Dimitrism9

Α2 Κατηγωρία πάνω απο 35KW


12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Σε 4 μήνες ενδιαφέρμαι να βγάλω δίπλωμα για Α2 κατηγωρία. Επείδη απο οτι διάβασα τα KW  δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τα 35KW  σε περίπτωση που πάρω μηχανή που ειναι (37-38)KW θα αντιμετοπίσω πρόβλημα με τις αρχές και θα καταλήξω με πρόστιμο;

Η μηχανή που εχώ βρει ειναι η HONDA CB 400CC με (50-52)BHP (1999) 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Πολυ ωραιο μηχανημα το CB400SF αλλα δεν υπαρχει λογος να πας σε κατι τετοιο εν ετη 2019, επισης το A2 δεν το καλυπτει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δημίουργησα κι πιο πριν ενα ποστ με θέμα τα υπερκύβικα. Αλλά κατι που δεν κατάλαβα ειναι το εξής. Σε περίπτωση που έχω μηχανή που υπερβένει τα KW κατά 1-2 το πολύ 3 kw αμα με σταματήσουν θα με γράψουν ή επειδή η διαφορά ειναι μηδενική θα το παραλείψουν? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όπως δεν υφίσταται η έννοια 'είμαι ολίγον έγκυος' έτσι και η παρανομία δεν έχει λίγο ή πολύ στην συγκεκριμμένη περίπτωση.Όσο παρανομία είναι τα 2-3 kW παραπάνω άλλο τόση είναι και τα 10-15.

Έγκειται στην κρίση του αστυνομικού αν θα σε γράψει ή όχι και,φυσικά, δεν μπορεί το φόρουμ να σου προεξοφλήσει τί θα γίνει σε περίπτωση στραβής.

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Επιπλεον δεν ειναι μονο το θεμα τι θα κανει ο αστυνομικος.  

Το πιο σημαντικό  ειναι οτι δεν θα σε καλυψει η ασφαλιστικη σε περιπτωση ατυχηματος. 

Το προστιμο ειναι ενα προστιμο και οσο και αν κοστιζει θα το πλησωσεις και  τελος. 

Σε περίπτωση  ατυχηματος ομως ο αλλος μπορει και να σε κυνηγαει για μια ζωη και να μην ησυχασεις ποτε. 

Ο, τι και αν κανεις με διπλωμα και μηχανη φροντισε να εισαι απολυτα καλυμμενος. 

35kw λεει το διπλωμα...??  34kw  μηχανη παρε εσυ. 

Ακουγεται αστειο,  αλλα ετσι ειναι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος Dimitrism9 έγραψε:

  Σε περίπτωση που έχω μηχανή που υπερβένει τα KW κατά 1-2 το πολύ 3 kw αμα με σταματήσουν θα με γράψουν ή επειδή η διαφορά ειναι μηδενική θα το παραλείψουν? 

στο τζοκερ, βγηκε το 10.

αμα ειχες 11, ψησε τον πρακτορα ΟΠΑΠ να σε πληρωσει.

@StiTzilia

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

Την 1/2/2019 at 3:31 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πολυ ωραιο μηχανημα το CB400SF αλλα δεν υπαρχει λογος να πας σε κατι τετοιο εν ετη 2019, επισης το A2 δεν το καλυπτει.

Σκέφτεσαι εναλλακτική κάτω από 3-4 χιλιάδες; Προσωπικά δεν βλέπω κάτι κακό/απαρχαιωμένο στο cb εν έτει 2019.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Την 1/2/2019 at 3:31 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Πολυ ωραιο μηχανημα το CB400SF αλλα δεν υπαρχει λογος να πας σε κατι τετοιο εν ετη 2019, επισης το A2 δεν το καλυπτει.

Η σχολή μου πάντως αυτό είχε για τις εξετάσεις του Α2. Βέβαια, ποιός ασχολείται με αυτά στο υπουργείο....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Σκέφτεσαι εναλλακτική κάτω από 3-4 χιλιάδες; Προσωπικά δεν βλέπω κάτι κακό/απαρχαιωμένο στο cb εν έτει 2019.

Αν το μπατζετ ειναι κοντα στο 4Κ βρισκεις ανετα ψεκαστά Hornet, ακομα και καρμπυρατερατο Hornet να παρεις εισαι αρκετα σκαλοπατια πανω απο το SF, τα περισσοτερα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα ειναι μοντελα 92-93 στην καλυτερη να βρεις κανενα 96αρι, τα περισσοτερα ειναι σε κατω του μετριου κατασταση, οσοι τα πουλανε νομιζουν οι ειναι φτιαγμενα απο χρυσαφι και ζηταν τρελα λεφτα, και γω εψαχνα επι 6 μηνες SF και τελικα πηγα στο πρωτο Hornet 600 του 98, με τα ιδια κοστη σε χρηση και αναλωσιμα ειχα 35 αλογα παραπανω.

Αν δεν θελεις hornet υπαρχουν αρκετες επιλογες σε αυτα τα χρηματα.

Δεν μιλαω για διπλωμα A2, γιατι ουτε το SF το οδηγαμε με A2.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος A-nik-i έγραψε:

Η σχολή μου πάντως αυτό είχε για τις εξετάσεις του Α2. Βέβαια, ποιός ασχολείται με αυτά στο υπουργείο....

όλες οι σχολές πρέπει να τα υποκυβίζουν με ένα φθηνό κιτάκι για να είναι νόμιμες

πριν 10 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αν το μπατζετ ειναι κοντα στο 4Κ βρισκεις ανετα ψεκαστά Hornet, ακομα και καρμπυρατερατο Hornet να παρεις εισαι αρκετα σκαλοπατια πανω απο το SF, τα περισσοτερα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα ειναι μοντελα 92-93 στην καλυτερη να βρεις κανενα 96αρι, τα περισσοτερα ειναι σε κατω του μετριου κατασταση, οσοι τα πουλανε νομιζουν οι ειναι φτιαγμενα απο χρυσαφι και ζηταν τρελα λεφτα, και γω εψαχνα επι 6 μηνες SF και τελικα πηγα στο πρωτο Hornet 600 του 98, με τα ιδια κοστη σε χρηση και αναλωσιμα ειχα 35 αλογα παραπανω.

Αν δεν θελεις hornet υπαρχουν αρκετες επιλογες σε αυτα τα χρηματα.

Δεν μιλαω για διπλωμα A2, γιατι ουτε το SF το οδηγαμε με A2.

Δεν τα θεωρώ στην ίδια κατηγορία όταν είναι στα ίδια κιλά το cb400sf έχει τα μισά άλογα.Για starter bike(και εννοείται όχι μόνο)θεωρώ το cb400sf εν έτει 2019 άψογο.Όχι πως έχεις άδικο για αυτά που λες για το hornet.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

όλες οι σχολές πρέπει να τα υποκυβίζουν μειώνουν σε ιπποδύναμη με ένα φθηνό κιτάκι για να είναι νόμιμες.

Υποκυβισμός, σημαίνει να ανοίξεις μοτέρ και να αλλάξεις είτε διάμετρο (κύλινδρους-πιστόνια) ή διαδρομή(στροφαλοφόρος) ή και τα δύο, με μικρότερες.

Την 2/1/2019 at 3:25 ΜΜ, το μέλος Dimitrism9 έγραψε:

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Σε 4 μήνες ενδιαφέρμαι να βγάλω δίπλωμα για Α2 κατηγωρία. Επείδη απο οτι διάβασα τα KW  δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τα 35KW  σε περίπτωση που πάρω μηχανή που ειναι (37-38)KW θα αντιμετοπίσω πρόβλημα με τις αρχές και θα καταλήξω με πρόστιμο;

Η μηχανή που εχώ βρει ειναι η HONDA CB 400CC με (50-52)BHP (1999) 

 

Θεωρητικά, ότι είναι πάνω από το όριο του Α2 είναι παράνομο, και αν θέλει ο αστυνομικός σε γράφει, αν θέλει η ασφαλιστική δεν σε καλύπτει, αν θέλει ο άλλος στο ατύχημα σε κυνηγάει με αγωγές στα αστικά δικαστήρια.

Πρακτικά, το cb400sf εισήχθησε στην Ελλάδα πολύ πριν η μηχανοργάνωση των υπηρεσιών, αρχίσει να καταγράφει ιπποδυνάμεις για το κάθε μοντέλο. Στην πράξη λοιπόν, ΚΑΝΕΙΣ, ούτε ο αστυνομικός, ούτε η ασφαλιστική, ούτε τα αρχεία του κράτους, ξέρουν τι ιπποδύναμη έχει το CB400SF.

Είναι αυτό που λέμε γκρίζα ζώνη. Για αυτό και δεν θα πάρεις οριστική απάντηση σε αυτό που ρωτάς, ούτε στα φόρουμ, ούτε στις υπηρεσίες του κράτους.

Συνεπώς, το πιο πιθανό, είναι να:

-Σε ένα μπλόκο, ο αστυνομικός θα δει 400cc και θα πει φύγε. ΔΕΝ ξέρει ότι αυτά τα 400cc περνάνε σε ιπποδύναμη το Α2.

-Η ασφαλιστική, εκτός κι αν θα κάνεις κανά πολύ μεγάλο ατύχημα, που θα πρέπει να πληρώσει πολλές χιλιάδες ευρώ (τραυματισμός με πολλά έξοδα νοσηλείας), δεν θα ασχοληθεί να το ψάξει για ατύχημα με αποζημίωση π.χ. 800 ευρώ.

-Ο άλλος στο υποτιθέμενο ατύχημα, επίσης δεν ξέρει, ο δικηγόρος δεν ξέρει, και είναι απίθανα σπάνιο και να ξέρουνε, να μπορούνε να πείσουνε το δικαστήριο ότι το cb400sf έχει παραπάνω άλογα από το όριο το Α2 και άρα είσαι παράνομος, άρα φταίχτης.

Γενικά, στην Ελλάδα είμαστε, όλα γίνονται και όλα δεν γίνονται την ίδια στιγμή. Στα έγραψα αναλυτικά τι συμβαίνει, κρίνε μόνος σου και πάρε την απόφασή σου.

Εγώ, θα το έπαιρνα. Αλλά θα κοίταγα να είμαι τύπος και υπογραμμός. Κράνος, μπουφάν, μαμά εξάτμιση (ή έστω να μην κάνει φασαρία) και συνετή οδήγηση.

Εσύ, αποφάσισε για εσένα,

 

-

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα