panos.anavasi

Suzuki xf650 αδικαιολογητες βλαβες..

44 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Χαιρεται παιδια!Αγοραζουμε και συνανταμε υπεροχα  ψευδοεντουρο 20αετιας (στα 1000ευρω)που καποια ειναι καπως βιωσιμα σε βλαβες και ανταλακτικα ( π.χ kawasaki kle η" bmw f650).Οσον αφορα το suzuki xf650 ομως τα πραγματα ειναι τραγικα με τις παραλογες τιμες που ζητανε οι αμμορφωτοι και αισχροκερδεις εμποροι μεταχειρισμενων..Ειναι τοσο διαλλακτικοι που αν τους πεις κοψε ρε μπαρμπα 5 ευρω σου κλεινουν και το τηλ.Εχουν φουσκωσει απο επαρση και θελει να τους την κοψουμε απο την ριζα του κακου..που ειναι η suzuki..και αυτοι ειναι οι βδελλες τους..Τι εκανε λοπον αυτη η πανακριβη βιομηχανια;Εφτιαξε μηχανακια με ΨΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ καλοβαμμενα,/φινιρισμενα,πουλαει 200$ λιγοτερο το κομματι και μετα σε τσακιζει στα ανταλακτικα πιο πολυ απο την honda και καθε αλλη με τα μισα μοντελα της να εχουν βλαβες που ειναι επικινδυνες για τον ιδιο τον αναβατη..Συστασεις,εξωδικα,καταγγελιες εχουν γινει απο δυτικους και ανατολικους λαους αλλα αυτοι ειναι "(κατα)οχυρωμενοι"μονο στα κερδη τους.Οταν λοπον στα freewind,ο μισος αριθμος που εβγαλε ραγισαν  κεφαλες  απο ψευτικα υλικα και δομη του κινητηρα,βγαλαν ρουλεμαν τιμονιου πολυ νωρις (40$το ζευγαρι)κοψαν γραναζια του σαμσαν της τριτης σε ηπιους αναβατες,ετσι ξαφνικα,ενω ξεβιδωνονται οι βιδες του αισθητηρα της νεκρας,πεφτουν μεσα στο μοτερ και τις μασανε τα γραναζια της καμπανας η" πανε στην τρομπα λαδιου τοτε τι γινεται;Τοτε απλα να περιμενεις να φυγει η τσιμουχα του γραναζιου μεταδοσης ενω ταξιδευεις να χυθουν τα λαδια κατω και ο θεος βοηθος στο να μην γινει γενικο δυστηχημα..Γιατι αν οι φλατζες καυσης/κυλινδρου που δακρυζαν και δακρυζουν απο την πρωτη στιγμη που το εβγαλε στο εμποριο(ακομα και μετα την ανακληση σε μεταλλικες) μπορει να μην σε πειραζουν  και να εχεις δωσει 50$ σε καινουργιες φλατζες και 20$ σε φλατζοκολλες συν την δουλεια που θα κανεις αλλα σιγουρα θα σε πειραξει αν τελικα με τα ελαχιστα χιλομετρα που εκανες ακους τον τεντωτηρα η' την ιδια την καδενα να δινουν συναυλια κρουστων και να πληρωνεις μια περιουσια και για τα δυο.Τελικα λες, βρε δεν παλευεται,τα αλλαξα ολα σχεδον και αυτη χτυπαει στα τοιχωματα του καρτερ;Γιατι δεν εχω ξαναδει μοτερ που αν οι βαλβιδες απορυθμιστουν "δεν ερχονται με τιποτα μετα".Ειναι τοσα πολλα φιλοι μου και ευτηχως καποιο παιδι απο το φορουμ παλιοτερα  εκανε αφιερωμα και σημειωση βλαβων για dr 650,ccm644,suzuki xf650 που ειναι ιδια σχεδον..Αξιο το παιδι γιατι με την κινηση του προφυλαξε κοσμο απο πολλα..Ουτως η' αλλως η υπεροχη  ενος φορουμ σε σχεση με περιοδικα κ.λ.π. ειναι και η ενημερωση που μεταφραζεται σε προφυλαξη,σεβασμο και αλλυλεγγυη!Δεν καταφερε τελικα να μιμηθει το  bmw funduro 650cc γιατι ο γερμανος ειχε εστω μια στοιχειωδη σοβαροτητα..με τον  rotax..κινητηρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Πάνο τελικα που θελεις να καταληξεις? εχεις παρει φριγουιντ και απλα αναφερεις τι σου εβγαλε ή λογω αυτων των προβληματων δεν το πηρες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Οπως ειπα θελω να ενημερωσω και να συζητησω.Καταληξη σημαινει συμπερασμα.Αυτο ακριβως εξεφρασα.Εσενα πια ειναι η γνωμη σου;

..ναι εχω αυτο το μοντελο και τα περισσοτερα μερη του τα εχω ανοιξει..μιλησα με πολλους που εχουν το ιδιο μηχανακι,επεσε ερευνα,διασωσηκ.λ.π.αλλα..

.η κεφαλη π.χ.μετα απο μηχανουργειο απο "μαστορα" που μου εδινε εγγυησεις και ειχε φτιαξει πολλες δυστηχως οχι μονο δεν κολλησε αλλα τωρα καιει ενα λιτρο λαδι στα 200 χιλιομ.και οπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ειπε καποιος απο το φορουμ καποτε(δεν θυμαμαι αν ησουν εσυ)πως τα  dr δεν καινε λαδι αλλα το φτυνουν απο την εξατμιση και οσο δεν προλαβαινει να καει το μετετρεπουν σε αερια.Μιλαμε για συνεφα εργοστασιου.Εχω φρικαρει..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εχει τρεις με τεσσερις τρυπες στην τρυπα της κεφαλης που ενωνεται με τον λαιμο της εξατμισης.Ψηλλαφουνται με το χερι.Ε,αυτες υποτιθεται πως εκλεισε ο μηχανουργος αφου εσκαψε τον πανω οροφο που ενωνεται με την φλατζα τις ειδε εκανε αλλουμινοκοληση και τωρα φτυνει τριπλασια ποσοτητα λαδιου απο οτι πριν.Υποθετω πως η"το εκανε επιτηδες η" δεν ειδε καμια αλλη τρυπα που ειχε η" η κολληση του δεν επιασε.Το θεμα ειναι πως ηταν ο μονος που δεχτηκε να κανει αυτη την επεμβαση.Οι αλλοι μου λεγαν πως τσαμπα θα πληρωσεις δεν γινεται.Δεν θελω να παω παλι σε αυτον γιατι δεν θα παραδεχθει..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μπερδεμένα τα λες, και συχνά αυτά που γράφεις είναι τόσο αόριστα που θέλει ερώτηση να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς.

Βάζε και κανά κόμμα έστω, να ξέρουμε που τελειώνει το ένα νόημα και που αρχίζει το άλλο. π.χ. εδώ ''η κεφαλη π.χ.μετα απο μηχανουργειο απο "μαστορα" που μου εδινε εγγυησεις και ειχε φτιαξει πολλες δυστηχως οχι μονο δεν κολλησε αλλα τωρα καιει ενα λιτρο λαδι στα 200 χιλιομ'' ανάθεμα κι αν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Στα περισσότερα μέρη των κειμένων σου, πάει το ''Τιιιιιι λέεεεει;;;;;;'' των ράδιο αρβύλα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ολα αυτα που εγραψα ειναι σαφεστατα.Που βρηκες το μπερδεμα;Ρωτησα ουσιαστικα εφοσσων καποιος εχει εμπειρια με μονοκυλινδρα ας καταθεσει μια αποψη η' ας αναφερει κατι το σχετικο με αλλουμινοκοληση σε κεφαλη.π.χ.θα μπορουσες να πεις πως με την εξοδο του λαδιου απο την εξατμιση χανεις μερος της λιπανσης προς την αριστερη πλευρα του μοτερ(βολαν,πηνια κ.λ.π.)γιατι απο εκει κανει κυκλο.Ανεβαινει απο την πλευρα της καδενας δηλ.απο δεξια και κατευθηνεται μεσα απο ενα "τουνελ" ας το πω που εχει η κεφαλη προς τα αριστερα (μαλλον).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

1) Και εγώ μπερδεμένα τα διαβάζω , γενικά βλέπω παράπονα για μια μηχανή 20ετιάς που γενικά πλέον έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους . Πιστεύω το θέμα θα έπρεπε να είναι  στην κατηγορία <<γενική συζήτηση>> και όχι <<τεχνικά θέματα/ πως μπορώ να ...;>> καθώς δεν βλέπω κάποια ερώτηση ή κάποιες οδηγίες για κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή επισκευή.

2) H Suzuki δεν είναι ούτε θα γίνει Honda ή Yamaha

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραια! Ας μεταθεσουν λοιπον το θεμα οι διαχειριστες στα γενικα θεματα η" καπου αλλου αφου το κρινετε εσεις ετσι αν και ουσιαστικα αφορα καθαρα τεχνικα θεματα.Αν θελουν ας το σβησουν κιολας.Δεν με πειραζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρά είναι το θέμα στα 'Τεχνικά'.

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί ήθελες να φράξεις τις τρύπες της κεφαλής τις οποίες έχει ανοίξει ο κατασκευαστής?Απ αυτές δεν περνάει το λάδι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι κουραστικό να διαβάσεις τα παραπάνω, όντως.

Μάλλον θέλεις να βγάλεις το άχτι σου για τη Suzuki παρά να διορθώσεις το πρόβλημα του μηχανακιού. 

Σε σημεία μιλάς γενικά για τη suzuki και στο καπάκι συγκεκριμένα για το μοντέλο.

Για να καταλάβω, έκλεισες τρύπες που υπήρχαν από το εργοστάσιο? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

Ολα αυτα που εγραψα ειναι σαφεστατα.Που βρηκες το μπερδεμα;

Είναι σαφέστατα για εσένα που τα έχεις στο μυαλό σου. Η περιγραφή σου, δεν έχει καμία σχέση με σαφήνεια. Οι άλλοι άνθρωποι, που δεν είναι στο μυαλό σου, και δεν ξέρουν αυτό που ξέρεις, πρέπει να τους δώσεις να καταλάβουν, με το κειμενό σου. Δεν είναι στο μυαλό σου, δεν είναι εκεί, δεν έχουν δει το μοτό σου, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ άλλη περιγραφή πλην του κειμένου σου. Το οποίο κείμενο είναι:

πριν 8 ώρες, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

Ρωτησα ουσιαστικα εφοσσων καποιος εχει εμπειρια με μονοκυλινδρα ας καταθεσει μια αποψη η' ας αναφερει κατι το σχετικο με αλλουμινοκοληση σε κεφαλη.π.χ.θα μπορουσες να πεις πως με την εξοδο του λαδιου απο την εξατμιση χανεις μερος της λιπανσης προς την αριστερη πλευρα του μοτερ(βολαν,πηνια κ.λ.π.)γιατι απο εκει κανει κυκλο.Ανεβαινει απο την πλευρα της καδενας δηλ.απο δεξια και κατευθηνεται μεσα απο ενα "τουνελ" ας το πω που εχει η κεφαλη προς τα αριστερα (μαλλον).

Τιιιιιιιι λέεεεεεεεει;;;;;;;;

ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Συγνωμη για το μακροσκελεστατο κειμενο μου(αν και εχουν γραφτει παρομοια).Αλλα ο λιθοβολισμος που ομαδικα κανετε εναντιον μου ανευ αιτιας ειναι αδικος γιατι ειναι αντιθετος  στις αρχες και την δεοντολογια ενος φορουμ που ειναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ,ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ κ.α.Αχτι βγαζουν πολλοι με διαφορους τροπους.Κολληση εγινε σε ρωγμες που δημιουργηθηκαν μονες τους  στην τρυπα που βγαινουν τα καυσαερια διπλα στις 2 βαλβιδες εξαγωγης.Εκει που δενει ο λαιμος εξατμισης δηλ..Εκει ραγιζουν τα μοντελα αυτα οπως και διπλα στις εισαγωγης.Εγινε σε ενα παιδι εκει και αλλαξε τρεις κεφαλες και ξαναραγισαν.Οι αλλες τρυπες δεν που λες δεν πειραχτηκαν καθολου.Λες να το ξανανοιξω και να κολλησω ξανα;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για να το πάρουμε από την αρχή. Κανείς δε σε έχει στήσει απέναντι. Απλά τα μακροσκελή κείμενα καλό είναι να βγάζουν νόημα με σημεία στίξης και παραγράφους.
Άλλο ο προφορικός και άλλο ο γραπτός λόγος. Εδώ δεν σε ακούμε αλλά πρέπει να βγάλουμε νόημα από τα γραφόμενά σου.

Τα ενεργά μέλη του φόρουμ θέλουν να βοηθήσουν και να βοηθηθούν και δεν έχουν καμία όρεξη να λιθοβολήσουν κανέναν. 

Στο θέμα. Αφού αστόχησε η κόλληση, αναγκαστικά θα το λύσεις ξανά ώστε να δεις το πρόβλημα και στο μηχανουργείο θα σου πουν αν μπορεί να διορθωθεί ξανά το σημείο. Είναι δύσκολη διαδικασία.. 

Βάλε και καμία φωτογραφία να δουν και πιο έμπειρα μέλη του φόρουμ και να πάρεις πιο κατατοπιστικές απαντήσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

.Αλλα ο λιθοβολισμος που ομαδικα κανετε εναντιον μου ανευ αιτιας ειναι αδικος γιατι ειναι αντιθετος  στις αρχες και την δεοντολογια ενος φορουμ που ειναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ,ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ κ.α.

Αχτι βγαζουν πολλοι με διαφορους τροπους.Κολληση εγινε σε ρωγμες που δημιουργηθηκαν μονες τους  στην τρυπα που βγαινουν τα καυσαερια διπλα στις 2 βαλβιδες εξαγωγης.Εκει που δενει ο λαιμος εξατμισης δηλ..Εκει ραγιζουν τα μοντελα αυτα οπως και διπλα στις εισαγωγης.Εγινε σε ενα παιδι εκει και αλλαξε τρεις κεφαλες και ξαναραγισαν.Οι αλλες τρυπες δεν που λες δεν πειραχτηκαν καθολου.Λες να το ξανανοιξω και να κολλησω ξανα;

1. Το συγκεκριμενο φορουμ εχει Κανονες. ''Ελευθερια λογου ,συλλογικοτητες, δημοκρατιες'' ΔΕΝ υπάρχουν εδω. Δες ΠΟΛΥ προσεκτικα τους κανονες, και θα δεις οτι δεν υφισταται ουδεις λιθοβολισμος, παρα μονο δημοσιος διαλογος με επιχειρηματα.

2. Βάλε μας φωτό. Θεωρω ΑΔΥΝΑΤΟ μετα απο τετοια ταλαιπωρια που'χεις τραβηξει να μην εχεις κάποιες. Θα βοηθησουν πάρα πολυ. Εχω ακομη το DR 650 Dakar.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σκεφτομαι να το ξαναλυσω οταν θα υπαρξει  χρονος.Τοτε Θα προσπαθησω να βαλω φωτο.Απλα γραφω με δανεικο κιν.γιατι το δικο μου δεν ειναι smartphone..Ευχαριστω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

Εχει τρεις με τεσσερις τρυπες στην τρυπα της κεφαλης που ενωνεται με τον λαιμο της εξατμισης.Ψηλλαφουνται με το χερι.Ε,αυτες υποτιθεται πως εκλεισε ο μηχανουργος αφου εσκαψε τον πανω οροφο που ενωνεται με την φλατζα τις ειδε εκανε αλλουμινοκοληση και τωρα φτυνει τριπλασια ποσοτητα λαδιου απο οτι πριν.Υποθετω πως η"το εκανε επιτηδες η" δεν ειδε καμια αλλη τρυπα που ειχε η" η κολληση του δεν επιασε.Το θεμα ειναι πως ηταν ο μονος που δεχτηκε να κανει αυτη την επεμβαση.Οι αλλοι μου λεγαν πως τσαμπα θα πληρωσεις δεν γινεται.Δεν θελω να παω παλι σε αυτον γιατι δεν θα παραδεχθει..

Ο μαστορας που την εδωσες να στην φτιαξει ειναι γνωστος? να ξερουμε ποιον να αποφυγουμε, αν δεν θελεις να το γραψεις δημοσιως μπορεις να μου στειλεις προσωπικο μηνυνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ο μαστορας που την εδωσες να στην φτιαξει ειναι γνωστος? να ξερουμε ποιον να αποφυγουμε, αν δεν θελεις να το γραψεις δημοσιως μπορεις να μου στειλεις προσωπικο μηνυνα.

Δεν είναι πάντα θέμα του μάστορα.. + ότι είναι πολύ δύσκολη εργασία και κανείς δε σου εγγυάται επιτυχία. 

Εδώ χαλάνε κατασκευές από το εργοστάσιο φτιαγμένες με cnc και αυτό που είναι 20 χρόνια κι βάλε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πριν λιγο μιλησα μαζι του τηλ.Αφου το υλικο ειναι μαπα λεει(εχει κακη αποψη για την suzuki,κι αλλα του φερανε)οσες φορες και να το κολησεις θα λιωσει η κολληση.Πρεπει να βρεις αλλη κεφαλη.Ελα ομως που δεν βρισκεις ευκολα.Αυτος προσπαθησε λεει αλλα ειχε πολλες τρυπες.Του λεω μηπως ειχε καμια δεξια,αριστερα και την παρελλειψες;λεει δεν θυμαμαι.Παιδια νομιζω πως με μερακι και καλη κολληση ολα γινονται.Βλεπω σε βιντεο ακομα και εδρες ξαναχτιζουνε.Υπαρχει η λυση να βαλω απο dr650se αλλα πρεπει να βαλω μονο καρμπυτατερ και να αλλαξω πλεξουδα αλλα κοστιζει.Θα  ελεγα να μην γραφω ονοματα κ.λ.π.Καλο μηχανουργο μονο φιλο μπορεις να βρεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του και να του τη στείλεις για κόλλημα https://www.youtube.com/user/Xalasis715/videos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παντως παιδια απο μονοκυλινδρα 600αρια μονο μια εκδοση xr650 και τα suzuki  εχω ακουσει για cracked cylindereheads.Σιγουρα θα εχει κι αλλα.Α,ρε xt600 που εισαι;Εχασα μια καλη ευκαιρια.Το μηχανακι το αγορασα το καλοκαιρι εκανα 5 βολτες και απο το φθινοπωρο ειναι σχεδον σε ακινησια.Πληρωνω μονο ανταλακτικα και μαστορευω 6 μηνες.Δεν το χαρηκα για αυτο αρρωστησα απο αυτην την ιστορια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

Καλο μηχανουργο μονο φιλο μπορεις να βρεις.

Δεν συμφωνω, εγω λεω οτι πρεπει να βρεις σωστο επαγγελματία, οταν χρειαστηκε να φτιαξω 2 κυλιδρους τους εστειλα σε πολυ γνωστο μαστορα που εχει μεγαλη εμπειρια σε τετοιες εργασιες, πληρωσα "ακριβα" μεν αλλα η δουλειά ηταν αριστη.

πριν 3 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του και να του τη στείλεις για κόλλημα https://www.youtube.com/user/Xalasis715/videos

Του εστειλα και γω και με εγραψε κανονικα στα παπαρια του, λες και του ζητησα να μου το κανει δουλεια τζαμπα.

 

Το κεφαλαρι θελει Αγγελο λεμε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Του εστειλα και γω και με εγραψε κανονικα στα παπαρια του, λες και του ζητησα να μου το κανει δουλεια τζαμπα.

 

Το κεφαλαρι θελει Αγγελο λεμε....

Απλά βλέπω ότι είναι μερακλής. Δεν έχω κάποια εμπειρία.

 

Φίλε δώστο δρόμο και πάρε άλλο μηχανάκι. Και να το φτιάξεις πάλι με κρύα καρδιά θα το πας γιατί θα σκέφτεσαι μην χαλάσει ξανά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω πολυ παιδια!Αλλα δεν εχω αλλα λεφτα για μαστορια..Αργοτερα αν βρω ενα μοτερ και ειμαι καλα οικονομ.θα το χρειαστω γιατι το γραναζι της τριτης και κατι αλλα ετοιμαζονται..να μας αφησουν απο οτι ειδα..Φανταστητε πως το μηχανακι εχει μονο 40.000 χιλ.Ετσι μου το πουλησε ο προηγουμενος.ΠΑΠΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ τελικα ε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

Ευχαριστω πολυ παιδια!Αλλα δεν εχω αλλα λεφτα για μαστορια..Αργοτερα αν βρω ενα μοτερ και ειμαι καλα οικονομ.θα το χρειαστω γιατι το γραναζι της τριτης και κατι αλλα ετοιμαζονται..να μας αφησουν απο οτι ειδα..Φανταστητε πως το μηχανακι εχει μονο 40.000 χιλ.Ετσι μου το πουλησε ο προηγουμενος.ΠΑΠΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ τελικα ε;

 

Τα παιδια εχουν δικιο για τον τροπο που γραφεις.Δεν ειναι ευκολο να το διαβασει καποιος.Κακως το παιρνεις προσωπικα γιατι το λεν με καλη διαθεση γιατι θελουν να καταλαβουν,αλλα δεν μπορουν 

 

Aπο που το πηρες το μηχανακι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος panos.anavasi έγραψε:

Α,ρε xt600 που εισαι;Ε

Κακως πιστευεις οτι τα xt δε σπανε. Εχουμε δει και στο forum και αλλου σπασμενα xt και αλλα "αθανατα" μοντελα.
Και το TTR που εχει το ιδιο μοτερ ειναι γνωστο οτι κουρευει γραναζια.
ΟΛΑ σπανε, αν δεν τα προσεχεις.

Αν τα προσεχεις και σπανε, σημαινει οτι επεσες σε κατασκευαστικο λαθος.

Επισης το να βγαζεις 30κατι αλογα(ιπποδυναμη 250) με μοτερ 600 κυβικα και να χαιρεσαι που δε σπαει ειναι λιγο τραγικο.
Βαλε και στα αλλα ενα κοφτη καπου να βγαζουν τοσο λιγα αλογα και θα σου βγαλουν και αυτα 1 εκατομμυριο χιλιομετρα.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα