Σιδ.Σταυρος

Κραδασμοι σε μοτερ Τ50 [αλλαγη αξονα ψαλιδιου]

4 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Townmate (50cc) Pilot Kawasaki ZXR (J) (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλτατοι θα ηθελα σας παρακαλω την αποψη-βοηθεια σας σε ενα θεμα που προεκυψε με το παπακι μου. Εχω ενα Yamaha T50 το οποιο προ μηνων καθ'οδον μου παρουσιασε προβλημα, ξαφνικα ενοιωθα πως ο πισω τροχος δεν παταγε καλα σαν να πηγαινα σε παγο αντι για ασφαλτο και με καθε ανοιγμα του γκαζιου ενοιωθα σαν πως γυριζε λιγο και στον αερα.

Εκοψα ταχυτητα και το πηγα στο συνεργειο σιγα-σιγα,ο μαστορας μου ειπε πως ειχε σπασει ο αξονας του ψαλιδιου [δεν ηταν τα συνεμπλοκ] και σαν φυσικο το ψαλιδι πηγαινε περα-δωθε με καθε γερο ανοιγμα γκαζιου. Το αφησα,το ελυσε,ειπε εβαλε νεο αξονα,αλλαξε βαλβολινη στο διαφορικο και το εκλεισε.

Απο την πρωτη βολτα ομως καταλαβα το εξης: το παπακι εχει κραδασμους δηλαδη στατικο αμα ριξεις ξερογκαζια το νοιωθεις να τρεμει οπως κατι διχρονο παπι δεκαετιας του '90.

Λες και ειχε αντιβαρα καποιος αξονας και βγηκαν. Οχι μονο το καταλαβαινω στο φαναρι μα και στην πορεια μετα απο ωρα με κουραζει γιατι υστερα νοιωθω τα χερια μου στους καρπους να πονανε λιγο. Με χοντρο γαντι που φοραω τον χειμωνα δεν το καταλαβαινω τοσο οσο αμα οδηγω πχ με γυμνο χερι.

Επισης με ταχυτητα 20-30 χλμ ακουω εναν θορυβο λες και το διαφορικο γυριζει ''αγρια'',παραγει εναν ηχο ''Γγγγγ'' που με εκνευριζει.

Εβαλα αντιβαρα τιμονιου αλλα δεν ειδα και καμια σοβαρη βελτιωση. Περασα αξονα σιδερενιο εφαρμοστο μεσα στην σωληνα του γκριπ και αγορασα και αντιβαρα βαρεως τυπου τα οποια ακομη δεν εχω βαλει αλλα και παλι αυτο δεν νομιζω να λυσει το θεμα.

Το γρασο διαφορικου της Yamaha ξερω δεν το βρισκεις πλεον μα τι εχει κανει λαθος ο μαστορας;

Τι μπορει να γινει για να ελτιωθει η κατασταση;

Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Σημειωση: ξεχασα να πως πως το παπακι το εκανα 80αρι με αλλαγη κυλινδροπιστονο συν νεα δισκακια συμπλεκτη πριν απο 3 χρονια περιπου.

Δεν εχω σβησιματα,ρεταρισματα κλπ και απο θεμα αποδοσης μοτερ ειμαι ευχαριστημενος.

Τα service γινονται κανονικα και βαλω 10W40 λιπαντικο Ημισυνθετικο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Townmate (50cc) Pilot Kawasaki ZXR (J) (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω ''νεα απο το Μετωπο'' τα οποια ειναι τα εξης:

Αλλαξα ιξωδες λιπαντικου και πηγα σε 20W/50 οπου ακουστικα ειχα διαφορα δηλαδη δεν ακουγεται πλεον τοσο οσο πρωτα με το 10W/40

Αλλαξα μπουζι γιατι τα ειχα ξεχασει και ηταν λιγο λαδωμενα και δεν ειχα καλη καυση.

Καθαρισμα καρμπυρατερ και ρυθμιση ρελαντι.

Αλλαγη 2 τσιμουχες γιατι ειχα απωλεια λιπαντικου και εδω το ''κερασακι στην τουρτα'' που λενε: ειχα σπασμενο ενα αξονακι στο κιβωτιο ταχυτητων που συνεδεε τον λεβιε με την καμπανα,μετα απο ψαξιμο στα μεταχειρισμενα βρεθηκε ενας και μπηκε.

Συνολικα το μοτερ παει καλυτερα και δεν ακουγεται ασχημα οπως πρωτα συν οτι οι αλλαγες ταχυτητων ειναι μακραν πιο θετικες ομως εχει προκυψει ενα αλλο θεμα: η Καμπανα !

Ακουγεται καπως και μου ειπαν το κοστος νεας ειναι απαγορευτικο αλλα με πατεντα λεει απο μαστορα γινεται; Ξερει κανενας φιλος κατι σχετικο με αυτος Σε βαθος χρονου μπορει να προκαλεσει ζημια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το 90% απο τα Τ εχουν θεμα με την καμπανα τους, άλλα ακουγονται πολυ και άλλα λιγότερο, δεν διατρέχεις καποιο κινδυνο να σε αφησει ή να παθει κατι το μοτερ σου, απλα θα ακουγεται, και μένα ακουγεται, αν δεν βιαζεσαι να λυσεις αυτο το προβλημα τοτε περιμενε μεχρι νανδοκιμασω κατι που εχω στο μυαλο μου και να επεναελθω σε λιγο καιρο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Townmate (50cc) Pilot Kawasaki ZXR (J) (750cc)

Δημοσιεύτηκε

@Tasos Meli :Ευχαριστω πολυ φιλτατε !

Καμαι σχεση τωρα οι αλλαγες με πρωτα,τωρα ειναι πιο σφιχτες μεν αλλα πιο ''θετικες'' συν οτι σταματησε και να μου ''πεταει'' τις ταχυτητες οπως παλια.

 

(ΥΓ: Καβαλα ε; υπηρετησε εκει ο πατερας μου,εχει ξαναπαει και σαν εκδρομη,μονο που ακουει Καβαλα βουρκωνουν τα ματια του απο νοσταλγια).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα