Canardo

KLR 650 "περιέργα" μεγάλη κατανάλωση λαδιού.

22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σύντομο ιστορικό.

Στα 68.000 χλμ έγινε το μεγάλο service (βλ. εδώ) και προστέθηκε φρέσκο λαδάκι. (Ipone 15W 50), 2.2lt με συνολική χωρητικότητα τα 2.5lt. (Δεν αλλάχτηκε φίλτρο λαδιού).
Στο παραθυράκι το λάδι ήταν στο άνω όριο.
Μετά από 700χλμ, αρκετά από αυτά σε εθνικές και αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητες γύρω στα 100χλμ/ώρα,  το λάδι έχει κατέβει σχεδόν στο  κάτω όριο στο παραθυράκι.
Προσθέτω ένα λίτρο λάδι περίπου.
Μέτα από αλλά 700χλμ το λάδι στο παραθυράκι έχει πέσει κάτω από το μισό.:think:
Σήμερα συμπλήρωσα και έφερα το λάδι στο παραθυράκι λίγο πάνω από το μισό και συνεχίζω να το παρακολουθώ,

Ξέρω ότι τα μόνο-κύλινδρα δεν πολύ-γουστάρουν τα συνεχόμενα χιλιόμετρα με σταθερές ταχύτητες, αλλά τόση κατανάλωση μου φαίνεται αφύσικη.

Διαρροή από την τάπα λαδιού δεν υπάρχει, αλλά και πουθενά δεν έχω δει στο πάτωμα λεκέδες.

Δεν βγάζω ντουμάνια ούτε στο ξεκίνημα αλλά ούτε αφού ζεσταθεί.
Αν ήταν ελατήρια πιστονιού ή τσιμουχάκια βαλβίδων δεν θα έπρεπε να ντουμανιάζει;;;

Μπορεί να είναι ιδέα μου, αλλά μου φαίνεται το μοτέρ λίγο "κλασμένο", σαν να μην έχει εκείνο το άρπαγμα που είχε στη αρχή. (Λέμε τώρα, KLR είναι τι άρπαγμα)
Ίσως βέβαια να το συνήθισα-βαρέθηκα και να ήρθε η ώρα να πάρω KTM:tongue:.

Η καδένα χρονισμού συνεχίζει να ακούγεται σαν ξεχειλωμένο σώβρακο.

Επίσης να συμπληρώσω ότι τον  τελευταίο καιρό οδηγό πολύ πιο νευρικά. (Κοινώς καγκουγορο-πιθικίζω).:2guns:

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Είσαι σίγουρος πως μετράς σωστά; 

Ή το βλέπεις αμέσως μετά τη βόλτα;

Γιατί με ένα λίτρο στα 700 σημαίνει ότι είναι έτοιμο να σκορπίσει....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Είσαι σίγουρος πως μετράς σωστά; 

Ή το βλέπεις αμέσως μετά τη βόλτα;

Γιατί με ένα λίτρο στα 700 σημαίνει ότι είναι έτοιμο να σκορπίσει....

Το βλέπω πάντα το πρωί πριν ξεκινήσω.(Κάθε 2-3 μέρες).
Σε κάθετη θέση, ενίοτε και σε σταντ πίσω τροχού.

Φαίνεται η μεγάλη κατανάλωση να γίνεται όταν βγαίνω περιφερειακό ή εκτός πόλης.
Αν κινηθώ εντός των τειχών φαίνεται να έχω ελάχιστη κατανάλωση.

Επίσης ο κινητήρας μου φαίνεται αρκετά πιο θορυβώδης και ησυχάζει κάθε φορά που προσθέτω φρέσκο λαδάκι, όπως και το σαζμάν μαλακώνει.

Έχω αρχίσει να αγχώνομαι.:blink:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υδρόψυκτο δεν είναι; τσέκαρε αν τα νερά σου είναι καθαρά. Τα λάδια μην είναι μαγιονέζα. Και βάλε κάποιον να σε ακολουθήσει και δώσε γκάζι να δει αν πετάς κάπνα, γιατί όταν οδηγάς δύσκολα το καταλαβαίνεις. 

Αλλά και να καίει μην μασάς, φτιάχνεται εύκολα. 

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

ο καλυτερος τροπος να δεις αν οντως καιει τοσο λαδι: το βραδυ με εναν φιλο και με την βοηθεια των φωτων ενος αμαξιου ξεκιναει ο ενας τα ξερογκαζα και ο αλλος βλεπει κατα ποσο ντουμανιαζει απο την εξατμιση ή οχι...

 

αν καταλαβαινεις "ξεχειλωμενο" τον κινητηρα εχει λογο υπαρξης μια μεγαλη καταναλωση λαδιου καθως οι ανοχες των μεταλλων εντος μοτερ εχουν αυξηθει...

αν εν τω μεταξυ "σπας" και τις ταχυτητες ειναι κατι (μαλλον) φυσικο η καταναλωση...

αλλα οχι επειδη πηγαινεις πορεια με μονοκυλινδρο 650 με 100χλμ/ωρα... ειναι πολυ λιγα...να ελεγες 150-160 να πω οκ...

 

οπως και να εχει, το ενα λιτρο στα 1000 ή και πιο λιγα χλμ ειναι αιτια επισκευης μοτερ...

:cheers:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ετσι όπως το περιγράφεις, μισή στάθμη σε 700km από ένα λίτρο, είναι 500ml σε 700km, αναλογικά δλδ 715ml στα 1000km.

Είναι καλούτσικη κατανάλωση, που δείχνει φθορά στον κινητήρα, αλλά όχι και πολύ μεγάλη για να βλέπεις καπνό.

Καπνό θα ΑΡΧΙΣΕΙΣ να βλέπεις, όταν περάσει τα 1000ml/1000km.

Προσοχή στην χρήση, συχνός έλεγχος και συμπλήρωμα όταν χρειάζεται, αλλαγή στην ώρα του, και έχει υπόψιν, ο ίδιος κινητήρας ένα λάδι μπορεί να το καίει περισσότερο, άλλο λάδι μπορεί να το καίει λιγότερο.

Επίσης ο ίδιος κινητήρας, μπορεί να καίει λίγο λάδι στο πρώτο 70% της ζωής του λαδιού και στο τελευταίο 30% της ζωής του λαδιού η κατανάλωση να απογειώνεται (γιατί κουράζονται τα ειδικά πρόσθετα του λαδιού).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 17 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Υδρόψυκτο δεν είναι; τσέκαρε αν τα νερά σου είναι καθαρά. Τα λάδια μην είναι μαγιονέζα. Και βάλε κάποιον να σε ακολουθήσει και δώσε γκάζι να δει αν πετάς κάπνα, γιατί όταν οδηγάς δύσκολα το καταλαβαίνεις. 

Αλλά και να καίει μην μασάς, φτιάχνεται εύκολα. 

Για δώσε λίγο καμιά λεπτομέρεια για να καταλάβω.

Να αδειάσω τα λάδια για να τα δω ή υπάρχει άλλος τρόπος;
Αν είχαν γίνει μαγιονέζα δεν θα έπρεπε να βλέπω αυξημένη στάθμη στο παραθυράκι και περίεργο χρώμα;;;

Τα νερά στο δοχείο υπερχείλισης φαίνονται καθαρά και είχαν μπει φρέσκα στο service.
Ίσως να έχει πέσει απλά λίγο η στάθμη στο δοχείο.
Αν συνέβαινε κάτι περίεργο δεν θα έπρεπε να έχω αύξηση στάθμης;;;

Στάθμη στο ψυγείο δεν έχει πέσει και από το στόμιο τα νερά φαίνονται επίσης καθαρά.
Υπενθυμίζω ότι είχε γίνει καθαρισμός του συστήματος.
Θα τα ξαναδώ το πρωί έτσι κι αλλιώς για σίγουρα.

Κάπνα δεν θα έπρεπε να βλέπω ακόμα και σε στάση, στο φανάρι ή το πρωί πριν ξεκινήσω για δουλειά;

 

@devil's animal

@FlyingInADream

Αν μιλάμε για φθορά κινητήρα τι μπορεί να είναι και πόσο θα πονέσει;;;

 

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

 

Εγω θα εκανα μια κανονικη αλλαγη με φρεσκο λαδι στην ποσοτητα που οριζει ο κατασκευαστης και βλεποντας και κανοντας.Τα 700ml στα 1000 για καποιες μηχανες ειναι αποδεκτη ποσοτητα,οχι ομως για μια μηχανη που μεχρι χθες δεν τα εκαιγε.

 

ΥΓ Οταν συμπληρωνουμε λαδι βαζουμε παντα το ιδιο με αυτο που εχουμε γιατι υπαρχει ο κινδυνος να χαθουν καποιες απο τις ιδιοτητες του..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr (999cc) shoei

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

 

@devil's animal

Αν μιλάμε για φθορά κινητήρα τι μπορεί να είναι και πόσο θα πονέσει;;;

 

τσιμουχακια βαλβιδων, ελατηρια πιστονιου, ξεχειλωμα κυλινδρου, retainers πιστονιου...

κανεις δεν ξερει αν δεν ανοιξει και δεν μετρησει...

καταλαβαινεις να εχεις χασει συμπιεση?
 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος pan(dvs) έγραψε:

ΥΓ Οταν συμπληρωνουμε λαδι βαζουμε παντα το ιδιο με αυτο που εχουμε γιατι υπαρχει ο κινδυνος να χαθουν καποιες απο τις ιδιοτητες του..

Από την αρχή το ίδιο χρησιμοποιώ.

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος devil's animal έγραψε:

καταλαβαινεις να εχεις χασει συμπιεση?
 

Αυτό χωρίς μέτρηση πως το καταλαβαίνω, υπάρχει άλλος τρόπος;
Άντε αν είχε μανιβέλα κάτι να έπαιρνα χαμπάρι.

 

πριν 5 λεπτά, το μέλος devil's animal έγραψε:

τσιμουχακια βαλβιδων, ελατηρια πιστονιου, ξεχειλωμα κυλινδρου, retainers πιστονιου...

κανεις δεν ξερει αν δεν ανοιξει και δεν μετρησει...

αυτό ακριβώς φοβόμουνα...:rotfl:
Αυτή είναι δουλεία που δεν μπορώ να την κάνω μόνος μου...άρα μάστορα...άρα θα πονέσει γιατρέ μου.:cry:

Το παρακολουθώ λοιπόν το θέμα και ξαναδίνω αναφορά για ότι νεότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

@Canardo

Αφού λάδια νερά είναι καθαρά, πας για αυτά που είπε ο @devil's animal.

Αφού πιάνεσαι με μαστορέματα δεν είναι κάτι δύσκολο η επισκευή.

Την συμπίεση την μετράς εύκολα με ένα συμπιεσόμετρο σε ένα συνεργείο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Canardo έγραψε:


Μετά από 700χλμ, αρκετά από αυτά σε εθνικές και αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητες γύρω στα 100χλμ/ώρα,  το λάδι έχει κατέβει σχεδόν στο  κάτω όριο στο παραθυράκι.Τον έλεγχο τον έκανες εκείνη τη στιγμή,με ζεστό μηχανάκι?
Προσθέτω ένα λίτρο λάδι περίπου.Νομίζω ότι η διαφορά μεταξύ πάνω και κάτω γραμμής είναι 0,5 λίτρο.
Μέτα από αλλά 700χλμ το λάδι στο παραθυράκι έχει πέσει κάτω από το μισό.:think:
Σήμερα συμπλήρωσα και έφερα το λάδι στο παραθυράκι λίγο πάνω από το μισό και συνεχίζω να το παρακολουθώ,
 

Πάντως για να είσαι 100% σίγουρος άδειασε τα λάδια σε ένα δοχείο και μέτρα πόσα λίτρα είναι ώστε να καταλάβεις πόσο χάθηκε,μόνο έτσι θα σιγουρευτεις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κάψιμο λαδιών γίνεται με δύο τρόπους.

1.Από τα τσιμουχάκια βαλβίδων. Αυτά όταν παλιώσουν και δεν ''τσιμουχώνουν'' πια σωστά, αφήνουν λάδι να περάσει μέσα από το στέλεχος της βαλβίδας, από το πάνω μέρος της κεφαλής, στον αυλό εισαγωγής ή εξαγωγής. ΚΥΡΙΩΣ η διαρροή αυτή, γίνεται όταν η μηχανή ΚΑΘΕΤΑΙ, και οι λιμνούλες λαδιού στο πάνω μέρος της κεφαλής, διαρρέουν προς τις βαλβίδες. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, η διαρροή λαδιού από τα τσιμουχάκια, έχει το χαρακτηριστικό, ότι η μηχανή καπνίζει όταν έχει μείνει ώρες (ή μέρες) ακίνητη, και για τα πρώτα λεπτά λειτουργίας, και μετά σταματάει, οπτικά τουλάχιστον.

 

2. Από κύλινδρο, ελατήρια στο πιστόνι. Οι κύλινδροι τείνουν με τις 100δες χιλιάδες χιλιόμετρα να τρώγονται, και από κυκλικοί να γίνονται οβάλ, τα ελατήρια του πιστονιού το ίδιο. Χάνεται η στεγανότητα (δεν υπάρχει 100% στεγανότητα έτσι κι αλλοιώς) και το λάδι είτε ''ρουφιέται'' από το κάρτερ στους θαλάμους καύσης όταν ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ το γκάζι και το μοτέρ πάει με φόρα, είτε διαρρέει σε κάθε συμπίεση ή έκρηξη, αέριο από τον θάλαμο καύσης στο κάρτερ, αυτό γίνεται ροή στην εξαέρωση-αναθυμίαση του κάρτερ που συμπαρασύρει και ατμούς λαδιού, που τα πάει στο φιλτροκούτι, κι από κει για κάψιμο μαζί με τον κανονικό αέρα. Αν ανοίγοντας το φιλτροκούτι, έχει λίμνες λαδιού μέσα από το φίλτρο, μάντεψε... (μια απλή επίστρωση είναι φυσιολογική και δεν δείχνει πρόβλημα, να βρεις ποσότητα λέμε). Η κατανάλωση λαδιού από κύλινδρο-ελατήρια, διαρκεί όσο λειτουργεί ο κινητήρας, και επιδεινώνεται όσο ζεσταίνεται το μοτέρ.

 

Δεν ξέρω τι κύλινδρο έχει το KLR, αλλά αν έχει κλασσικό ατσάλινο χιτώνιο και όχι κανά nicasil, πρέπει να μετρηθεί σε μηχανουργείο για οβάλ, αν ΔΕΝ έχει οβάλ, αλλάζεις μόνο ελατήρια, αν ΕΧΕΙ οβάλ θες ρεκτιφιέ οπότε ρεκτιφιέ-πιστόνι-ελατήρια. Η κεφαλή αν φτάσεις μέχρι εκεί, ε αμαρτία είναι να μην την κάνεις ένα πλήρες λύσιμο, τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή τσιμουχάκια, πλάνισμα και νέα φλάντζα.

 

Τι κόστος έχουν όλα αυτά, για KLR δεν ξέρω, κάτω από 600ρι πάντως στην καλύτερη περίπτωση, δεν το βλέπω.... Ας γράψει κάποιος που το έχει κάνει και ξέρει.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@ΓιωργοςΤΤ
Μέτρηση κυλίνδρου και τσιμουχάκια θέλουν ειδικά εργαλεία που δεν τα έχω.
Συμπίεση θα δω που θα μπορούσα να μετρήσω, γιατί μου φαίνεται περίεργο να του πω "'ελα να μετρήσουμε τη συμπίεση και μετά να πάω σπίτι να διορθώσω μόνος το πρόβλημα".
Αν και να πω την αμαρτία μου παίζει να μου αρέσει πιο πολύ από το να καβαλώ το να μουντζουρώνομαι.

@karellen
Όχι ποτέ δεν το μετράω ζεστό.
Σε εκείνη τη φάση το άφησα κάνα  μισάωρο και το λάδι ήταν κάτω από το minimium στο τζαμάκι.:cry:
Με ένα λίτρο ήρθε στο max.
Αλλά από εκεί και πέρα που το παρακολουθούσα έπεσε λίγο πιο κάτω από το μισό ανάμεσα στο min -max μέσα σε 700χλμ.
Απορία: Το τζαμάκι δεν θα έπρεπε θεωρητικά να έχει κάποια αναλογική σχέση με την πραγματική ποσότητα λαδιού;;;
Θα περίμενα το max τουλάχιστον να αντιπροσωπεύει το max του συνιστώμενου λαδιού τα 2.5lt δηλαδή.

Και όταν λέω ότι οι ταχύτητες κίνησης ήταν γύρω στα 100, εννοώ πως σε φάσεις ήταν και παραπάνω "θεωρητικά".
Ναι μεν το κοντέρ έδειξε και 160 αλλά δεν το πιστεύω με την καμία.:unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:


Απορία: Το τζαμάκι δεν θα έπρεπε θεωρητικά να έχει κάποια αναλογική σχέση με την πραγματική ποσότητα λαδιού;;;
Θα περίμενα το max τουλάχιστον να αντιπροσωπεύει το max του συνιστώμενου λαδιού τα 2.5lt δηλαδή.

 

Η στάθμη στο τζαμάκι δεν μεταβάλλεται αναλογικά με το λάδι και αυτό λόγω ακατάστατου σχήματος του κάρτερ,κάτι σαν το ρεζερβουάρ και το φλοτέρ του δηλαδή.Να σκεφτείς το gs μου παίρνει 4 λίτ. λάδι και το min με το max απέχουν μόλις 600ml !

Έψαξα και στο service manual του δικού μου 600 μήπως βρω καμμιά πληροφορία σχετικά με την περίπτωσή σου αλλά δεν..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Κάψιμο λαδιών γίνεται με δύο τρόπους.

1.Από τα τσιμουχάκια βαλβίδων. Αυτά όταν παλιώσουν και δεν ''τσιμουχώνουν'' πια σωστά, αφήνουν λάδι να περάσει μέσα από το στέλεχος της βαλβίδας, από το πάνω μέρος της κεφαλής, στον αυλό εισαγωγής ή εξαγωγής. ΚΥΡΙΩΣ η διαρροή αυτή, γίνεται όταν η μηχανή ΚΑΘΕΤΑΙ, και οι λιμνούλες λαδιού στο πάνω μέρος της κεφαλής, διαρρέουν προς τις βαλβίδες. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, η διαρροή λαδιού από τα τσιμουχάκια, έχει το χαρακτηριστικό, ότι η μηχανή καπνίζει όταν έχει μείνει ώρες (ή μέρες) ακίνητη, και για τα πρώτα λεπτά λειτουργίας, και μετά σταματάει, οπτικά τουλάχιστον.

 

2. Από κύλινδρο, ελατήρια στο πιστόνι. Οι κύλινδροι τείνουν με τις 100δες χιλιάδες χιλιόμετρα να τρώγονται, και από κυκλικοί να γίνονται οβάλ, τα ελατήρια του πιστονιού το ίδιο. Χάνεται η στεγανότητα (δεν υπάρχει 100% στεγανότητα έτσι κι αλλοιώς) και το λάδι είτε ''ρουφιέται'' από το κάρτερ στους θαλάμους καύσης όταν ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ το γκάζι και το μοτέρ πάει με φόρα, είτε διαρρέει σε κάθε συμπίεση ή έκρηξη, αέριο από τον θάλαμο καύσης στο κάρτερ, αυτό γίνεται ροή στην εξαέρωση-αναθυμίαση του κάρτερ που συμπαρασύρει και ατμούς λαδιού, που τα πάει στο φιλτροκούτι, κι από κει για κάψιμο μαζί με τον κανονικό αέρα. Αν ανοίγοντας το φιλτροκούτι, έχει λίμνες λαδιού μέσα από το φίλτρο, μάντεψε... (μια απλή επίστρωση είναι φυσιολογική και δεν δείχνει πρόβλημα, να βρεις ποσότητα λέμε). Η κατανάλωση λαδιού από κύλινδρο-ελατήρια, διαρκεί όσο λειτουργεί ο κινητήρας, και επιδεινώνεται όσο ζεσταίνεται το μοτέρ.

 

Δεν ξέρω τι κύλινδρο έχει το KLR, αλλά αν έχει κλασσικό ατσάλινο χιτώνιο και όχι κανά nicasil, πρέπει να μετρηθεί σε μηχανουργείο για οβάλ, αν ΔΕΝ έχει οβάλ, αλλάζεις μόνο ελατήρια, αν ΕΧΕΙ οβάλ θες ρεκτιφιέ οπότε ρεκτιφιέ-πιστόνι-ελατήρια. Η κεφαλή αν φτάσεις μέχρι εκεί, ε αμαρτία είναι να μην την κάνεις ένα πλήρες λύσιμο, τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή τσιμουχάκια, πλάνισμα και νέα φλάντζα.

 

Τι κόστος έχουν όλα αυτά, για KLR δεν ξέρω, κάτω από 600ρι πάντως στην καλύτερη περίπτωση, δεν το βλέπω.... Ας γράψει κάποιος που το έχει κάνει και ξέρει.

1. Δεν βλέπω ντουμάνια στο ξεκίνημα, ούτε καν μετά από 2-3 μέρες καθισιού της μηχανής.

2. Φιλτροκούτι μ@λακία μου δεν έχω ελέγξει ακόμα. Θα γίνει άμεσα.
 

Το KLR έχει χιτώνιο.
Αν μιλάμε για κόστος 600+€ (δεν ξέρω αν έβαλες και τα μαστορικά μέσα), μπαίνω σε σκέψεις...:think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί περίεργο;

Θα πας σε ένα συνεργείο και θα ρωτήσεις πόσα θέλει για τη δουλειά. Θα δεις τα αποτελέσματα, θα πληρώσεις και θα φύγεις κύριος. 

Το τί θα κάνεις από εκεί και πέρα αφορά εσένα και όχι τον μάστορα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Το KLR έχει χιτώνιο.

Αν μιλάμε για κόστος 600+€ (δεν ξέρω αν έβαλες και τα μαστορικά μέσα), μπαίνω σε σκέψεις...:think:

Με εργασία.

ενα παπί, κοστιζει 250-300

Το 650 μπορει να ξεπερασει και τα 600.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Παίδες false alarm.:blush: (Μάλλον)


Σήμερα σηκώθηκα πρωί πρωί και αποφάσισα να τα δω προσεκτικά όλα.
Λαδίλες πουθενά.
Άνοιξα φιλτροκούτι...Πεντακάθαρο.
Λέω ας ανεβάσω και το μηχανάκι στο σταντ πίσω τροχού που έχω για να λιπαίνω την αλυσίδα.
Το αφήνω καμιά ώρα πάνω να στραγγίξουν καλά καλά τα λάδια και διαπιστώνω ότι ενώ χθες μετά την προσθήκη και αφού περίμενα κάνα 2λεπτο  τα λάδια ήταν λίγο πάνω από το μισό, τώρα ήταν στο max.


Το λάθος που μάλλον έκανα ήταν ότι από το πλαϊνό σταντ στην κάθετη θέση, χρειάζεται περισσότερος χρόνος από αυτόν που εγώ περίμενα με αποτέλεσμα να έχω εσφαλμένες ενδείξεις.
Οπότε από δω και πέρα θα την αφήνω να κάθεται σε κάθετη θέση για κάνα τέταρτο και μετά θα ελέγχω στάθμη.:baby:

Συνεχίζω να παρακολουθώ το φαινόμενο, γιατί λάδι καίει αλλά όχι στο βαθμό που αρχικά είχα εκτιμήσει.:_innocent:
Θα κάνω και ένα τεστ συμπίεσης για να έχω μια συνολική εικόνα του τι συμβαίνει.
Αυτά τα συμπιεσόμετρα που βλέπω στο 30€ μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα ή ντιπ μούφα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Αυτά τα συμπιεσόμετρα που βλέπω στο 30€ μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα ή ντιπ μούφα;

Μια χαρά είναι. Το συμπιεσόμετρο δεν είναι δα και κανένα εξειδικευμένο εργαλείο...... 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Παίδες false alarm.:blush: (Μάλλον)...

Δεν ξερω αν καταλαβα σωστα, αλλα αν παντα εκανες με τον ιδιο τροπο τη μετρηση η πτωση στη σταθμη που εβλεπες λογικα ειναι πραγματικη. Αλλο αν υπηρχε μεσα παραπανω λαδι απ'οσο νομιζες. Δηλαδη αν εβλεπες να πεφτει η σταθμη και παντα κοιτουσες με τον ιδιο τροπο αυτο το λαδι οντως ειχε καει. Αλλωστε συμπληρωνες μεγαλες ποσοτητες. Αν δεν υπηρχε αντιστοιχη απωλεια θα υπηρχε θεμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 19 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Δεν ξερω αν καταλαβα σωστα, αλλα αν παντα εκανες με τον ιδιο τροπο τη μετρηση η πτωση στη σταθμη που εβλεπες λογικα ειναι πραγματικη. Αλλο αν υπηρχε μεσα παραπανω λαδι απ'οσο νομιζες. Δηλαδη αν εβλεπες να πεφτει η σταθμη και παντα κοιτουσες με τον ιδιο τροπο αυτο το λαδι οντως ειχε καει. Αλλωστε συμπληρωνες μεγαλες ποσοτητες. Αν δεν υπηρχε αντιστοιχη απωλεια θα υπηρχε θεμα. 

Καλά κατάλαβες, απλά δεν είναι ιδιαίτερα ακριβής η μέθοδος μέτρησης-παρατήρησης, όποτε αντίστοιχα και τα συμπεράσματα είναι ανακριβή.
Λίγο το μηχανάκι να μην ήταν κάθετο, τη μια φορά να κάθονταν 30" και την άλλη 2λεπτά και ή στάθμη αλλάζει αρκετά.
Ότι καίει καίει. Το θέμα είναι πόσο.
Άλλωστε είναι γνωστό θέμα με τα KLR.
Από δω και πέρα μέτρηση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μπας και βγει καμιά άκρη.

Αυτά βέβαια γίνονται όταν πας να "βάψεις με πορδές αυγά" που λένε και στο χωριό μου.
Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο με 60 χιλιάδες χιλιόμετρα, τρίτο χέρι και που ψιλιάζεσαι ότι ποτέ δεν είχε την προσοχή που έπρεπε, αρχίζεις και παρανοείς, βλέπεις εφιάλτες, ακούς ένα τρίξιμο και λες τώρα θα πάρω το μοτέρ στο χέρι και άλλα τέτοια.:cry:

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα