ΓιωργοςΤΤ

Εγκατάσταση Βολτόμετρου σε Μοτοσυκλέτα


13 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ωραία η μόντα !

To TT , είναι Belgarda ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ! Ναι Belgarda! Ιταλικά ηλεκτρικά, ο Θεός να φυλάει!:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο ρε Γιώργη, πάνω στην ώρα!:yes:

Πάνω που έλεγα να βάλω ένα τέτοιο γιατί έχω ένα μόνιμο άγχος με τις κώλο-μπαταρίες.

Αλλιώς θα βάλω kick-start.:blink::crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Είχα γράψει παλιότερα κι εγώ για το ίδιο θέμα εδώ

Έχετε υπόψιν σας, πως η ένδειξη του βολτόμετρου όταν αυτό είναι συνδεδεμένο π.χ. μετά την κλειδαριά, δείχνει την τάση που φτάνει ΕΚΕΙ που το συνδέσαμε, ΟΧΙ την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Δεν μας πειράζει αυτό, έτσι κι αλλοιώς, δεν μας ενδιαφέρει το ακριβές νούμερο, η ΑΛΛΑΓΗ που θα δούμε μια μέρα από την συνήθη ένδειξη μας ενδιαφέρει. για να καταλάβουμε ότι κάτι έπαθε το κύκλωμα και να δράσουμε εγκαίρως.

Το γιατί το βολτόμετρο π.χ. στα φώτα θέσεως, θα δείξει μια λίγο πιο μικρή τάση από ότι αν μετράγαμε στην μπαταρία απευθείας, είναι νόμος του Ωμ. Κάθε καλωδίωση, κάθε φισάκι, κάθε διακλάδωση μέχρι να φτάσει η τάση εκεί που μετράμε, είναι μια ελάχιστη αλλά όχι μηδενική αντίσταση, η οποία είναι εν σειρά, από τον πόλο της μπαταρίας μέχρι το κύκλωμα που μετράμε. Ε σε σειρά αντιστάσεις η τάση μοιράζεται ανάλογα των μεγεθών τους, οπότε κλεβει 0.3 volt η κλειδαριά, κλέβει άλλα 0.4 volt το φις των φώτων, νάσου η μπαταρία να έχει 14 volt στους πόλους της, και το βολτόμετρο να δείχνει 13.3.

Αλλά όπως έγραψα, δεν μας πειράζει αυτό στην πράξη.

Αν θέλουμε sony και καλά για κάποιο λόγο να μετράμε την ακριβή τάση στους πόλους, τότε το βολτόμετρο πρέπει να μπει απευθείας στους πόλους, μαζί με ένα διακοπτάκι να το κλείνουμε όταν παρκάρουμε την μηχανή (να μην μένει μόνιμα ανοικτό) ή ρελέ που να ενεργοποιείται από την κλειδαριά αλλά σύνδεση στο βολτόμετρο να κάνει στον πόλο μπαταρίας απευθείας.

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την 16/1/2019 at 8:39 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Είχα γράψει παλιότερα κι εγώ για το ίδιο θέμα εδώ

Έχετε υπόψιν σας, πως η ένδειξη του βολτόμετρου όταν αυτό είναι συνδεδεμένο π.χ. μετά την κλειδαριά, δείχνει την τάση που φτάνει ΕΚΕΙ που το συνδέσαμε, ΟΧΙ την τάση στους πόλους της μπαταρίας. Δεν μας πειράζει αυτό, έτσι κι αλλοιώς, δεν μας ενδιαφέρει το ακριβές νούμερο, η ΑΛΛΑΓΗ που θα δούμε μια μέρα από την συνήθη ένδειξη μας ενδιαφέρει. για να καταλάβουμε ότι κάτι έπαθε το κύκλωμα και να δράσουμε εγκαίρως.

Το γιατί το βολτόμετρο π.χ. στα φώτα θέσεως, θα δείξει μια λίγο πιο μικρή τάση από ότι αν μετράγαμε στην μπαταρία απευθείας, είναι νόμος του Ωμ. Κάθε καλωδίωση, κάθε φισάκι, κάθε διακλάδωση μέχρι να φτάσει η τάση εκεί που μετράμε, είναι μια ελάχιστη αλλά όχι μηδενική αντίσταση, η οποία είναι εν σειρά, από τον πόλο της μπαταρίας μέχρι το κύκλωμα που μετράμε. Ε σε σειρά αντιστάσεις η τάση μοιράζεται ανάλογα των μεγεθών τους, οπότε κλεβει 0.3 volt η κλειδαριά, κλέβει άλλα 0.4 volt το φις των φώτων, νάσου η μπαταρία να έχει 14 volt στους πόλους της, και το βολτόμετρο να δείχνει 13.3.

Αλλά όπως έγραψα, δεν μας πειράζει αυτό στην πράξη.

Αν θέλουμε sony και καλά για κάποιο λόγο να μετράμε την ακριβή τάση στους πόλους, τότε το βολτόμετρο πρέπει να μπει απευθείας στους πόλους, μαζί με ένα διακοπτάκι να το κλείνουμε όταν παρκάρουμε την μηχανή (να μην μένει μόνιμα ανοικτό) ή ρελέ που να ενεργοποιείται από την κλειδαριά αλλά σύνδεση στο βολτόμετρο να κάνει στον πόλο μπαταρίας απευθείας.

Η αντι να βαλουμε διακοπτη πρωτα την βαζουμε στην μπαταρια,μετα στο σημειο που θελουμε και βλεπουμε την μεταξυ τους αποκλιση.Αν ειναι  πχ 1 volt η διαφορα τους θα ξερουμε οτι αν δειχνει 12,5 το οργανο θα ειναι 13,5 πραγματικα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

@ΓιωργοςΤΤ θα μου συγχωρέσεις το highjack του θέματος, θα θελα να ρωτήσω κάτι σχετικό.

Ήρθε η ώρα να τοποθετήσω βολτόμετρο (συν μια παροχή ρεύματος για GPS) στο VFR και ψάχνω τον καλύτερο τρόπο να 'κλέψω' ρεύμα. Ιδανικά θα ήθελα να αποφύγω το να κολλήσω με καλάι κάτι, ακόμη καλύτερα αν κατάφερνα να είναι και λυτή (αφαιρούμενη) η σύνδεση.

Σε αρκετά fora διάβασα πώς κλέφτες τύπου scotch lock αφήνουν πολλά περιθώρια να γίνει λάθος κατά τη σύνδεση, οπότε έψαχνα εναλλακτικές.

Η καλύτερη λύση που βρήκα εως τώρα είναι τα Posi-Tap, ωστόσο τα βρήκα διαθέσιμα μόνο στις ΗΠΑ και τα μεταφορικά κυμαίνονται στο 50αρικο.

Αυτό που εκτιμώ θα ήταν καλή λύση θα ήταν ένας σύνδεσμος Τ μέσω του οποίου θα έκοβα το υπάρχον καλώδιο και θα αποκτούσα άλλη μια έξοδο που χρειάζομαι. O καλύτερος όρος αναζήτησης που μπόρεσα να χρησιμοποιήσω είναι electrical T connetor automotive, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι από τα αποτελέσματα είναι εμπιστοσύνης.

Οι έχοντες περισσότερη επαφή με ηλεκτρολογικά γνωρίζετε ίσως (στην απο 'δω όχθη του Ατλαντικού!) κάποιο connector που δεν θα καταστέψει τον χαλκό του υπάρχοντος καλωδίου και δεν θα έχει θέματα υγρασιών;

Ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος estebahn έγραψε:

@ΓιωργοςΤΤ θα μου συγχωρέσεις το highjack του θέματος, θα θελα να ρωτήσω κάτι σχετικό.

Ήρθε η ώρα να τοποθετήσω βολτόμετρο (συν μια παροχή ρεύματος για GPS) στο VFR και ψάχνω τον καλύτερο τρόπο να 'κλέψω' ρεύμα. Ιδανικά θα ήθελα να αποφύγω το να κολλήσω με καλάι κάτι, ακόμη καλύτερα αν κατάφερνα να είναι και λυτή (αφαιρούμενη) η σύνδεση.

Σε αρκετά fora διάβασα πώς κλέφτες τύπου scotch lock αφήνουν πολλά περιθώρια να γίνει λάθος κατά τη σύνδεση, οπότε έψαχνα εναλλακτικές.

Η καλύτερη λύση που βρήκα εως τώρα είναι τα Posi-Tap, ωστόσο τα βρήκα διαθέσιμα μόνο στις ΗΠΑ και τα μεταφορικά κυμαίνονται στο 50αρικο.

Αυτό που εκτιμώ θα ήταν καλή λύση θα ήταν ένας σύνδεσμος Τ μέσω του οποίου θα έκοβα το υπάρχον καλώδιο και θα αποκτούσα άλλη μια έξοδο που χρειάζομαι. O καλύτερος όρος αναζήτησης που μπόρεσα να χρησιμοποιήσω είναι electrical T connetor automotive, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι από τα αποτελέσματα είναι εμπιστοσύνης.

Οι έχοντες περισσότερη επαφή με ηλεκτρολογικά γνωρίζετε ίσως (στην απο 'δω όχθη του Ατλαντικού!) κάποιο connector που δεν θα καταστέψει τον χαλκό του υπάρχοντος καλωδίου και δεν θα έχει θέματα υγρασιών;

Ευχαριστώ!

Μήπως κάτι τέτοιο κάνει δουλειά χωρίς "κλοπές" κλπ; Εγώ το χρησιμοποιώ για τροφοδοσία βολτόμετρου. Γιατί όχι και για μια παροχή για gps.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

@estebahn Αν κατάλαβα καλά σε προβληματίζει το πώς θα κλέψεις το ρεύμα. Τα κλεφτακια που χρησιμοποίησα είναι όπως τα θέλεις. Κόλληση έκανα για να επιμηκύνω το καλώδιο του βολτόμετρου. 

Το link από όπου τα αγόρασα : 

€ 0,67  27%OFF | 100/10pcs Electrical Wire Crimp Terminals Quick Splice Cable Spade Connectors Kit Set 0.3-1.0mm2/1.0-2.5mm2/4.0-6.0mm2
https://s.click.aliexpress.com/e/cdSGNR32

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος estebahn έγραψε:

@ΓιωργοςΤΤ θα μου συγχωρέσεις το highjack του θέματος, θα θελα να ρωτήσω κάτι σχετικό.

Ήρθε η ώρα να τοποθετήσω βολτόμετρο (συν μια παροχή ρεύματος για GPS) στο VFR και ψάχνω τον καλύτερο τρόπο να 'κλέψω' ρεύμα. Ιδανικά θα ήθελα να αποφύγω το να κολλήσω με καλάι κάτι, ακόμη καλύτερα αν κατάφερνα να είναι και λυτή (αφαιρούμενη) η σύνδεση.

Σε αρκετά fora διάβασα πώς κλέφτες τύπου scotch lock αφήνουν πολλά περιθώρια να γίνει λάθος κατά τη σύνδεση, οπότε έψαχνα εναλλακτικές.

Η καλύτερη λύση που βρήκα εως τώρα είναι τα Posi-Tap, ωστόσο τα βρήκα διαθέσιμα μόνο στις ΗΠΑ και τα μεταφορικά κυμαίνονται στο 50αρικο.

Αυτό που εκτιμώ θα ήταν καλή λύση θα ήταν ένας σύνδεσμος Τ μέσω του οποίου θα έκοβα το υπάρχον καλώδιο και θα αποκτούσα άλλη μια έξοδο που χρειάζομαι. O καλύτερος όρος αναζήτησης που μπόρεσα να χρησιμοποιήσω είναι electrical T connetor automotive, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι από τα αποτελέσματα είναι εμπιστοσύνης.

Οι έχοντες περισσότερη επαφή με ηλεκτρολογικά γνωρίζετε ίσως (στην απο 'δω όχθη του Ατλαντικού!) κάποιο connector που δεν θα καταστέψει τον χαλκό του υπάρχοντος καλωδίου και δεν θα έχει θέματα υγρασιών;

Ευχαριστώ!

Γυμνωσε το καλωδιο στριψε το καλωδιο απο το βολτομετρο χωρις να το κολλησεις,βαλε σφιχτα την μονωτικη και δεν θα εχεις κανενα θεμα με υγρασιες.Στην αναγκη καψε ενα πλαστικο και αστο να σταξει επανω στην ενωση.

 

Βαλε οπωσδηποτε ασφαλεια αμεσως μετα την ενωση.  

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο πολύ ωραία δουλειά! Τα αυτάκια είτε με ένα ζεσταμένο μαχαίρι/χειροψάλιδο κτλ μπορείς να τα κόψεις.

Στα σχέδια μου είναι να βάλω και εγώ ένα βολτόμετρο και το koso mini 3 στο μηχανάκι. Για τον χαβαλέ πιο πολύ. 

Αλλά έχω και εγώ μια απορία. Την έχω πατήσει πολλές φορές.. Σε κολλήσεις με καλάι είτε με το ειδικό γρασάκι είτε όχι, και εννοείται μόνωση με θερμοσυστελόμενο, μετά από κανένα δίμηνο έχει πιάσει άλατα και κόβεται η ένωση στο καλάι. 

Φταίει που παίρνω καλώδια ηχείων? Δεν νομίζω.. Από μόνωση είναι 100% στεγανά έτσι όπως τα κάνω άρα κάτι άλλο φταίει.. Τι όμως?

Βλέπω λάμπα led στο κύριο φως. Έχεις γράψει κάπου στο φόρουμ για αυτή? Αν όχι πες 2 λόγια ποια είναι κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ Αχιλλέα! 

Τα σκέφτηκα αυτά που είπες για τα αυτακια αλλά το όλο σύστημα μου μοιάζει πολύ ευαίσθητο και δεν θέλησα να το δοκιμάσω.

Για τις κολλήσεις που σπάνε δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.

Την λάμπα την άλλαξα στα πλαίσια της αλλαγής ολόκληρης  της πλεξούδας, όπως έγραψα στο θέμα του ΤΤ. Αναλυτικό οδηγό δεν έχω κάνει αλλά δεν έχει κάτι δύσκολο.

Απλά στην εργοστασιακή πλεξούδα θα κόψεις την υποδοχή της εντουρολάμπας H1S και θα προσαρμόσεις υποδοχή H4. Οι λάμπες Η4 led έρχονται με ανταπτορα προσαρμογής. Κολλάς τον ανταπτορα με εποξικη κόλλα και επάνω του κουμπώνει τη λάμπα. Πριν κάνεις την κόλληση πρέπει να δεις σε πια γωνιά έχεις καλό φωτισμό χωρίς να τυφλώνει τους απέναντι. 

Βελτίωση υπάρχει αλλά μην φανταστείς κάτι θεαματικό.

Την λάμπα την αγόρασα από ένα τοπικό συνεργείο. Δεν είναι κάποια επώνυμη, μια απλή no name κινεζική είναι, πιο πολύ για να δω πως θα δουλέψει και να παραγγείλω κάτι καλύτερο στο μέλλον.

Υγ Αν κάποιος ενδιαφέρεται για λάμπες led, καλής ποιότητας και απόδοσης, ας μου στείλει πμ να του στείλω λινκ από το ali express.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Ευχαριστώ Αχιλλέα! 

Τα σκέφτηκα αυτά που είπες για τα αυτακια αλλά το όλο σύστημα μου μοιάζει πολύ ευαίσθητο και δεν θέλησα να το δοκιμάσω.

Για τις κολλήσεις που σπάνε δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.

Την λάμπα την άλλαξα στα πλαίσια της αλλαγής ολόκληρης  της πλεξούδας, όπως έγραψα στο θέμα του ΤΤ. Αναλυτικό οδηγό δεν έχω κάνει αλλά δεν έχει κάτι δύσκολο.

Απλά στην εργοστασιακή πλεξούδα θα κόψεις την υποδοχή της εντουρολάμπας H1S και θα προσαρμόσεις υποδοχή H4. Οι λάμπες Η4 led έρχονται με ανταπτορα προσαρμογής. Κολλάς τον ανταπτορα με εποξικη κόλλα και επάνω του κουμπώνει τη λάμπα. Πριν κάνεις την κόλληση πρέπει να δεις σε πια γωνιά έχεις καλό φωτισμό χωρίς να τυφλώνει τους απέναντι. 

Βελτίωση υπάρχει αλλά μην φανταστείς κάτι θεαματικό.

Την λάμπα την αγόρασα από ένα τοπικό συνεργείο. Δεν είναι κάποια επώνυμη, μια απλή no name κινεζική είναι, πιο πολύ για να δω πως θα δουλέψει και να παραγγείλω κάτι καλύτερο στο μέλλον.

Υγ Αν κάποιος ενδιαφέρεται για λάμπες led, καλής ποιότητας και απόδοσης, ας μου στείλει πμ να του στείλω λινκ από το ali express.

Εντάξει για τις μετατροπές γνωρίζω τη διαδικασία για φίσες κτλ.. έχω κάνει μερικές. Εννοείται δοκιμή σε γωνία φωτισμού. Επίσης έχω βάλει στο αγροτικό λεντ που κρατάνε δέσμη σαν αλογόνου. Αν σε ενδιαφέρει πες μου σε πμ να μη χαλάμε το θέμα. Η λάμπα είναι ΗS1 λογικά και όχι Η1S.

Το βολτόμετρο άστο όπως είναι τότε...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα