jstath

Έλλειψη λαδιών-καψιμο κινητήρα?

14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στη παρέα. Ως μη έμπειρος με μηχανές εκεί που οδηγούσα το sh 125, ξαφνικά δεν είχε δύναμη το γκαζι και εν κινήσει έσβησε. με δυσκολία το ξανα έβαλα μπροστά και με τον ιδιο τρόπο( εντελώς μειωμένη απόδοση του γκαζιού) καταφερα να φτασω σπίτι, ενω μου έσβησε και για 3η φορα. Την επόμενη μέρα το μηχανακι δεν έπαιρνε μπροστα και έκανε ένα περίεργο θόρυβο η μίζα. Σε έλεγχο που έκανα παρατήρησα ότι δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΔΙ η μηχανη!! :cry::cry: (ΣΟΚ)

Το θέμα είναι οτι προσθεσα μετα ενα 10-40 έλεγξα και παταρία και παλι τα ιδια. Λετε να έκαψα το κινητηρα τελειως?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Φιλε το μηχανακι το μελανιασες κανονικα, το μονο που ειναι καλο αυτη τη στιγμη στον κινητηρα σου ειναι τα καρτερ και τα μαγουλα του στροφάλου, οοοοοοολα τα υπολοιπα μηχανικα μερη του ειναι κατεστραμένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ως μη έμπειρος με μηχανές, πρόσθεσε 3 στοιχεία εμπειρίας στο εξής:

1-Το sh150 δεν είναι μηχανή, είναι σκούτερ.
2-Μοτέρ χωρίς λάδι, να ζήσουμε να το θυμόμαστε, ζωή σε λόγου μας Άιντε, καλές αγγελίες να βρεις άλλο, τώρα και ένα μάστορα να στα αλλάξει.
3.Είναι βασική ευθύνη του κάθε οδηγού του κάθε οχήματος, να κοιτάει και να ελέγχει κάποια πράγματα στο όχημα του, σε τακτική βάση. Τα λάδια ένα από τα πιο βασικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Φιλε το μηχανακι το μελανιασες κανονικα, το μονο που ειναι καλο αυτη τη στιγμη στον κινητηρα σου ειναι τα καρτερ και τα μαγουλα του στροφάλου, οοοοοοολα τα υπολοιπα μηχανικα μερη του ειναι κατεστραμένα.

πέταμα τώρα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Οταν πατας μιζα τι ακριβως κανει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

Ακούγεται η μίζα αλλα περίεργα 

όχι όπως κανει κανονικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Αν γυριζει η μιζα δεν εχει κολλησει ο κινητηρας....τώρα αυτό που λες περίεργο θόρυβο αντε να καταλάβουμε τι εννοείς.μπορεί να είναι το οτιδήποτε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Ελεγξες τον δεικτη στην ταπα λαδιου και ηταν κατω απο το min? ή απλα το γεμισες μεχρι πανω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχει σημασια αν το μοτερ γυριζει ή οχι, σημασια εχει οτι το μοτερ δουλεψε στεγνο ή με ελαχιστο λαδι το οποιο δεν εφτανε παντου, ολα τα κινουμενα μερη του θελουν ελεγχο και οτι βρεθει εκτος οριων θελει αντικατασταση, παντως ειναι κριμα για κατι τοσο απλο (ελεγχος σταθμης) και οχι χρονοβορο να παθαινει τετοια ζημια το μοτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

υπαρχει και αυτη η κατηγωρια, που τα βλεπουν μονον οταν μεινουν, απο βενζινα-λαδι.καλα σαραντα στο μοτερ.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω η αυστηρότητα δεν βοηθάει... υποτίθεται λεμε τον πόνο μας για να βρούμε μια άκρη. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 25 λεπτά, το μέλος jstath έγραψε:

Νομίζω η αυστηρότητα δεν βοηθάει... υποτίθεται λεμε τον πόνο μας για να βρούμε μια άκρη. 

Εχεις δικιο οτι η αυστηρότητα δεν βοηθαει, αλλα το να αφησεις ενα κινητηρα χωρις λαδι ειναι σαν να βλεπεις ανθρωπο με αιμοραγια και να μην κανεις τιποτα, αργα ή γρηγορα θα πεθανει και ο μεν και ο δε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 9 ώρες, το μέλος jstath έγραψε:

Νομίζω η αυστηρότητα δεν βοηθάει... υποτίθεται λεμε τον πόνο μας για να βρούμε μια άκρη. 

 

Εν μέρη έχεις δίκιο. Η αυστηρότητα δεν βοηθάει, στα λόγια, και όταν έχει ήδη γίνει το κακό, δεν θα διορθωθεί.

Η αυστηρότητα μετράει στις πράξεις για τον ΙΔΙΟΝ που την εφαρμόζει πρώτα απόλα για τον ευατό του, και ΠΡΙΝ γίνει το κακό (ή ισοδύναμα για να μην ξαναγίνει).

Αυτά, έτσι γενικά, από εμένα, που 2 χρόνια πριν από εσένα, έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια μισο-επίτηδες, μισο-καταλάθος, τις ανάγκες σε λάδι του κινητήρα στο αυτοκίνητό μου, και τον άφησα να πεθάνει, έτσι απλά. 1000+ ευρώ κόστισε η αλλαγή του, και η τιμή αυτή μέσω γνωστών και γνωριμιών, κανονικά δεν κοστίζει τόσο λίγο μια αλλαγή μοτέρ σε αυτοκίνητο. Για να μην νομίζεις ότι είμαστε αυστηροί μαζί σου. Είμαστε αυστηροί με την ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ, και επειδή την έχουμε κάνει και την ξέρουμε την γλύκα, κοιτάμε έστω και με ''αυστηρότητα'' να προστατέψουμε τους άλλους να μην πάθουν το ίδιο.

 

Επί του θέματος, αν όντως δούλεψε χωρίς λάδι το μοτέρ, αυτό που συμβαίνει είναι πως ότι επιφάνεια τρίβεται σε άλλη επιφάνεια, και κανονικά έχει λάδι για να μην έχει τριβή, ε χωρίς λάδι...έχει τριβή του σκοτωμού και αλλοιώνεται ως επιφάνεια. Γρατζουνιέται, χαρακώνεται, υπερθερμαίνεται, αλλάζει χημικά το μέταλο (μελάνιασμα), γενικά χαλάει.

Το πιστόνι και ο κύλινδρος είναι μια τέτοια επιφάνεια, η μπιέλα πάνω με τον πίρο που δένει με τον πιστόνι είναι μια άλλη επιφάνεια, εκκεντροφόροι είναι άλλες επιφάνειες που χάρη στο λάδι δεν τρίβονται, αν έχει κουζινέτα-μέταλα και όχι ρουλεμάν στον στροφαλοφόρο το δικό σου άλλη μια επιφάνεια που χωρίς λάδι καταστρέφεται, ομοίως και το κομβίο της μπιέλας κάτω αν είναι με κουζινέτο και όχι με ρουλεμάν, όλα αυτά, αν μείνουν χωρίς λάδι, ε τρίβεται μέταλο με μέταλο, σκέψου το και μόνος σου.

Το πόσα από όλα αυτά τα μέρη, έχουν ''αρπάξει'' εξαρτάται, από το πόση ώρα δούλεψε, με πόσο ''καθολου'' λάδι (αν είχε μείνει έστω ένα ''συνεφο'' λαδιού μέσα στο κάρτερ, κάτι μπορεί να έχει γλυτώσει). Αν είσαι τυχερός ενδέχεται να έχει αρπάξει μόνο πιστόνι-κύλινδρος και να την γλυτώσεις με ένα λύσε-ρεκτιφιέ-πιστόνι-δέσε. Δεν είναι και πολύ η τύχη με το μέρος σου όμως, γιατί απόσο λές ο ίδιος, αφού την άκουσε το μοτέρ, συνέχισες να πηγαίνεις για λίγο ακόμα, πράγμα που δύσκολα να μην έχει επεκταθεί η βλάβη.

 

Όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι, βρες μάστορα αξιόπιστο, να στο ανοίξει, να στα ΔΕΙΞΕΙ τι έχει χαλάσει, να σου προτείνει επισκευή και κόστος ή αλλαγή μοτέρ και κόστος, ή μόνο για το άνοιγμα κόστος και το παίρνεις πίσω να το πετάξεις-πουλήσεις, και ανάλογα αποφασίζεις με τα κριτήρια τα δικά σου, τα οικονομικά.

Δεν ξέρω τιμές για το δικό σου. Αν ΚΑΙ θέλεις απλά πιστόνι-κύλινδρο ΚΑΙ είναι από αυτά που λύνονται χωρίς να κατέβει μοτέρ, ΚΑΙ πέσεις σε τίμιο-ηθικό άνθρωπο, υπολόγιζε ΑΠΟ 200 ευρώ. Αν τώρα, τα προηγούμενα ''και'' δεν ισχύουν, πρόσθετε τουλάχιστον από ένα 200ρι για κάθε ''και'' που δεν ισχύει. Οι τιμές διαισθητικά και στο περίπου, ξαναλέω δεν τις ξέρω για το δικό σου. Αν έχει αρπάξει και τίποτα έδρες στο κάρτερ ή κομβία στροφαλοφόρου, το πιο πιθανό δεν συμφέρει καν η επισκευή, και ψάχνεις για άλλο μοτέρ.

Το μόνο καλό, στην ολη περίπτωση, είναι ότι τα σκούτερ, έχουν τελείως ξεχωριστό το σύστημα κιβωτίου-μετάδοσης-τελικής μετάδοσης κ.ο.κ., οπότε και μύλος τελείως να έχει γίνει το καθεαυτό μοτέρ, τουλάχιστον όλα τα άλλα δεν παθαίνουν κάτι. (αν είχες μοτοσυκλέτα ας πούμε, χωρίς λάδι, την ακούει ΚΑΙ το κιβώτιο ταχυτήτων=πολύ παραπάνω κόστος)

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πηγαινε το  σε μαστορα,να το ανοιξει.Υπαρχει περιπτωση να εχει απο σχετικα μικρη ζημια μεχρι ολοκληρωτικη καταστροφη.

Δεν γινεται να σε βοηθησει κανεις εδω μεσα γιατι με διαγνωση εξ αποστασεως.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα