achilleasv

Braking ή tsuboss δισκόπλακα: Honda innova


22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μιας και λεφτά για μπουφάν δεν μπορώ να δώσω μέχρι το καλοκαίρι, Α2 δε θα βγάλω γιατί δεν βγαίνει να πάρω μηχανή στα 23 μου και θα πάει μετά τα 24 λόγω υποχρεώσεων, θα ασχοληθώ λιγάκι ακόμα με το innova. 

Η braking στα 110 ευρώ και η tsuboss στα 45.

Να τιμήσω την Braking μιας και βγήκε για το μηχανάκι μετά από 2 χρόνια ξανά? Να πάρω την άλλη? Αν πάρω την άλλη θα με τρώει μέσα μου ότι δεν πήρα braking?

Ενδεικτικά https://www.car.gr/parts/view/13764400-brakes-brake-discs 

και https://www.car.gr/parts/view/10955853-brakes-brake-discs

Ακούω..

 

 

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Η ασφάλειά σου είναι Αχιλλέα! Πάρε μια braking να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 

Όχι ότι έχω ακούσει κάτι για τις άλλες, θετικό ή αρνητικό, αλλά επειδή φοράω και εγώ braking μπορώ να πω ότι είναι ποιοτικές. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω θα προτεινα να παραμεινεις στο μαμα μεγεθος και να παιξεις με επονυμο ή φτιαχτό σοληνακι υψηλης πιεσης, το θεωρω υπερβολη oversize σε παπι, τρικαγουριά, στην τελική παιξε με δαγκάνα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για εκεί πηγαίνω.. Θα πάρω τηλέφωνα αύριο μήπως και κάνουνε καλύτερη τιμή.. 

πριν 2 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω θα προτεινα να παραμεινεις στο μαμα μεγεθος και να παιξεις με επονυμο ή φτιαχτό σοληνακι υψηλης πιεσης, το θεωρω υπερβολη oversize σε παπι, τρικαγουριά, στην τελική παιξε με δαγκάνα.

Το υψηλής λέω για μετά την δισκόπλακα.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Για εκεί πηγαίνω.. Θα πάρω τηλέφωνα αύριο μήπως και κάνουνε καλύτερη τιμή.. 

Το υψηλής λέω για μετά την δισκόπλακα.. 

Πριν τη δισκοπλακα θα το βαλεις για να δεις πως θα συμπεριφερεται, να συνηθισεις, ισως με oversize και υψηλης να φρεναρει επικινδυνα λογω οτι τα παπια δεν εχουν πολυ βαρος στον μπροστα τροχο σε σχεση με μια μηχανη.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 39 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Για εκεί πηγαίνω.. Θα πάρω τηλέφωνα αύριο μήπως και κάνουνε καλύτερη τιμή.. 

Το υψηλής λέω για μετά την δισκόπλακα.. 

 

πριν 30 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πριν τη δισκοπλακα θα το βαλεις για να δεις πως θα συμπεριφερεται, να συνηθισεις, ισως με oversize και υψηλης να φρεναρει επικινδυνα λογω οτι τα παπια δεν εχουν πολυ βαρος στον μπροστα τροχο σε σχεση με μια μηχανη.

Πριν.

Σωστα το λέει ο Τασος, θα δεις θεαματικη διαφορά.

Κάπου εχω ενα τοπικ μου, με το δικο μου Venhill

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki FX (125cc) HJC RPHA 10+ furia red Peugeot Deux (2cc)

Δημοσιεύτηκε

Εντάξει , προφανώς και δεν μιλάμε με απόλυτο κριτήριο την βελτίωση του φρεναρίσματος καθώς για αυτο αρκεί και το μαμα.. Την braking να παρεις με λίγη οικονομία γιατι είναι όμορφη oversize και δεν πολυ αναδεικνύει την καγκουριά. Η άλλη είναι πολυ υπερπαραγωγή. Οι braking μεχρι και καλή μεταπωλητική αξία κρατάνε. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

τι ακριβως θες να κανεις στο φρενο? εχεις προβλημα η απλα θες αισθητικη και πρακτικη βελτιωση?

αν εχεις τα $$ πας για braking, χωρις 2η σκεψη. αλλαξε και υγρο στο κυκλωμα αν το εχεις καιρο. αν το στοκ σωληνακι ειναι οκ, δε θα χρειαστεις υψηλης...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πριν τη δισκοπλακα θα το βαλεις για να δεις πως θα συμπεριφερεται, να συνηθισεις, ισως με oversize και υψηλης να φρεναρει επικινδυνα λογω οτι τα παπια δεν εχουν πολυ βαρος στον μπροστα τροχο σε σχεση με μια μηχανη.

Έχω οδηγήσει με μεγάλη δισκόπλακα και μου άρεσε πολύ το φρενάρισμα

πριν 3 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

 

Πριν.

Σωστα το λέει ο Τασος, θα δεις θεαματικη διαφορά.

Κάπου εχω ενα τοπικ μου, με το δικο μου Venhill

Επίσης είχα σκοπό να κάνω το εξής: καινούρια δισκόπλακα, σωληνάκι υψηλής και αλλαγή στα τσιμουχάκια της δαγκάνας ώστε να έχω ολοκληρομένο αποτέλεσμα

πριν 48 λεπτά, το μέλος Deluxe έγραψε:

Εντάξει , προφανώς και δεν μιλάμε με απόλυτο κριτήριο την βελτίωση του φρεναρίσματος καθώς για αυτο αρκεί και το μαμα.. Την braking να παρεις με λίγη οικονομία γιατι είναι όμορφη oversize και δεν πολυ αναδεικνύει την καγκουριά. Η άλλη είναι πολυ υπερπαραγωγή. Οι braking μεχρι και καλή μεταπωλητική αξία κρατάνε. 

Ακριβώς!!

πριν 24 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

τι ακριβως θες να κανεις στο φρενο? εχεις προβλημα η απλα θες αισθητικη και πρακτικη βελτιωση?

αν εχεις τα $$ πας για braking, χωρις 2η σκεψη. αλλαξε και υγρο στο κυκλωμα αν το εχεις καιρο. αν το στοκ σωληνακι ειναι οκ, δε θα χρειαστεις υψηλης...

Πρόβλημα δεν έχω. Θέλω αισθητική και πρακτική βελτίωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Το φρενο θα γινει επικινδυνο με υψηλης και μεγαλυτερη δισκοπλακα.

Μετα θα θες και βελτιωση σε μπροστα αναρτηση κοκ.

Ξεκινα με ενα καλοκαθαρισμα δαγκανα,αλλαγη υγρων,σωληνακι υψηλης.

Ειχα οδηγησει παλια ενα κρυφτο που κυκλοφορουσε εδω με ohlins μπροστα ,oversize,υψηλης και ενω φρεναρε καλα,εδινε την εντυπωση οτι με το που το πατησεις ελαχιστα παραπανω θα φυγεις κατω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το πρωί έκανα την παραγγελία της braking στα 110 ευρώ με μεταφορικά. Από όσους έχω μιλήσει και με innova και με crypton X οι οποίοι έχουν τη συγκεκριμένη δισκόπλακα, μόνο καλά λόγια μου είπαν. Επίσης στο Χ του ξαδερφού μου, ευχαριστιόμουνα τα φρένο όταν την είχε και αυτός. Οπότε προχώρησα στην αγορά.

Το υψηλής ίσως το βάλω και αν μου αρέσει το κρατάω. 

Η δισκόπλακα θα μπει μετά από 1 μήνα γιατί θα βγάλω τη δαγκάνα να τη βάψω (μαζι με τα μεσαία πλαστικά) και να της αλλάξω τα τσιμουχάκια.  Έτσι θα είναι σαν καινούρια. Να την κάνω μαύρη, ανθρακί ή χρυσή όπως ήταν?

Όσο για την ανάρτηση θα της κάνω ένα σέρβις σε τσιμουχάκια και λάδια προς το καλοκαίρι..

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Η δισκόπλακα έφτασε

CwX6s7y.jpg

AmuFPLs.jpg

Ήταν αργά όταν θυμήθηκα να του πω να μου βάλει μαύρο ή νίκελ αποστάτη αλλα δε νομίζω να είναι και άσχημος.
Απλά επειδή αυτά ξεβάφουν σχετικά γρήγορα, όταν έρθει η ώρα θα γίνει μαύρος.

Η επόμενη παραγγελία είναι τα τσιμουχάκια της δαγκάνας και τακάκια

Τι τακάκια προτείνετε? Γνήσια έχουν 15 ευρώ. Να βάλω ebc, ferodo?? Δεν με ενδιαφέρει η τιμή τους.

Επίσης δε θελω οργανικά (είχα σιαγώνες οργανικούς πίσω και δεν μου αρέσανε καθόλου)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε

Τακακια θα σου ελεγα να βαλεις μαλακα για να μην τρωνε την δισκοπλακα γρηγορα. Αν δεν σου κανει κοπο, μετρα μια το παχος της braking.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γράφει 4mm 

Με μια πρόχειρη μέτρηση με χάρακα φαίνεται όντως στο 4. Παχυμετρο δεν έχω.

Για τακάκια σκεφτόμουν σκληρό για να έχω όσο το δυνατόν πιο καλό φρενο γίνεται... εντάξει δεν είναι και από διαμάντι τα τακάκια..  πιστεύω δεν θα φαίνεται τόσο μεγάλη διαφορά από το να είχα μαλακά..  

Έχεις να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

Γράφει 4mm 

Με μια πρόχειρη μέτρηση με χάρακα φαίνεται όντως στο 4. Παχυμετρο δεν έχω.

Για τακάκια σκεφτόμουν σκληρό για να έχω όσο το δυνατόν πιο καλό φρενο γίνεται... εντάξει δεν είναι και από διαμάντι τα τακάκια..  πιστεύω δεν θα φαίνεται τόσο μεγάλη διαφορά από το να είχα μαλακά..  

Έχεις να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο?

4mm, ειναι το όριο αλλαγής. Εχει μεγαλύτερο πάχος 4.5-5mm.

Γενικα οι oversize, ''τρώνε'' τακάκια για πλάκα.

Δοκιμαζω τα EBC απο το καλοκαίρι, και ειναι πολυ καλά. Ακριβούτσικα, κοντά 10ε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

@achilleasv Ferodo φορούσα στο cbf επί 3 χρόνια.Μου άρεσαν πολύ,φρέναραν και δεν ήταν ούτε σφουγγάρι,ούτε πολύ άμεσα.Δεν χρειάζεσαι imho τοοοοοσο άμεσα φρένα στο innova με την πολύ μικρή ζαντούλα.Ίσως γίνει και επικίνδυνο με κρύο λάστιχο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 25 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

4mm, ειναι το όριο αλλαγής. Εχει μεγαλύτερο πάχος 4.5-5mm.

Γενικα οι oversize, ''τρώνε'' τακάκια για πλάκα.

Δοκιμαζω τα EBC απο το καλοκαίρι, και ειναι πολυ καλά. Ακριβούτσικα, κοντά 10ε.

Το όριο είναι 3,4 και το αρχικό πάχος είναι 4 χιλιοστά. Το αναφέρει.

Άρα μου προτείνεις να τα δοκιμάσω? Αν και οργανικά τα φοβάμαι μην τα νιώθω σαν σφουγγάρι μετά από ώρα..

Τώρα δα, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

@achilleasv Ferodo φορούσα στο cbf επί 3 χρόνια.Μου άρεσαν πολύ,φρέναραν και δεν ήταν ούτε σφουγγάρι,ούτε πολύ άμεσα.Δεν χρειάζεσαι imho τοοοοοσο άμεσα φρένα στο innova με την πολύ μικρή ζαντούλα.Ίσως γίνει και επικίνδυνο με κρύο λάστιχο.

Ποιό συγκεκριμένα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Ποιό συγκεκριμένα??

Eco-friction(έχει έναν κωδικό FDB2169EF πάνω η συσκευασία,αλλά δεν ξέρω αν είναι του μαγαζιού ή της ferodo)

Edit:της ferodo είναι τελικά

Τροποποιήθηκε από τον ΤάκηςΜπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Eco-friction(έχει έναν κωδικό FDB2169EF πάνω η συσκευασία,αλλά δεν ξέρω αν είναι του μαγαζιού ή της ferodo)

Ισχύει ο κωδικός!! Ευχαριστώ!

Τα είδα και το μόνο που δε μου άρεσε είναι ότι δεν έχει κάποιο αυλάκι και είναι ενιαίο. Έτσι θα θέλει πολύ συχνά καθάρισμα..

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

το ebc τακακι του innova04 βαλε. στην επομενη αλλαγη αν χρειαστεις κατι παραπανω βαζεις το ferodo του ΤακηςΜπ.

κανε βολτες χωρις υψηλης, θα δεις πως το φρενο θα ναι υπερβολικα καλο (εχει καλη δαγκανα το ιννοβα και γενικα καλο φρενο ακομα και με στοκ δισκο), η καλη μπιελα του λειπει :laugh:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

το ebc τακακι του innova04 βαλε. στην επομενη αλλαγη αν χρειαστεις κατι παραπανω βαζεις το ferodo του ΤακηςΜπ.

κανε βολτες χωρις υψηλης, θα δεις πως το φρενο θα ναι υπερβολικα καλο (εχει καλη δαγκανα το ιννοβα και γενικα καλο φρενο ακομα και με στοκ δισκο), η καλη μπιελα του λειπει :laugh:

 

Το ebc πήρα! Μαζί και ebc υγρά φρένων. Το σωληνάκι υψηλής ήρθε (θα κάνουμε ολοκληρωμένη αλλαγή να πούμε στο cbr) αλλά έγινε ένα λάθος και την Παρασκευή θα έχω το σωστό. Επίσης παρέλαβα και τα τσιμουχάκια.

Η μπιέλα του μέχρι στιγμής δεν κάνει κιχ. Επίσης δεν καίει καθόλου και όταν λέω καθόλου, καθόλου λάδι. Τώρα άμα καμία μέρα φύγει από την εξάτμιση θα τη δικαιολογήσω :blush::cry:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πληροφορίες για την braking εδώ σελ16+

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα