geonabro

{Q} Φτωχό ή πλούσιο μείγμα (pros & cons)

34 μηνύματα σε αυτό το θέμα

κεφαλα Suzuki k8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδιά και καλή πρωτοχρονιά. Σήμερα που λέτε μου ήρθαν αρκετές απορίες περί του μείγματος σε ένα κινητήρα και είπα να κάνω μερικές ερωτήσεις μπας και μάθω τίποτα.1)Αρχικά θα ήθελα να σας ρωτήσω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του φτωχού και του πλούσιου μείγματος (πχ θερμοκρασίες, λίπανση, απόδοση,πιθανές βλάβες κτλ).2) Τι ενδείξεις θα έχει ένα μηχανάκι σε κάθε περίπτωση εκτός του χρώματος του μπουζί(πχ μπερδέματα). 3) Σε ποια περίπτωση είναι πιο πιθανή η προαναφλεξη 4) Είχε τύχει να δω μια φορά ένα drz με fcr πάνω,το οποίο όταν το βάλαμε μπροστά οι λαιμοί κοκκίνισαν στο ρελαντί μέσα σε δεύτερολεπτα,τι έφταιγε φτωχό ή πλούσιο μείγμα?

Μάγκες σόρρυ για το χριστουγεννιάτικο τεστ
Καλές γιορτές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Δεν υπάρχουν θετικά σε λάθος μείγμα.

Από γειτονικό φόρουμ, τα λέει πολύ καλά ο κύριος.

Επίσης, ΔΕΝ ισχύει την σημερινή εποχή το "διάβασμα" του/των μπουζί με τα καύσιμα που υπάρχουν σήμερα.

Μόνο σε πολύ ακραίες καταστάσεις..

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
κεφαλα Suzuki k8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος Smias έγραψε:

Δεν υπάρχουν θετικά σε λάθος μείγμα.

Από γειτονικό φόρουμ, τα λέει πολύ καλά ο κύριος.

Επίσης, ΔΕΝ ισχύει την σημερινή εποχή το "διάβασμα" του/των μπουζί με τα καύσιμα που υπάρχουν σήμερα.

Μόνο σε πολύ ακραίες καταστάσεις..

 

Φίλε έχεις δίκιο για το ότι δεν υπάρχουν θετικά σε λάθος μείγμα.Μαλλον η διατύπωση μου δεν ήταν η κατάλληλη. Το άρθρο που μου έστειλες είναι διαμάντι!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Smias έγραψε:

Δεν υπάρχουν θετικά σε λάθος μείγμα.

Από γειτονικό φόρουμ, τα λέει πολύ καλά ο κύριος.

Επίσης, ΔΕΝ ισχύει την σημερινή εποχή το "διάβασμα" του/των μπουζί με τα καύσιμα που υπάρχουν σήμερα.

Μόνο σε πολύ ακραίες καταστάσεις..

 

γτ αυτο ??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Γενικά φτωχό μείγμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες, πλούσιο μείγμα πιο χαμηλές.

Δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο. Αναφερεσαι σε συνθήκες πίστας ή δρόμου? Γιατί αυτό καθορίζει κ που θα στοχεύσεις κ θα πάρεις διαφορετικές απαντήσεις. Πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο κανει ζημιά κ στις 2 περιπτώσεις. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
κεφαλα Suzuki k8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 1/1/2019 at 0:14 ΜΜ, το μέλος stamatisx έγραψε:

Γενικά φτωχό μείγμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες, πλούσιο μείγμα πιο χαμηλές.

Δεν υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο. Αναφερεσαι σε συνθήκες πίστας ή δρόμου? Γιατί αυτό καθορίζει κ που θα στοχεύσεις κ θα πάρεις διαφορετικές απαντήσεις. Πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο κανει ζημιά κ στις 2 περιπτώσεις. 

Καλησπέρα φίλε, οι ερωτήσεις που έκανα ήταν πολύ γενικού τύπου για να πάρω χαμπάρι τι παίζει με τα μείγματα.Δικιο έχεις ότι αν ένα μηχανάκι τρέξει σε δρόμο ή πίστα θα έχει διαφορετικές ρυθμίσεις. Ας υποθέσουμε ότι το μηχανάκι θα λειτουργεί συνέχεια ψηλά τότε το κατάλληλο μείγμα μάλλον θα είναι λίγο πιο πλούσιο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος geonabro έγραψε:

Καλησπέρα φίλε, οι ερωτήσεις που έκανα ήταν πολύ γενικού τύπου για να πάρω χαμπάρι τι παίζει με τα μείγματα.Δικιο έχεις ότι αν ένα μηχανάκι τρέξει σε δρόμο ή πίστα θα έχει διαφορετικές ρυθμίσεις. Ας υποθέσουμε ότι το μηχανάκι θα λειτουργεί συνέχεια ψηλά τότε το κατάλληλο μείγμα μάλλον θα είναι λίγο πιο πλούσιο?

Τη μεγαλύτερη θερμοκρασία θα τη δεις στο 14.7 γιατί εκεί γίνεται η τέλεια καύση, όσο πιο πολύ απομακρύνεσαι είτε προς το φτωχό (>14.7) είτε προς το πλούσιο (<14.7) οι θερμοκρασίες θα πέφτουν γιατί στη μια περίπτωση έχεις περισσότερο αέρα που κρυώνει τον κύλινδρο, ενώ στην άλλη έχεις περισσότερη βενζίνη . Στην περίπτωση που το μηχανάκι θα λειτουργεί συνέχεια ψηλά και γενικά σε συνθήκες πίστας όπου η κατανάλωση και οι ρύποι δε μας απασχολούν και ιδιαίτερα, ναι, το μηχανάκι πρέπει να δουλεύει αρκετά πιο πλούσιο με τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 12.X και 13.Χ Συνήθως οι περισσότεροι στοχεύουν στο 13.2 προσωπικά στο δικό μου μηχανάκι έχω δει καλύτερα νούμερα στο WOT σε δυναμομέτρηση με λίγο λιγότερο πλούσιο μείγμα (13.4) αλλά επειδή θέλω να κρατάω πιο χαμηλά τη θερμοκρασία και πιο σταθερή την απόδοση (αλλά και ελαφρώς μειωμένη) στοχεύω στο 12.8
Επίσης όσο πιο χαμηλό το φορτίο στον κινητήρα πχ πιο χαμηλές στροφές ή πιο μικρή σχέση στο κιβώτιο μπορείς να το έχεις λιγότερο πλούσιο πχ 13.8 (τα νούμερα ενδεικτικά, διαφέρουν από μηχανή σε μηχανή). Πολύ πλούσιο και χάνεις σε απόδοση συν ότι το επιπλέον καύσιμο ξεπλένει τους κυλίνδρους από το λιπαντικό και το αλλοιώνει καταλήγοντας να έχεις αυξημένες τριβές. Πολύ φτωχό μείγμα πάλι χάνεις σε απόδοση συν ότι αυξάνεται και ο κίνδυνος για knock.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σταμάτη χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Το καύσιμο ψύχει το μείγμα. Φτωχό μείγμα συνεπάγεται μεγάλες θερμοκρασίες που ειδικά σε πολλές στροφές οδηγεί σε λιώσιμο των πιστονιών.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@ΓιωργοςΤΤ Χρόνια πολλά Γιώργο καλή χρονιά!

Ελπίζω αυτό το γράφημα να βοηθήσει λίγο με αυτό που έγραψα πιο πάνω

uuOANWg.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω πού το βρήκες αλλά είναι λάθος 100%.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Δεν το βρήκα κάπου, μόλις το έφτιαξα :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το παράδειγμα που ανέφερε ο φίλος με το drz είναι χαρακτηριστικό. Φτωχό μείγμα από λάθος ρύθμιση σε συνδυασμό με τις αυξημένες ελαφρώς στροφές του fcr στο ρελαντί είχε αποτέλεσμα να πυρακτωθούν οι λαιμοί.  

Επίσης σε αυτοκίνητα με τούρμπο, οι oldschool βελτιωτές της κακιάς ώρας, τίναζαν τα μοτέρ από φτωχό μείγμα, είτε λόγω λάθους στην χαρτογράφηση είτε γιατί τα εργοστασιακά μπεκ δεν μπορούσαν να παρέχουν το απαραίτητο καύσιμο για τις πιέσεις που ανέβαζαν. 

Σε έναν φίλο ( πολύ γκαντέμη όμως) σε subaru impreza έγινε το εξής. Βραχυκύκλωμα η γείωση του μπεκ, έπαθε ατροφία ο κύλινδρος και το πιστόνι  το το βγάλαμε λιωμένο σαν κερί.

Ισχύει το πρώτο μισό του γραφήματα σου. Δηλαδή το πλούσιο μείγμα οδηγεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Τα υπόλοιπα ισχύουν όπως τα έγραψες.

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Το παράδειγμα που ανέφερε ο φίλος με το drz είναι χαρακτηριστικό. Φτωχό μείγμα από λάθος ρύθμιση σε συνδυασμό με τις αυξημένες ελαφρώς στροφές του fcr είχε αποτέλεσμα να πυρακτωθούν οι λαιμοί.  

Επίσης σε αυτοκίνητα με τούρμπο, οι oldschool βελτιωτές ης κακιάς ώρας, τόνιζαν τα μοτέρ από φτωχό μείγμα, είτε λόγω λάθους στην χαρτογράφηση είτε γιατί τα εργοστασιακά μπεκ δεν μπορούσαν να παρέχουν το απαραίτητο καύσιμο για τις πιέσεις που ανέβαζαν. 

Συμφωνώ, αν το μηχανάκι δουλεύει κοντά στο 14.7 είτε λίγο πάνω (πχ 15) είτε λίγο κάτω (πχ 14.4)  θα έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες (με το αποτέλεσμα που περιγράφεις).  
Και στους forced inductioned κινητήρες το ίδιο ισχύει, αποδίδουν καλύτερα μεταξύ 11 με 12 AFR και όσο φτωχαίνει το μείγμα πχ 13 και πλησιάζει στο 14.7 τόσο αυξάνει η θερμοκρασία και ο κίνδυνος για knock (για τους λόγους που ανέφερες παραπάνω, λάθος χαρτογράφηση ή μικρά μπεκ).  

Δε νομίζω ότι λέμε κάτι διαφορετικό. Απορία, το γράφημα γιατί είναι 100% λάθος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί όσο πιο φτωχό είναι το μείγμα τόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία. Δηλαδή με μείγμα πάνω από 15-16 δεν πέφτει η θερμοκρασία, ανεβαίνει γιατί στην ουσία στην φάση της συμπίεσης, συμπιέζεις σκέτο αέρα.

Το 100% λάθος πάει στο ότι είμαι σίγουρος, όχι ότι όλο το γράφημα είναι λάθος.

Το μείγμα στο 14,7 ονομάζεται στοιχειομετρικό. Θεωρητικά  είναι το καλύτερο αλλά στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Γιατί όσο πιο φτωχό είναι το μείγμα τόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία. Δηλαδή με μείγμα πάνω από 15-16 δεν πέφτει η θερμοκρασία, ανεβαίνει γιατί στην ουσία στην φάση της συμπίεσης, συμπιέζεις σκέτο αέρα.

Το 100% λάθος πάει στο ότι είμαι σίγουρος, όχι ότι όλο το γράφημα είναι λάθος.

Το μείγμα στο 14,7 ονομάζεται στοιχειομετρικό. Θεωρητικά  είναι το καλύτερο αλλά στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι.

Παραθέτω ένα videάκι που ίσως εξηγεί κάπως καλύτερα γιατί από ένα σημείο και μετά η θερμοκρασία πέφτει

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Έχουν σπάσει μοτέρ από φτωχό μίγμα, για αυτόν ακριβώς τον λόγο: υπερθέρμανση εξαρτημάτων. Το φτωχό μίγμα δημιουργεί μεγαλύτερες θερμοκρασίες από το στοιχειομετρικό.

 

Η πλάκα είναι, ειδικά στο τέρμα γκάζι, το φτωχό μίγμα, ακούγεται πολύ υγιές, δίνεις γκάζι και σκυλιάζει το μοτέρ και λες ε ρε πως πάει. Ε όχι για πολύ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Διαφωνώ με το βίντεο βάση εμπειρίας. Με μείγμα κοντά στο 16 στο ρελαντί οι λαιμοί μου ήταν πυρακτωμένοι. 

Θεωρητικά έπρεπε να είναι κρύοι. Ο αέρας δεν λειτουργεί μέσα στον κύλινδρο ως μέσο ψύξης. 

Τελικά , ενώ θεωρητικά το 14,7 είναι το ιδανικό, πρακτικά αυτό που θέλουμε είναι είναι κάτι πιο πλούσιο από αυτό αναλόγως του μοτέρ και των απαιτήσεων που έχουμε από αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Tuono V4 (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Γνώσεις μηχανικές έχω λίγες απλά να προσθέσω στην κουβέντα ότι όταν έφτιαχναν το χάρτη για το CB μου ο "στόχος" AFR ήταν το 13 (όχι μόνο στο 100% γκάζι αλλά παντού). Επίσης ο Race χάρτης του Aprilia βρίσκεται και αυτός στο 13 σε όλα τα ποσοστά ανοίγματος γκαζιού.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
κεφαλα Suzuki k8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα παίδες βλέποντας το βιντεάκι καμιά δύο φορές μάλλον κατάλαβα το μπέρδεμα που έχουμε. Θεωρητικα αν έχουμε ένα μείγμα λίγο πιο φτωχό ο κινητήρας μας ΠΡΕΠΕΙ να έχει λίγο καλύτερες θερμοκρασίες.Το θέμα είναι ότι όταν κάνουμε φτωχό το μείγμα υπάρχουν πιθανότητες για KNOCK(η προαναφλεξη από ότι κατάλαβα) με από αποτέλεσμα να αναιβαζει θερμοκρασίες το μοτέρ και να έχει μια συνεχή δυσλειτουργία (+δεν έχουμε και την κατάλληλη βενζίνη για την στοιχειώδη λίπανση). Έτσι σιγά σιγά το μοτέρ μας γίνεται μια εξαιρετική λαμπάδα για το Πάσχα.

 

Υγ. Και λογικά όλα τα παραπάνω θα εχουν τραγική κατάληξη για μηχανάκια που στροφαρουν πολύ ψηλά.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον geonabro

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Άλλη μία (σχετικα σπάνια) παράμετρος, ειναι οι πολυ χαμηλες θερμοκρασιες εισερχομενου αέρα (οπως οι ημερες που διανυουμε).

Αυξανουν την απόδοση σε όλα τα μοτέρ, και καλο ειναι να μην προβαίνουμε σε ρυθμισεις με τετοιες θερμοκρασιες = μολις ζεστανει ο καιρος θα ψαχνουμε τι φταιει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
κεφαλα Suzuki k8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Άλλη μία (σχετικα σπάνια) παράμετρος, ειναι οι πολυ χαμηλες θερμοκρασιες εισερχομενου αέρα (οπως οι ημερες που διανυουμε).

Αυξανουν την απόδοση σε όλα τα μοτέρ, και καλο ειναι να μην προβαίνουμε σε ρυθμισεις με τετοιες θερμοκρασιες = μολις ζεστανει ο καιρος θα ψαχνουμε τι φταιει.

Το "κακό" που έχει η μηχανοκίνηση είναι ότι έχει τραγικά πολλές παράμετρους που πολλές φορές δεν έχουν λογική κιόλας... Παράδειγμα το ελληνικό evo που έσπασε παγκόσμια ρεκόρ, τεράστια τουρμπίνα τι πιο λογικό να θέλουμε πολλά κυβικά για να την φουσκοσουμε.Ο Σπύρος Πανόπουλος είχε άλλη αποψη και ΥΠΟκυβισε το μοτέρ σε 18αρι από 2τρο. Αφήνοντας τους πάντες με ανοιχτά στόματα,ειδικά τους κλασσικούς Αμερικανούς που έγραφαν παντού this is fake χαχαχαχαχ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@ΓιωργοςΤΤ @FlyingInADream

Το να λέμε γενικά ότι φτωχό μείγμα = αυξημένες θερμοκρασίες είναι αυθαίρετο και εξηγώ το γιατί:

Σε μια καύση όσο περισσότερες εκπομπές οξειδίου του αζώτου έχουμε (Ν2Ο), τόσο μεγαλύτερη και η έκλυση θερμότητας.

Μέγιστη εκπομπή Ν2Ο προκύπτει στην τέλεια καύση, στη συγκεκριμένη περίπτωση κοντά στο 14.7:1 (στοιχειομετρική αναλογία). Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είτε πάνω είτε κάτω από αυτήν την αναλογία δεν έχουμε τέλεια καύση επομένως δεν έχουμε και τη μέγιστη εκπομπή Ν2Ο και κατά συνέπεια θερμότητας (όπως στο γράφημα που παρέθεσα σε προηγούμενο ποστ).

Πάμε τώρα να δούμε ότι η φυσική πίσω από αυτό ισχύει και στην πράξη με ένα παράδειγμα, συγκεκριμένα η Mazda με τον κινητήρα Skyactiv-X μπορεί να λειτουργήσει με AFR 37:1 (θεόφτωχο) και ένας λόγος που το κάνει είναι για να κρατήσει τη θερμοκρασία χαμηλά (στο video εδώ 5:41 )

Και όλο το βίντεο που εξηγεί την τεχνολογία της Mazda στο συγκεκριμένο κινητήρα:

 

Επομένως βλέπουμε ότι φτωχό μείγμα δεν συνεπάγεται αυξημένες θερμοκρασίες από μόνο του και έχει να κάνει με πολλές άλλες παραμέτρους, όπως συμπίεση, καύσιμο, χρονισμός ανάφλεξης, στροφές κινητήρα, φορτίο κτλ.... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ αυθαίρετο, είναι στοιχειώδης γνώση: Η βενζίνη καθώς προσκρούει στις βαλβίδες, τις ψύχει, και ταυτόχρονα αεριοποιείται δλδ ανακατεύεται καλύτερα με τον αέρα (ομογενοποίηση).

Όταν λείπει βενζίνη, μειώνεται η απαγωγή θερμότητας που αυτή κάνει στις βαλβίδες, με αποτέλεσμα, αυτές να θερμαίνονται περισσότερο.

Το ίδιο γίνεται σε μικρότερο βαθμό, και με την επιφάνεια των πιστονιών, η βενζίνη πέφτοντας πάνω της κατά την εισαγωγή, αφενός τα ψύχει, αφετέρου αεριοποιείται.

Αυτά είναι και γνωστά, και -δυστυχώς- διαπιστωμένα. (έτσι ακριβώς βάρεσε GSXR K2 φίλου, από φτωχό μίγμα, τέρμα γκάζι, πάρτο κάτω)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Όταν λείπει βενζίνη, μειώνεται η απαγωγή θερμότητας που αυτή κάνει στις βαλβίδες, με αποτέλεσμα, αυτές να θερμαίνονται περισσότερο.

Η Mazda στον δικό της κινητήρα με AFR 37:1 πως και δεν έχει πρόβλημα με τις βαλβίδες?

Από την ίδια τη Mazda:

http://www.mazda.com/en/innovation/mazda-stories/engineers/skyactiv-x/

SKYACTIV-X offers the best of both diesel and gasoline engines with none of the disadvantages. It does this thanks to a new technology called Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Running on regular gasoline, SPCCI works by compressing the fuel-air mix at a much higher compression ratio, with a very lean mix. The SKYACTIV-X engine uses a spark to ignite only a small, dense amount of the fuel-air mix in the cylinder. This raises the temperature and pressure so that the remaining fuel-air mix ignites under pressure (like a diesel), burning faster and more completely than in conventional engines.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το ότι είναι ειδικός κινητήρας που έχει σχεδιαστεί για αυτό ακριβώς, να ζει με φτωχά μίγματα, δεν σε προβληματίζει λίγο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα