Kostas mp

50cc σε 72cc

33 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Ειμαι απο Πειραια και σε 1 εβδομαδα δινω για 50cc και θα παρω καινουργιο το Daytona sprinter 50cc και θελω να το κανω 72cc αλλα εχω ακουσει οτι θα μ βγαζει προβληματα και πως δεν πρεπει να του πειραξω τα χιλιοστα,και αν ναι ποσα λεφτα χρειαζομαι (μπορω να διαθεσω μεχρι 300)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στρωστο πρωτα σαν 50αρι και θα σου ελεγα να μην το πειραξεις αλλα αν βαρεθεις να παρεις αλλο μχνακι μετα.

Αν παλι δεν εχεις τη δυνατοτητα λογω διπλωματος κτλ, οκ,βαλε ενα ετοιμο κιτακι 72 κυλινδρο_πιστονι, το πολυ μεχρι ενα 100σταρικο να σου παρουν στο συνεργειο,μεχρι εκει, μη χαλας πολλα λεφτα για το παπι κτλ.

Τροποποιήθηκε από τον idomen

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb. NC750X. (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

απο 50cc.σε 72cc.δεν παθαινει τιποτα, το κανεις ανετα.απο εκει και πανω θελει αλλα. οποτε στα 72 cc. θα εισαι ενταξει.το κανεις και απο καινουργιο δεν θα παθει τιποτα.καλες βολτες να εχεις καλοριζικο,και πανω απ'ολα κρανος και εξοπλισμο.

και οπως σου εγραψε   ο Ibomen    μην χαλας αλλα λευτα για παπι. περνα τον καιρο σου με αυτο εως οτου σε βγαλει, και οταν ερθει η ωρα να μεγαλωσεις το διπλωμα το δινεις και περνεις κατι αλλο.

 

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Επειδη ειμαι 16 και δεν μπορω να βγαλω για παραπανω κ.ε. και 50cc δεν με πολυ τρελενει για αυτο σκευτομουνα για 72cc και στα 18 μου θα βαλω αλλο μοτερ.Λιγο ποιο σιγκεκριμενοι να γινεται στο τι θα χρειαστο και με ποσα λεφτα για να ξερω και απο οτι ξερω πρεπει να το κανω πριν το στροσιμο του μοτερ οτι ειναι για να το ανεβασω κ.ε

(Το θελω για καγκουριες)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν κανει για καγκουριες αυτο το μχνακι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν βαλω το μοτερ της Daytona το 125cc?

Τροποποιήθηκε από τον Kostas mp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος Kostas mp έγραψε:

Αν βαλω το μοτερ της Daytona το 125cc?

Αφου το θελεις για κανκουργιες γιατι δε βαεις ενα μοτερ reisink 150ψψ που εχει καλο γκαζακι..?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Διοτι δεν θελω να ειμαι παρανομος ειμαι 16ετων οταν παω 18 τοτε ναι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Φιλε μου μην το πειραζεις τοτε το παπι,

το παπι αξιζει αλλα το πειραγμα δεν αξιζει για αυτο που θες

Κρατα το οπως ειναι, ειναι οτι πρεπει για να μαθεις

Αν αλλαξεις μοτερ εισαι παρανομος,γιατι να το ρισκαρεις να το χασεις;

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Kostas mp έγραψε:

Διοτι δεν θελω να ειμαι παρανομος ειμαι 16ετων οταν παω 18 τοτε ναι 

Και στα 18 αν βαλεις ρεϊσινκ μοτερ πανω στο πενηνταρι παλι παρανομος θα εισαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια ας την χεσω την καγκουρια.Θελω να ειμαι με την κοπελα μ δικαβαλο και να πηγαινει και σε ανηφορες και να εχει μια νορμαλ τελικη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Καντο 72αρι απο την αρχη και στρωσ´ το μια κι εξω, αυτα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τι εξατμιση να βαλω ?

Και αν αλλαξω εξατμιση θα αυξησω τελικη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

To 50cc στα 72cc το κάνουνε περίπου το 200% των ατόμων εκεί έξω που έχουνε 50αρί παπί. Δεν θα πάθει κάτι το μοτέρ ούτε η αστυνομία θα κατάλαβει κάτι. Εξάλλου για να είμαστε ειλικρινής όλοι οι αστυνομικοί που κάνουν έλεγχο ξέρουν οτι τα πιο πολλά 50αρια είναι 72αρια αλλά δεν λένε τίποτα..αν ήτανε έτσι όλοι θα τρέχαμε στα δικαστήρια όταν ήμασταν πιτσιρίκια..

Τώρα στο θέμα σου: το 50αρακι δεν θα πάθει κάτι αμα το κάνεις 72αρι. Ίσα ίσα θα δεις οτι θα τραβάει καλύτερα και θα δώσει και λίγο παραπάνω τελική. Δεν σου λεω οτι απο 60-65 που πάει το 50cc θα δεις 100κατι στο κοντέρ αλλά σίγουρα ένα 70κατι θα τα δεις. Μην περιμένεις να φτάσεις 18 για να αλλάξεις μοτέρ. Κάνε υπομονή δυο χρονάκια ωστέ να μάθεις και με το 72αρι οδήγηση σιγά σιγά να κάνεις και χαλαρά τις βόλτες σου, να σε πηγαίνει άνετα σχολείο, φροντιστήρια κλπ κλπ και μετά στα 18 βγάλε Α1 και μπορείς να οδηγήσεις οτι παπί θέλεις ή και μηχανή 125αρα :winking:

Επίσης όχι η εξάτμιση δεν δίνει τελικές. Ή άντε το πολύ πολύ ενα +5 km/h να δεις παραπάνω. Δεν αξίζει γενικά σε παπί να ρίχνεις πολλά λεφτά. Τώρα να θες να την βάλεις για να έχει καλύτερο θόρυβο το μηχανάκι τότε δεκτό αλλά και πάλι μην ρίξεις πάνω απο 50-60€...με μια Apido θα είσαι εντάξει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Υσχει οτι αν το κανω 72 κ.ε δεν θα εχω την ιδια εκκινηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αν ήταν να είχες την ίδια εκκίνηση, δεν θα το έκανες 72...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικά όλα τα 50αρακια και 72αρια φοράνε κοντό γρανάζωμα για να τραβάνε καλύτερα γιατί είναι λίγα κυβικά...αμα δεις τα πιο μεγάλα σε κυβικά παπάκια έχουνε και πιο μακρύ γρανάζωμα...ωστόσο απο 50 στα 72 ουστιαστικά το κάνεις και 22 κυβικά παραπάνω. Δεν ξέρω πως θα είναι στον δρόμο γιατί δεν είχα ποτέ 50αρι ωστόσο το 72αρι στρογγυλοφάναρο απο ένα παιδί στην δουλειά που πήρα μια μέρα για βόλτα, για μέσα στην πόλη πάει καλά δεν θες κάτι παραπάνω πιστεύω για απλές μετακινήσεις και είναι και οικονομικό. 

Μην περιμένεις το μηχανάκι να γίνει supersport, απλά θα αποκτήσει παραπάνω τράβηγμα. Η εκκίνηση δεν ξέρω λογικά ναι θα είναι καλύτερη πιστεύω, δεν κόβω και τα @@ μου φυσικά.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλος απλα επειδη ειχα ακουσει οτι αν το κανεις 72 εχει μεγαλυτερη τελικη αλλα  μικροτερη εκκινηση 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος Kostas mp έγραψε:

Καλος απλα επειδη ειχα ακουσει οτι αν το κανεις 72 εχει μεγαλυτερη τελικη αλλα  μικροτερη εκκινηση 

Αυτο ισχυει αν μακρυνεις γραναζωμα. Καπου θα το πηρε το αυτι σου και παρανοησες. Δεν ισχυει για υπερκυβισμο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Χαζι ερωτηση αλλα λιφαν110 και daytona125 ταιριαζουν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ένας φίλος εδω έχει το 50αρι Sprinter και του έβαλε πάνω Lifan 110 με καπάκια Daytona μιας και ταιριάζουνε. Ποιος ο λόγος όμως να βγάλεις το 125αρι μοτέρ και να βάλεις το 110 πάνω; Ήδη το μοτέρ στα Daytona είναι της Honda απο όσο ξέρω...τα 50αρια έχουνε το μοτέρ του GLX50 με αλλαγές ωστόσο απο 3αρι σασμάν έχουνε 4αρι και λογικά διαφορετικό καρμπυρατέρ γιατί έχει και καταλύτη κλπ κλπ...και το μοτέρ στο 125 είναι ουσιαστικά το μοτέρ απο το Honda Astrea αλλά απο 100 το κάνανε 120...ποιος ο λόγος να βάλεις ένα πιο αδύναμο μοτέρ πάνω λοιπόν; Να πω οτι είχες το 50-72cc να πω οκ ναι είναι μια λογική αναβάθμιση γιατί το μηχανάκι γίνεται πιο δυνατά μετά...αλλά και το 50αρι να έχεις κουμπώνει κανονικά πάνω το μοτέρ απο το 125..

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το 50αρι θα παρω εγω και σκευτομαι στο μελλον να το κανω με 110 λιφαν γιατι αποσο ξερω αν τα λιφαν τα στρωσεις καλα ειναι σκυλια και καλυτερα απο κολοφτιαγμενα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλά θα κάνεις. Πάρε το 50αρι κάντο 72 μέχρι να βγάλεις Α1 και μετά βάζεις το 110.. Μη βιάζεσαι όλα θα γίνουν..όλα στην ώρα τους. Για αρχή πάρε το 50..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

θα μπορουσα να κανω κατι αλλο στο 50αρι ωστε να αυξησω τελικη και εκκινηση αλλα να ειμαι νομιμος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα