Demis0204

Βοήθεια για Daytona sprinter 125 efi CBS

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος Daytona sprinte (125cccc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας, έχω ένα daytona sprinter 125cc efi CBS με μια εξάτμιση Protech. Θα ήθελα τη γνώμη σας αναλυτικά για αλυσιδογραναζα(λιγότερα δόντια) η επεμβάσεις στον κινητήρα, ηλεκτρονική, αλλαγή κυβισμου, ρυθμιστής καυσίμου, εκκεντροφορο κτλ, μπας και γρηγορεψει κάπως....??? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE 500 (499cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 7/4/2019 at 10:21 ΜΜ, το μέλος Demis0204 έγραψε:

Καλησπέρα σας, έχω ένα daytona sprinter 125cc efi CBS με μια εξάτμιση Protech. Θα ήθελα τη γνώμη σας αναλυτικά για αλυσιδογραναζα(λιγότερα δόντια) η επεμβάσεις στον κινητήρα, ηλεκτρονική, αλλαγή κυβισμου, ρυθμιστής καυσίμου, εκκεντροφορο κτλ, μπας και γρηγορεψει κάπως....??? 

Ότι και να κάνεις είναι πεταμένα λεφτά. Μια χαρά πηγαίνει για τα κυβικά του. Αν θες τόσο πολύ να το φτιάξεις να αποδίδει βάλε ένα φίλτρο και πήγαινε σε κάποιον προγραμματιστή και πες του να το ρυθμίσει για επιδόσεις, να σηκώσει κόφτη, αβάνς και ciao biela..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (125cccc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος strokt up έγραψε:

Ότι και να κάνεις είναι πεταμένα λεφτά. Μια χαρά πηγαίνει για τα κυβικά του. Αν θες τόσο πολύ να το φτιάξεις να αποδίδει βάλε ένα φίλτρο και πήγαινε σε κάποιον προγραμματιστή και πες του να το ρυθμίσει για επιδόσεις, να σηκώσει κόφτη, αβάνς και ciao biela..

Καλό ακούγεται αυτό. Το σκέφτηκα και εγώ, αλλά που θα βρω άνθρωπο να κάνει τέτοια δουλειά, στην Αθήνα, ξέρεις κάποιον? 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE 500 (499cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

Λογικά οποιοσδήποτε επώνυμος βελτιωτικός οίκος στην Αθήνα θα μπορεί να το αναλάβει. Πέρνα μια βόλτα και ρώτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μην πετάς χρήματα, στο λέει κάποιος που έχει δώσει αρκετά για τέτοιου είδους άσκοπες και με μικρή απόδοση βελτιώσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE 500 (499cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μην πετάς χρήματα, στο λέει κάποιος που έχει δώσει αρκετά για τέτοιου είδους άσκοπες και με μικρή απόδοση βελτιώσεις.

Το οτι πεταμένα λεφτά θα το ξέρει και μόνος του. Αλλά είναι η ηλικία τώρα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 7/4/2019 at 10:21 ΜΜ, το μέλος Demis0204 έγραψε:

Καλησπέρα σας, έχω ένα daytona sprinter 125cc efi CBS με μια εξάτμιση Protech. Θα ήθελα τη γνώμη σας αναλυτικά για αλυσιδογραναζα(λιγότερα δόντια) η επεμβάσεις στον κινητήρα, ηλεκτρονική, αλλαγή κυβισμου, ρυθμιστής καυσίμου, εκκεντροφορο κτλ, μπας και γρηγορεψει κάπως....??? 

Κοιτα φιλε ειναι ενας ψεκαστος κινητηρας οποτε για να το αναβαθμισεις θα χρειαστεις να αλλαξεις εγκεφαλο, μπεκ (σμωα ψεκασμου αν θες κατι παραπανω) και πολλα αλλα. Για αυτα μηχανακια δεν νομιζω να υπαρχει τιποτα απο ανταλλακτικα βελτιωσεις γιατι ειναι καινουργια και ανταποκρινονται σε ενα κοινο που θελει απλως να κανει την δουλεια του οικονομικα. Οποτε για να δεις καποια διαφορα θα πρεπει να δωσεις ενα σκασκμο φραγκα και οταν λεω σκασμο μπορει να φτασεις στο 50% της αξιας του για να παρεις 5 αλογα πχ. Αν θες κατι γρηγορο σε παπι δωστο και παρε ενα crypton x ή ενα fx αν και παλι πιστευω πως ειναι πεταμενα λεφτα και επικινδυνο. Κρατα το και οταν βγαλεις ενα διπλωμα πανε σε ενα 600αρι μονοκυλιδρο και βγαλε τα γουστα σου. Το παπι οτι και να το κανεις παπι θα παραμεινει. Επισης η εξατμιση που φορας εχει την τρυπα για τον αισθητηρα λαμδα? Αν οχι βαλε την παλια γιατι μονο κακο κανεις στον κινητηρα διοτι ο εγκεφαλος δεν μπορει να ρυθμισει να μειγματα του και μπορει να σου φρακαρει απο πολυ φτωχο ή να σου καιει παραπανω λογω πολυ πλουσιου μειγματος. Και στις δυο περιπτωσεις χανεις δυναμη. Ξανασκεψου που θες να επενδυσεις φραγκα για μενα καλυτερα να τα δωσεις σε μια μοτοσυκλετα και οχι σε ενα εργαλειο καθημερινης χρησης που παραγεται για να ειναι οικονομικο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (125cccc)

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν είμαι 43 ετών και δε το θέλω για καγκουριες, απλά κάνω Κινετα Μέγαρα ή Μαγούλα Μέγαρα και πίσω. Για το λόγο αυτό θέλω να το δυναμώσω λίγο και η εξατμιση έχει αισθητήρα λ. Δεν έχω σκοπό να πάρω κάτι άλλο, ρωτάω για το συγκεκριμενο και χωρίς να δώσω ένα σκασμό λεφτά. Ο μηχανικός που πάω (τον εμπιστεύομαι) μου πρότεινε μεγάλωμα έμβολο, θυρίδες βαλβίδων και αμπραγιαζ με κάνα 170αρι. Επειδή είναι euro 4,ξερω ότι ο κινητήρας είναι περιορισμενος, σίγουρα έχει κι άλλο κι έλεγα μήπως μπορείς να του κάνεις επαναπρογραματισμο και βελτιωθεί χωρίς να βάλω χέρι στο μοτέρ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι ψεκαστο. Ότι παρέμβαση γίνει για να δουλέψει σωστά θα πρέπει να αντικατοπτριζεται στον εγκέφαλο. Ειδικά η αύξηση στον κυβισμό, μπορεί να γίνει επικίνδυνη για το μοτέρ γιατί θα οδηγήσει σε φτωχό μίγμα στα ανοίγματα που δεν είναι ότι καλύτερο. Οπότε, αν θέλεις να επέμβεις σε τέτοιο σημείο στο μηχανάκι υπολόγιζε και άλλα έξοδα που όπως σου είπαν θα είναι αρκετά. Αλλιώς, θα κάνεις μισοδουλειές και σε βάθος (λίγου) χρόνου πιθανό να σε βάλει σε περιπέτειες. Επίσης, η αύξηση στην ισχύ που θα δεις θα είναι μικρή για να έχει πρακτική διαφορά. Τέλος, το μηχανάκι (θα) το πηγαίνεις στα όριά του σε αυτές τις συνθήκες οπότε ήδη ξεκινάς επιβαρυντικά. Πόσο μάλλον σε ένα πειραγμένο μοτέρ. Γνώμη μου, εφόσον δεν θέλεις να πάρεις κάτι άλλο, προσάρμοσε τις απαιτήσεις σου σε αυτό που έχεις τώρα.

Για σκέτο πρόγραμμα μη νομίζεις ότι θα κερδίσεις κάτι ιδιαίτερο. Όχι τουλάχιστον για τον τρόπο που θέλεις να βελτιωθεί. Και μισό άλογο να πάρεις θα σου φανεί; Αμφιβάλω. ΦΠΕ βάζουμε στα καρουλια μας και αν πάρουμε 6-7 άλογα είμαστε υπερευχαριστημένοι. Τι θα κερδίσει ένα μικρό μονοκιλυνδρο; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω αν ο μάστορας είναι της εμπιστοσύνης σου αλλά ροικη εξέλιξη κάνουμε σε μηχανές που είναι στα τελευταία στάδια εξέλιξης, μήπως θέλει να σου φάει τζάμπα λεφτά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Επαναπρογραμματισμο σε εγκεφαλο δεν ειναι τοσο ευκολο να γινει (αν και νομιζω δεν γινεται σε κανεναν εργοστασιακο εγκεφαλο). Οποτε θα πρεπει να παρεις αγραφο εγκεφαλο ή να βαλεις power commander ή να καταργησεις τον ψεκασμο και να βαλεις καρμπυρατερ. Και για να βαλεις μεγαλυτερο πιστονι αναλογως και τα καρτερ του κινητηρα μπορει να χρειαστεις να τα ανοιξεις σε μηχανουργειο. Οποτε θα σου βγει ο κουκος αηδονι, εφ οσων θες να κινησε πιο γρηγορα γιατι δεν περνεις ενα μοτοσυκλετακι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα