stefanos101

Βοήθεια με το sprinter μου

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν γειά σας σε όλους είμαι νέο μέλος. Είμαι 16 χρονών και αγορασα ένα daytona sprinter 50cc injection και όπως οι περισσότεροι μπορούν να φανταστουν έχω ξενερώσει επειδή είναι 50ρι. Επίσης καρμπυρατέρ μοτέρ θέλει πολλά λεφτά για να βάλω λόγω του injection. Γι αυτό οποίος θα μπορούσε να μου πει όλους τους τρόπους που μπορώ να το σηκώσω κυβικά. Ευχαριστώ πολύ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς εύκολα να βρεις κυλινδροπίστονο στο car.gr και να το κάνεις 80cc. 

Βέβαια θα δώσεις ένα σωρό λεφτά, θα μειώσεις την αξιοπιστία, θα χάσεις την εγγύηση και στην τελική θα δεις πολύ μικρή διαφορά που δεν αξίζει τα χρήματα-κόπο-χρόνο που θα σπαταλήσεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάτι άλλο? Έχω ακούσει ότι σηκώνει και πρόγραμμα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε

σε 50αρι μοτερ φιλε μου δεν αξιζει να δωσεις λεφτα.Σε 2 χρονια παιρνεις 125αρι διπλωμα και παιρνεις αλλο παπι,μη πετας τα λεφτα σου στο 50 αρι.Οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που δεν αξιζει,ειναι σκετη κοροιδια, και για να κανεις κατι που να αξιζει θα πρεπει να αλλαξεις πολλα πραγματα απο μεσα και θα σου παει πολυ απο οικονομικης αποψεως.Καντο ενα 72αρι ισα να σου τραβαει με δικαβαλο καμια ανηφορα κτλ.Αντε και στην καλυτερη να του βαλεις και κανα πιο κοντο γραναζωμα.Μολις πας 18 δωστο χωρις δευτερη σκεψη και παρε κατι αλλο.Και οπως ειπες και συ ειναι injection και αυτος ειναι ενας παραπανω λογος να μη το πειραξεις.Δεν ειναι καρμπυρατερ να πεις του πεταω ενα μεγαλυτερο καρμπυρατερακι μεταχειρισμενο με 30-50 ευρω.Μη ψαχνεσαι με προγραμματα και τετοια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος vagoskonti έγραψε:

σε 50αρι μοτερ φιλε μου δεν αξιζει να δωσεις λεφτα.Σε 2 χρονια παιρνεις 125αρι διπλωμα και παιρνεις αλλο παπι,μη πετας τα λεφτα σου στο 50 αρι.Οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που δεν αξιζει,ειναι σκετη κοροιδια, και για να κανεις κατι που να αξιζει θα πρεπει να αλλαξεις πολλα πραγματα απο μεσα και θα σου παει πολυ απο οικονομικης αποψεως.Καντο ενα 72αρι ισα να σου τραβαει με δικαβαλο καμια ανηφορα κτλ.Αντε και στην καλυτερη να του βαλεις και κανα πιο κοντο γραναζωμα.Μολις πας 18 δωστο χωρις δευτερη σκεψη και παρε κατι αλλο.Και οπως ειπες και συ ειναι injection και αυτος ειναι ενας παραπανω λογος να μη το πειραξεις.Δεν ειναι καρμπυρατερ να πεις του πεταω ενα μεγαλυτερο καρμπυρατερακι μεταχειρισμενο με 30-50 ευρω.Μη ψαχνεσαι με προγραμματα και τετοια.

 

Μετά μπορώ να βάλω ένα ολοκληρωμένο μοτέρ 125 με σύστημα ψεκασμού γιατί κρίμα είναι είναι και καινούργιο και το έχω πολύ προσεγμένο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Θυμάμαι όταν πρωτοκαβάλησα 50άρι στα 18 μου.Μου φαινόταν πύραυλος.Όπως σου λένε και τα παιδιά,θα δώσεις πολλά χρήματα και θα κερδίσεις ελάχιστα σε άρπαγμα και τελική,τόσο λίγο που θα το συνηθίσεις σε μια βδομάδα και θα το θεωρείς πάλι χελώνα και θα 'χεις δώσει 2-3 κατοστάρικα.Υπομονή!

ΥΓ:Όπως σου είπαν και παραπάνω,παίξε με γραναζώματα.Ένα δόντι μικρότερο μπροστά αν θες άρπαγμα(θα χάσεις τελική),ένα μεγαλύτερο αν θες να κερδίσεις τελική(θα χάσεις άρπαγμα).

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Θυμάμαι όταν πρωτοκαβάλησα 50άρι στα 18 μου.Μου φαινόταν πύραυλος.Όπως σου λένε και τα παιδιά,θα δώσεις πολλά χρήματα και θα κερδίσεις ελάχιστα σε άρπαγμα και τελική,τόσο λίγο που θα το συνηθίσεις σε μια βδομάδα και θα το θεωρείς πάλι χελώνα και θα 'χεις δώσει 2-3 κατοστάρικα.Υπομονή!

ΥΓ:Όπως σου είπαν και παραπάνω,παίξε με γραναζώματα.Ένα δόντι μικρότερο μπροστά αν θες άρπαγμα(θα χάσεις τελική),ένα μεγαλύτερο αν θες να κερδίσεις τελική(θα χάσεις άρπαγμα).

Με ένα άλλο μικρότερο γραναζωμα ένα κυλινδροπιστονο και έχω ήδη και μία εξάτμιση τριοβαλ gl θα πηγαίνει τουλάχιστον με 80 - 85 εμένα αυτό με νοιάζει δεν κοιτάω μεγάλες ταχύτητες τουλάχιστον να τελικιαζει το κοντερ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αφησετο όπως είναι. Αν το ανεβασεις πολύ πιθανό να το χαλάσεις γρήγορα γιατί το μίγμα δε θα είναι αρκετό. Αν το ανεβασεις θα αντέξει μέχρι να βγάλεις το επόμενο δίπλωμα λογικά..  

Άσε τα προγράμματα δεν αξίζει.

Βάλε τα λεφτά στην άκρη για να πάρεις το 125 μοτέρ. Δεν ξέρω πόσο άξιζε η αγορά του 50αριου αν είναι να κάνεις από τώρα την μετατροπή όμως..  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Πέρνα του ένα σετ κυλινδροπίστονο όσα κυβικά μπορεί να φτάσει χωρίς όμως μηχανουργεία (άνοιγμα κάρτερ) και βάλτου και -3 δόντια πίσω και είσαι τζετ!

Βάλε και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα σε συνδυασμό με την trioval.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 42 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

Πέρνα του ένα σετ κυλινδροπίστονο όσα κυβικά μπορεί να φτάσει χωρίς όμως μηχανουργεία (άνοιγμα κάρτερ) και βάλτου και -3 δόντια πίσω και είσαι τζετ!

Βάλε και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα σε συνδυασμό με την trioval.

Θα φτάνει κάπου στα 80. Είναι +60% περιπου η αύξηση. Ο ψεκασμός δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει για να αποδίδει το μηχανάκι.

Καλά είναι να μην περάσει την κλασική συνταγή. Δηλαδή να το κάνει 72 και να ασχοληθεί με τα γρανάζια και φίλτρο εξάτμιση όπως είπες και εσύ. Θα είναι λίγο φτωχό το μίγμα αλλά 50αρι είναι.. 

Το μονο που δε συμφωνώ μαζί σου είναι να το ανεβάσει όσο πάει (έστω και χωρίς άνοιγμα καρτερ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Θα δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις λίγο καλύτερο άνοιγμα και τελική, να χάσεις αξιοπιστία , να χάσεις την εγγύηση και στο τέλος θα χάσεις από την μεταπώληση... τα γούστα σου δεν θα τα πληρώσει κάποιος όταν θα το δώσεις ( στην τιμή που θα θες ).

Να πω ότι είχες τουλάχιστον κανα 125 πάει στο καλό ( που και πάλι δεν υπάρχει λόγος και κάτι τέτοιο ) .

Κράτα τα όμορφα λεφτά από τους δικούς σου ή δικά σου, μάθε πάνω σε αυτό ( μπορεί να σου φαίνεται γελοίο αλλά αυτά τα κυβικά είναι καλό σχολείο !! ) και στα 18 χτύπα ένα 125 ή κράτα ακόμη μόλις πας 20 να πάρεις κανα πραγματικά δυνατό 200αρι-300αρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Θα φτάνει κάπου στα 80. Είναι +60% περιπου η αύξηση. Ο ψεκασμός δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει για να αποδίδει το μηχανάκι.

Καλά είναι να μην περάσει την κλασική συνταγή. Δηλαδή να το κάνει 72 και να ασχοληθεί με τα γρανάζια και φίλτρο εξάτμιση όπως είπες και εσύ. Θα είναι λίγο φτωχό το μίγμα αλλά 50αρι είναι.. 

Το μονο που δε συμφωνώ μαζί σου είναι να το ανεβάσει όσο πάει (έστω και χωρίς άνοιγμα καρτερ).

Αχιλλέα κοίτα το πρώτο ποστ του παιδιού καθώς και την ηλικία του.Όλοι του λέτε υπομονή,περίμενε,δεν αξίζει το κόστος κλπ.Θεωρείτε ότι πάνω στην κάψα του για μηχανή μετατροπές και τελικιάσματα θα κάτσει να περιμένει τις παχιές αγελάδες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος karellen έγραψε:

Αχιλλέα κοίτα το πρώτο ποστ του παιδιού καθώς και την ηλικία του.Όλοι του λέτε υπομονή,περίμενε,δεν αξίζει το κόστος κλπ.Θεωρείτε ότι πάνω στην κάψα του για μηχανή μετατροπές και τελικιάσματα θα κάτσει να περιμένει τις παχιές αγελάδες?

 

πριν 4 ώρες, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Θα δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις λίγο καλύτερο άνοιγμα και τελική, να χάσεις αξιοπιστία , να χάσεις την εγγύηση και στο τέλος θα χάσεις από την μεταπώληση... τα γούστα σου δεν θα τα πληρώσει κάποιος όταν θα το δώσεις ( στην τιμή που θα θες ).

Να πω ότι είχες τουλάχιστον κανα 125 πάει στο καλό ( που και πάλι δεν υπάρχει λόγος και κάτι τέτοιο ) .

Κράτα τα όμορφα λεφτά από τους δικούς σου ή δικά σου, μάθε πάνω σε αυτό ( μπορεί να σου φαίνεται γελοίο αλλά αυτά τα κυβικά είναι καλό σχολείο !! ) και στα 18 χτύπα ένα 125 ή κράτα ακόμη μόλις πας 20 να πάρεις κανα πραγματικά δυνατό 200αρι-300αρι.

Τι αξιοπιστία να χάσει από το 50 νταιτόνα? Και ποια μεταπώληση??? Ούτως ή άλλως και να το δώσει, πάλι θα το σκοτώσει..

Δε θα περιμένει εννοείται! Η πιο συμφέρουσα μετατροπή είναι να βάλει το 125 μοτέρ κατευθείαν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Είναι ένα απλό 50αρι παπί για να πηγαίνεις καμιά βόλτα μέσα στην πόλη. Κάντο 72αρι ίσα ίσα ωστόσο δεν ξέρω αν θα θελήσει ρύθμισμα το μίγμα...αν ήτανε το καρμπυρατεράτο μοντέλο το έκανες εύκολα αλλά τώρα για να αλλάξεις την χαρτογράφηση θα θελήσει αρκετά...γενικά δεν αξίζει να δώσεις. Το πολύ πολύ πέρνα του μια εξάτμιση να απελευθερώσεις λιγάκι την εξαγωγή και κόντινε το γρανάζωμα του να μπορεί να τραβάει ευκολότερα δικάβαλο. Επίσης αν θες βάλε και ένα πιο ανοιχτό φίλτρο αέρα στην εισαγωγή (φιλτροχοάνη πχ)...θα μουγκρίζει λίγο περισσότερο το σώμα ψεκασμού αλλά θα έχει μεγαλύτερη ροή άερα.  Μην περιμένεις να δες μεγάλες αλλαγές ωστόσο είναι ένα απλό 50αρι, εδω σε 125 με φίλτρο και εξάτμιση η μοναδική αλλαγή που είδα (πέρα του θόρυβου) ήτανε απο 110 σε ευθεία να βγάζει 115.

Γενικά δεν αξίζει να του ρίξεις λεφτά. Ναι ξέρω 50cc δεν είναι πολλά αλλά είναι μια αρχή. Κράτα το μάθε να οδηγάς καλά συνήθισε το και όταν πας 18 σε 2 χρονάκια βγάζεις Α1 το δίνεις και τσιμπάς οτι μηχανάκι ή μοτοσυκλέτα στα 125cc. Εκεί ναι έχεις παραπάνω κυβικά άρα και περισσότερο γκάζι για να παίξεις και να πας πιο μαρκινές βόλτες. Όταν οδήγησα πρώτη φορά το Address στα 15-16 μου, μου φάνηκε Hayabusa φάση (είχα συνηθίσει απο το 72αρακι το Loncin βλέπεις...που για αυτό σου λέω και 72 να το κάνεις δεν θα δεις καμία διαφορά σχεδόν...) και όταν αργότερα στα 18 που έβγαλα Α1 το πήρα και ανέβηκα Πήλιο τότε κατάλαβα οτι ένα 125 μπορεί να σε πάει pretty much everywhere. Άσε το Sprinter έτσι όπως έιναι, κάνε τις βόλτες σου και σε 2 χρόνια δώστο και τσίμπα 100κατι κυβικά παπί :winking:  Ξέρω είσαι πάνω στις κ**λες σου τώρα αλλά γενικά να ξέρεις οτι το 50αρακι δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Ωστόσο κοίτα να μάθεις γενικά το παπί, την οδήγηση του καλά κλπ κλπ. Και αργότερα που θα πας σε μεγαλύτερο παπί ή και μικρή μηχανή θα είσαι άρχοντας.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις συμβουλές σας τελικά κατέληξα στο πρόγραμμα και ένα μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά και έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά στο μηχανάκι που για 50ρι πάει πάρα πολύ καλά. Με λίγα σχετικά χρήματα το κατάφερα αυτό και έχω δει μαζί και με την εξάτμιση πολύ μεγάλη διαφορά και με 2ο άτομο. Ξανά ευχαριστώ πολύ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

πριν 41 λεπτά, το μέλος stefanos101 έγραψε:

Λοιπόν παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις συμβουλές σας τελικά κατέληξα στο πρόγραμμα και ένα μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά και έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά στο μηχανάκι που για 50ρι πάει πάρα πολύ καλά. Με λίγα σχετικά χρήματα το κατάφερα αυτό και έχω δει μαζί και με την εξάτμιση πολύ μεγάλη διαφορά και με 2ο άτομο. Ξανά ευχαριστώ πολύ 

Πόσο σου κόστισαν οι εργασίες που έκανες ? το πρόγραμμα δηλαδή...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Πόσο σου κόστισαν οι εργασίες που έκανες ? το πρόγραμμα δηλαδή...

Το πρόγραμμα έκανε ένα 50ρικο μαζί και με την δουλειά. Το γρανάζι δεν το πλήρωσα το έβαλε από μόνος του. Το μηχανάκι τώρα μιλάμε η 1η πιάνει 20 η 2η 45 η 3η 65 και η 4η 80 και δίνει κι άλλο λίγο ζεστό. Με 2ο άτομο πήγαινα με 70 σε φουλ ευθεία και 65 σε λίγη ανηφόρα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Για 50αρακι μια χαρά πηγαίνει. Επιδόσεις εφάμιλες με 72-80cc είναι αυτές. Μην ρίξεις παραπάνω λεφτά τώρα, άστο ως έχει ευχαριστήσου βόλτες και όταν μπορέσεις βγάλε Α1 και τσίμπα 125αρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Για 50αρακι μια χαρά πηγαίνει. Επιδόσεις εφάμιλες με 72-80cc είναι αυτές. Μην ρίξεις παραπάνω λεφτά τώρα, άστο ως έχει ευχαριστήσου βόλτες και όταν μπορέσεις βγάλε Α1 και τσίμπα 125αρι.

Το καλοκαίρι θα βάλω πολύ απλά ένα μοτέρ 125 γτ δεν θέλω να το δώσω το έχω πολύ στην πένα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Keep in mind οτι είσαι ακόμα 16 χρονών και ουσιαστικά θα είσαι φουλ παράνομος με το 125 μοτέρ πάνω. Βέβαια ένας φίλος με 50αρι Sprinter εδω πέρα έχει ένα Lifan 110 πάνω (με καπάκια Daytona) τα τελευταία 2 χρόνια. Το μηχανάκι είναι δηλωμένο 50αρι με πινακίδες ΝΗΕ κλπ κλπ αρα οκ δεν νομίζω να σε πάρουνε πρέφα. Απλα να το ξέρεις μόνο οτι θα θεωρηθεί "παράνομο" 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Keep in mind οτι είσαι ακόμα 16 χρονών και ουσιαστικά θα είσαι φουλ παράνομος με το 125 μοτέρ πάνω. Βέβαια ένας φίλος με 50αρι Sprinter εδω πέρα έχει ένα Lifan 110 πάνω (με καπάκια Daytona) τα τελευταία 2 χρόνια. Το μηχανάκι είναι δηλωμένο 50αρι με πινακίδες ΝΗΕ κλπ κλπ αρα οκ δεν νομίζω να σε πάρουνε πρέφα. Απλα να το ξέρεις μόνο οτι θα θεωρηθεί "παράνομο" 

Δεν πρόκειται να δώσω λεφτά για λιφαν απλά θα αγοράσω ένα μοτέρ daytona 125 με το σύστημα ψεκασμού και τα λοιπά και δεν θα φαίνεται η διαφορά έτσι κι αλλιώς τα πλαστικά τα έχω όλα φορεμένα δεν φαίνεται τίποτα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Μωρέ σίγουρα δεν θα φαίνεται τίποτα, και ναι το ψεκαστό 125αρι μοτέρ της Daytona είναι αρκετά καλό απο όσο ξέρω (υπερκυβισμένο μοτέρ Supra με injection είναι στην πραγματικότητα). Απλά αν σε πάρουνε χαμπάρι (πράγμα αδύνατον κατά 99%) τότε την γ@μησες. Εγω απλά στα λέω απο εκεί και πέρα δικό σου είναι. Και εγω στο Λύκειο δεν πήγαινα πίσω που χωρίς κανένα δίπλωμα οδηγούσα στο Address για να πηγαίνω σχολείο...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλο αποτελεσμα, μπραβο.

Το προγραμμα μπηκε σε καινουργιο εγκεφαλο; Για δωσε λιγες πληροφοριες.

Το μηχανακι, καλυτερα να μην το πουλησεις. Θα εχεις για παντα ενα οχημα που δεν χρειαζεται ΚΤΕΟ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Μωρέ σίγουρα δεν θα φαίνεται τίποτα, και ναι το ψεκαστό 125αρι μοτέρ της Daytona είναι αρκετά καλό απο όσο ξέρω (υπερκυβισμένο μοτέρ Supra με injection είναι στην πραγματικότητα). Απλά αν σε πάρουνε χαμπάρι (πράγμα αδύνατον κατά 99%) τότε την γ@μησες. Εγω απλά στα λέω απο εκεί και πέρα δικό σου είναι. Και εγω στο Λύκειο δεν πήγαινα πίσω που χωρίς κανένα δίπλωμα οδηγούσα στο Address για να πηγαίνω σχολείο...

 

Η αλήθεια είναι ότι ισχύει ότι το μοτέρ της daytona τα καινούρια από τότε που την αγόρασε ιαπωνεζικη εταιρεία είναι πραγματικά απομίμηση Honda όλα γιατί και η εξάτμιση μου είναι για supra και έμπαινε κανονικά και γενικά από ότι μου είπε ο μάστορας 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona sprinte (50cccc) Ducati Panigale (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Πολυ καλο αποτελεσμα, μπραβο.

Το προγραμμα μπηκε σε καινουργιο εγκεφαλο; Για δωσε λιγες πληροφοριες.

Το μηχανακι, καλυτερα να μην το πουλησεις. Θα εχεις για παντα ενα οχημα που δεν χρειαζεται ΚΤΕΟ.

Στον μαμά εγκέφαλο μπήκε το πρόγραμμα και έκανε πολύ καλή δουλειά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα