andeas82

Τι να κάνω που αλλάζει η απόσταση εργασίας μου.

46 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Dt125x, tdr125r (125cc) Yamaha yzf r1

Δημοσιεύτηκε

Έχω ένα dt125 σε άριστη κατάσταση.  Το θέμα  είναι ότι η εργασία μου αλλάζει  θέσει και θα πάει κάπου στην Κηφισιά  το θέμα είναι ότι μένω περαμα και και θα κάνω πάνω από 50 KLM την μέρα  . Με τα Περισσότερα KLM στο κηφισο.  Σκέφτομαι ότι θα ζοριζω πάρα πολύ το dt και θα το φορτώσω πάρα πολλά  κλμ .τι να κάνω; για να είμαι και άνετος  οικονομικά και ασφαλείς;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα!

Σκέφτεσαι να το δώσεις για κάτι μεγαλύτερο/δυνατότερο και αν ναι, ποιο δίπλωμα έχεις και τι budget;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Dt125x, tdr125r (125cc) Yamaha yzf r1

Δημοσιεύτηκε

Έχω απεριόριστο  δίπλωμα . Δεν θέλω να το δώσω απολα  έχω μπει σε σκέψεις  αν θα αντέξει μακροπροθεσμα. Και δεν θα αλλάζω πιστονια και τα σχετικά  συνέχεια. Η να πάρω κάποιο παπί  μεγάλο και να μην με νοιάζει η κατανάλωση  και οι φθορές  που θα έχει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Ειναι μεγαλουτσικη η αποσταση καθημερινα για παπι,πιστευω θα ηταν πιο σωστο να επαιρνες κατι μεγαλυτερο στα 250-300 cc ωστε να πηγαινει πιο ανετα και να μπορει να κινηθει στους δρομους αυτους με ασφαλεια.

Θα επρεπε να σκεφτεις και την λυση ενος μικρου αυτοκινητου (αν δεν εχεις ηδη) για τις δυσκολες μερες του χειμωνα.

Τι ποσο διαθετεις?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος andeas82 έγραψε:

Έχω απεριόριστο  δίπλωμα . Δεν θέλω να το δώσω απολα  έχω μπει σε σκέψεις  αν θα αντέξει μακροπροθεσμα. Και δεν θα αλλάζω πιστονια και τα σχετικά  συνέχεια. Η να πάρω κάποιο παπί  μεγάλο και να μην με νοιάζει η κατανάλωση  και οι φθορές  που θα έχει;

30Κ το χρόνο θα γραφεις, και θα θες λάστιχα καθε χρόνο. Το DT αντεχει, αλλά θα πληρωνεις μπόλικα καυσιμα.

Σε 1.5 χρόνο θα θες πιστονι/ελατήρια και τακάκια, αλυσιδα, γρανάζια.

Επίσης, το ποταμι παντα ειναι επικίνδυνο (ειδικα μετα απο δουλεια = κουραση).

παπί μην το σκεφτεσαι, ειναι απαγορευτικο στο ποτάμι, θα σε μαζευουν οι νταλίκες σε ταχυτητα.

Προσανατολίσου σε 250-400 κυβικά μοτό ή σκούτερ.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Διαθετεις χρηματα για αγορα αλλου; 

Αν ναι πόσα; 

Το dt θες οπωσδήποτε  να το κρατησεις για καποιο λογο; 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το dt είναι σκύλος και θα σε βγάλει αντιπρόσωπο.

Αλλά ακόμα και πιστονάκι να χρειαστεί είναι τόσο εύκολο που το κάνεις μια Κυριακή με ένα φιλαράκι πίνοντας μπύρες. 

Εμένα με βίαιη χρήση, χρειάστηκε αλλαγή στα 80.000 χλμ. Το καινούργιο έχει γύρω στα 35.000 και συνεχίζει ακάθεκτο. 

Όταν ήταν καθημερινό μηχανάκι έκανε περίπου 30 χλμ την ημέρα, με ζέστη κρύο κλπ και δεν είχα θέμα ποτέ. Μανιβελιά, ζέσταμα και έφυγα. 

Για εμένα δοκίμασέ το να δεις πώς πάει και πράξε ανάλογα. Μην προκαταβάλεις ότι δεν θα σε βολέψει.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Dt125x, tdr125r (125cc) Yamaha yzf r1

Δημοσιεύτηκε

Λέτε να το προσπαθήσω με το δτ; γενικά το dt είναι η αδυναμία μου δεν μου πάει η καρδιά να το δώσω. Γενικά κατανάλωση  έχω 4 με 5 l /100KLM .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το DT ειναι ανωτερο απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ παπι της αγορας, απο καταναλωση δεν ειναι υπερβολικο το 5αρι, απλα δε θα μου πηγαινε η καρδια να το λιωνω καθε μερα 50 χλμ σε υψηλες για τα δεδομένα του ταχυτητες ή να κινδυνευω να περάσουν απο πανω μου οι βιαστικοι, εγω πηγαινα με το παπι το καλοκαιρι στη δουλεια με 70-80 για αποσταση 12 χιλμ πανε και άλλα 12 ελα και το λυπομουν να δουλευει σχεδον τερμα παντου, ενω οταν επαιρνα το XR με τα μοταρντισια ζαντολαστιχα ολα κυλουσαν απροβληματιστα και ξεκουραστα.

Για μενα καλυτερα να πας σε κατι μεγαλυτερο και ασφαλεστερο, κατι που θα θελεις να προσπερασεις και θα ανοιγεις απλα το γκαζι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Dt125x, tdr125r (125cc) Yamaha yzf r1

Δημοσιεύτηκε

Απλά φοβάμαι με το μεγαλύτερο ότι θα ξεφύγω  σε όλα ... service αλαστιχα αλυσίδες  κατανάλωση.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος andeas82 έγραψε:

Λέτε να το προσπαθήσω με το δτ; γενικά το dt είναι η αδυναμία μου δεν μου πάει η καρδιά να το δώσω. Γενικά κατανάλωση  έχω 4 με 5 l /100KLM .

Με 11 λιτρα ντεποζιτο, σε 2 μερες θελεις καυσιμα.

Τα 5 λτ/100, εκτοξευονται σε υψηλοτερα νούμερα σε σταθερη πορεια στο ποτάμι.

Το πρόβλημα ειναι τα 100χλμ πηγαιν-ελα καθημερινα. Ειναι πολλά για 125αρι δίχρονο, και συντομα θα ζητα αρκετά.

Με πρωινη βροχή και κόντρα αέρα,  και με 50χλμ εμπρός σου, ειναι εξουθενωτικό πρόγραμμα...

Αμάξι θες.

Μια μεγαλύτερη μοτο ειναι λύση, αλλά ο καιρός στο ποτάμι ειναι οτι χειρότερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Αμάξι θες.

Πως φαίνεται ότι ΔΕΝ μένεις στην περιοχή.

Πρωί που πάει ο κόσμος δουλειά, και απόγευμα που γυρνάει, το ποτάμι είναι ... παγωμένο, και θες 1 ώρα για 10χλμ απόσταση.

 

Απορώ πως ενώ το ζουν, συνεχίζουν να επιλέγουν αυτοκίνητο και όχι μοτοσυκλέτα. Μιλάμε για ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) HJC RPHA 11 Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λίγο το DT για αυτές τις αποστάσεις, εγώ θα κοίταζα για κανα ΑΧ-1 , ή σε τέτοιο βεληνεκές αν δε θα ήθελα να ξεφύγω σε budget. Ξέρω, αρχαιότητα, αλλά μαύρα σκυλιά του πολέμου και δαύτα.

Επίσης, κάποιο γείτονα/συνάδελφο που ανεβαίνει με αμάξι να έχεις οπωσδήποτε, για εκείνες τις 2-3 φορές το χρόνο που ξεχνάει ο θεός να σταματήσει να βρέχει.

Τροποποιήθηκε από τον gerokost

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

FlyingInADream Γιατι θεωρεις δεδομενο οτι ολοι αυτοι οι "ταλαιπωροι" επιλεγουν συνειδητα το αυτοκινητο αντι της μοτοσυκλετας, και οχι οτι πολυ απλα μπορει να ειναι παντελως ασχετοι με το αντικειμενο?

Τελοσπαντων στο θεμα μας τωρα, θεωρω οτι το μηχανακι που εχεις αυτη τη στιγμη ειναι "ακαταλληλο" γι`αυτη τη χρηση που καλεισαι να κανεις απο εδω και περα.

Εγω μαλλον θα πηγαινα προς αγορα μεσαιας κατηγοριας μοτοσυκλετας και κατα προτιμηση δικυλινδρης, κανα v-strom 650 ή κανα versys 650.

Εναλλακτικα και σκουτερ 250-300 κυβικα θα ηταν σωστη επιλογη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Πως φαίνεται ότι ΔΕΝ μένεις στην περιοχή.

Πρωί που πάει ο κόσμος δουλειά, και απόγευμα που γυρνάει, το ποτάμι είναι ... παγωμένο, και θες 1 ώρα για 10χλμ απόσταση.

 

Απορώ πως ενώ το ζουν, συνεχίζουν να επιλέγουν αυτοκίνητο και όχι μοτοσυκλέτα. Μιλάμε για ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.

Δυσκολο το ποταμι σε ωρα αιχμης και ακομα δυσκολοτερο με κακοκαιρια. Πραγματικο μαρτυριο η κινηση,που προσωπικα δεν το αντεχω και γι αυτο χρησιμοποιω μηχανη ακομα και με βροχη. Τις λιγες φορες που παιρνω αμαξι,το περναω μεχρι 07:15 το αργοτερο που ειναι ανετο. 07:15-07:45 παιζει να το βρεις ανετο, παιζει και να μπλοκαρεις. Μετα τις 07:45 ειναι δραμα τις περισσοτερες μερες...  Αμαξι θα συζηταγα μονο εαν εχεις κανενα"ευκολο" ωραριο...πχ 06:00-14:00 σε εργοστασιο.  Και παλι ομως περιοριζεσαι, θες να πας ενα κεντρο γυρνωντας για μια μπυρα και εισαι εξαιρετικα δυσκινητος. Ενα σκουτερ ~300cc με μεγαλους τροχους θα βολευε, αλλιως πας μηχανη παρομοιου κυβισμου η και λιγο μεγαλυτερη. 

Σε ολες τις περιπτωσεις ομως τα εξοδα θα μεγαλωσουν με τα χλμ που γραφεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Πως φαίνεται ότι ΔΕΝ μένεις στην περιοχή.

Πρωί που πάει ο κόσμος δουλειά, και απόγευμα που γυρνάει, το ποτάμι είναι ... παγωμένο, και θες 1 ώρα για 10χλμ απόσταση.

 

Απορώ πως ενώ το ζουν, συνεχίζουν να επιλέγουν αυτοκίνητο και όχι μοτοσυκλέτα. Μιλάμε για ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.

Δε χρειαζεται να μενει καποιος στο ποταμι, για να εχει άποψη.

Το μαρτυριο πάντα υπήρχε σε συγκεκριμενες ωρες, και ηταν χειροτερο με τα φαναρια στη Ρενώ και την Κηφισιά.

Η Αττική δεν υπήρχε παλιά, και η δεξια μερια του οδοστρωματος (πάνω+ κατω κατευθυνση)ηταν πάντα σαν πατσαβουροπιτα απο τα φορτηγα.

Η στροφη στο πρωην Μεταγωγων, ακομη δαγκαει τους αδαείς, κλπ.

Το ποτάμι ειναι πλέον ΠΟΛΥ καλυτερο απο παλιά που τελειωνε στην Πειραιώς, και απορω ΠΩΣ διάολο ακομη φρακαρει.

Η επιλογη αμαξιου μπορει να εχει να κανει με 1002 λογους, για καποιον που το χρησιμοποιεί. Στο παρον τοπικ, ισως και να'ναι λύση.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Dt125x, tdr125r (125cc) Yamaha yzf r1

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα είναι ότι θα το ανεβω κατεβενω τις ώρες που έχει Κίνηση  όπωτε δεν παίζει αμάξι.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος fasarias έγραψε:

FlyingInADream Γιατι θεωρεις δεδομενο οτι ολοι αυτοι οι "ταλαιπωροι" επιλεγουν συνειδητα το αυτοκινητο αντι της μοτοσυκλετας, και οχι οτι πολυ απλα μπορει να ειναι παντελως ασχετοι με το αντικειμενο?

Γιατί όλοι έχουν μάτια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο Κηφισός φρακάρει διότι έχει αρκετή νταλίκα καθώς και τέρμα ανομοιόμορφη διάταξη στις λωρίδες. Ε, δεν θέλει και πολύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την 2/3/2019 at 10:44 ΠΜ, το μέλος andeas82 έγραψε:

Έχω ένα dt125 σε άριστη κατάσταση.  Το θέμα  είναι ότι η εργασία μου αλλάζει  θέσει και θα πάει κάπου στην Κηφισιά  το θέμα είναι ότι μένω περαμα και και θα κάνω πάνω από 50 KLM την μέρα  . Με τα Περισσότερα KLM στο κηφισο.  Σκέφτομαι ότι θα ζοριζω πάρα πολύ το dt και θα το φορτώσω πάρα πολλά  κλμ .τι να κάνω; για να είμαι και άνετος  οικονομικά και ασφαλείς;

Περίπτωση μετακόμισης σκέφτεσαι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Για μένα 2 είναι οι αξιόπιστες/φθηνές/ασφαλείς επιλογές:200+ cc scooter ή μοτοσυκλέτα τύπου crf250l, wr250, klx250. Παίζουν και μοτοσυκλέτες τύπου xt,dominator,fmx που έχουν αστεία συντήρηση και κατά την γνώμη μου πατάνε ακόμα καλύτερα/άνετα στον δρόμο, αλλά εκεί πληρώνεις και παραπάνω τέλη, ασφάλεια και το σημαντικότερο βενζίνη,οπότε εγώ δεν θα το σκεφτόμουν καν για κάτι τόσο μεγάλο. Εννοείται ότι αν φτάνει το budget ένα vstrom θα ήταν ιδανικό, αλλά από τα λεγόμενά σου μου φαίνεται ότι θέλεις να κρατήσεις το κόστος χαμηλά. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Xt 600 θα σε βγάλει ασπροπροσωπο κατα τη γνώμη μου. Οικονομικό, αξιόπιστο για να φορτώσεις χιλιομετρα, αισθητα δυνατότερο του DT αλλά με ίδια κατανάλωση, το βρίσκεις και σε παρομοια λεφτά με όσα βγάλεις από το DT και όλα καλά. Ούτε καν εταιρία δε θα αλλάξεις.

Αλλιώς εντουρακι σαν το δικό σου αλλά 250 τετραχρονο(klx κτλπ.) για να μη τα σκας για ασφάλειες και τέλη του 600.

Scooter θα μετραγε, αλλά θα πηδήξεις από κάνα γκρεμό αν βρεθείς να δώσεις το μηχανάκι που γουστάρεις για να κυκλοφορείς μονίμως με τη μπανιέρα..

Εναλλακτικά κοίτα και πιο adventuroειδη σαν το kle πχ. που είναι καλύτερα για να γράφεις χιλιόμετρα.

Αυτοκίνητο όχι, για το Θεό. Κίνηση, βενζίνες, έξοδα, ταλαιπωρία. Αν βρέχει, υπάρχουν τα αδιάβροχα. Αν κάνει κρύο, υπάρχουν τα μπουφάν. Μια χαρά θα είσαι. Αν και είναι τόσα τα χιλιόμετρα που θα συμφωνήσω με Flying ότι καλύτερα να μετακομισεις αν γίνεται. Σε βάθος χρόνου παίζει να βγει ακριβό το άθλημα. 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 3/2/2019 at 10:44 ΠΜ, το μέλος andeas82 έγραψε:

Έχω ένα dt125 σε άριστη κατάσταση.  Το θέμα  είναι ότι η εργασία μου αλλάζει  θέσει και θα πάει κάπου στην Κηφισιά  το θέμα είναι ότι μένω περαμα και και θα κάνω πάνω από 50 KLM την μέρα  . Με τα Περισσότερα KLM στο κηφισο.  Σκέφτομαι ότι θα ζοριζω πάρα πολύ το dt και θα το φορτώσω πάρα πολλά  κλμ .τι να κάνω; για να είμαι και άνετος  οικονομικά και ασφαλείς;

Φίλε μου εγώ μένω στη Σαλαμίνα και κάνω κάτι παραπάνω από 60χλμ την ημέρα επειδή κι εμένα πρόσφατα άλλαξε ο χώρος εργασίας μου. Πήγαινα στο Κερατσίνι και πλέον πηγαίνω στην Ελευσίνα με το παπάκι! Δεν έχω κανένα θέμα επειδή ο ''εργάτης'' είναι συντηρημένος σωστά, και πρόσφατα άλλαξα ελαστικά. Άν έκανα την ίδια απόσταση με την μοτοσυκλέτα κάθε μέρα τα έξοξα μου θα ήταν στο τέλος του μήνα σχεδόν τριπλάσια! Την μεγάλη την παίρνω αυστηρά 1 φορά την εβδομάδα. Με το παπάκι έβαζα 1 φορά την εβδομάδα βενζίνη και πλέον βάζω 3-4, και έχω και τα έξοδα στο ferry boat, με την μηχανή θα ήταν απαγορευτικό για κάθε ημέρα. Το μόνο που χρειάζεται το παπάκι είναι το να βελτιώσω για ακόμη μια φορά τα φώτα του, επειδή ακόμη και η αλογόνου λάμπα που τοποθέτησα, αν και σίγουρα μακράν καλύτερη από τον απλό γλόμπο που είχε, δεν κάνει για ορισμένα σκοτεινά σημεία που περνάω, και ήδη κοιτάζω για κάποια τύπου Led.

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ο Κηφισός φρακάρει διότι έχει αρκετή νταλίκα καθώς και τέρμα ανομοιόμορφη διάταξη στις λωρίδες. Ε, δεν θέλει και πολύ.

Να σου πω, και κατι κουφο που βλεπω να συμβαινει.

Κατεβαινοντας καποιος απο Λαμία, θα διαπιστωσει με έκπληξη περνωντας την γεφυρα Βαρυπόμπης και πλησιαζοντας στον κομβο Κηφισιας, οτι οι μπροστινοι του ''τσιμπανε'' φρενο !!

Το ιδιο και παρακατω, στον κόμβο Ρενω !!!

Τι διάολο, ανοιχτος δρομος ειναι φαναρια ΠΛΕΟΝ δεν εχει, και ειλικρινα το ΜΟΝΟ που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΟΥΙ να κοβουν ταχυτητα, οπως κάποτε στον καιρο της μπαρούτης

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

 Δεν είναι αυτό. 

Ειναι ότι  σε αυτα τα σημεια  υπαρχουν διαφορες εισοδοι και εξοδοι απο τον αυτοκινητοδρομο με αποτελεσμα να  υπαρχει κομφουζιο στις αλλαγές  λωριδων.  

Βαλε και τα ζαγαρια που κυκλοφορουν τα αυτοκινητα,  δεν θελει και πολυ. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα