mixaloukas1

Σκληρύναν οι ταχύτητες σε στρογγυλοφάναρο

36 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda C50

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην ομάδα. Έχω ένα θρυλικό στρογγυλοφάναρο στην κατοχή μου και πριν από περίπου 1 εβδομάδα αποφάσισα προσθέσω λάδι, καθώς δεν είχε καθόλου...:yeahright: Κάθε φορά που του έβαδα λάδι, μετά απο 1μιση με 2 μήνες δεν είχε σταγόνα μέσα....:_unsure: Τελος πάντων, πάω αγοράζω λάδι (SAE 20W-50 API SF/CD) και το βάζω μέχρι το σημείο που δείχνει ο δείκτης. Το ελέγχω μετά από 5 λεπτά και το λάδι είχε γίνει κατάμαυρο... Όμως, εκτός αυτού, νιώθω ότι πρέπει να βάζω πολύ περισσότερη δύναμη για να βάλω ή να βγάλω ταχύτητα, κυρίως όταν το μηχανάκι είναι κρύο.... Κάποιος μου είπε ότι είναι το λάδι, επειδή χρησιμοποίησα το 20-50, ενώ παλιά έβαζα ένα 15-40 αν θυμάμαι καλά την ονομασία... (Τα λάδια και τις δυο φορές τα αγόρασα απ'το ίδιο βενζινάδικο):biggrin:

Οπότε ρωτάω τώρα εγώ...

Πρώτον γιατί μαυρίζει το λάδι, δεύρερον γιατί το λάδι κάνει "φτερά" μετά από λίγο καιρό και τρίτον και τελευταίο το θέμα με τις ταχύτητες οφείλεται όντως στο λάδι όπως μου είπε ένας φίλος μου ή οφείλεται κάπου αλλού; Και τι μπορώ να κάνω για να λύσω αυτά τα 3 θέματα (Εκτός απ'το να το πετάξω στα σκουπίδια ολόκληρο το παπάκι :laugh::laugh:)...;

Ευχαριστώ πολύ!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Βαζεις λάδι οχηματων. Δεν κανει. επισης το συγκεκριμενο SAE 20W-50 API SF/CD  ειναι προδιαγραφη ντιζελ του 1955 ! 

Βαλε λαδι μοτό, μεχρι να πας συνεργειο

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Βρες. Μαστορα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ποσο λάδι εβαλες μεσα?  Για να μην κουμπωνουν οι ταχύτητες εχεις βάλει υπερβολικη ποσότητα λαδιού στο κάρτερ. Για το άλλο που ρωτάς, ότι εξαφανίζεται το λάδι, θες επισκευή μοτέρ. Κάτι εχει φθαρεί και τρώει το λάδι, κύλινδρος ή πιστόνι ελατήρια ή βαλβίδες. Πρέπει να το δει μάστορας.

Τροποποιήθηκε από τον japanofilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το μοτέρ σου είναι για τα σκουπίδια πλέον, όταν κοιτάς λάδια κάθε 2 μήνες και δεν έχει σταγόνα μέσα τότε έχει δουλέψει στεγνό για πολλά χιλιόμετρα, το ότι δεν κόλλησε ακόμα οφείλεται στο ότι έχει κάνει μεγάλες ανοχές και δεν μπορεί ούτε να φρακάρει.

Πρεπει να δεις λίγο πιο σοβαρά τη συντήρηση από το μηχανάκι σου στο μέλλον, επειδή το κόστος επισκευής θα είναι μεγάλο πάνε και αγόρασε ένα λιφαν 110 άμιζο να κάνεις τη δουλειά σου, θα κοστίσει φθηνότερα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ε πόσο μεγάλο να είναι το κόστος ακόμα και ανακατασκευή να κάνει στο 72.. 

Σίγουρα από εδώ και πέρα θα πρέπει να το συντηρείς σωστά!

Μέχρι πόσα χρήματα μπορείς να δώσεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 40 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Ε πόσο μεγάλο να είναι το κόστος ακόμα και ανακατασκευή να κάνει στο 72.. 

Σίγουρα από εδώ και πέρα θα πρέπει να το συντηρείς σωστά!

Μέχρι πόσα χρήματα μπορείς να δώσεις?

Θα σου γραψω τι πρεπει να αλλαξει:

Μπιελα, ρουλεμαν στροφάλου, εκκεντροφορο, καδενα, τσιμουχακια βαλβιδων, και κυλινδροπιστονο το λιγοτερο, συν το κοστος εργατικων, πολυ πιθανό να θελει και ρουλεμαν στο υπολοιπο μοτερ και μπορει να εχει προξενισει βλαβη σε κομπλερ, καμπανα και γραναζια σαζμαν, ολα αυτα ειναι κατασκευασμενα ωστε να δουλευουν με λαδι. 

Τι θα κοστισει λιγοτερο, η αγορα ενος λιφαν με 2 κατοσταρικα ή ολα αυτα που εγραψα?

Επισης το ¨βαζω ενα κυλινδροπιστονο¨ δεν ειναι ανακατασκευη, και σε ενα μελανιασμενο μοτερ ειναι σταγονα στον ωκαιανο γιατι μετα απο λιγο θα βγαλει αλλου προβλημα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Θα σου γραψω τι πρεπει να αλλαξει:

Μπιελα, ρουλεμαν στροφάλου, εκκεντροφορο, καδενα, τσιμουχακια βαλβιδων, και κυλινδροπιστονο το λιγοτερο, συν το κοστος εργατικων, πολυ πιθανό να θελει και ρουλεμαν στο υπολοιπο μοτερ και μπορει να εχει προξενισει βλαβη σε κομπλερ, καμπανα και γραναζια σαζμαν, ολα αυτα ειναι κατασκευασμενα ωστε να δουλευουν με λαδι. 

Τι θα κοστισει λιγοτερο, η αγορα ενος λιφαν με 2 κατοσταρικα ή ολα αυτα που εγραψα?

Επισης το ¨βαζω ενα κυλινδροπιστονο¨ δεν ειναι ανακατασκευη, και σε ενα μελανιασμενο μοτερ ειναι σταγονα στον ωκαιανο γιατι μετα απο λιγο θα βγαλει αλλου προβλημα.

Εννοώ πλήρη ανακατασκευή.

Αν πιάνει το χέρι του μπορεί να το φτιάξει μόνος του πιστεύω δεν είναι τρομερό. 

Σίγουρα η εύκολη λύση είναι το 110 λιφαν. Εγώ θα προτιμούσα να έχω το μοτερακι το Honda γι'αυτό και προτείνω ανακατασκευή. 

Τα ρουλεμάν δεν είναι ακριβά (Υπάρχουν πολλά aftermarket καλής ποιοτητας)

Επίσης πρέπει να μας πει ποσα χρήματα θέλει να δώσει ώστε να προτεινουμε πιο συγκεκριμενα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

Εννοώ πλήρη ανακατασκευή.

Αν πιάνει το χέρι του μπορεί να το φτιάξει μόνος του πιστεύω δεν είναι τρομερό. 

Σίγουρα η εύκολη λύση είναι το 110 λιφαν. Εγώ θα προτιμούσα να έχω το μοτερακι το Honda γι'αυτό και προτείνω ανακατασκευή. 

Τα ρουλεμάν δεν είναι ακριβά (Υπάρχουν πολλά aftermarket καλής ποιοτητας)

Επίσης πρέπει να μας πει ποσα χρήματα θέλει να δώσει ώστε να προτεινουμε πιο συγκεκριμενα.

 

Αχιλλεα λες να πιανει το χερι του? εδω λαδια βαζει καθε οπωτε θυμηθει... Και γω θα προτιμουσα μοτερ με ανταλλακτικα γνησια ή aftermarket εφαμιλης ποιοτητας με τα γνησια αλλα κατω απο 400-500 ευρω δεν θα βγει, ασε που παλι θα το μελανιασει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Αν πιάνει το χέρι του... 

 

Αχιλλεα καλα τα λες  αλλα....

 

Αν επιαναν τα χέρια  του δεν θα ανοιγε αυτό  το θεμα.  

Και αν ανοιγε τεχνικο θεμα δεν θα ρωταγε-εγραφε αυτα. 

Θα ρωτοθσε συγκεκριμένα  πραγματα

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα από οικονομικής απόψεως συμφέρει ένα λιφαν 110.  Όντως δεν φαίνεται να πιάνει το χέρι του. 

Ανάλογα και πόσο του αρέσει το μηχανάκι βέβαια θα ασχοληθεί. Αν δεν έχει κανένα οικονομικό θέμα θα ήταν καλό να του έκανε ανακατασκευή να έχει το γνήσιο μοτέρ έτσι για το καλό που λένε.. 

Εγώ θα ήθελα να έχω μια πλατινα (το είχε παρατήσει ο πατέρας μου δυστυχώς και το πήρανε για σίδερα) και να το έχω όλο μαμά. Απλά να το χαζεύω να του κάνω καμία χαλαρή βόλτα. Το έχω καημό από τότε αχαχχαχαχα...

Αλλά θα Ναι κρίμα να το φτιάξει να συνεχίσει να το αφήνει χωρίς λάδια κτλ.. οπότε Ναι επειδή δεν φαίνεται να προσέχει το μηχανάκι του ψηφίζω και εγώ 110 λιφαν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας.

Καταδεύτερον, επειδή βλέπω πως βγήκαν πολύ γρήγορα κάποια συμπεράσματα για μένα χωρίς όμως κανείς να ρωτήσει το γιατί δεν του τσέκαρα τα λάδια κλπ κλπ, ήθελα να πω τα εξής. Μια χαρά πιάνουν τα χέρια μου, όμως σπουδάζω στο Βόλο σε μια σχολή υπερ-απαιτητική (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών, οι γνώστες της σχολής θα καταλάβουν για τι πράμα μιλάμε...) που δεν αφήνει χρόνο να κάνω κάποια βασικά πράγματα, πόσο μάλλον να κάθομαι και να κ@υλαντίζω με το μηχανάκι, να κοιμάμαι αγκαλιά μαζί του, να τσεκάρω τα λάδια κάθε 5 λεπτά και άλλα τέτοια πολλά που κάνουν όσοι έχουν πραγματική κ@ύλα με τα μηχανάκια τους και μπράβο τους. Όμως εγώ το παπάκι δεν το έχω ούτε για dragster, ούτε για τα 400. Το έχω για να με πάει εύκολα και άνετα στη σχολή χωρίς να "κολλάω" στην κίνηση όπως θα έκανα με ένα αυτοκίνητο. Θεωρώ λοιπόν άδικο το γεγονός να κρίνουμε έναν άνθρωπο μόνο και μόνο απ'το γεγονός του πόσο συχνά τσεκάρει τα λάδια στο παπάκι του και έτσι να υπολογίζουμε το πόσο καλός ιδιοκτήτης μηχανής είναι. Τέλος, ήδη σκέφτομαι την λύση του λιφάν μόνο και μόνο για τον λόγω του ότι είναι 110 κυβικά, οπότε θα γίνει η δουλεία μου ακόμη πιο εύκολη. (Διαθέτω max 350€)

Φυσικά δε, ο μαμίσιος κινητήρας θα φυλαχθεί και ίσως κάποια μέρα ξαναμπεί πάνω στο παπάκι... ανακατασκευασμένος απ'την αρχή.

Τροποποιήθηκε από τον mixaloukas1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα πας στον αλιμαντηρη και θα πάρεις ένα μοτερακι 110. 

Σε καταλαβαίνω μιας και εγώ σπουδάζω Μηχανολόγων Λάρισα και έχω λίγο χρόνο ελεύθερο. Βέβαια έρχομαι πολύ συχνά Βόλο καθώς ειμαι από Πήλιο (Ζαγορά). 

Πήγαινε στο μαγαζί που σου είπα είναι αρχή Ιάσωνος γράφει πάνω μια ταμπέλα ΜΟΤΟ.

Επίσης ο Τάσος @ShapeshifterGR98 είναι απο Βόλο και ίσως να κανονίσουμε κανένα καφέ αν θέλεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Για να λες οτι μετά απο λίγο καιρό οτι το λάδι εξαφανίζεται τότε το μηχανάκι το καίει στάνταρ. Την ίδια πατάτα έκανα και εγω στο Address και το προετοιμάζω για αλλαγή πιστονιού, κυλίνδρου και όλα τα συναφή ( @achilleasv σου είπα και τι σκοπεύω να κάνω) Το δικό σου (όπως και το δικό μου) ήτανε πολύ καιρό χωρίς λάδια με αποτέλεσμα να "αρπάξει" να το πω το πιστόνι. Εν ολίγης το πιστόνι έξυσε τον κύλινδρο. Σαν να τον γρατζούνισε ένα πράμα. Αυτό καίει λάδια τώρα, παράλληλα χάνει και λίγο συμπίεση και αμα το αφήσεις και άλλο έτσι τότε σίγουρα το μοτέρ θα τα φτύσει ολοκρηρωτικά δηλαδή θα σου κολλήσει.

Τώρα για τις ταχύτητες εμένα το μοναδικό πράμα που παρατηρώ είναι οτι τα κρύα πρωινά ειδικά τον χειμώνα, η νεκρά θέλει παραπάνω δύναμη για να μπει αν πχ έχω 1η. Ωστόσο μετά απο 10-15 λεπτά είναι φυσιολογικό σε εμένα. Επίσης αφού τελειώσεις όλες τις επισκευές σου με το καλό όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω να έχεις στον νου σου το μοτέρ όπως λάδια μπουζί κλπ. Ένα καλά συντηρημένο μοτέρ μπορεί να σου κρατήσει για άπειρα χλμ. Και τα 110 τα μοτέρ έχουνε βγει σκυλιά και έχουνε περίπου όσο γκάζι έχει και ένα μοτέρ αστρεα (6.7 άλογα και τα δυο τους). Άπειρα άτομα τα φοράνε και είναι ίσως το πιο σκυλί μοτέρ που βγάζει η Lifan. Τυπικά στα 200κατι € νομίζω παίζουνε αυτά και βγάινει και σε έκδοση με μίζα και χωρίς.

Αν θες στείλε μου pm να πάμε και μαζί σε αυτόν να κοιτάξουμε παρέα.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος mixaloukas1 έγραψε:

Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας.

Καταδεύτερον, επειδή βλέπω πως βγήκαν πολύ γρήγορα κάποια συμπεράσματα για μένα χωρίς όμως κανείς να ρωτήσει το γιατί δεν του τσέκαρα τα λάδια κλπ κλπ, ήθελα να πω τα εξής.

Τα εξης, γιατι δεν τα λές εξ'αρχης ?  Πολλοί εδω μεσα σπουδάσαμε + καβαλαγαμε μοτό σε μια εποχή που δεν υπήρχε ούτε καν διαδίκτυο, κι όμως προλαβαίναμε.

αν περιμενεις να ρωτησουμε ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ, ειναι άτοπο σε μοτο-φόρουμ.

Σύντομα, θα κατανοήσεις ότι η μοτό δεν ειναι αμάξι και απαιτεί ελάχιστο χρόνο και έλεγχο = εισαι πολυ πιο εκτεθειμένος σε οποιαδήποτε μηχανικη ζημια = πτώση...

1ο έτος ?

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τα εξης, γιατι δεν τα λές εξ'αρχης ?  Πολλοί εδω μεσα σπουδάσαμε + καβαλαγαμε μοτό σε μια εποχή που δεν υπήρχε ούτε καν διαδίκτυο, κι όμως προλαβαίναμε.

αν περιμενεις να ρωτησουμε ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ, ειναι άτοπο σε μοτο-φόρουμ.

Σύντομα, θα κατανοήσεις ότι η μοτό δεν ειναι αμάξι και απαιτεί ελάχιστο χρόνο και έλεγχο = εισαι πολυ πιο εκτεθειμένος σε οποιαδήποτε μηχανικη ζημια = πτώση...

1ο έτος ?

 

 

Είναι και στον άνθρωπο. Να αγαπάει τις 2 ρόδες.. να είναι τρόπος ζωής. Να μην το βλέπεις σαν αντικείμενο που είναι μόνο και μόνο για να κάνει τη δουλειά του. Αν θέλεις προλαβαίνεις να ασχοληθείς με το χόμπι σου και με αυτό που σου αρέσει. Τουλάχιστον εγώ το έχω και σαν χόμπι πέρα από τις βόλτες και τις εξυπηρετήσεις που μου προσφέρει. Γι'αυτό και ασχολούμαι με την εμφάνιση του άλλωστε.

Εννοείται ότι, ειδικά στα πρώτα μηνύματα που γράφεις σε ένα φόρουμ, αναφέρεις κάποια πράγματα για σένα ώστε να βοηθήσεις τους 'παλιούς' και όχι μόνο να σε βοηθήσουν με τη σειρά τους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Έκαψες το μοτέρ γιατί δεν κοίταξες ποτέ σου τα λάδια, και την λες και στους άλλους;

:blink:

Skynet!!!!!!!!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Δε μιλαμε να το πλενει καθε μερα και να αλλαζει λαδια μετα απο καθε βολτα και ολα αυτα τα περιεργα, μιλαμε για βασικη συντηρηση του οχηματος του και για ανθρωπο που εκτος απ' το οτι δεν κοιτουσε τα λαδια ποτε, πηγε και αγορασε λαδι αυτοκινητου και πεταξε μεσα. Και οταν αρχισε οπως ηταν λογικο να τα φτυνει το δυσμοιρο, αντι να παει κατευθειαν σε ενα μαστορα να δει τι εχει παει στραβα, απλα ανοιξε εδω ενα θεμα με sad emoticons για το παπι που δεν του κανει τη χαρη να δουλευει ασυντηρητο.

Καμια συναισθηση δηλαδη, ουτε για τις βασικες αναγκες του οχηματος του.
Ποσο δυσκολο ειναι να ρωτησει καποιος ενα μαστορα ή το google, τι συντηρηση θελει το οχημα που αγοραζει..

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 55 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Είναι και στον άνθρωπο. Να αγαπάει τις 2 ρόδες.. να είναι τρόπος ζωής.

Παλιός μύθος, και παπάτζα ΙΜΟ και φυσικα δε συμφωνω.

Δεν περιστρεφονται όλα γυρω απο τη μοτό, ουτε ζουμε για δαύτηνε.

Μας προσφέρει πολλά, ναι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Το πόσο πιάνουνε τα χέρια του καθενώς είναι υποκειμενικό. Εγω πχ που το μόνο πράμα που ξέρω να κάνω στο παπί είναι να αλλάζω λάδια μπουζί, την εξάτμιση άντε και κάνα φίλτρο πχ δεν μπορώ να πω οτι πιάνουνε τα χέρια μου. Ο καθένας μαθαίνει όσο ψάχνεται. Κανείς δεν γεννήθηκε παντογνώστης προφανώς.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 45 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Παλιός μύθος, και παπάτζα ΙΜΟ και φυσικα δε συμφωνω.

Δεν περιστρεφονται όλα γυρω απο τη μοτό, ουτε ζουμε για δαύτηνε.

Μας προσφέρει πολλά, ναι.

Φυσικά και δεν περιστρέφονται όλα γύρω από αυτό. Και πουθενα δεν αφησα να εννοηθεί ότι ζούμε για τα μηχανάκια. Δεν το είπα με αυτήν την έννοια. 

Όταν λέω τρόπος ζωής συμπεριλαμβάνω κάθε τι και κάθε έναν που ασχολείσαι, χρησιμοποιείς, περνάς χρόνο μαζί.. κ.α. μέσα και οι 2 ρόδες. 

Όταν χρησιμοποιείς μοτο στην καθημερινότητα σου είναι μέρος του τρόπου ζωής σου. 

Τελοσπαντων δε χρειάζεται να αναλύσω κάτι παραπάνω. Ξεφεύγουμε και από το θέμα.

Το παιδί πήρε τις απαντήσεις που χρειάζεται από ότι φαίνεται.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 ώρες, το μέλος mixaloukas1 έγραψε:

Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας.

Καταδεύτερον, επειδή βλέπω πως βγήκαν πολύ γρήγορα κάποια συμπεράσματα για μένα χωρίς όμως κανείς να ρωτήσει το γιατί δεν του τσέκαρα τα λάδια κλπ κλπ, ήθελα να πω τα εξής. Μια χαρά πιάνουν τα χέρια μου, όμως σπουδάζω στο Βόλο σε μια σχολή υπερ-απαιτητική (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών, οι γνώστες της σχολής θα καταλάβουν για τι πράμα μιλάμε...) που δεν αφήνει χρόνο να κάνω κάποια βασικά πράγματα, πόσο μάλλον να κάθομαι και να κ@υλαντίζω με το μηχανάκι, να κοιμάμαι αγκαλιά μαζί του, να τσεκάρω τα λάδια κάθε 5 λεπτά και άλλα τέτοια πολλά που κάνουν όσοι έχουν πραγματική κ@ύλα με τα μηχανάκια τους και μπράβο τους. Όμως εγώ το παπάκι δεν το έχω ούτε για dragster, ούτε για τα 400. Το έχω για να με πάει εύκολα και άνετα στη σχολή χωρίς να "κολλάω" στην κίνηση όπως θα έκανα με ένα αυτοκίνητο. Θεωρώ λοιπόν άδικο το γεγονός να κρίνουμε έναν άνθρωπο μόνο και μόνο απ'το γεγονός του πόσο συχνά τσεκάρει τα λάδια στο παπάκι του και έτσι να υπολογίζουμε το πόσο καλός ιδιοκτήτης μηχανής είναι. Τέλος, ήδη σκέφτομαι την λύση του λιφάν μόνο και μόνο για τον λόγω του ότι είναι 110 κυβικά, οπότε θα γίνει η δουλεία μου ακόμη πιο εύκολη. (Διαθέτω max 350€)

Φυσικά δε, ο μαμίσιος κινητήρας θα φυλαχθεί και ίσως κάποια μέρα ξαναμπεί πάνω στο παπάκι... ανακατασκευασμένος απ'την αρχή.

Επειδη εγω ειπα οτι προφανως δεν πιανει το χερι σου, και το ειπα γιατι ο Αχιλλες μιλησε για ανακατασκευη που θα την εκανες εσυ ο ιδιος χωρις να πας σε μηχανικο, ορμώμενος απο τα λεγομενα σου οτι κοιταξες τα λαδια μετα απο 2 μηνες εσυ τι αποψη πιστευεις να σχηματισαν οι περισσοτεροι? Το οτι δεν προλαβαινεις ειναι δικαιολογια, πολλοι απο εδω μεσα πιστεψε με εχουν πολυ περισσοτερες υποχρεωσεις απο εσενα αλλα τα μηχανακια τους δεν τα αφηνουν χωρις λαδι, αλλωστε ο κατασκευαστης φροντισε γι´ αυτο, στα περισσοτερα μοτο δεν θα χρειαστει καποιος πανω απο 1 λεπτο να τσεκαρει τη σταθμη λαδιο, ουτε αργοσχολοι ειμαστε, ουτε καυλαντιζουμε, ουτε τσεκαρουμε τα λαδια καθε 5 λεπτα, αλλα ουτε σε dragster τρεχουμε, για να κανουμε τη δουλεια μας τα εχουμε, μια φορα στις 15 μερες φτανει να το κοιτας.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Απο εδώ και στο εξής το μηχανάκι θα έχει την συντήρηση που του χρειάζεται. Θα το πάω σε έναν μηχανικό και θα δω τι είναι καλύτερο να κάνω, αν δηλαδή θα επισκευάσω το ήδη υπάρχων μοτέρ ή αν θα βάλω λιφαν 110. Και οι δυο περιπτώσεις έχουν τα καλά και τα αρνητικά τους, είτε επισκευή είτε 110 μοτέρ. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις σας! <3

 

Τροποποιήθηκε από τον mixaloukas1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Να είσαι καλά φίλε! Συνέχισε να γράφεις στο φόρουμ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Τίποτα μαν!

Ενημέρωνε κιόλας πως πάει το μηχανάκι :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα