Canardo

Μεταχειρισμένο enduro μεταβίβαση και έκδοση πινακίδας

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στην αναζήτηση ενός entry level enduro , που λέγαμε σε άλλο θέμα και ενώ βρίσκω κάποια "ενδιαφέροντα" μηχανάκια σκοντάφτω συνέχεια πάνω στο θέμα των απαραίτητων εγγράφων.
Μιλάμε πάντα για μηχανάκια που είναι ικανά να βγάλουν άδεια (τουλάχιστον θεωρητικά), δηλαδή φέρουν φώτα, φλας, καθρέπτες κλπ ή τέλος πάντων μπορούν να πάρουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να είναι νόμιμα.
Μιλάμε πάντα για Enduro ΟΧΙ MX

Οι βασικές περιπτώσεις που συναντώ συνοψίζονται ως εξής:

1. Μηχανάκι το οποίο δίνεται με υπεύθυνη δήλωση από τον τωρινό κάτοχο (2ος-3ος ) και υπάρχει το τιμολόγιο αγοράς από τον αρχικό αγοραστή.
Δεν έχει βγάλει πινακίδα ποτέ του!
Μπορεί να βγάλει τώρα πινακίδα;
Αν ναι με ποιο κόστος;
Τι παγίδες μπορεί να κρύβει αυτή η περίπτωση;

 

2. Μηχανάκι το οποίο δίνεται μόνο με υπεύθυνη δήλωση χωρίς να υπάρχει αρχικό τιμολόγιο αγοράς ή χαρτί εκτελωνισμού (κάπου χάθηκε), αλλά με επιβεβαίωση από την αστυνομία ότι δεν είναι κλεμμένο.

Μπορεί να βγάλει τώρα πινακίδα;
Αν ναι με ποιο κόστος;

Τι παγίδες μπορεί να κρύβει αυτή η περίπτωση;

 

3. Μηχανάκι που είχε κάποτε πινακίδα αλλά έχει μπει σε κατάσταση ακινησίας (όχι ολικής διαγραφής) και έχει όλα τα χαρτιά του.

Μπορεί να δοθεί με απλή υπεύθυνη δήλωση και/η εξουσιοδότηση από τον τωρινό ιδιοκτήτη και να προχωρήσει  ο υποψήφιος αγοραστής στην ολοκλήρωση της διαδικασίας;
Αν ναι με ποιο κόστος;

Δεν ξέρω αν υπάρχει παρόμοιο θέμα αλλά επειδή έψαξα και δεν βρήκα πουθενά κάτι ξεκάθαρο ανοίγω νέο.
Αν υπάρχει και δεν τον είδα ας διαγραφεί  ή ας συγχωνευτεί.

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όχι σε όλα Κώστα. 

Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να είσαι 100% νόμιμος μπορείς μόνο να πάρεις ένα της 3ης περίπτωσης, ΑΛΛΆ

πρέπει ο ιδιοκτήτης να πάρει πίσω την πινακίδα από τη ΔΟΥ. Για να γίνει αυτό πρέπει να κάνει ασφάλεια. Για μα ολοκληρωθεί η μεταβίβαση πρέπει να ισχύει το ΚΤΕΟ αλλιώς πρέπει να περάσει όσο είναι στο όνομα του αρχικού ιδιοκτήτη. 

 

ΜΑΚΡΥΆ από μηχανάκια το είχα στο χωριό, μου το έδωσε ένα παιδί κλπ. 

Όχημα που κινείται σε άσφαλτο, δηλαδή σε δημόσιο δρόμο πρέπει  να φέρει πινακίδες. Εκτός αν το πηγαίνεις στο βουνό με τρέιλερ.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Πίστευα ότι ίσως και στην πρώτη περίπτωση να έβγαινε...:sad:

Tο να πάρω τρέιλερ μου φαίνεται πιο πιθανό (και μάλλον μου βγαίνει πιο φθηνά) από το να βρω μηχανάκι με χαρτιά...:rotfl:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος Canardo έγραψε:

3. Μηχανή που είχε κάποτε πινακίδα αλλά έχει μπει σε κατάσταση ακινησίας (όχι ολικής διαγραφής) και έχει όλα τα χαρτιά του.

Μπορεί να δοθεί με απλή υπεύθυνη δήλωση και/η εξουσιοδότηση από τον τωρινό ιδιοκτήτη και να προχωρήσει  ο υποψήφιος αγοραστής στην ολοκλήρωση της διαδικασίας;
Αν ναι με ποιο κόστος;

Το VFR750FT μου το πήρα έτσι.

Ο πρώην κάτοχος, μου έκανε δυο εξουσιοδοτήσεις σε ΚΕΠ. Μια που έλεγε ότι μπορώ να κάνω αντί για αυτόν την άρση ακινησίας, και μία που έλεγε ότι μπορώ να κάνω αντί για αυτόν τον πωλητή στην μεταβίβαση. Παράλληλα μου έδωσε και το έντυπο της ακινησίας. Μπορεί να γίνει και χωρίς αυτό, απλά θα πρέπει να κάτσει ο υπάλληλος να ψάξει τα αρχεία (χειρόγραφα) και να βρει το δικό του αντίγραφο, τρέχα γύρευε πρακτικά. Στην ελληνική πραγματικότητα, ο δημόσιος υπάλληλος στην ΔΟΥ, θα στο κάνει αυτό, μόνο αν σε ξέρει.

Η πινακίδα του δεν είχε καταστραφεί και την πήρα πίσω χωρίς κόστος μαζί με την άδεια. Για να κάνεις άρση ακινησίας, πρέπει πρώτα να το ασφαλίσεις (=κόστος ασφάλισης), και αφού θα το έπαιρνα εγώ, το ασφάλισα απευθείας στο όνομά μου. Επίσης πλήρωσα ολόκληρο το τέλος κυκλοφορίας(=κόστος τέλους) της χρονιάς που το έκανα άρση.

Απόσο ξέρω, μέχρι σήμερα, δεν έχει αλλάξει ο νόμος, και ΑΝ η πινακίδα έχει καταστραφεί, παίρνεις ένα χαρτί από την ΔΟΥ που λέει ότι η πινακίδα καταστράφηκε, και με αυτό το χαρτί, ΔΩΡΕΑΝ, βγάζεις νέα πινακίδα εκεί που κάνεις και την μεταβίβαση. Κάτι ακουγόταν όμως πρόσφατα ότι αυτό θα αλλάξει, και θα εισαχθεί κόστος 30 ευρώ, ΑΝ καταστράφηκε η πινακίδα σε άνω των 18 μηνών ακινησία. Εδώ και μια 10ετία, οι ΔΟΥ δεν καταστρέφουν πινακίδες.

Ομοίως για την μεταβίβαση θέλεις βεβαίωση ότι δεν χρωστάει τέλη, ΚΤΕΟ σε ισχύ. Την πρώτη την είχε ήδη βγάλει ο πρώην, το δεύτερο είχε λήξει, μάλιστα είχε λήξει ΠΡΙΝ το κάνει ακινησία οπότε πλήρωσε και ένα χαζοπρόστιμο περίπου 50 ευρώ, άρα αν δεν έχει ΚΤΕΟ σε ισχύ (=κόστος ΚΤΕΟ)

EDIT: Και φυσικά το τέλος μεταβίβασης 39 ευρώ μέχρι 400cc, 54 ευρώ μέχρι 800cc, 69 ευρώ μέχρι 1300cc (=κόστος μεταβίβασης)

 

Τώρα κάτι κόστη τύπου, βγάλε μια φωτοτυπία την άδεια, πάρε μια τυρόπιτα, κόστος μετακίνησης κ.ο.κ. δεν στα υπολογίζω, καθότι μικροπράγματα και μεταβλητά.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@FlyingInADream ήσουν κατατοπιστικός.

Αν και δεν νομίζω να έχουν πολλά από αυτά που βλέπω ΚΤΕΟ σε ισχύ, οπότε αρχίζουν τα μπερδέματα.
(Ε! και μερικά δεν νομίζω να περνάνε ΚΤΕΟ ούτε με λαδάκι 15-50:laugh:)

Το δεύτερο VFR400 που πήρες για να συνεφέρεις το πρώτο, το πήρες σαν ανταλλακτικά;
Γιατί το άλλο (ακραίο μεν) σενάριο που σκέφτομαι είναι να πάρω δύο χρέπια, ένα με χαρτιά και ένα χωρίς και να βγάλω ένα σωστό (λέμε τώρα... :whistling:) μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το ΚΤΕΟ που θα βγάλεις, μπορει να είναι και ''κόπηκε'' , ότι δλδ δεν πέρασε τα τεστ το όχημα, θα πρέπει να διορθώσει τις ελλείψεις του, και να ξαναπεράσει. Ακόμα κι έτσι, απαιτείται φυσική παρουσία του οχήματος στην υπηρεσία του ΚΤΕΟ έστω και φορτωμένο, να έχει άδεια, να έχει πινακίδα κ.ο.κ. 

Με το χαρτί ότι πέρασε ΚΤΕΟ και κόπηκε, πάλι κάνεις μεταβίβαση. Δεν είναι απαραίτητο να περάσεις επιτυχώς το ΚΤΕΟ, και αυτό βγήκε ακριβώς για τις περιπτώσεις για τα οχήματα υπό ανακατασκευή.

 

EDIT: Aν λες για αυτό, ναι σκέτα ανταλλακτικά το πήρα το δεύτερο.

nc21+project+%25280%2529.jpg

 

Για όποιον ασχολείται με παλιά μοτό, η τακτική παίρνω 2-3 να φτιάξω ένα καλό, το ένα με άδεια που θα κυκλοφορεί και τα άλλα για κανιβάλισμα είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

EDIT: Aν λες για αυτό, ναι σκέτα ανταλλακτικά το πήρα το δεύτερο.

nc21+project+%25280%2529.jpg

Για όποιον ασχολείται με παλιά μοτό, η τακτική παίρνω 2-3 να φτιάξω ένα καλό, το ένα με άδεια που θα κυκλοφορεί και τα άλλα για κανιβάλισμα είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

Ναι για αυτό ακριβώς μιλούσα!:winking:
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR250R (250cc) BMW S1000XR

Δημοσιεύτηκε

Για τις δυο πρώτες περιπτώσεις μάλλον δεν παιζει να βγει πινακίδα γιατι θα μιλαμε για νέα ταξινόμηση που θα πρεπει να καλύπτει προδιαγραφές euro4. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια παράταση ακομα για παλιά μη ταξινομημένα.

Για την τριτη περίπτωση αφού το εχει κανει ο flying προφανώς και θα γίνεται. Επίσης, εχω την εντύπωση οτι για όσα υπάρχει κατατεθημενη πινακίδα γινεται μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ με την άδεια ομως να αναγράφει οτι το όχημα δεν δύναται να κινηθεί. Το μεταφέρεις σε ΚΤΕΟ, περνά τον έλεγχο και βγαίνει καινουρια άδεια. Δεν ειμαι ομως τόσο σίγουρος για το πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία, αλλα θυμαμαι οτι αν κατατεθεί η πινακίδα μπορει να γίνει μεταβίβαση χωρίς ΚΤΕΟ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα