει εντελως λαθος φιλοσοφια στον καθε αναγνωστη του φορουμ. Δοκιμασε το σε ολες τις ρυθμισεις και βγαλε δικια σου αποψη. Ακομα καλυτερα μπες μετα και εδω μεσα να τη γραψεις. Αυτα απο μενα, cheers. 

δεκτη η αποψη σου. προφανως και υπαρχει διαφορα. 

το θεμα ειναι η ακριβως κανει αυτη η διαφορα και που? 

δοκιμασες πχ να στριψεις τεζα με τον "ηρεμο" χαρτη? αν ναι ειναι το ιδιο "ασφαλη" με το χαρτη "full power"?

αυτο δυστυχως δε το γνωριζουμε εκτος αν ειμαστε γνωστες κατοχοι αυτων των μοτοσυκλετων (στα gixxer λενε πως σε βοηθανε τα modes, οι κατοχοι ομως γνωριζουν πως ειναι μια μαλακια και μιση). :biggrin:

 

η κτμ εβαλε το διακοπτη σε πολυ καθολου ευκολοπροσιτο σημειο, γιατι αραγε? αν ηταν πχ να βοηθαει αμεσα δε θα τα εβαζε πχ στο τιμονι. θα με πεις τα modes του 2008 της suzuki βοηθανε? δικιο θα χεις δε μπορω να πω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0