Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Dem1an

CRYPTON R 105


10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Crypton R 105 (102cc) Yamaha Yamaha Tenere (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια και χαρα σε ολους!  Απο αυριο θα μαι κατοχος ενος crypton r 105. Θα χρησιμοποιηθει και επαγγελματικα για διανομη. Θα ηθελα να ρωτησω τις διαφορες του απο το crypton 105 μιας και αυτο εψαχνα να παρωαλλα δυστυχως δεν βρηκα καποιο που να μπορω να δω/αγορασω. To r που θα παρω εχει 23000 χμ απο παππου που πηγαινε καφενειο και λιγο απο την κορη του που πηγαινε δουλεια με αυτο. Μπορει καππιος να βοηθησει γραφοντας τα αδυνατα σημεια του και τι πρεπει να προσεχω;  ευχαριστώ  εκ των προτερων

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρα μηχανακι ειναι, αξιοπιστο και οικονομικο, αρκει να το προσεχε ο παλιος ιδιοκτητης και δεν το αφηνε να στεγνωσει απο λαδι, αλλα και παλι με λιγα σχετικα χρηματα το ξαναφτιαχνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R 105 (102cc) Yamaha Yamaha Tenere (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το πηρα το παπι.  26000 km στο κοντερ,  δικαιολογουνται απο την εμφανιση και την γενικοτερη κατασταση.  Λαδια ειχε μεσα αλλα το καρμπιρατερ ηταν τιγκα βρωμικο και το μηχανακι μπουκωμενο οσο δεν παει.  Οι ταχυτητες μετα βιας αλλαζαν.  Το πηγα σε μαστορα παλαιας κοπης σπεσιαλιστα και οχι αρχικλεφταρα. Μετα το σερβις με ενα καινουριο φιλτρο,  καθαρισμα καρμπιρατερ και βαλβδιδες και εννοειται καινουργια λαδια το μηχανακι πεταει.  Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν παει πανω απο 85. Δικαιολογειται αυτο απο την ακινησια;  ο μαστορας ειπε οτι θα ανοιξει με τον καιρο και οτι μαλλον ο παππους δεν το ανοιγε πολυ.  Το δουλευω με κατοσταρα και περιμενω;; 

Τροποποιήθηκε από τον Dem1an

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Kστο κοντερ πρεπει να γραφει 100+ κανονικα, μηπως εχει αλλαξει γραναζια και εχει γινει πιο κοντο? μετρησε ποσα δοντια εχουν τα γραναζια του και πες μας, απο τραβηγμα πως ειναι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R 105 (102cc) Yamaha Yamaha Tenere (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Επανω ειναι ολα μανισια, δεν νομιζω να αλλαξε γραναζι αλλα θα το επιβεβαιωσω! Απο τραβηγμα παει καλα. Σαν σημειο αναφορας η προηγουμενα παπια που ειχα (supra μαμα).Απλα το supra φανταζομαι λογω αρχιτεκτονικης μοτερ (μεγαλυτερη ή ιση διαμετρος με διαδρομη) οταν το δινες στροφες ανεβαζε σα διαολος και τελικιαζε στα 110 κοντερισια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το Crypton εχει μεγαλη διαδρομη (54) και μικροτερο εμβολο (49) και γι'αυτο σου φαινεται πιο αργοστροφο, με ενα κυλινδρο 54 ή 55 λυνεται χωρις απωλεια αξιοπιστιας! Τσεκαρε παντως με το κινητο σου με καμια ευαρμογη που μετρει ταχυτητα μηπως εχει προβλημα το κοντερ σου και δειχνει λιγοτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R 105 (102cc) Yamaha Yamaha Tenere (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Το γνωριζω αυτο. Δεν θα ηθελα να βαλω αλλα λεφτα πανω του για την ωρα, αλλα δεν νομιζω ουτε μεταγενεστερα να βαλω αλλο κυλινδροπιστονο περα απο γνησιο. Ειμαι προκατειλημμενος σε αυτο το θεμα λιγακι. Απο περιεργεια και μονο το ρωτησα αυτο για τα χλμ! Μεχρι στιγμης για τι δουλεια ειναι πολυ καλυτερο απο το honda γιατι τα πλαστικα του ειναι στη θεση τους και δεν τριζουν , η σελα ειναι μαμα και καινουρια ακομα , εχει μπρος πισω michelen και τα αμορτισερ του επισης μπρος πισω δουλευουν αψογα, σαν καινουρια.Και εχει πιο ανετη θεση οδηγησης για μενα (1,82) παροτι και στο χοντα ειχα βολευτει μια χαρα και εβγαλα πολλα 12ωρα πανω του! Το αγαπω ως πρωτο μηχανακι, αν ηταν σε καλυτερη κατασταση μπορει να κρατουσα εκεινο! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R 105 (102cc) Yamaha Yamaha Tenere (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ψαξα αυτο με το 54mm κυλινδροπιστονο ειδα και αναρτησεις σου σε αντιστοιχα threads και καταλαβα οτι ειναι συχνη λυση. Μου αρεσει σαν ιδεα να αυξηθουν τα κυβικα του μοτερ για να πηγαινει πιο ανετα αλλα δουλευω πακετο(χωρις να το σκιζω βεβαια και λαδια σερβις στην ωρα τους).  Καπου διαβασα οτι υπηρχε κιτ daytona που το εβαζε η yamaha και δεν χαλουσε η εγγυηση αλλα τωρα δεν το βρισκω πουθενα. Αυτα που σκεφτομαι ειναι τα εξης:

Keihin 24 mm

Πιστονι 54mm daytona και κυλινδρο 54mm

Το γραναζωμα που προτεινες και συ καπου δεν θυμαμαι

Εξατμιση daytona ή protecht (λογω τιμης και οι 2 παιζουν στα 70)

Δουλευουν χωρις ροικη αυτα;  θα χρειαστω ψυγειο λαδιου; 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Απο προσωπικη εμπειρια που ειχα με αυτο το μοτερ μπορω να σου πω οτι στα 54-55mm δεν χανει καθολου αξιοπιστια και γινεται αρκετα δυνατο, απλα θελει να βαλεις ενα καλης ποιοτητας πιστονι, επισης να προσεξεις αν τελικα προβεις στην αγορα, τον κυλινδρο, δεν πρεπει να ειχει καθολου οβαλ, συνηθως τα περισσοτερα εχουν τετοιο θεμα και καινε λαδια εξ´αρχής, θα πρεπει το πιστονι να ειναι μην εχει πουθενα κενο με τον κυλινδρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton R 105 (102cc) Yamaha Yamaha Tenere (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελεια σε ευχαριστω πολυ!! 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0