MxLover

Πρόγραμμα για WR125R

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα να ρωτήσω από άτομα που γνωρίζουν η έχουν διαπιστώσει στην πορεία αν το πρόγραμμα ήταν απαραίτητο σε φίλτρο εξατμηση. Στο δικό μου μηχανακι έχω μετά από καταλύτη εξατμηση χειροποίητη της Dragon και φίλτρο DNA ( στηρίζουμε ελληνικά προϊόντα όσο μπορούμε χεχεχε). Το θέμα είναι ότι μελλοντικά μιας και υψιλοσυμπιεστο μηχανακι θα πάμε σε φρεσκάρισμα top end σίγουρα οπότε έχω κατά νου ήδη το 150 complete kit της yamaha. Από προγράμματα έχω δει μόνο το power commander αλλά κάνει και 450 γιούρια και ήθελα να ρωτήσω αν αυτοί οι ρυθμιστές καυσίμου της takegawa και της malossi για τα Χ μπορεί να κάνουν κάτι παρόμοιο και αν ταιριάζουν φυσικά στο μηχανάκι (δηλαδή είναι μια απλή καλωδίωση τοποθετούμε παίζουμε με τις ρυθμίσεις και είμαστε κομπλέ?!). Προς το παρόν πάντως δεν έχω καμία διαφορά σε τελικές και τα λοιπά απλά μια ελαφρά αισθητή αποδοση στα χαμηλά και μεσαία καθώς ξεταπωτη παίζει να χάνω και κάνα δυο τρία χλμ . Κάποιοι μου είπαν και για remap απλά για κάποιο λόγο δεν μ αρέσει η ιδέα του. Κάθε άποψη δεκτή! 

Υσ. Πάμε στο 150 κιτ λόγο €€€ γιατί άμα δείτε ότι το έμβολο μόνο έχει όσο το κιτ θα μ λέγαν όλοι βουρ στο κιτ 

Υσ2. Παιδιά δεν θέλω να το κάνω να καταπίνει βενζίνες κοιτάω απλά κάτι να δουλεύει σωστά σε αυτό το μελλοντικό φτιάξιμο η στο ήδη υπάρχων εάν κριθεί απαραίτητο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Γιατι πετατε τα χρηματα σας ρε παιδια σε ατροφικα μηχανακια, οτι και να κανεις ενα 125WR θα μεινει, ακομα και το DT125LC του 82 που εχω ειναι πιο μηχανη.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος MxLover έγραψε:

Το θέμα είναι ότι μελλοντικά μιας και υψιλοσυμπιεστο μηχανακι θα πάμε σε φρεσκάρισμα top end σίγουρα

Αυτα ολα απο που προκυπτουν και ποιος στα ειπε.
Με μια επιφυλαξη θα πω οτι μαλλον ή καποιος παει να σου φαει λεφτα ή τρωγεσαι να φας τα λεφτα σου.
Δωστο και παρε κατι μεγαλυτερο ή καποιο δίχρονο αν θες να δεις πραγματικη διαφορα και να πιασουν τοπο ο,τι λεφτα δωσεις.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 14 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αυτα ολα απο που προκυπτουν και ποιος στα ειπε.
Με μια επιφυλαξη θα πω οτι μαλλον ή καποιος παει να σου φαει λεφτα ή τρωγεσαι να φας τα λεφτα σου.
Δωστο και παρε κατι μεγαλυτερο ή καποιο δίχρονο αν θες να δεις πραγματικη διαφορα και να πιασουν τοπο ο,τι λεφτα δωσεις.

Η μεγαλυτερη μαλακια στη ζωη μου ειναι που εριχνα φραγκα για βελτιωσεις, πραγματικά πεταμενα λεφτα, αλλο να υπαρχει καποιο προβλημα και να κανεις μια επισκευη με καλυτερα υλικα και αλλο να δινεις ασκοπα φραγκα για να κερδισεις 1-2 αλογα, αργησα να το καταλαβω, θα μπορουσα να εχω καλυτερο μηχανακι απο αυτο που εχω αν δεν πετουσα τζαμπα λεφτα πανω του.

 

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Διαφωνώ με την βελτίωση, δεν έχεις λόγο, πούλα το όταν έρθει η ώρα και πήγαινε παραπέρα.

Ένα μαμά wr250r/x, Kawasaki klx250 κοκ θα είναι πάντα πιο δυνατό από ένα 125cc.

Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά που λες, ότι δίνεις παίρνεις, το Dynojet PC είναι το μόνο που κάνει σοβαρή δουλειά.

Φυσικά όχι όπως έρχεται που έχει μια βασική ρύθμιση που απλά θα δουλέψει, θέλει είτε δυναμόμετρο για να φτιαχτεί χάρτης που θα είναι για το μηχανάκι σου είτε να βρεις έναν χάρτη για PC από κάποιο άλλο μηχανάκι ίδιο με το δικό σου το οποίο να είναι ίδιο (πχ εξάτμιση, φίλτρο ή όποια άλλη μόντα) και να τον περάσεις στο PC σου.

 

Τα άλλα που λες φαντάζομαι κοστίζουν τα μισά λεφτά σε σχέση με το PC αλλά δεν σου δίνουν τις ίδιες ρυθμίσεις, υπάρχουν και πατέντες με ποντεσιόμετρα που δίνουν άλλη θερμοκρασία και "ξεγελάνε" τον αισθητήρα ώστε να δίνει παραπάνω βενζίνη/καύσιμο αλλά φυσικά καμία σχέση το κέρδος σε δύναμη σε σχέση με ένα PC.

Εννοείται ότι θα ανεβάσεις κατανάλωση, το πόσο εξαρτάται από το πόσο καλά ή κακά θα ρυθμιστεί κοκ.

Με λίγα λογια, η άποψη μου(έχοντας χώσει αρκ€τά σε βελτιώσεις) είναι ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς.

 

Υγ. Πήρα ένα PC για το xt660z Tenere μου τις προάλλες, δεν το έχω βάλει ακόμα, όμως το βρήκα μεταχειρισμένο σε τιμή που ντρέπομαι να πω, μόνο έτσι θα το έπαιρνα γιατί ξέρω ότι όσα λεφτά και να του χώσω δεν θα γίνει ποτέ LC4 690..!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (125cc) HJC Rpha 11 Honda Africa (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν αξιζει να δωσεις ΟΥΤΕ 5 ΕΥΡΩ σε βελτιωση σε 125 μηχανακι! Δεν θα δεις καμια ουσιαστικη διοφαρα! Τι να λεει αντι να σπαει στα 110χλμ να σπαει στα 120 ή στα 125 χλμ?  Και στο λεει ατομο που δεν ειναι 18 χρονων αλλα 35 με Varadero 125! Φτιαξτο οσο θελεις εμφανισιακα να το βλεπεις κ να γουσταρεις! Δεν προκειται ποτε μα ποτε να σου δωσει το γκαζι που θα σου δωσει ενα μοτο 250 κ πανω! Οσα χρηματα κ να πεταξεις πανω του! Ασε μου μετα θα ειναι κ δυσκολο να το σπρωξεις! Μεινε οπως εισαι με το μηχανακι σου κ μαζεψε φραγκα να παρεις κατι πιο δυνατο!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Γιατι πετατε τα χρηματα σας ρε παιδια σε ατροφικα μηχανακια, οτι και να κανεις ενα 125WR θα μεινει, ακομα και το DT125LC του 82 που εχω ειναι πιο μηχανη.

@Tasos Meli βάλε μια φωτογραφία το DTάκι να θυμηθώ λίγο κι εγώ! :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

πριν 38 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

@Tasos Meli βάλε μια φωτογραφία το DTάκι να θυμηθώ λίγο κι εγώ! :wub:

Αν βαλω την τελευταια φωτογραφια που το ειχα βγαλει σιγουρα θα με βρισεις, το ειχα υπερκαγκουρεψει, εδω και 1,5 χρονο εχω αρχισει την επαναφορά του αλλα εχει μεινει στη μεση λογω χρονου.

Λες να το ποστάρω στα σουργελα?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

:tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 6 ώρες, το μέλος Smias έγραψε:

Υγ. Πήρα ένα PC για το xt660z Tenere μου τις προάλλες, δεν το έχω βάλει ακόμα, όμως το βρήκα μεταχειρισμένο σε τιμή που ντρέπομαι να πω, μόνο έτσι θα το έπαιρνα γιατί ξέρω ότι όσα λεφτά και να του χώσω δεν θα γίνει ποτέ LC4 690..!

Μας δουλευεις όλους εσύ μου φαίνεται :tooth:

Σου έλεγα τις προάλλες ότι γίνεται δυνατοτερο το συγκεκριμένο μοτέρ με PC και εξατμίσεις και ήσουν σε φάση όχι όχι δε θα το φτιάξω αυτό!

Μερικές μέρες μετα, να σου οι εξατμίσεις. Μα ήταν φθηνές ντρέπομαι να πω την τιμή!

Καπάκι μετά να σου και το PC. Μα ήταν φθηνό σας λέω αλήθεια δε θα το έπαιρνα αλλιώς! :tooth::tooth:?:sopase:

Την επόμενη εβδομάδα να περιμένουμε κάνα Κιτ Maico 700 που βρήκες σε τιμή που ντρέπεσαι να πεις? :crazy::tooth:

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντησεις και καλή χρονιά κιόλας που ξέχασα να γράψω χδ. Το μηχανακι δεν θέλω να το βελτιώσω αλλά το κιτ θα προκύψει απλώς γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό από το να βαλω τα αντίστοιχα μανισια. Μόνο ο κύλινδρος του έχει 280 ευρώ και το κιτ 200 με εκκεντροφορο κτλπ για 150. Παραπέρα ζήτησα απλά πιο οικονομικά ισως λύση αν γίνεται από το pc γιατί να δώσω 450 ευρώ μου φάνηκαν αρκετά. Μεγαλύτερο μηχανακι έχω μια βαραντερο 1000 απλά περιμένω πως και πως το επόμενο καλοκαίρι για δίπλωμα. Ουσιαστικά να ρωτήσω και το άλλο αν το μηχανακι γίνει 150 λόγο πιο οικονομικής λύσης πάντα και όχι για να το παίξω γρήγορος θα χρειαστεί pc η κάποιο αλλού είδους παρεμφερές ανταλλακτικό για να τσουλαει χωρίς να βγάλει κάποια ζημιά κτλπ? Με αυτή την προοπτική ρώτησα :). 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Η μεγαλυτερη μαλακια στη ζωη μου ειναι που εριχνα φραγκα για βελτιωσεις, πραγματικά πεταμενα λεφτα, αλλο να υπαρχει καποιο προβλημα και να κανεις μια επισκευη με καλυτερα υλικα και αλλο να δινεις ασκοπα φραγκα για να κερδισεις 1-2 αλογα, αργησα να το καταλαβω, θα μπορουσα να εχω καλυτερο μηχανακι απο αυτο που εχω αν δεν πετουσα τζαμπα λεφτα πανω του.

 

 

πριν 16 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αυτα ολα απο που προκυπτουν και ποιος στα ειπε.
Με μια επιφυλαξη θα πω οτι μαλλον ή καποιος παει να σου φαει λεφτα ή τρωγεσαι να φας τα λεφτα σου.
Δωστο και παρε κατι μεγαλυτερο ή καποιο δίχρονο αν θες να δεις πραγματικη διαφορα και να πιασουν τοπο ο,τι λεφτα δωσεις.

Δεν θέλω να το δώσω το μηχανακι γιατί δεν το έχω καιρό και το πειρα μόνος μου με λεφτά που ματωσα λίγο. Το φρεσκάρισμα top end προκύπτει με τα χιλιόμετρα και δυστυχώς την βιασμενη χρήση του προηγούμενου κατόχου η και από μένα. Το κιτακι θα το βάλω μόνο και μο ο γιατί έχει το 1/4 της τιμής από το να βάλω τα δικά του. Ναι οκ yamaha και τα δύο και σίγουρα το να βάλω τα τελείως εργοστάσιο ειναι σαφώς καλύτερο. Το πρόγραμμα η pc η ρυθμιστής προέκυψε απλά στην ιδέα ότι το μηχανακι μελλοντικά (περίπου σε κάνα χρόνο βάση χιλιομέτρων που διανύω κάθε μέρα) θα χρειαστεί ένα φρεσκάρισμα. Απλώς ρώτησα εάν χρειάζεται όντως το pc η όχι και στην παρούσα φάση και στην μελλοντική με την έννοια να μην έχω κάτι απρόσμενο χωρίς αυτό. Στην τελική αν τσουλαει και χωρίς το πισι κανονικά χωρίς κίνδυνο από το λιγότερο μείγμα δεν θα το πάρω καθόλου (ίσως δεν τα παρουσίασα και καλά στην αρχή) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Αυτό θα το δεις μόνο με καυσαέριοανάλυση νομίζω.

Από την εποχή drz400 είχα μάθει από τους φίλους μας τους Αμερικάνους ότι όταν κάνεις υπερκυβισμό σε διάμετρο τότε ρίχνεις το νούμερο του κυρίου ζιγκλέρ.

Δεν θυμάμαι να το αναλύσω(google it όποιος θέλει να μάθει γιατί) αλλά έτσι ήταν.

Πχ στα drz400( 90mm κυλ/πιστόνι) όταν τα έκανες "440"(434cc, 94mm κυλ/πιστόνι) εάν είχε κ.ζιγκλέρ Νο165 το έριχνες σε Νο155(ενδεικτικά τα νούμερα).

Οπότε, φαντάζομαι, ο ψεκασμός θα το ρυθμίσει λίγο το μείγμα από μόνος του εάν δεν πειράξεις εισαγωγή ( άνοιγμα στο φιλτροκούτι) και εξαγωγή (μια πολύ ανοιχτή εξάτμιση.

 

 

πριν 6 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Μας δουλευεις όλους εσύ μου φαίνεται :tooth:

Σου έλεγα τις προάλλες ότι γίνεται δυνατοτερο το συγκεκριμένο μοτέρ με PC και εξατμίσεις και ήσουν σε φάση όχι όχι δε θα το φτιάξω αυτό!

Μερικές μέρες μετα, να σου οι εξατμίσεις. Μα ήταν φθηνές ντρέπομαι να πω την τιμή!

Καπάκι μετά να σου και το PC. Μα ήταν φθηνό σας λέω αλήθεια δε θα το έπαιρνα αλλιώς! :tooth::tooth:?:sopase:

Την επόμενη εβδομάδα να περιμένουμε κάνα Κιτ Maico 700 που βρήκες σε τιμή που ντρέπεσαι να πεις? :crazy::tooth:

 

Είμαι μια πόρνη του eBay και του μοτοκαταναλωτισμού...:yes:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα μετα απο τοσο καιρο και παλι στην ομαδα δεν δημοσιευω συχνα απλως μπαινω πλεον στο φορουμ περισσοτερο για να χαζεψω τις συζητησεις και να επωφεληθω ισως απο καποια πραγματα. Δεν εκανα νεο τοπικ μιας και αυτο που θελω να ρωτησω συσχετιζεται με το ηδη υπαρχον τοπικ. Καταρχας θα ηθελα να ενημερωσω τουλαχιστον αυτους τους λιγους που ενδιαφερει και οσους μου εδωσαν τις αποψεις τους πανω στο θεμα που εχω ανοιξει πως οι περισσοτεροι εχουν δικιο με την βελτιωση του συγκεκριμενου μοτοσακου. Θα ριξω ενα σεντονακι οποτε οποιος δεν εχει την ορεξη και δεν θελει να ασχοληθει....Γυρισα πολλα μαγαζια στην Αθηνα ωστε να ρωτησω τι αξιζει τελικα τι οχι τι στο περιπου θα περιμενω τι κοστος και τα λοιπα. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ μα πραγματικα παρα πολλοι οικοι βελτιωσης η αντιπροσωπιες η μαγαζατορες τελος παντων οταν τους ελεγα οτι θελω να ασχολιθω με το συγκεκριμενο μηχανακι μου ελεγαν οτι δεν αναλαμβανουν και οτι δεν αξιζει και τα λοιπα. Μεχρι που πηγα σε ενα πολυ καλο μαστορα που δεν θελω να διαφημησω για ευνοητους λογους και εκανα μια συζητηση μαζι του. Του εξηγησα τι ηθελα τελος παντων και μου ειπε πως ειναι αμαρτια να ξεκινησεις τα φτιαξιματα σε ενα μη εμπορευσιμο και συναμα ψιλοσπανιο μηχανακι με τον γνωμονα οτι σε μελλοντικη μεταπωληση θα το δωσεις για ψιχουλα ( Καλα δεν προκειται να το δωσω εχω πει πως θα το κανω τραπεζακι στο σαλονι). Οταν του εξηγησα ολες τις ανησυχιες μου γιατι εκεινο γιατι το αλλο μου ψιλοχαμογελασε θα ελεγα και μου ειπε ακομα και για το φρεσκαρισμα που ανεφερα πιο πανω πως οταν ερθει η ωρα που το μηχανακι θα ζητησει κατι τετοιο ειναι προτιμοτερο να βρεις δικα του πραγματα και να τα πληρωσεις παρα να ασχολιθω με τα υπολοιπα. Οπως και το r125 (ιδιο κινητηρα ακριβως με ελαχιστες διαφορες οπως μου ειπε στο βολαν για να αρπαζει απο χαμηλα πιο ροπατα το WR) το 150 κιτ ναι μεν τεριαζει απλως εχει λιγοτερη συμπιεση μιας και ειναι σχεδιασμενο για το Crypton και οχι για το wr. Το μονο κιτ ιδιας συμπιεσης και ελαχιστα παραπανω ειναι το mallossi η το athena 180cc που βγαινει για τα συγκεκριμενα μηχανακια και ερχεται στο ποσο 600-700 ευρω αντιστοιχα. Μου εξηγησε πως ακομα και αν διαθεσω αυτα τα λεφτα η μεγιστη διαφορα που θα δω ειναι 3 αλογα στον πισω τροχο δλδ απο 15 θα παμε στα 18. Μετα μου λεει θα θες μια κεφαλη με μεγαλυτερες βαλβιδες στην καλυτερη να βαλεις καποια του εμποριου για crypton αμα κανει καποιο βολαν ελαφρυτερο και ενισχυμενη μπιελα και τα λοιπα τελος παντων  που μου εβγαλε ενα κασε 1500 ευρω μονο για ανταλλακτικα δηλαδη τα 2/3 απο οτι αγορασα το μηχανακι για να δω μια μαξιμουμ διαφορα +8-9 αλογα. Φυσικα και του εξηγησα δεν ψαχνω κατι τετοιο αλλα απλως προσπαθω να του δωσω με λιγα χρηματα το κατι παραπανω και να προσπαθησω να εχω το μηχανακι σε οσο πιο αριστη κατασταση γινεται. Ε και μου ειπε ολα αυτα ακριβως που μου ειπατε και εσεις και μια λυση οπως ειναι το αλαγμα των ελλατηριων μονο με γνησια αν παρατηρησω αυξημενη καταναλωση λαδιου και φυσικα το εμβολο ειναι σε καλη κατασταση. Αυτα τα ολιγα ηθελα να παραθεσω σχετικα με την επιλογη αναβαθμισης του κινητηρα (παρολο που δεν ηθελα κατι τετοιο) και φυσικα αυτη η ζωντανια που εψαχνα στο μηχανακι την βρηκα απο ενα ταπεινο 13αρι γραναζι (απο 14) που εφαγα ολη την εμφυλιο να βρω. 

Πλεον το κυριο θεμα που ηθελα να θιξω μιας και αναφερθηκε ο Smias σε μια πατεντα με ποτενσιομετρο επειδη ψαχτηκα αρκετα και το μηχανακι δεν εχει ασθητηρα λαμδα οποτε το μειγμα πρεπει να το ρυθμιζει με την θερμοκρασια αν δεν κανω λαθος. Περισσοτερο ρωταω σαν γνωση παρα σαν υλοποιηση. Αν ισχυει κατι τετοιο λογικα θα παρεμβαλει το σημα που πηγενει στον εγκεφαλο με το να μειωνει την αντισταση αυτου του σηματος ( διορθωστε με αν κανω λαθος) οποτε ο εγκεφαλος ριχνει παραπανω καυσιμο για δουλεψει ο κινητηρας για να ερθει στην επιθυμητη θερμοκρασια λειτουργιας. Το ερωτημα που προκυπτει σε ολο αυτο ειναι μηπως αυτο εχει επιρεαζει την την κυκλοφορια ψυκτικου υγρου ( η δεν εχει καμια σχεση?) και αν γινει κατι τετοιο θα δουλεψει πιο πλουσιο μειγμα οποτε στα ψηλα ενα κενακι που εχει θα καλυφθει? Σαν κοστος που τα εβαλα κατω μπορεις να κανεις ενα δικο σου με ελαχιστα χρηματα σε σχεση με ρυθμιστες dynojet που κανουν περιπου την ιδια δουλεια. Αξιζει κατι τετοιο να γινει μιας και η ρυθμιση που πρεπει να γινει ειναι πολυ μικρη ? Τι αλλους παραμετρους πρεπει να προσεξει καποιος? Για οποιον θελει να βοηθησει στο σχετικο θεμα εχω το service manual οποτε μπορω να του στειλω καποιες φωτογραφιες απο το ηλεκτρικο κυκλωμα να βοηθησει καπως την κατασταση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

15 άλογα έχει το μοτέρ, στον τροχό έχει καμία 11-12, 19-20 άλογα τροχό έχουν τα μαμα 250αρια τύπου XR-TTR-DR-CRF250L.

Αν πάρει 3 άλογα στον τροχό είναι μια βελτίωση της τάξεως του 25% περίπου, μια χαρά... μπορείς να βάλεις κύλινδρο 150 και απλά να βάλεις ένα πιστόνι με υψηλότερη συμπίεση.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως και να χει το 150 το σκεφτόμουν μόνο και μόνο για λόγους οικονομίας πλέον δεν το κοιτάζω καθόλου για αύξηση κυβικων είναι ένα ποσό που για να κάνει κάτι εύλογο αυτό το μηχανακι περνω και ένα δεύτερο με αυτά που θα χρειαστεί. Το όλο θέμα ήταν απλά να έχω καλύτερα μπαμ και ένα μείγμα που δεν θα χαλάσει το μηχανακι μακροπροθεσμα δεν κοίταγα τις επιδόσεις τόσο. Πλέον με το 13 έχω βρει την υγεία μου. Μέχρι και Αθήνα Καλαμάτα πήγα με ολίγα μπαγκάζια, Υμμητο έχω πάει, σχιστο κάθε βδομάδα σχεδόν και γενικά σε συνδιασμο με την κατανάλωση είμαι κομπλέ. Όπως είπα και πριν θέλω περισσότερο να ψάξω τι παίζει με το ποτενσιομετρο για την μικρή αυτή ρύθμιση του μείγματος μιας και έχω φτωχό μείγμα στις πολύ υψηλές έως κόφτη. Η πιο φτηνή λύση βέβαια είναι να ξαναβάλω το μαμισιο τελικό και να ησυχάσουμε. Η πιο ακριβή ειναι το power commander που εξαρχής τα θεωρώ πεταμένα λεφτά και ύστερα κάτι σε remap η ρυθμιστη που πάλι κοστίζουν κάποια λεφτά και δεν αξίζουν σε σχέση με το αποτέλεσμα. Επίσης για να μην κατεβάζω σεντόνια και πριζω η όλη φάση μου είναι αυτά που βάζω πάνω στο μηχανάκι (φίλτρα εξατμησεις) να μην κάνουν ζημιά στον κινητήρα και να δουλεύει σωστά και αυτή την στιγμή στα πολύ χαμηλά και πολύ ψηλά δεν έχω την σωστή αναλογία. Δεν είπα ποτέ ότι πχ θα βάλω πισι και θα πάρω +40 άλογα η κάτι ανάλογο. Απλά ψάχνω πως θα κάνω τις σωστές ρυθμίσεις όσο πιο οικονομικά γίνεται για να δουλέψει εξατμηση φίλτρο. Και Τάσο ευχαριστώ που απαντάς και ασχολιθικες εξαρχής με το θέμα. 

 

Υ.Γ. Παίζει καμία εντουραδα σχιστο μεριά η κάπου κοντά στις περιοχές αυτές? Ρε παιδιά θέλω παρέα χαχ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Και λιγο πιο πλουσιο μειγμα να του δωσεις δεν θα δεις κατι, το πολυ-πολυ να παρατηρισεις οτι κατι αλλαξε. Τζαμπα μην ξερυθμισεις το μηχανακι, αστο με το τελικο (αν δεν εχεις αλλαξει του λαιμους) και αστο να πηγαινει. Για να δεις διαφορα πρεπει να σταξεις χοντρο και μια μερα θα βρεθει ενας τυπας με ενα xr250 του 1500αρικου και θα ειναι πιο γρηγορο και δεν μιλαω για κοντρες και μαλακιες απλως σε αυτα τα κυβικα μην ασχοληθεις καθολου, αμα το βαρεθεις πουλησε το και παρε ενα μεγαλυτερο.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR125R (125cc) AGV Yamaha WR450F '19 (450cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι παιδικός έρωτας το @#&&μενο ούτε σκοπό να το δώσω έχω ούτε να το σκοτώσω. Ίσα ίσα που χω βάλει στόχο να προσπαθησω να μαζέψω όλα τα wr που μου αρέσουν στο γκαραζακι μου. Γιαυτο ίσως έχω μια Α αδυναμία που δεν έχω ουτε στο οικογενειακό βαραντερο που πέρασα στην σέλα τ ταξίδια και ταξίδια ούτε το πρώτο μ παπί. Θα ήθελα να πάρω κάτι πιο ξερό για χωμα απλά δεν έχω ακόμα πείρα αρκετή πιστεύω να πάω στα μηχανάκια που θέλω και γενικά τώρα λόγο δουλειάς είμαι φευγάτος και έχω υποχρεώσεις ακομα για να πάρω και τρίτο μηχανακι. Ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σας και παλι... Αν καμιά μέρα μου την βιδωσει και βάλω αυτό το πετενσιομετρο θα ανεβάσω φωτό και εντυπώσεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Αυτό με το ποντεσιόμετρο δεν με έψησε ποτέ.

Απλά του κοροϊδεύει και δίνει παραπάνω βενζίνη, πράγμα που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα το κάνει πιο γρήγορο..

Πολλές φορές το αντίθετο.

Έχουν μετρήσει xt660z με τέτοιο πράγμα πάνω τους που είχε μπει από τον ιδιοκτήτη με την λογική αφού βάζω εξάτμιση να βάλω κι αυτό και τελικά με την αφαίρεση του, μετά από δυναμομετρήσεις, είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς αυτό λόγο του ότι το μηχανάκι είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο αρκετά πλούσιο.

Οπότε ο καημένος που το είχε βάλει είχε κάνει το μηχανάκι του πιο αργό και φυσικά έκαιγε και παραπάνω, χωρίς νόημα.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα