ShapeshifterGR98

Βελτίωση δισκόφρενου σε Address 125

23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα παιδιά!

Μιας και δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα απο φρένα κλπ είπα να μου δώσετε λιγάκι τα φώτα σας. 

Αφού ξεμπερδέψω με κάποιες επισκευές που χρειάζεται το μηχανάκι (ή και αν μπορέσω να το κάνω και αυτό παράλληλα ακόμα καλύτερα...ανάλογα τα €€ που θα μου πάρουνε όλα βέβαια..) λέω να βελτιώσω το μπροστά φρένο λιγάκι. Το πίσω δεν το συζητάω μιας και μιλάμε για το κλασσικό ταμπουρόφρενο που φέρουνε όλα τα παπάκια σχεδόν. Το μπροστά φρένο είναι δίσκος 220m, απο το εργοστάσιο είναι ήδη αρκετά καλό ωστόσο δεν θα με χάλαγε να το βελτιώνα το φρενάρισμα του. 

Πέρα απο το να αλλάξω δισκόπλακα, στο stock δισκόφρενο μπορώ να κάνω κάτι; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Να αλλαξεις τακακια με καλης ποιοτητας

Να αλλαξεις υγρα

Να λιπανεις τον αξονα της μανετας

Να λιπανεις τις γλιστρες  της δαγκανας

Να καθαρισεις  παραλληλα τα εμβολακια που πατανε το τακακι

Να βαλεις σωληνακι υψηλης

Και επιπλεον κατι πολυ σημαντικό  που δεν θα το πιστεύεις  στο φρεναρισμα,  να αλλαξεις λαδακια στις μπουκαλες της αναρτησης

Επιπλεον.  Ο δισκος έχει  ενα minimum thickness. 

Εισαι εντος οριων ή η φθορα της διακοπλακας ειναι πολυ μεγαλη; 

 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν έχεις όρεξη να κάνεις αυτό που θα κάνω και εγώ. Λύσιμο δαγκάνα για καθάρισμα και αλλαγή oring. Σωληνάκι υψηλής ΑΝ ΘΕΣ, δισκόπλακα braking ΑΝ ΘΕΣ, τακάκια (ebc πήρα οργανικά) και υγρά. Και ναι το σέρβις των μπροστινών συμβάλλει κατα πολύ (θα το κάνω και αυτό).

Όλα θα σου πάνε γύρω στα 150 ευρώ. Μόνο με τακάκια, υγρά και τσιμουχάκια γύρω στα 40 ευρώ με δικιά σου εργασία. Αν πας σε μάστορα θα πας +20 περίπου λογικά..

Τι βελτίωση θα ήθελες να κάνεις? ΤΙ θα ήθελες παραπάνω στο φρενάρισμα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια  μια προσοχη. 

Υπάρχει  στο εμποριο ενα σωληνακι υψηλης πιεσης που εκτος του οτι ειναι πιο κινεζικο και απο γνησιο κινέζικο  (sic),  ειναι οτι χειρότερο  μπορεις να βαλεις. 

Ειναι κακο ποιοτικα και ειναι πολυ επικίνδυνο  να μεινεις απο φρενα ειτε κατα την διαρκεια  της εγκαταστασης ειτε κατα την διαρκεια της οδηγισης. 

Και το δευτερο ειναι το χειρότερο  σεναριο. 

Αν ψαξετε για σωληνακι πρωτα ποσταρετε εδω να το δω και σας λεω να προχωρήσετε  ή οχι  

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγώ θέλω απλά να σταματάει πιο γρήγορα το μηχανάκι. Καλά όχι βέβαια και σε σημείο να το πατάω λιγάκια και το μηχανάκι να κάνει έντο και εγω να πεταχτώ στην Λάρισα αεροπλανικώς βέβαια. 

Κοντά στα 150€...οκ τότε λογικά θα πρέπει να περιμένει λιγάκι ακόμα αυτό μιας και προέχει άλλη επισκευή, απλά ενημερωτικά το ρώτησα για να ξέρω πάνω κάτω τι πρέπει να κάνω.

@HLIAS δεν το έχω κοιτάξει ποτέ αυτό με το πάχος της δισκόπλακας να σου πω την αλήθεια...θα το κοιτάξω αύριο το πρωί που θα είναι μέρα έξω και θα γράψω εδω πως είναι ή θα το τραβήξω και φωτό μαζί αμα είναι

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 41 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Παιδια  μια προσοχη. 

Υπάρχει  στο εμποριο ενα σωληνακι υψηλης πιεσης που εκτος του οτι ειναι πιο κινεζικο και απο γνησιο κινέζικο  (sic),  ειναι οτι χειρότερο  μπορεις να βαλεις. 

Ειναι κακο ποιοτικα και ειναι πολυ επικίνδυνο  να μεινεις απο φρενα ειτε κατα την διαρκεια  της εγκαταστασης ειτε κατα την διαρκεια της οδηγισης. 

Και το δευτερο ειναι το χειρότερο  σεναριο. 

Αν ψαξετε για σωληνακι πρωτα ποσταρετε εδω να το δω και σας λεω να προχωρήσετε  ή οχι  

Hyper x είναι αυτό που λες μάλλον. Εγώ πήρα το apido και φαίνεται πολύ ποιοτικό για τα 15 ετυρώ. Τα ρακόρ είναι πολύ καλά από όσο βλέπω.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Hyper x είναι αυτό που λες μάλλον. Εγώ πήρα το apido και φαίνεται πολύ ποιοτικό για τα 15 ετυρώ. Τα ρακόρ είναι πολύ καλά από όσο βλέπω.. 

Οχι Αχιλλέα,  το απιντο ειναι το χαλια. 

Και πιστεψε με, τα ρακορ δεν ειναι καθολου καλα. 

Μην του εχεις εμπιστοσύνη  και οποτε μπορεσεις αλλαξε το

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 38 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Οχι Αχιλλέα,  το απιντο ειναι το χαλια. 

Και πιστεψε με, τα ρακορ δεν ειναι καθολου καλα. 

Μην του εχεις εμπιστοσύνη  και οποτε μπορεσεις αλλαξε το

Ευχαριστώ! Πάντως όσους ρώτησα μου είπανε πως δεν έχουν κανένα πρόβλημα.. Εντάξει αν βγάλει κάποιο πρόβλημα θα είναι σταδιακό οπότε θα έχω το νου μου. Θα ήθελα να βάλω κάποια στγμή ένα braking ή ένα hel.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια στα παπια τι τα κανετε τα υψηλης; Τα βαζετε πιστα; 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Ρε παιδια στα παπια τι τα κανετε τα υψηλης; Τα βαζετε πιστα; 

Όταν κατεβαίνεις από Χάνια μέσω Κισσού προς τα χωριά.. ναι σαν να το βάζεις πίστα είναι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Υψηλής μπορείς να φτιάξεις κιόλας. Έχω φτιαχτα από το 2008

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 55 λεπτά, το μέλος koukou έγραψε:

Υψηλής μπορείς να φτιάξεις κιόλας. Έχω φτιαχτα από το 2008

Το έχω σκεφτεί αλλά δεν ξέρω πως θα δείχνει ακόμα και με ένα θερμοσυστελλόμενο από πάνω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Στα Χανιά έχουμε ένα κατάστημα/αντιπροσωπεια με μηχανολογικά είδη που σου φτιάχνει ότι σωληνάκι υψηλής θέλεις και σε ότι χρώμα το θέλεις, με πολύ καλής ποιότητας υλικά, είναι λίγο ακριβό βέβαια (το 1 ρακορ κάνει 12 ευρώ νομίζω)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ένα σωληνακι λιγότερα από 20 το κάνα, αν θυμάμαι καλα

Τροποποιήθηκε από τον koukou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 3/2/2019 at 11:29 ΜΜ, το μέλος HLIAS έγραψε:

Οχι Αχιλλέα,  το απιντο ειναι το χαλια. 

Και πιστεψε με, τα ρακορ δεν ειναι καθολου καλα. 

Μην του εχεις εμπιστοσύνη  και οποτε μπορεσεις αλλαξε το

Ηλία έχεις κάποιο να προτείνεις? Να μην ξεφεύγουμε σε τιμή όμως. Επίσης με το apido έχεις εμπειρία?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@HLIAS να και το δισκόφρενο μπροστά πως είναι αυτή τη στιγμή

ISbRV49.jpg

F2J6hCM.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε καλή κατάσταση φαίνεται Τάσο. Κοίτα, αν θες όντως να βελτιώσεις το φρένο πρέπει να αλλάξει κάτι. Με την συντήρηση του όλου συστήματος θα το φέρεις ξανά σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση για τα χιλιόμετρά του.. Μπορείς να ξεκινήσεις από την συντήρηση λοιπόν (μπορούμε να το κάνουμε μαζί αν βρούμε 1 μέρα να ανέβεις βόλτα στο χωριό μου) και στη συνέχεια να δεις τι σου λείπει.
Έτσι έκανα και εγώ, έχοντας άριστα συντηρημένο το σύστημα μου έλειπε το αρχικό δάγκωμα και η διάρκεια στην πολύωρη οδήγηση. Έτσι με έναν μεγάλο δίσκο θα έχω καλύτερη ψύξη και πιο αποδοτικό φρένο ενώ με το σωληνάκι θα έχω διάρκεια.
Προτείνω να κάνεις ένα σέρβις αρχικά. 

Μπαίνει δισκόπλακα από fx???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

2.25 φορας μπροστα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 32 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

2.25 φορας μπροστα?

60αρι φοράει από όσο θυμάμαι. Δεν φαίνεται για μικρότερο..

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@achilleasv το μπροστά φρένο απο FX125, Shogun 110 (οχι αυτό που είναι ίδιο με το Kawasaki) και Address είναι όλα ίδια απο όσο ξέρω. Επίσης το δίκο μου μέχρι και ζάντες απο FX μπορεί να πάρει (Enkei οχι αυτές οι μάπα οι κινέζικες....) Αμα είναι μια μέρα όποτε μπορέσεις εσυ και έρθεις Βόλο ή αν έρθω καμιά βόλτα προς τα πάνω ναι το ψήνω παρέα αμα είναι χαλαρά να το κοιτάξουμε

@Tasos Meli δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς αλλά αυτό είναι το εργοστασιακό φρένο...220mm απο όσο ξέρω λέει στα specs...το 2.25 και το 60αρι δεν ξέρω τι ακριβώς είναι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Ειναι το λαστιχο μαλλον γιατι απο οτι φαινεται ειναι λιγο χαμηλο το προφιλ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

@achilleasv το μπροστά φρένο απο FX125, Shogun 110 (οχι αυτό που είναι ίδιο με το Kawasaki) και Address είναι όλα ίδια απο όσο ξέρω. Επίσης το δίκο μου μέχρι και ζάντες απο FX μπορεί να πάρει (Enkei οχι αυτές οι μάπα οι κινέζικες....) Αμα είναι μια μέρα όποτε μπορέσεις εσυ και έρθεις Βόλο ή αν έρθω καμιά βόλτα προς τα πάνω ναι το ψήνω παρέα αμα είναι χαλαρά να το κοιτάξουμε

@Tasos Meli δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς αλλά αυτό είναι το εργοστασιακό φρένο...220mm απο όσο ξέρω λέει στα specs...το 2.25 και το 60αρι δεν ξέρω τι ακριβώς είναι

Για το λάστιχο σου λέει. 60-90 δεν είναι?

Είχε ο ξαδερφός μου μια δισκόπλακα braking από fx φίλου του και την έδωσε στον deluxe. Μπορείς να βρεις εύκολα λοιπόν braking. Για ζάντες έχουμε μιλήσει.. αν βάλεις θα δεις διαφορά.. είδες και το δικό μου έγινε πολύ πιο όμορφο από πριν.

Εγώ σου προτείνω να τελειώσεις με την επισκευή και να δεις μετά τι θα κάνεις. Αρχικά συντήρηση και μετά βάζεις και μια δισκόπλακα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@kalimera8764 ααα αυτό εννοείς...δεν το πρόσεξα να σου πω την αλήθεια. Γενικά απο φρένα κλπ δεν ξέρω πολλά για αυτό ρώτησα εδω πέρα. Θα το κοιτάξω μετά αμα είναι νομίζω όμως κάπου είδα να γράφει 60 ΑΝ θυμάμαι καλά κιόλας.

@achilleasv Σίγουρα τώρα πρέπει να γίνει επισκευή στον κινητήρα (το injection είναι just fine τώρα πάλι καλά), και αργότερα δίσκους συμπλέκτη. Ζάντες, δισκόπλακες κλπ προς το καλοκαίρι που θα μαζέψω παραπάνω λεφτά στην άκρη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα