japanofilos

Προβλημα suzuki sv 650s

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με λίγα λόγια, πάω να πάρω σήμερα το εργαλείο για κοντινή βόλτα, πήρε μπρος όλα οκ, πάω μέχρι το βενζινάδικο( 1 τετράγωνο) βάζω βενζίνη, πάω να βάλω μπρος  παίρνει με πολύ δυσκολία και δούλευε μονοκύλινδρα, φεύγω για να επιστρέψω στο γκαραζ μου να δω τι γίνεται και στην διαδρομή έκανε σαν να ανεβοκατεβαζει στροφές μόνη της. Επανήρθε σε δικύλινδρη λειτουργία και τώρα παίρνει μπρος κανονικά αλλα μόλις πάω να ξεκινησω και να ανοίξω γκάζι σβήνει το ίδιο και αν αφήσω το γκάζι. Καμια ιδέα σύντροφοι τι μπορεί να είναι?

Πριν μια βδομάδα πέρασε κτέο, όλα οκ, δεν μου είπαν κάτι.

Η μοτοσυκλέτα εχει 32000 χιλ

Τροποποιήθηκε από τον japanofilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος

Δημοσιεύτηκε

εγω θα ξεκινουσα απο τα βασικα.Αλλαγη μπουζι

το οτι περασε κτεο δεν λεει κατι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πείραξες κάτι εσύ ή άλλος, τελευταία;

Έκανε κάτι που αξίζει να αναφερθεί; (π.χ. είχα 4 εβδομάδες να το βάλω μπροστά ή το πήγα για πλύσιμο 2 μέρες πριν)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ουτε την είχα πλύνει πρόσφατα ούτε βγήκε βόλτα σε βροχή, αλλά η αλήθεια είναι ότι ηταν παρκαρισμένη αρκετές μέρες(τριμηνο)λόγω οικονομικών και το μόνο που έκανα ηταν να την βάζω μπροστά και να συντηρω την μπαταρία σε φορτιστη-συντηρητη. Τώρα τελευταια το μόνο που έκανα ηταν  αλλαγη  μπαταριας, πριν 7 μέρες πριν περάσω κτέο.   

Κάτι εχω ακουσει για tps...να αρχίσω να αγχώνομαι?

Τροποποιήθηκε από τον japanofilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πήγαινες βόλτα που τΟ έβαζες μπροστά; ή απλά δούλευε στατικά;

Μπαταρία γιατί άλλαξες αφού φόρτιζες την παλιά; Έχουν σφιχτεί καλά οι πόλοι στην νέα μπαταρία;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Δούλευε στατικά γτι δεν είχα πινακίδα ούτε ασφάλεια, είχα παραδώσει. Μπαταρία άλλαξα γτι αυτήν  που φόρτιζα την έβαλα σ ένα εντούρο που έχω που χρειάστηκε μπαταρία, σκέφτηκα να βάλω τη φρεσκια στη Suzuki.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλά μου ακούγονται όλα. Τσέκαρε ότι με την αλλαγή μπαταρίας, σφίχτηκαν καλά οι πόλοι και ότι δεν κουνήθηκε-μισοξεφισώθηκε κάτι εκεί γύρω. Τα συμπτώματα ''ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του'' παραπέμπει σε ηλεκτρικό σύστημα που κάτι χάνει στιγμιαία επαφή, και μου έχει τύχει σε πόλο μπαταρίας που κουνιόταν η συνδεσή του.

Επίσης, η στατική λειτουργία δεν αρέσει στους κινητήρες. Αν είναι εύκολο να δεις τα μπουζί σου, μην είναι λερωμένα, κάντο και αλλαξέ τα επί αμφιβολίας.

Από κει και μετά, αν δεν ήταν κάτι από αυτά, βλέπουμε.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 33 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Καλά μου ακούγονται όλα. Τσέκαρε ότι με την αλλαγή μπαταρίας, σφίχτηκαν καλά οι πόλοι και ότι δεν κουνήθηκε-μισοξεφισώθηκε κάτι εκεί γύρω. Τα συμπτώματα ''ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του'' παραπέμπει σε ηλεκτρικό σύστημα που κάτι χάνει στιγμιαία επαφή, και μου έχει τύχει σε πόλο μπαταρίας που κουνιόταν η συνδεσή του.

Επίσης, η στατική λειτουργία δεν αρέσει στους κινητήρες. Αν είναι εύκολο να δεις τα μπουζί σου, μην είναι λερωμένα, κάντο και αλλαξέ τα επί αμφιβολίας.

Από κει και μετά, αν δεν ήταν κάτι από αυτά, βλέπουμε.

 

Οκ, θα τσεκάρω πόλους και θα βγάλω τα μπουζί να δω σε τι κατάσταση είναι και να τα αλλάξω και βλέπουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του παραπέμπει σε ηλεκτρικό σύστημα που κάτι χάνει στιγμιαία επαφή, και μου έχει τύχει σε πόλο μπαταρίας που κουνιόταν η συνδεσή του.

Έπαθα ακριβώς το ίδιο πρόσφατα... Πολύ περίεργο συναίσθημα !!! Μετά το σφίξιμο δουλεύουν όλα ρολόι .

Υπάρχει περίπτωση να έχει καεί καμιά ασφάλεια ? Και αν ναι πως το καταλαβαίνουμε ? Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Γενικά ήρθε η ώρα να σφίξουν οι πόλοι ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Τσέκαρα πόλους μπαταρίας, όλα οκ. Μετά, εδώ στο forum είχα δει ένα θέμα με sv με πρόβλημα στο tps. Γύρισα σε service mode και στην οθόνη μου έβγαλε  άνω παύλα  c00. Τώρα τι κάνουμε? Ρυθμιζει?  Θέλει αλλαγή?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

c00 σημαίνει κανένα πρόβλημα.

Από ότι διαβάζω, αν έχει πρόβλημα σου ανάβει το σήμα Fi, ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙΣ και μπαίνεις dealer mode να δεις τι λάθος έχει κρατήσει. Αν όμως σβήσεις, τότε χάνονται οι κωδικοί λάθους, και ακόμα και να είχε, πάλι c00 θα βγάλει.

Το έκανες σωστά να υποθέσω;

Το TPS μπορεί να σου κάνει προβλήματα σαν αυτό που σου παρουσιάζει. Η άνω παύλα είναι μεγάλες τιμές tps. Ίσως θα πρέπει να ξεκινήσεις την διαδικασία ρύθμισης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Είχα ακούσει για μερικά vstrom 650 που είχαν θέμα με το tps ( όπως και οικογενειακό πρόσωπο ) και τα σύνδεσαν χιαστί .... και μετά σταμάτησε το θέμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την ‎26‎/‎3‎/‎2019 at 11:17 ΠΜ, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Είχα ακούσει για μερικά vstrom 650 που είχαν θέμα με το tps ( όπως και οικογενειακό πρόσωπο ) και τα σύνδεσαν χιαστί .... και μετά σταμάτησε το θέμα.

Φίλε ΒlackDiamond  τι εννοεις τα σύνδεσαν χιαστί?

Ψάχνω για κάποιο βιντεάκι που να εξηγεί πως να το ρυθμίσω αλλά δεν έχω βρει κάτι αρκετά διαφωτιστικό....Εχετε κάτι υποψην σας σύντροφοι?

PS: Υπάρχει περίπτωση το tps να θέλει αντικατάσταση?  

Τροποποιήθηκε από τον japanofilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

ÎÏοÏέλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± vstrom 650 tps

Βρήκα μια τυχαία φωτογραφία στο διαδίκτυο.

Όταν λέω χιαστί εννοώ, σαν να έβγαλε το B tps και να το έβαλε στο Α.

Αντίστοιχα το Α στο Β. Μετά από αυτό όλα δουλεύουν σωστά ( πέρασε 1,5 χρόνος με 10.000 χιλιόμετρα περίπου ) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν βγαζει ανω παυλα,αν θυμαμαι καλα θελει ρυθμισμα το tps.

Αλλα το πιο πιθανο ειναι ,να μην ειναι εκει το προβλημα σου παντως.

Δες τα μπουζι,αλλα κυκλοφορησε και λιγο τη μηχανη να δουλεψει,εφοσον καθοταν και να δεις αν θα το ξανακανει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Χθες σήκωσα τεπόζιτο, πείραξα λίγο το tps,βάζω μπρος και όλα οκ, την έκανα μια μικρή βόλτα και λειτουργούσαν τα πάντα μια χαρά, ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, και στο ρελαντί. Φίλε Dant3  έχεις δίκιο δεν πρέπει να φταίει το tps δεν το πείραξα σχεδόν καθόλου. Στοιχηματίζω ότι αν δεν το άγγιζα καν πάλι θα ήταν οκ. Γιατί το έκανε όμως με προβληματίζει. Αν είχε πάρει νερα και είχε βραχυκυκλώσει το μπουζί του μπροστά κυλίνδρου δεν θα επανερχόταν από μόνη της σε κανονική λειτουργία έτσι δεν είναι? Μέχρι το σκ λέω να αλλάξω λάδια που πρέπει να αλλαχθούν γιατί έχει έρθει η ώρα τους, θα αλλάξω και τα μπουζί και βλέπουμε αν το ξανακάνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf (125cc) kbc

Δημοσιεύτηκε

Την 19/3/2019 at 11:55 ΜΜ, το μέλος japanofilos έγραψε:

Ουτε την είχα πλύνει πρόσφατα ούτε βγήκε βόλτα σε βροχή, αλλά η αλήθεια είναι ότι ηταν παρκαρισμένη αρκετές μέρες(τριμηνο)λόγω οικονομικών και το μόνο που έκανα ηταν να την βάζω μπροστά και να συντηρω την μπαταρία σε φορτιστη-συντηρητη. Τώρα τελευταια το μόνο που έκανα ηταν  αλλαγη  μπαταριας, πριν 7 μέρες πριν περάσω κτέο.   

Κάτι εχω ακουσει για tps...να αρχίσω να αγχώνομαι?

το ποτενσιομετρο γκαζιου ποτε δεν κοβει 1 κυλινδρο.

απλα κανει σκαμπανεβασματα οι στροφες και στο δρομο κλωτσαει.

Την 29/3/2019 at 4:59 ΜΜ, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

ÎÏοÏέλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± vstrom 650 tps

Βρήκα μια τυχαία φωτογραφία στο διαδίκτυο.

Όταν λέω χιαστί εννοώ, σαν να έβγαλε το B tps και να το έβαλε στο Α.

Αντίστοιχα το Α στο Β. Μετά από αυτό όλα δουλεύουν σωστά ( πέρασε 1,5 χρόνος με 10.000 χιλιόμετρα περίπου ) 

 

συγγνωμη αλλα πως γινεται να εχει 2 ποτενσιομετρα????????

μηπως δεν εχεις καταλαβει κατι καλα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbf (125cc) kbc

Δημοσιεύτηκε

Την 15/4/2019 at 10:52 ΜΜ, το μέλος japanofilos έγραψε:

Χθες σήκωσα τεπόζιτο, πείραξα λίγο το tps,βάζω μπρος και όλα οκ, την έκανα μια μικρή βόλτα και λειτουργούσαν τα πάντα μια χαρά, ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, και στο ρελαντί. Φίλε Dant3  έχεις δίκιο δεν πρέπει να φταίει το tps δεν το πείραξα σχεδόν καθόλου. Στοιχηματίζω ότι αν δεν το άγγιζα καν πάλι θα ήταν οκ. Γιατί το έκανε όμως με προβληματίζει. Αν είχε πάρει νερα και είχε βραχυκυκλώσει το μπουζί του μπροστά κυλίνδρου δεν θα επανερχόταν από μόνη της σε κανονική λειτουργία έτσι δεν είναι? Μέχρι το σκ λέω να αλλάξω λάδια που πρέπει να αλλαχθούν γιατί έχει έρθει η ώρα τους, θα αλλάξω και τα μπουζί και βλέπουμε αν το ξανακάνει.

οταν λες πειραξες το ποτενσιομετρο τι εννοεις?

 

αν θες να τσεκαρεις το ποτενσιομτρο θα κανεις το εξης:

βγαλε φυσα και θα δεις 3 η 4 pins δε θυμαμαι.

παρε ενα πολυμετρο και βαλτο σε ελεγχο ωμικης αντιστασης.

βαλε τους ακροδεκτες σε 2 απο τα 4 η 3  pins νομιζω 1 και 3 . αν θυμαμαι λαθος απλα κανε κανα 2 συνδυασμους.

με αφημενο γκαζι πρπει να εισαι κατω απο 0.5 γυρνωντας πολυ σιγα το γκαζι το νουμερο πρπει να αλλαζει ομαλα και σταδιακα με χρι το φουλ του.

το μαξ ειναι περιπου 4.7 . θεωρητικα ειναι 0.1 με 5 αλλα  στην πραξη ποτε δε θα δεις 5.

 

αν '' χοροπηδαει'' το πολυμετρο θες tps

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα