Vasileios87

Δε παίρνει μπροστά - Honda Hornet

21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Hornet (599cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στη παρέα.

Έχω ένα Hornet 600, μοντέλο με διπλά καρμπυρατέρ (2005, "Ιταλικό").

 Στο μηχανάκι αυτό, προ 2,5-3 ετών, του είχα κάνει καθάρισμα καρμπυρατέρ.

Επίσης, το κινώ καθημερινά, όπως το κίνησα και εχθές. 

Η μπαταρία είναι σχετικά καινούρια, περίπου 2 ετών. 

Το χειμώνα βάζω 100άρα βενζίνη, και μόλις πιάνει η άνοιξη βάζω απλή. Αυτό το αναφέρω για το τι μπαίνει σαν καύσιμο στο καρμπυρατέρ, αν έχει σημασία, ίσως και όχι, αναλόγως τον προμηθευτή. 

Τέλος, της είχα αλλάξει ανορθωτή προ 3ετίας-4ετίας.

Σήμερα το πρωί, δεν πήρε μπροστά. 

Με ένα κατσαβίδι, στα καρμπυρατέρ έλυσα και άφησα να τρέξει βενζίνη. Όπως και έτρεξε κανονικά. 

Έπειτα, φόρτισα τη μπαταρία. 

Την έβαλα επάνω, και τίποτα. 

Στο μηχανάκι ακούγονται δυνατά σκασίματα από την εξάτμιση όσο προσπαθώ δίνοντας γκάζι να το βάλω μπροστά, και από εξάτμιση βγαίνει μαύρος καπνός. 

Υποψιάζομαι κακής ποιότητας βενζίνη από εκεί που προμηθεύτηκα τελευταία φορά, και σκέφτομαι να πάω με μπετόνι να πάρω 100άρα, και να βάλω στο ντεπόζιτο, μήπως και κατεβάσει καλύτερης ποιότητας μίγμα, και πάρει. 

Να σημειώσω, ότι το πρωί που πήγα να τη βάλω μπροστά, πήρε κανονικά, δούλεψε για πολύ λίγα δευτερόλεπτα, και έσβησε. 

Το ότι σκάει τόσο δυνατά, με κάνει να πιστεύω ότι δεν παίζει πάλι να έχει βουλώσει το καρμπυρατέρ. 

Καμιά ιδέα-λύση για το τι μπορεί να φταίει; λέτε με 100άρα αν βάλω όπως σκέφτομαι, να γλιτώσω το φόρτωμα στην οδική και το συνεργείο; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση-βοήθεια. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν υπάρχει ''hornet με διπλά καρμπυρατέρ, ιταλικό''. Υπάρχει hornet τετρακύλινδρο εν σειρά, με ΤΕΤΡΑΔΑ καρμπυρατέρ, ένα για κάθε κύλινδρο.

Από την στιγμή που δεν ξέρεις καν τι διάταξη έχει η μηχανή σου, δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να ψάχνουμε εξ αποστάσεως, με ερωτήσεις και υποθέσεις, τι μπορεί να έχει το hornet σου και δεν παίρνει μπροστά, διότι και να σου πούμε, δεν θα μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Συμβουλή, πήγαινέ το σε ένα αξιοπρεπή μηχανικό να το βρει τι έχει και να το φτιάξει.

Συμβουλή Νο2, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν φταίει η βενζίνη. Είναι κάτι σαν τον Λύκο στον Dr.House. Σε κάθε επεισόδιο το λένε, ούτε σε ένα δεν ήταν αυτό.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (599cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν υπάρχει ''hornet με διπλά καρμπυρατέρ, ιταλικό''. Υπάρχει hornet τετρακύλινδρο εν σειρά, με ΤΕΤΡΑΔΑ καρμπυρατέρ, ένα για κάθε κύλινδρο.

Από την στιγμή που δεν ξέρεις καν τι διάταξη έχει η μηχανή σου, δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να ψάχνουμε εξ αποστάσεως, με ερωτήσεις και υποθέσεις, τι μπορεί να έχει το hornet σου και δεν παίρνει μπροστά, διότι και να σου πούμε, δεν θα μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Συμβουλή, πήγαινέ το σε ένα αξιοπρεπή μηχανικό να το βρει τι έχει και να το φτιάξει.

Συμβουλή Νο2, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν φταίει η βενζίνη. Είναι κάτι σαν τον Λύκο στον Dr.House. Σε κάθε επεισόδιο το λένε, ούτε σε ένα δεν ήταν αυτό.

Μιά χαρά γνωρίζω πόσους κυλίνδρους έχει το δίκυκλο που έχω, εξού και το διπλΑ, και όχι διπλό. Διπλά=4 κύλινδροι. 

Ιταλικής κατασκευής είναι, εξού και το Ιταλικό, σε εισαγωγικά, το έγραψα τόσο σε εισαγωγικά όσο και το τόπο κατασκευής, ώστε να μεταφέρω αναλυτικά τα δεδομένα του, για αυτό έγραψα και τη χρονολογία κατασκευής, δυστυχώς δε ξέρω τι και πόσο χρειάζεται ώστε να καταλάβει κανείς, ότι επάνω στην απόγνωσή του κάποιος για το μεταφορικό του μέσο που δε δούλεψε, δε μπόρεσε σε ένα σάιτ να μεταφέρει όλες τις κατασκευαστικες λεπτομέρειες γλαφυρά, βλέπεις το πρώτο ποστ μου είναι στο σάιτ, και δε περίμενα ότι ο κώδικας επικοινωνίας εδώ απαιτεί τόσο αναλυτικές τεχνικές ωρολογίες. 

 

Σίγουρα εάν ήσουν καλός μηχανικός, και μου απαντούσες έτσι όταν προσπαθούσα να περιγράψω τη βλάβη, θα σηκωνόμουν να φύγω, δε μπορούμε όλοι να χρησιμοποιούμε άνετα τεχνικές λεπτομέρειες. Αλλά κάτι σκαμπάζω, και ας μη μπόρεσα/παρέλειψα να τα πω σωστά. 

Εάν μπορείς να βοηθήσεις λες τη λύση σου, περί το εξ αποστάσεως που αναφέρεις, και ο άλλος αξιολογεί αναλόγως τη πληροφορία. 

Το να το πάω σε μηχανικό, το έχω σκεφτεί και εγώ.

Ευχαριστώ. 

Όποιος τυχόν επιθυμεί να βοηθήσει, ευχαρίστως. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν απαιτεί κανείς, τίποτα. Εσύ απαιτείς να βρεις λύση.

Δεν φαίνεσαι να έχεις τις τεχνικές γνώσεις να το φτιάξεις μόνος σου, ότι και να σου πούμε εδώ. Δεν στο λέω να σε προσβάλω, στο λέω για να κάνεις δουλειά χωρίς να παιδευτείς: ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ. Δεν είναι μόνο η σύγχιση με τα ''διπλά καρμπυρατέρ'' και αυτά που λες για 100ρες βενζίνες δείχνουν το ίδιο.

Διπλά καρμπυρατέρ = 2 καρμπυρατέρ. Έχει να παρουσιαστεί 4κύλινδρη μοτοσυκλέτα με 2 καρμπυρατέρ από... ποτέ! Από την πρώτη-πρώτη εμπορική 4κύλινδρη CB750 του 1969 και μετά ΚΑΘΕ μοτοσυκλέτα με 4 κυλίνδρους έχει και 4 καρμπυρατέρ.

Νομίζω ΜΟΝΟ κάτι παλιά kawasaki 6κύλινδρα, είχαν 3 καρμπυρατέρ, με το καθένα να τροφοδοτεί από 2 κυλίνδρους.

Ο όρος ''διπλά καρμπυρατέρ'' είναι αυτοκινητάδικος έτσι κι αλλοιώς, μια και πριν τον ψεκασμό τα αυτοκίνητα είχαν ΕΝΑ καρμπυρατέρ που τρφοδοτούσε ΟΛΟΝ τον κινητήρα, και κάποια αυτοκίνητα επιδόσεων είχαν ΔΥΟ καρμπυρατέρ, εξου και η έκφραση ''δουλεύεις με διπλά καρμπυρατέρ''. Ο όρος ΔΕΝ χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες καθότι δεν είχε ποτέ νόημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Εμένα μου μοιάζει για ηλεκτρονική. Αλλα τί θα κάνεις, θα πας να αγοράσεις ηλεκτρονική που είναι ακριβή για να κάνεις δοκιμή;Μηχανικό χρεάζεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (599cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν απαιτεί κανείς, τίποτα. Εσύ απαιτείς να βρεις λύση.

Δεν φαίνεσαι να έχεις τις τεχνικές γνώσεις να το φτιάξεις μόνος σου, ότι και να σου πούμε εδώ. Δεν στο λέω να σε προσβάλω, στο λέω για να κάνεις δουλειά χωρίς να παιδευτείς: ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ. Δεν είναι μόνο η σύγχιση με τα ''διπλά καρμπυρατέρ'' και αυτά που λες για 100ρες βενζίνες δείχνουν το ίδιο.

Διπλά καρμπυρατέρ = 2 καρμπυρατέρ. Έχει να παρουσιαστεί 4κύλινδρη μοτοσυκλέτα με 2 καρμπυρατέρ από... ποτέ! Από την πρώτη-πρώτη εμπορική 4κύλινδρη CB750 του 1969 και μετά ΚΑΘΕ μοτοσυκλέτα με 4 κυλίνδρους έχει και 4 καρμπυρατέρ.

Νομίζω ΜΟΝΟ κάτι παλιά kawasaki 6κύλινδρα, είχαν 3 καρμπυρατέρ, με το καθένα να τροφοδοτεί από 2 κυλίνδρους.

Ο όρος ''διπλά καρμπυρατέρ'' είναι αυτοκινητάδικος έτσι κι αλλοιώς, μια και πριν τον ψεκασμό τα αυτοκίνητα είχαν ΕΝΑ καρμπυρατέρ που τρφοδοτούσε ΟΛΟΝ τον κινητήρα, και κάποια αυτοκίνητα επιδόσεων είχαν ΔΥΟ καρμπυρατέρ, εξου και η έκφραση ''δουλεύεις με διπλά καρμπυρατέρ''. Ο όρος ΔΕΝ χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες καθότι δεν είχε ποτέ νόημα.

Όποιος επιθυμεί να βοηθήσει, ευχαρίστως, διότι ο από πάνω κάνει επίδειξη γνώσεων. 

Ευχαριστώ. 

Σου έχω κάνει στο πρώτο σου ποστ αναφορά, για την επιθετική-εξυπνακιδίστικη απάντηση. 

Όποιος επιθυμεί τυχόν να βοηθήσει, το κάνει, λέγοντας τη τεχνική του λύση. 

Εσύ το κάνεις ΕΆΝ ήθελες φυσικά στο αρχικό σου ποστ, και ο άλλος αξιολογεί τη πληροφορία, και εάν μπορώ μόνος ή με παρέα είναι δικό μου θέμα. 

Άκου εκεί τρόπο για να προσαρμοστουν τα νέα μέλη στο σάϊτ. Που να ήξερα γράφοντας εδώ το πρώτο μου ποστ, ότι θα λάμβανα επίδειξη γνώσεων. 

Άκου εκεί απαιτώ. 

πριν 3 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

Εμένα μου μοιάζει για ηλεκτρονική. Αλλα τί θα κάνεις, θα πας να αγοράσεις ηλεκτρονική που είναι ακριβή για να κάνεις δοκιμή;Μηχανικό χρεάζεσαι.

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι ηλεκτρονική; 

Από κόστος στο μηχανάκι που έχω, στο περίπου φυσικά, τι θεωρείς ότι θα κοστίσει, αν και εφόσον φυσικά είναι αυτό; 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Επεσες στην περιπτωση με τον εν λογω, απλα συνεχισε. 

Ριξε  μια ματια και στα φις γενικως, καμια κακια επαφη. 

Ισως δεν εχεις καλο σπινθηρα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Βγαλε τις μπουζοπιπες και πατα μιζιες να δεις αν εχεις ρευμα στα μπουζι. 

@FlyingInADream

Δεν χρειαζεται  αυτη η αντιμετώπιση.  Εισαι υπερβολικος

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (599cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος hayabusas έγραψε:

Επεσες στην περιπτωση με τον εν λογω, απλα συνεχισε. 

Ριξε  μια ματια και στα φις γενικως, καμια κακια επαφη. 

Ισως δεν εχεις καλο σπινθηρα.

Ευχαριστώ κι εσένα για την απάντησή σου. 

Αυτό με τον σπινθήρα το σκέφτηκα και προσωπικά, διότι έχω καιρό να αλλάξω μπουζί. 

Σωστή η προσέγγισή σου. Θα το κοιτάξω. 

Ευχαριστώ. 

Τώρα δα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Βγαλε τις μπουζοπιπες και πατα μιζιες να δεις εχεις ρευμα στα μπουζι. 

@FlyingInADream

Δεν χρειαζεται  αυτη η αντιμετώπιση.  Εισαι υπερβολικος

Καλώς, θα προσπαθήσω να το κάνω, και θα ενημερώσω εάν και εφόσον κατάφερα κάτι. 

Ευχαριστώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σε μια τρίτη και τελευταία προσπάθεια, να καταλάβεις ,δεν σου κάνει κανείς επίδειξη γνώσεων.

Σου γράφουν, γιατί έγραψες κάτι άκυρο, να μάθεις πως να το λες στο μέλλον, και σου δίνουν και επιπλέον ΑΠΛΟΧΕΡΗ πληροφορία να ξέρεις τι και πως.

Θα έπρεπε να πεις ευχαριστώ για αυτό, όχι να αντιδράς αρνητικά.

Η μηχανή σου δεν έχει ούτε διπλά καρμπυρατέρ, ούτε δυο διπλά , ούτε άλλα τέτοια κουλά. Μην τα λες έτσι, είναι λάθος, Η μηχανή σου έχει ΤΕΣΣΕΡΑ καρμπυρατέρ.

Η περιγραφή σου ''δεν παίρνει μπροστά'' είναι ασαφής και χρειάζεται διευκρίνιση.

Δεν παίρνει μπροστά, δλδ...

1.Δεν κάνει τπτ απολύτως. Σαν να μην πατάς το κουμπί

2.Ακούγεται μόνο το ρελέ της μίζας αλλά η ίδια η μίζα τίποτα;

3.Ακούγεται και η μίζα, αλλά ξεψυχισμένα;

4.Ακούγεται και η μίζα, κανονικά με προθυμία στον κανονικό της ρυθμό, και απλά το μοτέρ δεν ζωντανεύει;

Κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις είναι και άλλη ιστορία.

 

Επίσης. Βγάλε ένα μπουζί και δες κατάσταση. Σϋγκρινε με τις καταστάσεις πως πρέπει να δείχνει ένα μπουζί, που θα βρεις εύκολα. Επανέλαβε για όλα τα μπουζί. Πρόσοχή μην σπάσεις κανά σπείρωμα.

Αν βάλεις ένα μπουζί σε μια μπουζόπιπα, και το γειώσεις πάνω στο πλαίσιο, και μιζάρεις, βγάζει ωραίο δυνατό σπινθήρα;

 

Το πηνίο pick up της ανάφλεξης, είναι σωστό; Έχει στην αγωγιμότητα που λέει το manual; (συνήθως κάτι του στυλ 450Ω σε Honda). Βγάζει τον σωστό παλμό; (συνήθως 0.7Volt και θέλεις πολύμετρο να μετράει παλμό για αυτό)

 

Η κάνουλα βενζίνης στο δικό σου, είναι με υποπίεση ή ηλεκτρική τρόμπα; Αν το πρώτο, να τσεκάρεις μην έχει φύγει το σωληνάκι υποπίεσης και αν δουλεύει η κάνουλα σωστά, αν ρουφήξεις δοκιμαστικά με άλλο τρόπο στην υποπίεση πρέπει να τρέχει κανονικά η βενζίνη, Αν το δεύτερο, τσέκαρε ότι δουλεύει η τρόμπα βάζοντας της να στέλνει βενζίνη σε ένα δοχείο.

 

Η τάση στους πόλους της μπαταρίας, τι κάνει, την ώρα που μιζάρεις; Μήπως βουτάει σε μονοψήφια νούμερα και δεν επαρκεί το ρεύμα για την ανάφλεξη;

 

Κι αυτά είναι για αρχή μόνο, εννοείται έχεις τσεκάρει πρώτα ότι έχει σωστή στάθμη λαδιού το μοτέρ και βενζίνη το ντεπόζιτο.

 

Ή απλά , μηχανικός όπως είπα εξαρχής.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα πω κάτι αστείο αλλα ποτε δεν ξερεις... 

Μηπως εχει πατηθει το kill switch;

Αν θυμαμαι καλα στα honda με πατημένο  το kill switch γυρναει η μιζα μεν,  αλλα δεν δινει ρεύμα 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(120cc) ZONTES über (allescc)

Δημοσιεύτηκε

* έχω διαβάσει μόνο το 1ο ποστ

Καταρχάς η 100αρα δεν είναι ο μαγικός ζωμός του Πανοραμίξ που παρουσιάζουν στα βενζινάδικα , όταν ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 12:1 και πάνω πρέπει να τη χρησιμοποιούμε αλλά και πάλι σε ένα "πολιτικό" κινητήρα δεν υπάρχει αισθητή διαφορά (δεν αναφέρομαι σε turbo κλπ ειδικές περιπτώσεις) . Αν το καύσιμο είναι βρώμικο λόγω βρώμικης δεξαμενής ,νοθείας ή οτιδήποτε δεν έχει να κάνει με τον αν είναι (ή ήταν)  95 ή 100 οκτανίων.

Αν η μίζα γυρνάει κανονικά (και όχι ασθενικά)  κάτι που δεν ξεκαθαρίζεις πρέπει να ελέγξεις αν υπάρχει καύσιμο και σπινθήρας , τα σκασίματα δείχνουν πως πηγαίνει καύσιμο στους κυλίνδρους χωρίς βέβαια να ξέρουμε αν πηγαίνει και στους 4 σε σωστή ποσότητα και πίεση .

Εγώ αρχικά θα κοίταζα τα μπουζί και θα έλεγχα αν υπάρχει (ισχυρός) σπινθήρας.

Επειδή στα τετρακύλινδρα είναι δύσκολη η πρόσβαση στα μπουζί και στα ... πάντα  καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποιο συνεργείο

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (599cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος HLIAS έγραψε:

Θα πω κάτι αστείο αλλα ποτε δεν ξερεις... 

Μηπως εχει πατηθει το kill switch;

Αν θυμαμαι καλα στα honda με πατημένο  το kill switch γυρναει η μιζα μεν,  αλλα δεν δινει ρεύμα 

 

Όσο αφορά το kill switch, αν λέμε το ίδιο πράγμα και δε μπερδεύω κάτι, αν είναι πατημένο δε δουλεύει τίποτα, ούτε μίζα, γενικά. 

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Θέλω να ξεκινήσω από μπουζί, σπινθήρα, και ποιότητα αυτού. 

Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερώσω ως προς το τι έφταιγε. 

Να είσαι καλά. 

πριν 8 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

* έχω διαβάσει μόνο το 1ο ποστ

Καταρχάς η 100αρα δεν είναι ο μαγικός ζωμός του Πανοραμίξ που παρουσιάζουν στα βενζινάδικα , όταν ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 12:1 και πάνω πρέπει να τη χρησιμοποιούμε αλλά και πάλι σε ένα "πολιτικό" κινητήρα δεν υπάρχει αισθητή διαφορά (δεν αναφέρομαι σε turbo κλπ ειδικές περιπτώσεις) . Αν το καύσιμο είναι βρώμικο λόγω βρώμικης δεξαμενής ,νοθείας ή οτιδήποτε δεν έχει να κάνει με τον αν είναι (ή ήταν)  95 ή 100 οκτανίων.

Αν η μίζα γυρνάει κανονικά (και όχι ασθενικά)  κάτι που δεν ξεκαθαρίζεις πρέπει να ελέγξεις αν υπάρχει καύσιμο και σπινθήρας , τα σκασίματα δείχνουν πως πηγαίνει καύσιμο στους κυλίνδρους χωρίς βέβαια να ξέρουμε αν πηγαίνει και στους 4 σε σωστή ποσότητα και πίεση .

Εγώ αρχικά θα κοίταζα τα μπουζί και θα έλεγχα αν υπάρχει (ισχυρός) σπινθήρας.

Επειδή στα τετρακύλινδρα είναι δύσκολη η πρόσβαση στα μπουζί και στα ... πάντα  καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποιο συνεργείο

 

Η μίζα γυρνάει, αλλά ασθενικά, σωστή η παρατήρησή σου, έγραψα πολλά στο πρώτο ποστ και παρέλειψα αυτή τη (σημαντική) πληροφορία. 

Όντως η πρόσβαση είναι δύσκολη. 

Ευχαριστώ. 

Τροποποιήθηκε από τον Vasileios87

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχεις ρευματα.  Μετρα μπαταρια να ειναι στα 12 volt δες και τα καλωδια αν ερχεται ρευμα και μετα τα μπουζι. 

Ξεκινα απο τα εύκολα  σε προσβαση και μετα στα πιο δυσκολα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet (599cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 50 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Δεν εχεις ρευματα.  Μετρα μπαταρια να ειναι στα 12 volt δες και τα καλωδια αν ερχεται ρευμα και μετα τα μπουζι. 

Ξεκινα απο τα εύκολα  σε προσβαση και μετα στα πιο δυσκολα

Μπαταρία είναι στάνταρ 12V, έχω φορτιστή και τη μέτρησα και τη φόρτισα εχθές, την έβαλα φορτισμένη επάνω, και τα ίδια, εννοώ δεν άλλαξε κάτι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Vasileios87 έγραψε:

Μπαταρία είναι στάνταρ 12V, έχω φορτιστή και τη μέτρησα και τη φόρτισα εχθές, την έβαλα φορτισμένη επάνω, και τα ίδια, εννοώ δεν άλλαξε κάτι. 

Τί θα πει "στάνταρ 12 V?" Αν η μπαταρία είναι ακριβώς 12 είναι μισοπεθαμένη. Λογικό είναι να μην μπορεί να γυρίσει καλά τη μίζα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

για μπουζι μου μοιαζει εμενα η μπαταρια καπως απιθανο να εχει σχεση με σκασιματα 

πριν 16 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν απαιτεί κανείς, τίποτα. Εσύ απαιτείς να βρεις λύση.

Δεν φαίνεσαι να έχεις τις τεχνικές γνώσεις να το φτιάξεις μόνος σου, ότι και να σου πούμε εδώ. Δεν στο λέω να σε προσβάλω, στο λέω για να κάνεις δουλειά χωρίς να παιδευτείς: ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ. Δεν είναι μόνο η σύγχιση με τα ''διπλά καρμπυρατέρ'' και αυτά που λες για 100ρες βενζίνες δείχνουν το ίδιο.

Διπλά καρμπυρατέρ = 2 καρμπυρατέρ. Έχει να παρουσιαστεί 4κύλινδρη μοτοσυκλέτα με 2 καρμπυρατέρ από... ποτέ! Από την πρώτη-πρώτη εμπορική 4κύλινδρη CB750 του 1969 και μετά ΚΑΘΕ μοτοσυκλέτα με 4 κυλίνδρους έχει και 4 καρμπυρατέρ.

Νομίζω ΜΟΝΟ κάτι παλιά kawasaki 6κύλινδρα, είχαν 3 καρμπυρατέρ, με το καθένα να τροφοδοτεί από 2 κυλίνδρους.

Ο όρος ''διπλά καρμπυρατέρ'' είναι αυτοκινητάδικος έτσι κι αλλοιώς, μια και πριν τον ψεκασμό τα αυτοκίνητα είχαν ΕΝΑ καρμπυρατέρ που τρφοδοτούσε ΟΛΟΝ τον κινητήρα, και κάποια αυτοκίνητα επιδόσεων είχαν ΔΥΟ καρμπυρατέρ, εξου και η έκφραση ''δουλεύεις με διπλά καρμπυρατέρ''. Ο όρος ΔΕΝ χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες καθότι δεν είχε ποτέ νόημα.

ακομα και ασχετος να ηταν εντελως (που δεν ειναι) δεν καταλαβαινω το προβλημα σου και γιατι πεταχτηκες

θα απαγορευσεις σε ασχετους να κανουν ερωτησεις σε φορουμ; σε εχει εξουσιοδοτησει καποιος για αυτο; :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 32 λεπτά, το μέλος Tryin έγραψε:

για μπουζι μου μοιαζει εμενα η μπαταρια καπως απιθανο να εχει σχεση με σκασιματα 

ακομα και ασχετος να ηταν εντελως (που δεν ειναι) δεν καταλαβαινω το προβλημα σου και γιατι πεταχτηκες

θα απαγορευσεις σε ασχετους να κανουν ερωτησεις σε φορουμ; σε εχει εξουσιοδοτησει καποιος για αυτο; :laugh:

Για να δώσω την καλύτερη δυνατή λύση για την περίπτωση.

Τα άλλα που γράφεις είναι άτοπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Εγώ στο 98αρι το Hornet που είχα ακόμα και με πεθαμένη μπαταρία έπαιρνε σκαστό στο 1 μέτρο, το πρόβλημα δεν είναι στη μπαταρία, ψάξε πρώτα τα μπουζί σου αν έχουν σπινθήρα και μετά τσέκαρε τα καρμπυρατέρ. Είπες ότι έχεις πολύ καιρό να τα αλλάξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH300 (300cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 21/04/2019 at 10:00 ΠΜ, το μέλος Vasileios87 έγραψε:

Μπαταρία είναι στάνταρ 12V, έχω φορτιστή και τη μέτρησα και τη φόρτισα εχθές, την έβαλα φορτισμένη επάνω, και τα ίδια, εννοώ δεν άλλαξε κάτι. 

μπορεί να έχει πεθάνει, να τη φορτίσεις εσύ και να δείξει υψηλή τάση αλλά να μήν την κρατάει ούτε καν μόνη της αν την αφήσεις μία μέρα

πόσο μάλλον να τραβήξει η μίζα ρεύμα

μπορείς να δείς την τάση όταν πατάς τη μίζα πόσο πέφτει

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf (125cc) kbc

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για να είναι και τα 4 μπουζι Εκτός ταυτόχρονα λίγοδύσκολο. 

Θα έπερνε έστω και 3 κυλινδρα 

Αφού βγάζεις μαύρο καπνό έχεις καύσιμο. 

Άρα δεν έχεις ρεύμα κεντρικό που τροφοδοτεί μπουζοπιπες. 

Αφού έχεις αλλάξει ανορθωτη...κοίτα μεταξύ ανορθωτη και 4 μπουζοπιπων. 

Τι μένει? 

Μπινγκο! 

Edit .

Επίσης έχε στα υπόψιν σου και τον διακόπτη τιμονιού. 

Ειναι αρκετά ευαίσθητο σημείο μιας και κοβωντας το τιμόνι δεξιά αριστερά η πλεξούδα εκεί ταλαιπωρείται αρκετά. 

Και από καιρικές συνθήκες που είναι εκτεθειμένος 

Τροποποιήθηκε από τον Νικοςδ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα