Aramis

Jessie's diary

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Vespa px200 Honda cbr600f4i

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κατοχος μισο χρονο περιπου με 7κ χλμ αισιως.Τιμη αγορας 2000 ευρο για vfr fi πρωτη αδεια τελος του 2001. Το τελευταιο τριμηνο καθεται τις 29 μερες του μηνα γιατι εχω ανακαλυψει προβλημα με την φορτιση (κλασσικο προβλημα νομιζω) και δεν προλαβαινω να το κοιταξω καθολου με τα ωραρια της δουλειας. (Η αληθεια βεβαια ειναι οτι δεν εχω ορεξη να το ψαχνω μονος μου, με καταλαβαινετε χειμωνας ειναι κλτ, κτλ...) Οσο δηλαδη δουλευε χωρις προβλημα του εδινα και καταλαβαινε.

Η μεταβαση εγινε απο βεσπα σπορ τουριν 200αρα σε σπορ τουριν 800αρα και ηταν οπως το φανταζεται ο καθενας. Το ενα Σαββατο ομως δεν μπορουσα να την στησω στο διπλο, και το επομενο την εστηνα στα 4εεεε σορρι στο καραβι για κερκυρα. Οποτε θα την ελεγα ευκολοδηγητη. Αλλοι θα την λεγαν βαρετη- να τους κοπει η γλωσσα των βλασφημων.  Νομιζω πως δεν ειναι απαγορευτικη για καποιον νεο σε μηχανη (οχι νεο αναβατη) οπως εγω. Με 240 κιλα - δεν μπορω να την κανω πισω σε κατηφορα παρα τα 90 κιλα μου- ενας νεος αναβατης ισως εχε θεμα. Στατικα το βαρος παραφαινεται. Στα φρενα δεν με εχει τρομαξει ακομα. 2 φορες που τα χρειαστηκα για τα καλα δηλαδη, δεν ειχα προβλημα. Αλλα και παλι μετρο συγκρισης δεν εχω. Επισης δεν τρεχω οπως και οπου να ναι. Παμε παρακατω στα σημαντικα..

Τι ηχος ειναι αυτος μωρε! Πιανει τις 6 χιλιαδες και γελαει η φυσις ολη. Ωραια πραγματα... Στα πιο πρακτικα τωρα..

Πεζοδρομια βεβαια με αυτα τα κιλα δεν ανεβοκατεβαινει -ακομα- γιατι λυπαμαι τις αναρτησουλες της. Οποτε κυριλε χωρις καγκουριες. Σε κινηση θελει προβλεψη για να μην βρεθεις να στεκεσαι αναμεσα στα αμαξια. Η σελα της ειναι ακομα ανετη για τα δικα μου δεδομενα (εκ βεσπας ορμωμενος) αλλα θελει ενα φρεσκαρισματακι ελαχιστου κοστους. 

Στην καταναλωση εχω δει πολλα. Σε βολτες και ταξιδακια ειχα υπολογισει 350 χλμ αυτονομια. Αν ηταν 350 ή 320 ή 360 μην περιμενετε να σας πω γιατι λιγη σημασια εχει. Εχει βγαλει και 260 χλμ εχω γεμισει και μετα απο 360 παντως. Στην πολη η αυτονομια πεφτει πολυ- ακομα και 230 χλμ ντεποζιτο (22αρι ρεζερβουαρ νομιζω-συνηθως βαζω 19-20 λιτρα ανα γεμισμα).

Κοστος αναλωσιμων παει αναλογα. Για σερβις των 90κ που θελει λαδια, υγρα συμπλεκτη και φρενων και τα υπολοιπα ψιλα. Λαδια εβαλα ημισυνθετικα Liqui moli για τον χειμωνα με κοστος 35ευρο τα 4 λιτρα και το εξτρα μισολιτρο που περισσευει παει για σασμανολαδο στη βεσπα. Φιλτρο λαδιου κανα 10ευρο μπαινει βγαινει ευκολα (επαιξα μεγαλη μαγκια -και το χαρηκα- τυλιγοντας με αλουμινοχαρτο τους λαιμους για να μην σταξει πανω τους το λαδι και βρωμισει ο κοσμος μετα). Τακακια μπροστα θελει 2*47ευρο της χοντας-εχει και φθηνοτερα αλλα κολωσα για πρωτη φορα. Υγρα συμπλεκτη και φρενου δεν αλλαξα γιατι επισης ειχα αμφιβολιες, οποτε θα την παω σε μαστορα να δω τι κανει και πως. Εργασια ετσι δεν πληρωσα αφου τα εκανα μονος (παροτι στην βεσπα δεν ξερω ακομη να αλλαζω ντιζες). Πολυ ευκολο. Αυτοι οι πλαστικοι συνδεσμοι της χοντα να μην υπαρχαν μονο (2ευρο ο ΕΝΑΣ)... Με το ηλεκτρολογικο δεν ξερω τι θα κανω ακομα. Θα κανω ερωτηση εδω στο τεχνικο τοπικ και οποιος ξερει βοηθαει. Αν θελει πηνια ηπιαμε 200αρι για πλακα.

Μπαταρια αλλαξα νομιζοντας οτι εφταιγε η παλια για την αδυναμια στο ξεκινημα. Που να ηξερα ο δολιος.. Τελικα δεν εχω βρει τι ειναι αλλα υποψιαζομαι ανορθωτη. Κρυο το μηχανακι στο ρελαντι εχει 13V ταση στην μπαταρια. Με 5κ στροφες πεφτει στο 12.8-12.9. Με ζεστο κινητηρα και ανορθωτη να ζεματαει οι τιμες ειναι οι ιδιες ΑΛΛΑ μολις αναβω φωτα η τιμη ολων των μετρησεων ανεβαινει τουλαχιστον 0,5V. Πρεπει να βρω χρονο να το δω παντως αλλα Κυριακη δεν δουλευει κανενας. 

 Οδηγικα τωρα νομιζω πως απεχω παρα πολυ για να χαρακτηριστω εστω μετριος οδηγος και αυτο καπως με μετριαζει οταν καβαλαω. Δεν το πιεζω και πολυ γιατι προτιμαω να παω μια  βολτα να ξελαμπικαρω χωρις να κυνηγαω κατι αλλα εχω ακομα αυτο το μαγκωμα που με αποτρεπει να ανοιξω γκαζι/πλαγιασω σε στροφη. Για λιμανακια δλδ δεν ειμαι ουτε μπουσουλωντας.

Τελικα οι βεσπακηδες ειμαστε και πολυ αλητες μαλλιαδες μηχανοβιοι.

Αυτα για την Jessie.  

Μια σημαντικη για εμενα σημειωση που θελω να αναφερω: Jessie την αποκαλουσε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ο Παναγιωτης. Μολις εγινε η μεταφορα ο Παναγιωτης μου εδειχνε φωτογραφιες απο τον γαμο του που πηγε στην εκκλησια με την Jessie. Εκεινη την στιγμη συγκινηθηκαμε παντως και οι δυο. Οχι κατι παραπανω δεν εγινε μην χαιρεστε. Ηταν κοσμος μπροστα και μικρα παιδια...

Καλες βολτες!! 

 

Τροποποιήθηκε από τον Aramis
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Βρες άλλο όνομα. Jessie το VFR το 800 το Fi μωρε;;;;;; Καλά σου κάνει και έκαψε ανορθωτή. Εγώ να ήμουν στην θέση του, θα σας εκτελούσα, όπως η Christine τον μαύρο που του πέφτει η κάφτρα από το τσιγάρο στο κάθισμα. 

christine34-1200x520.jpgΜπορείς απλά να το λες ''το Βιεφαρ'' και τέλος το ζήτημα.

Προσωρινή λύση μέχρι την τελική, πάρε ένα φορτιστή, και το βράδυ που κάθεται, φόρτιζε την μπαταρία του. Προυποθέτει να το έχεις σε χώρο με πρίζα ΔΕΗ βέβαια αυτό.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Μωρε ας το χα εγω κι ας το λεγανε Αφροξυλάνθη....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σιγα το δυσκολο, με λιγη υπομονη κ επιμονη, τα βρησκεις , ουσιαστικα αψογα, με 2000 ευρω. Δεν ειναι πια κ κανα ποσο που δεν μαζευεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW 1100 cafe Shoei Raid II r51 cafe

Δημοσιεύτηκε

Την 2/13/2019 at 1:18 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Βρες άλλο όνομα. Jessie το VFR το 800 το Fi μωρε;;;;;; Καλά σου κάνει και έκαψε ανορθωτή. Εγώ να ήμουν στην θέση του, θα σας εκτελούσα, όπως η Christine τον μαύρο που του πέφτει η κάφτρα από το τσιγάρο στο κάθισμα. 

christine34-1200x520.jpgΜπορείς απλά να το λες ''το Βιεφαρ'' και τέλος το ζήτημα.

Προσωρινή λύση μέχρι την τελική, πάρε ένα φορτιστή, και το βράδυ που κάθεται, φόρτιζε την μπαταρία του. Προυποθέτει να το έχεις σε χώρο με πρίζα ΔΕΗ βέβαια αυτό.

 

Καλησπέρα και καλορίζικη και καλόβολτη! 

Τη τελευταία συμβουλή θα την απέφευγα αφού υπο συγκεκριμένες συνθήκες η μοτο φορτίζει ή τραβάει ρεύμα απο τη μπαταρία (δε τραβάει ρεύμα μόνο στο ξεκίνημα), οπότε μπορεί να βρεθείς με ξελιγωμένη μπαταρία ανα πάσα στιγμή (ή ακόμα χειρότερα να τη "βράσεις" αν οι τάσεις ξεπεράσουν κάποια όρια)... θα πρότεινα να βρείς έντιμο συνεργείο άμεσα και να τη χαρείς τη Βέφα σου όπως της αξίζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Α να μην την φορτίζει δλδ με φορτιστή, μέχρι να το φτιάξει. Να το αφήσει να πεθάνει.

 

Αμπε λαλε! Χάθηκε το λογικό νόημα. Την μέρα που εξαφανίσθηκε , κάποιος έγραφε σε φόρουμ. Οι συγγενείς του, η αδερφή του έρευνα και ο ξαδερφός του πείραμα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW 1100 cafe Shoei Raid II r51 cafe

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου Flying δηλαδή εσύ θα φόρτιζες και θα έβγαινες βόλτα ή να πάς στη δουλειά με το κίνδυνο να σου σβήσει ή να αρχίσει τα περίεργα κάπου και να μείνεις εκεί? σαφώς και θα φόρτιζα αλλά δε θα έβγαινα έξω στη "ζούγκλα" με κίνδυνο να μου σβήσει νύχτα και να με μαζέψει "ο απο πίσω" που πηγαίνει σφεντόνα λόγω της μούρλιας που τους έχει πιάσει...  

Στο φόρουμ γράφουμε να βοηθήσουμε άλλους απο κακές εμπειρίες δικές μας, να ευχηθούμε (στα καλορίζικα εν προκειμένω), να γιορτάσουμε, να ειρωνευτούμε όπως κάνεις στη τελευταία γραμμή κ.α... Σαφώς ο καθένας τα ζυγίζει, πράττει ανάλογα και δέχεται τις συνέπειες (αν προκύψουν).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Vespa px200 Honda cbr600f4i

Δημοσιεύτηκε

Συγνωμη για την αργοπορημενη απαντηση αλλα επεσε ταξιδι με τη δουλεια.

 Την μπαταρια την εβαλα ενα βραδυ για φορτιση και κυκλοφορουσα χωρις προβλημα για 5-6 μερες. Βεβαια εαν ηταν σοβαροτερο πιθανον να ειχα προβλημα οπως σωστα λετε. Σε καθε περιπτωση ηξερα οτι το θεμα υπηρχε και ημουν προετοιμασμενος να γινει η στραβη (δλδ παρκαρα σε κατηφορα :D ) . 

Σημερα αλλαξα τακακια μπροστα. Ειχε κατι daytona(???) και εβαλα κατι ebc semi-sintered. Θα δειξει αν εκανα καλη επιλογη. Μου εκανε ασχημη εντυπωση το daytona και αυτο γιατι ο μηχανικος που την προσεχε πριν δηλωσε οτι ολα τα ανταλλακτικα που εβαζε ηταν γνησια. Επισης το οτι ολοι οι γ@μ@-πλαστικοι συνδεσμοι που βαζει η χοντα ειχαν ξεραθει παλι μου κλωτσησε, καθοτι το τελευταιο σερβις υποτιθεται ειχε γινει πριν 7 μηνες. Δικαιολογειται? Τεσπα.  Επι ευκαιρια αλλαξα και υγρα φρενων (και κλασσικα εμπλεξα με τα @!#^%$ συνδυασμενα).

Τα ερωτηματα που θα ηθελα να θεσω ειναι τα εξης: 

1) Οταν η μπαταρια παρεδιδε πνευμα, σε μια εκκινηση μου εβγαλε λαμπακι για βλαβη σε σχεση με το ECT sensor (7 blinks δλδ). Επισης εβγαζε ντουμανι καπνο απο την εξατμιση. Λιγο που κοιταξα στο ιντερνετ ο κωδικος βλαβης εχει σχεση με το μειγμα καυσιμου. Μετα την φορτιση της μπαταριας η βλαβη δεν ξαναβγηκε και ο κινητηρας νομιζω στροφαρει πιο ευκολα στην εκκινηση. Αρα:

Εχει σχεση η ξελιγωμενη μπαταρια με την καταναλωση και με το μειγμα καυσιμου? Επηρεαζεται τοσο πολυ η τροφοδοσια του καυσιμου απο την πτωση της τασης? Νομιζω πως καιω πολυ παραπανω τωρα με το προβλημα στα ηλεκτρικα και εαν δεν οφειλεται εκει, τοτε τρεχω και γυρευω το 2)

2) Οπως ειπα παραπανω ο προηγουμενος μηχανικος με χαλασε λιγο με τα γνησια ανταλλακτικα που τελικα δεν ξερω τι ηταν.  Δεν ξερω επομενως τι ειναι καλυτερο να κανω για την συντηρηση. Δεν με ενδιαφερει να δινω 50 ευρω παραπανω. Αρκει να ξερω οτι δεν πανε στον βροντο.

Να κανω μονος μου οτι μπορω και να πηγαινω σε συνεργειο κοντα μου για ελεγχο και τα υπολοιπα? Ποιος θα κατσει να ασχοληθει με ενα παλιο μοντελο και ο,τι μπορει να βγαλει?

Να συνεχισω να πηγαινω στον παλιο, ο οποιος ξερει το μηχανακι αλλα λεει οτι βαζει γνησια και βλεπω daytona? 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ένα από τα μειονεκτήματα του ψεκασμού, σε σχέση με τα καρμπυρατέρ, είναι ότι ο ψεκασμός απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα για να ... ψεκάσει. Το καρμπυρατερ, είναι τελείως μηχανικό πράγμα, και δεν απαιτεί ενέργεια από το ηλεκτρικό σύστημα για να δουλέψει.

Αποτέλεσμα, μια ψεκαστή μηχανή, αν δεν δουλεύει το σύστημα φόρτισης, ακόμα και αν κλείσεις τελείως φώτα και ότι άλλο αδειάζει την μπαταρία, πάλι θα αδειάσει σε λίγες ώρες την μπαταρία της, όταν με καρμπυρατέρ, η μπαταρία ξοδεύει ΜΟΝΟ για την ανάφλεξη, δλδ μπορεί να κινείσαι βδομάδες και να μην έχει καν πέσει η τάση.

 

Στην περίπτωσή σου τώρα, ένα κακό ηλεκτρικό σύστημα, με ασταθή τάση και ρεύμα λειτουργίας, προφανώς επηρεάζει τις λειτουργίες του ψεκασμού και μπορεί να δημιουργεί μπερδέματα. Μόνο η τάση τροφοδοσίας των αισθητήρων να αλλάζει, αυτό μπερδεύει τις τιμές που δίνουν με αποτέλεσμα να μπερδεύεται η κεντρική μονάδα ελέγχου ψεκασμού και ανάφλεξης. Με ψόφια μπαταρία, μπορεί να κάνει όντως αυτά που σου έκανε. Το ντουμάνι ήταν κατά πάση πιθανότητα άκαυστη βενζίνη που δεν αναφλέγηκε ποτέ γιατί δεν είχε το σύστημα ενέργεια να παράξει σωστούς σπινθήρες.

 

Θα πρέπει , πέρα από ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ λύσεις τύπου να φορτίζεις την μπαταρία, να κάνεις ΟΡΙΣΤΙΚΗ λύση, και να φτιάξεις ότι είναι χαλασμένο στο κύκλωμα φόρτισης.

 

Τώρα, για τα γνήσια - μη-γνήσια - aftermarket ανταλλακτικά και αναλώσιμα, μπορείς πάντα να επιλέγεις και να αγοράζεις ΕΣΥ τα πράγματα που θέλεις, από την ελεύθερη αγορά, και να τα πηγαίνεις σε αξιοπρεπή μηχανικό να στα τοποθετεί ή όπου μπορείς να τα τοποθετείς ο ίδιος. Για παράδειγμα, αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, φίλτρου αέρα, ψυκτικού, είναι κάτι που με πολύ μικρό εξοπλισμό και το service manual ανά χείρας, να κάνεις μόνος σου, με λίγη ακόμα εξοικειωση ή αν σου δείξει μια φορά κάποιος, αλλάζεις και τακάκια στα φρένα, υγρά φρένων, μπουζί. Δεν είναι καμιά επιστήμη η απλή συντήρηση και αλλαγή αναλωσίμων, σκέψου ότι οι περισσότεροι μάστορες, ειδικά πιο παλιά, γίναν οι κουτοί του σχολείου που δεν παίρναν τα γράμματα. Άρα μπορεί ο καθένας.

Μηχανικοί υπάρχουν πολλοί, ελεύθερη αγορά είμαστε, αν νομίζεις ότι δεν σε ικανοποιεί κάποιος, πας σε άλλον.

Το 800Fi δεν είναι καμιά ιδιαίτερα παλιά ή δύσκολη ή άγνωστη μοτοσυκλέτα, να πρέπει να ψάχνεις τον σούπερ γκουρού λες και έχεις κανά σπάνιο BSA του 1965. Αν ένας μάστορας δεν μπορεί να κάνει συντήρηση σε μια μοντέρνα ακριβή και καλοφτιαγμένη μοτοσυκλέτα του 2000, τότε δεν πρέπει να λέγεται μάστορας. Αν ο μάστορας αρχίζει τα ''αυτα είναι δύσκολα και δεν τα ξέρω'' και τέτοια, ΦΕΥΓΕΙΣ και πας σε άλλον.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα