Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
warhol

Arai rx7v VS Shoei xspirit 3.

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda cbr 954 (954cc) Kabuto FF-5V Honda VTR 1000 SP2 (998cccc)

Δημοσιεύτηκε

Ότι λέει ο τίτλος. Δύσκολη επιλογή, κορυφαίες μάρκες, κορυφαία μοντέλα. Ποιο από τα 2 όμως? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Απάντηση σχετικά εύκολη. Δοκιμάζεις και οποίο σου κάτσει καλύτερα. Να ταιριάζεις και στα 2 ταυτόχρονα δεν συνηθίζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE (250cc) cafe racer

Δημοσιεύτηκε

Όπως το πε, δοκιμάζεις και ότι σου κάτσει. Εμένα π.χ το xs που φοράω στο rx7 είναι μια χαρά,ίδια γραμμή με το rhpa 10-11 ενω στο shoei δεν μπορούσε να μπει το κεφάλι με τίποτα.

Σαν κάτοχος πάντως του rx7, χωρίς να εχω δοκιμάσει το σοει θα σου λεγα να δεις λίγο παραπάνω το 2ο. Αν και πραγματικά το αραι σου δίνει την αίσθηση οτι όντως έχει άριστη ποιότητα υλικών και κατασκευής με χαλάει σε άλλα πράγματα. Είναι βαρύ, κάπου στα 1500γρ. το xs,λογικό απο την μία το παραπάνω βάρος γιατι έχει και προδιαγραφές snell και όχι μονο τις ευρωπαϊκές, βέβαια όταν το φοράς δεν του φαίνεται. Κάνει πολύυυυυ φασαρία, απτην μια όταν έχεις όλους τους αεραγωγούς ανοιχτούς, το οποίο έχει τρομερό αερισμό και ήταν ο λόγος που το πήρα το καταλαβαίνω οτι θα χει φασαρία αλλα και με τα πάντα κλειστά χωρίς ωτοασπίδες πλέον δεν παλεύεται. Αυτά σε γυμνό μηχανάκι που με το rpha 10 σε ταξίδι έβαζα την ενδοεπικοινωνία να παίζει μουσική και πήγαινα και με το αράι ξεκίνησα να φοράω ωτοασπίδες. Το χσπιριτ χωρις να το έχω δοκιμάσει πιστεύω οτι ίσως λόγω σχεδίου μπορεί να ναι λίγο καλύτερο, είναι και 200γρ ελαφρύτερο.

Γενικά είναι κορυφαίο κράνος αλλα θα έλεγα να το πάρεις μόνο αν το χεις για πίστα. Εγώ προσωπικά αν ξανάπερνα τώρα θα πήγαινα σε rpha 11 που μου είναι γάντι στο κεφάλι και πιστεύω δεν αξίζει τα τόσα παραπάνω λεφτά για την δική μου χρήση τουλάχιστον. Όπως και αν ξανάπερνα αράι θα πήγαινα σε κάποιο άλλο μοντέλο,πιο δρομίσιο,πάλι για την δική μου χρήση.

Δες στο helmetcity, τελευταία που χα δει το αραι έπαιζε στα 500 και το σοουει στα 440+-.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbr 954 (954cc) Kabuto FF-5V Honda VTR 1000 SP2 (998cccc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Joe15 έγραψε:

Όπως το πε, δοκιμάζεις και ότι σου κάτσει. Εμένα π.χ το xs που φοράω στο rx7 είναι μια χαρά,ίδια γραμμή με το rhpa 10-11 ενω στο shoei δεν μπορούσε να μπει το κεφάλι με τίποτα.

Σαν κάτοχος πάντως του rx7, χωρίς να εχω δοκιμάσει το σοει θα σου λεγα να δεις λίγο παραπάνω το 2ο. Αν και πραγματικά το αραι σου δίνει την αίσθηση οτι όντως έχει άριστη ποιότητα υλικών και κατασκευής με χαλάει σε άλλα πράγματα. Είναι βαρύ, κάπου στα 1500γρ. το xs,λογικό απο την μία το παραπάνω βάρος γιατι έχει και προδιαγραφές snell και όχι μονο τις ευρωπαϊκές, βέβαια όταν το φοράς δεν του φαίνεται. Κάνει πολύυυυυ φασαρία, απτην μια όταν έχεις όλους τους αεραγωγούς ανοιχτούς, το οποίο έχει τρομερό αερισμό και ήταν ο λόγος που το πήρα το καταλαβαίνω οτι θα χει φασαρία αλλα και με τα πάντα κλειστά χωρίς ωτοασπίδες πλέον δεν παλεύεται. Αυτά σε γυμνό μηχανάκι που με το rpha 10 σε ταξίδι έβαζα την ενδοεπικοινωνία να παίζει μουσική και πήγαινα και με το αράι ξεκίνησα να φοράω ωτοασπίδες. Το χσπιριτ χωρις να το έχω δοκιμάσει πιστεύω οτι ίσως λόγω σχεδίου μπορεί να ναι λίγο καλύτερο, είναι και 200γρ ελαφρύτερο.

Γενικά είναι κορυφαίο κράνος αλλα θα έλεγα να το πάρεις μόνο αν το χεις για πίστα. Εγώ προσωπικά αν ξανάπερνα τώρα θα πήγαινα σε rpha 11 που μου είναι γάντι στο κεφάλι και πιστεύω δεν αξίζει τα τόσα παραπάνω λεφτά για την δική μου χρήση τουλάχιστον. Όπως και αν ξανάπερνα αράι θα πήγαινα σε κάποιο άλλο μοντέλο,πιο δρομίσιο,πάλι για την δική μου χρήση.

Δες στο helmetcity, τελευταία που χα δει το αραι έπαιζε στα 500 και το σοουει στα 440+-.

 

To rpha 11 το δοκίμασα και δεν ταιριάζει στο κεφάλι μου. 

Το xspirit μου φαίνεται πιο αεροδυναμικό από το arai, αλλά το εσωτερικό του δεύτερου είναι το κάτι άλλο. Δύσκολη επιλογή. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Δεν σε ικανοποιησε το kabuto?Αν θυμαμαι καλα το ειχες παρει προσφατα...

Στην ερωτηση σου δεν μπορω να βοηθησω,αλλα στο μυαλο μου το εχω οπως το περιγραφεις μαλλον....πιο αεροδυναμικο το ενα,ισως πιο ποιοτικο το αλλο.

x-lite x-803 ultra carbon το σκεφτηκες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbr 954 (954cc) Kabuto FF-5V Honda VTR 1000 SP2 (998cccc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Δεν σε ικανοποιησε το kabuto?Αν θυμαμαι καλα το ειχες παρει προσφατα...

Στην ερωτηση σου δεν μπορω να βοηθησω,αλλα στο μυαλο μου το εχω οπως το περιγραφεις μαλλον....πιο αεροδυναμικο το ενα,ισως πιο ποιοτικο το αλλο.

x-lite x-803 ultra carbon το σκεφτηκες?

Το 2016 το αγόρασα το kabuto, με ικανοποιησε πλήρως, ήρθε η ώρα όμως να αγοράσω κάτι άλλο, συνήθως στα 4 χρόνια αλλάζω κράνος, λόγω παραξενιας περισσότερο.

Το xlite δεν ταιριάζει στην κεφάλα μου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Νομιζα οτι το πηρες περυσι γι αυτο και ρωτησα.

Bell pro star επισης πολυ αεροδυναμικο σχημα και ποιοτικο εσωτερικο....και υπαρχει σε πολυ καλη προσφορα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbr 954 (954cc) Kabuto FF-5V Honda VTR 1000 SP2 (998cccc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 25 λεπτά, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Νομιζα οτι το πηρες περυσι γι αυτο και ρωτησα.

Bell pro star επισης πολυ αεροδυναμικο σχημα και ποιοτικο εσωτερικο....και υπαρχει σε πολυ καλη προσφορα

Το ίδιο όπως και το xlite, δεν μου ταιριάζει στο κεφάλι. Το δοκίμασα στο moto Market. Το shark race r pro μου κάνει αψογη εφαρμογη, αλλά σαν πρώτες επιλογές έχω το arai και το shoei

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0