GavriilVet

Ktm 390 new vs zr750

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σίγουρα θα έχει κουβεντιαστει το θέμα, αλλά έφαγα φλασια. 

Η αγαπημένη μου ζενια (zr750) πλέον γίνεται 17 ετών και στα δυόμιση χρόνια που την έχω, μόνο καλά λόγια έχω να πω καθώς συνεχίζει να με ευχαριστεί στα πάντα. Παρά τα χρόνια της καμία σοβαρή ζημιά. 

Απλά μου ήρθε η εξής καθόλου πρωτότυπη σκέψη.

Από τη μια έχουν αρχίσει και με κουράζουν τα μικρομαζεματα που θέλει συχνά λόγω ηλικίας η δικά μου. Επίσης τα επόμενα χρόνια θα χρειαστεί κάποιο ακριβή επισκευή όσο αξιόπιστη κι αν είναι η καημένη. 

Απο την άλλη πλέον πάω καμία μικρή βόλτα, αν πάω. Κυρίως είμαι μέσα στη πόλη, και νομίζω ότι τα 400cc είναι ιδανικά. 

Σκέφτηκα λοιπόν ότι αν γίνεται τίποτα με δοσεις πολλές και μιλάμε για πόσο της τάξης των 100 το μήνα μήπως συμφέρει καταρχάς οικονομοτεχνικα η αγορά καινούριου οχήματος, μιας και στα επόμενα δέκα χρόνια, αν μείνω με μεταχειρισμένο πάλι θα χρειστεο να αλλάξω δύο (;) μεταχειρισμένα οχήματα ανά 5ετια. 

Τουλάχιστον τώρα θα έχω ένα σύγχρονο (καβλερο) όχημα που καλύπτει τις ανάγκες μου με μεταπωλητικη αξία. 

Ακούω σκέψεις, ειδικά τα έξοδα χρήσης του 400ριου

Υγ. Μου λείψατε, κι ας μη μπαίνω συχνά 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Από τετρακύλινδρο μοτέρ , με την ζουμερή ηψίσυχνη, καλαίσθητη λειτουργία που έχει ένας τετρακύλινδρος (ναι, ακόμα και kawasaki αερόψυκτος διβάλβιδος), να πας στο ντάπα-ντούπα του μονοκύλινδρου ρε συ; Θα ξενερώσει η ζωή σου. Βρες κάτι ΕΣΤΩ δικύλινδρο, καλύτερα.

Τα μοτό τύπου 390 είναι για πιτσιρικάδες κυρίως, που δεν μπορούν να πάρουν το μεγάλο. Ξέρω γω, είσαι εσύ αυτής της φιλοσοφίας;

Άσε το θέμα να πας να γλυτώσεις επισκευές που ΘΑ χρειαστεί το ZR  και να μπλέξεις χειρότερα με το 390...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 7 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Από τετρακύλινδρο μοτέρ , με την ζουμερή ηψίσυχνη, καλαίσθητη λειτουργία που έχει ένας τετρακύλινδρος (ναι, ακόμα και kawasaki αερόψυκτος διβάλβιδος), να πας στο ντάπα-ντούπα του μονοκύλινδρου ρε συ; Θα ξενερώσει η ζωή σου. Βρες κάτι ΕΣΤΩ δικύλινδρο, καλύτερα.

Τα μοτό τύπου 390 είναι για πιτσιρικάδες κυρίως, που δεν μπορούν να πάρουν το μεγάλο. Ξέρω γω, είσαι εσύ αυτής της φιλοσοφίας;

Άσε το θέμα να πας να γλυτώσεις επισκευές που ΘΑ χρειαστεί το ZR  και να μπλέξεις χειρότερα με το 390...

Απο την άλλη , είναι και ο δηκηγορος του διαβόλου που λέει ότι αν χώσω 2?, ζει άλλο τόσο το zr, και ανανεωμένο. Είμαι σίγουρος για αυτό. 

 

Μιχάλη είναι σίγουρος ότι το ktm θα το αντιστάθμισει με το πως στρίβει, συν το ότι δε κάνω ταξιδαρες. 

 

Παρόλα αυτα το kawasaki συνεχίζει να με ικανοποιεί οδηγικα, και θα συνεχίζει για πολυυυυ καιρό 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γιατί λες ότι θα χρειαστεί το ZR; Τι έχεις υπόψιν σου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YBR (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Στην περίπτωση που θες να κρατήσεις το ZR και απλά να πάρεις ένα άλλο για κάθε μέρα, θα έλεγα να κοιτάξεις προς SV650/Z650/MT07, που δεν απέχουν πολύ σαν τιμή απ το 390.

Αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το ZR, είναι κρίμα νομίζω, μιας και λες σε ικανοποιεί οδηγικά. Οι πιθανότητες να το μετανιώσεις αργότερα είναι μεγάλες.. (2000 εννοείς να του ρίξεις; Γιατί τόσα; )

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε θα κανεις ποτε αποσβεση.
Οι βλαβες που ΘΑ βγαλει ειναι ανυπαρκτο κριτηριο, εκτος αν τις εχεις συμφωνησει με το Θεο.
Κλασσικη περιεργη αιτιολογηση αγορας ειναι.

Αν απλα το ψιλο βαρεθηκες και θες κατι σπιρτοζικο να βγαζεις γουστα κανε την κινηση.
Για πρακτικους λογους δε νομιζω οτι δικαιολογειται.

Δικυλινδρο κτλπ. δε βλεπω λογο να παρεις.
Το θεμα ειναι να πας απο το ενα ακρο στο αλλο να γουσταρεις με μια καινουργια εμπειρια, οχι να παρεις μια μετριοτερη εκδοση αυτου που εχεις.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Από άποψη κινητήρα προς το παρόν είμαστε οκ. Αν και δεν εχω μετρήσει συμπίεση. 

Ρυθμίστηκαν καρμπυρατερ και πετάει προς το παρόν. 

Τα θέματα του είναι χαζομαρες, σκουριτσες, βιδουλες, η μπροστινή ανάρτηση θέλει σερβις (και θα γούσταρα να την άλλαζα /αναβαθμιζα). Αυτά, κατά τα άλλα είναι μια χαρά το καημένο. 

 

Σίγουρα όμως τα επόμενα χρόνια να μη θέλει κάτι στο κινητήρα; ελατήρια μαλακιες; 

 

Το διχιλιαρο το σκέφτηκα σε φάση ένα καλο σερβις κινητήρα, κανα φρεσκάρισμα σε σκουριές ακόμα και μπροστινό θα άλλαζα

 

Κυρίως βαρέθηκα να θέλει μαζεματακια 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος GavriilVet έγραψε:

Από άποψη κινητήρα προς το παρόν είμαστε οκ. Αν και δεν εχω μετρήσει συμπίεση. 

Ρυθμίστηκαν καρμπυρατερ και πετάει προς το παρόν. 

Τα θέματα του είναι χαζομαρες, σκουριτσες, βιδουλες, η μπροστινή ανάρτηση θέλει σερβις (και θα γούσταρα να την άλλαζα /αναβαθμιζα). Αυτά, κατά τα άλλα είναι μια χαρά το καημένο. 

 

Σίγουρα όμως τα επόμενα χρόνια να μη θέλει κάτι στο κινητήρα; ελατήρια μαλακιες; 

 

Το διχιλιαρο το σκέφτηκα σε φάση ένα καλο σερβις κινητήρα, κανα φρεσκάρισμα σε σκουριές ακόμα και μπροστινό θα άλλαζα

 

Κυρίως βαρέθηκα να θέλει μαζεματακια 

10447657_i_b.jpg

 

https://www.car.gr/10447657-kawasaki-zr-zephyr-zephyr-750

Εδω είσαι αγαπητέ μου. Αυτό. Το ζαχάρωνα και γω, είναι καλό. Δώσε να φύγει γρήγορα το νεότερο που δεν εχει καμιά άξια, τόσο συναισθηματικη οσο και συλλεκτική.

1800-1900 το δικό σου και  βάλε τα 2 χιλιάρικα εδώ να το πάρεις πριν φύγει. Εδω εχει αξία να ρίχνεις σιγα σιγα λεφτά επάνω του και πιθανών να ανεβάσει σε μερικά χρόνια και τιμή κοντά στα 6-7. Σκέψου το. Μηχανή για μια ζωή.

Μπες και στο webike να δεις τι υπάρχει να φτιάχνεις...τρέλα.

Το άλλο  ΚΤΜ όπως είπε και ο ιπτάμενος είναι για πιτσιρίκια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν θέλει μαζεματάκια να 'χεις να ασχολείσαι τι θα κάνεις όταν δεν το οδηγάς; :laugh:

Και σοβαρά τώρα,εγώ δεν αισθάνομαι ότι θες duke,αισθάνομαι ότι θες fazer.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Το οτι δε συμφερει οικονομοτεχνικα η αγορα το θεωρω δεδομενο. Οπως ειπε κι ο καπεταν-αγγελος πιο πανω κατι τετοια mental gymnastics κανω κι εγω οποτε θελω να αλλαξω μηχανη.

Για πιτσιρικια δεν ξερω αν ειναι το 390, εγω κοντευω τα σαραντα παντως και ευχαριστως θα του γ@@ουσα τα πρεκια. :tooth:

Γουστα ειναι αυτα. Αλλος δεν καταλαβαινει το λογο αγορας ενος καινουριου παιχνιδιου 160 κιλων, εγω παλι δεν καταλαβαινω το λογο να δωσεις μια αντικα για να παρεις μια αλλη. 

Αν εχεις βαρεθει και θες μια σοβαρη αλλαγη για μενα εχει βαση η σκεψη σου. Κατα τ'αλλα κανεις δε σου εγγυαται οτι ενα καινουριο ΚΤΜ θα σε προβληματισει λιγοτερο στα επομενα δεκα χρονια απο τη μηχανη που εχεις τωρα. Αλλα αν ημασταν λογικα οντα δε θα καβαλουσαμε μηχανες...

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Το οτι δε συμφερει οικονομοτεχνικα η αγορα το θεωρω δεδομενο. Οπως ειπε κι ο καπεταν-αγγελος πιο πανω κατι τετοια mental gymnastics κανω κι εγω οποτε θελω να αλλαξω μηχανή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό που ήθελα να μάθω. Εντάξει άμα μου δίνες μια από αυτές που μαρεσουν δε θα με χάλαγε να αλλάξω :baby:

Για πιτσιρικια δεν ξερω αν ειναι το 390, εγω κοντευω τα σαραντα παντως και ευχαριστως θα του γ@@ουσα τα πρεκια. :tooth: νομίζω συμφωνω και δω. Σας είπα ότι οδήγησα ένα sm 950 ενός φίλου και έπαθα έρωτα; 

Γουστα ειναι αυτα. Αλλος δεν καταλαβαινει το λογο αγορας ενος καινουριου παιχνιδιου 160 κιλων, εγω παλι δεν καταλαβαινω το λογο να δωσεις μια αντικα για να παρεις μια αλλη. Συμφωνώ με σένα γιαυτό και διαφωνώ με τον elprimerozen. Αν είναι να δώσω 2k μαζεύω το δικό μου. Το πιο κλασσικό στυλ δε μου αρέσει! 

Αν εχεις βαρεθει και θες μια σοβαρη αλλαγη για μενα εχει βαση η σκεψη σου. Κατα τ'αλλα κανεις δε σου εγγυαται οτι ενα καινουριο ΚΤΜ θα σε προβληματισει λιγοτερο στα επομενα δεκα χρονια απο τη μηχανη που εχεις τωρα. Αλλα αν ημασταν λογικα οντα δε θα καβαλουσαμε μηχανες...

Μάλιστα! Ελήφθη από όλους! Ρε μπας και τελικά να πάρω χρηματοδότηση από έμπορο να πάρω κανα cb1000r (όχι το καινούριο, το προηγούμενο), η κανα fazer 1000 από τα τελευταία που είναι κουκλια; 

 

 

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Παρακαλώ ένα άλλο μπροστινό και ένα βαψιματακι για αρχη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα