pavlito10

Sym VF 185

68 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha r6 Ducati hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Νομίζω οτι βρηκαμε το επομενο crypton x.... Καινούργιο παπι λανσαρει η sym (για την οποια ακουω τα καλύτερα απο κατόχους) το οποίο ειναι 185 κυβικα, αποδίδει 18 άλογα και εχει 6αρι σασμαν!! 

Υ. Γ ο κωλος του μου θυμίζει gsxr κ4

Πηγη: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/SYM-VF185-TO-PIO-GRHGORO-PAPI_123438.asp

Τροποποιήθηκε από τον pavlito10
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Επιτελους αρχισε να ανοιγει ο δρομος για μεγαλυτερου κυβισμου παπακια, ανετα θα το αγοραζα για αστικη και περιστικη μετακινηση, τα 18 αλογα σε συνδιασμο με το σχετικα χαμηλο παπίσιο βαρος το καθιστουν ικανο να παει και λιγο παραεξω χωρις να ζοριζεται, μπραβο ρε SYM...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha r6 Ducati hypermotard (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ απόλυτα.. Ειναι βασικα για ολους εμας που δεν συμπαθουμε τα σκουτερ και προτιμάμε παπι αλλα θελουμε να παμε και για ενα μπανιο δικαβαλο ή να βγουμε λιγο παραεξω απο Αθήνα κλπ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος pavlito10 έγραψε:

Συμφωνώ απόλυτα.. Ειναι βασικα για ολους εμας που δεν συμπαθουμε τα σκουτερ και προτιμάμε παπι αλλα θελουμε να παμε και για ενα μπανιο δικαβαλο ή να βγουμε λιγο παραεξω απο Αθήνα κλπ

Το παπι εχει το μεγάλο ατου οτι ολα τα αναλωσιμα του ειναι φθηνα, επισης με ελαχιστες γνωσεις και τα πολυ βασικα εργαλεια μπορει καποιος να κανει καποιες απλες εργασιες συντηρησης και να εξοικονομισει χρηματα, τελος με την προσθηκη ABS γινεται περισσοτερο ασφαλες σε σχεση με προγενεστερα μοντελα και ανετα μπορει να αποτελεσει ¨σχολειο¨ για καποιον που ξεκιναει να μαθαινει οδηγηση.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Μπομπα φαίνεται. 

Θα περιμενω να μάθω την λυπημενη θλίψη 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο εργαλειο, αλλα αυτο που σκεφτομαι εγω ειναι το εξης. Συμπλεκτης, υδροψυκτο, ABS... Ποτε σταματαει να λεγεται παπια και γινεται μηχανη; 

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Ωραιο εργαλειο, αλλα αυτο που σκεφτομαι εγω ειναι το εξης. Συμπλεκτης, υδροψυκτο, ABS... Ποτε σταματαει να λεγεται παπια και γινεται μηχανη; 

Καλη ερώτηση.

Κατι αντίστοιχο μπορει να ερωτηθεί και για το NC Integra ας πούμε.

Πιο πολυ ενδιαφερει βεβαια πόσο θα κάνει, παρά σε τι κατηγορία θα το εντάξουμε 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος peterpan έγραψε:

Καλη ερώτηση.

Κατι αντίστοιχο μπορει να ερωτηθεί και για το NC Integra ας πούμε.

Πιο πολυ ενδιαφερει βεβαια πόσο θα κάνει, παρά σε τι κατηγορία θα το εντάξουμε 

Δεν το λεω για το τυπικο του θεματος. Απλα η παπια εχει καποια συγκεκριμενα πλεονεκτηματα που την κανουν τοσο πρακτικο μεσο. Γιατι υπαρχουν τοσα πολλα παπια σε σχεση με μοτοσυκλετακια πχ (cbf, ybr, wolf, κτλ); Σιγουρα δεν ειναι η θεση του ντεποζιτου ο λογος, γιατι στο συγκεκριμενο μοντελο το μονο που μας κανει να το λεμε παπι και οχι μηχανη ειναι αυτο. Το οτι εχει το ντεποζιτο κατω απο το καθισμα και οχι μπροστα.

Οπως ειπες, το σημαντικο ειναι η τιμη. Αν και η λογικη λεει πως θα ειναι πλεον στο επιπεδο των αντιστοιχων μοτοσυκλετων χαμηλου κυβισμου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) HJC RPHA 11 Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Μία εκτίμηση που έχει γνωστός που διατηρεί κατάστημα με μοτό, αναφέρει ότι μαλλον δε θα ξεπεράσει τα 2.600.

Αν βγεί σε αυτή την τιμή, θα τα "σπάσει" όλα !

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Μολις τωρα ειδα οτι εχει συμπλεκτη.
Mega fail.

Αν ειναι να τραβιεσαι με συμπλεκτη μεσα στην κινηση ή οταν μεταφερεις πραγματα κτλπ., παρε μηχανη κατευθειαν..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda wave (110ίcc) zen Honda CB 500x (471cc)

Δημοσιεύτηκε

Ηταν να γίνει η αρχή τώρα θα φέρουν όλες οι εταιρίες .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Όλα τα λεφτά θα είναι ... τα λεφτά που θα κάνει :biggrin:

 

Όπως και παλαιότερα, δε μιλάμε για παπί πλέον αλλά για μικρή μηχανή με διαφορετική θέση οδήγησης.
250mm δισκόφρενο, ABS , σωληνάκια υψηλής , μάλλον θα σταματά κιόλας.

 

Μου θύμησε Z125 , αναχαθεί :wub:

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι αυτά είναι η νέα γενιά παπιών με κινητήρες απο 150 κυβικά και πάνω πλέον. Οι ασιάτες ξέρουνε οτι ο μέσος "παπόβιος" πάντα θα θελήσει παραπάνω δύναμη απο το μοτοσακό του, κάτι που να μην είναι το τυπικό "ανεμικό" μοτέρ 9μιση ίππων όπως αυτά των Innova και Address ούτε το 12μιση ίππων των Crypton. Κινητήρες στα 150 κυβικά με 15 ίππους, άλλα στα 150 κυβικά με 18 ίππους και πάει λέγοντας. Η αρχή έγινε με την Yamaha να βγάζει το Exciter 150 και αργότερα ακολούθησε η Honda με το GTR150 και το Winner 150. Κινητήρες 150 κυβικών DOHC συμπλέκτες και δεν συμμαζεύονται. Μετά η Suzuki έβγαλε το Satria στα 18 άλογα και τέλος η SYM με το 185αρι της. Ωστόσο αυτό ίσως και να γίνεται γιατί στις πιο πολλές ασιάτικες χώρες αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με εδω) δεν επιτρέπουνε πάνω απο 400κατι κυβικά μηχανής συνεπώς ένα παπί ή μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα γενικά βολέυει ένα κάτοικο της Ταιβάν, Μαλαισίας κλπ κλπ συνεπώς βγαίνουνε παπάκια με πιο δυνατά μοτέρ για να εξυπηρετούνε και σκοπούς όπως μικρά ταξίδια κλπ. Εμένα προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου αυτό το concept.

Δεν λέω είναι ωραία όλα αυτά ωστόσο σκέφτομαι τα εξής: καταρχάς δεν ξέρω αν θα καταφέρουνε ποτέ να έρθουνε Ελλάδα λόγο του Euro 4. Συνεπώς ή πρέπει να τροποποιήσουνε τις μοτοσυκλέτες τους οι κατασκευαστές το οποίο σημαίνει μείωση επιδόσεων για να μειωθούνε και οι ρύποι παράλληλα ή απλά δεν θα πατήσουνε ποτέ οι ζάντες τους στην Ελλάδα. Μέχρι στιγμής το μοναδικό απο αυτά παπί στην Ελλάδα το έχει ο Κατσαντώνης και είναι το Exciter. Επίσης πολλά έξτρα βλέπω τώρα...συμπλέκτες, 5-6 ταχύτητες, ABS, κλπ κλπ όπως είπε και ο pitapola (χωρίς κρεμμύδι ωστόσο...). Πράγματι δεν μπορώ να το θεωρήσω παπί. Το παπί πιστεύω οτι πρέπει να είναι ένα δίτροχο με απλή μεν φιλοσοφία στην κατασκευή του αλλά και παράλληλα να καταφέρει να έχει αντοχή και οικονομική μετακίνηση...αυτά τα θεωρώ τέρμα σπορτίφ "παπιά" επίσης ο συμπλέκτης μέσα στην πόλη δεν θα βοηθάει και πολύ σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Δεν λεω οτι αν έρθει Ελλάδα ένα απο αυτά δεν θα πουλήσει. Ίσα ίσα όλοι οι παπόβιοι και οι πιτσιρικάδες θα ξετρελαθούνε με αυτά και δεν βγάζω και εμένα απο αυτή τη κατηγορία μιας και δεν θα με χάλαγε να είχα ένα τέτοιο για αστική κίνηση και για μικρές διαδρομές εκτός Βόλου. Το μόνο πρόβλημα που σαν Τάσος θα είχα θα ήτανε στην δουλειά. Ντελίβερι με συμπλέκτη δεν γίνεται (κάποιες φορές χρειάζεται να μεταφέρω μικρά κουτιά κλπ και με το Address το καταφέρνω μια χαρά)

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

@ShapeshifterGR98 στις χωρες τις ανατολης εχουν πρωταθληματα με τετοια μικρα μοτοσυκλετακια εδω και χρονια, εκει εστιαζουν οι εταιριες και στους περιορισμους των διπλωματων. εννοειται πως ενα τετοιο δε κανει για ντελιβερι σε καμια περιπτωση, για καρτοπιστα παλι θα ειναι οτι πρεπει με λιγες μικροβελτιωσεις.

τα 4τ που βγαζουν τωρα τελευταια οι εταιριες δεν ειναι τιποτα. 

εποχες 2000 η honda εβγαζε το nova dash 125  η yamaha το tiara 125 κτλ...

φυσικα δεν εισηχθησαν ποτε ελλαδα και ουτε προκειται. οχι τοσο λογο ρυπων, απλα γιατι στα @@ τους οι εισαγωγεις να ρισκαρουν για κατι καινουριο (φαντασου 20χρονια πριν, οχι στην αγορα του σημερα που το ρισκο ειναι πολυυυ μεγαλυτερο)...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

@noodles Αυτό λέω οτι επειδή σε αυτές τις χώρες δεν επιτρέπουνε πχ 600αρια, 1000αρες κλπ υπάρχουνε κάτι τέρμα διαφορετικά παπάκια εκεί πέρα. Ακόμα και τα δικά μας εδω πχ το Address είναι στην πραγματικότητα ένα Shogun Pro 125RR (έτσι είχε βγει στην Ασία) και φυσικά αντί για καρμπυρατέρ (Mikuni VM18 νομίζω φοράει εκεί πέρα) και συμπλέκτη έχει τροποποιηθεί απο την Suzuki για να μπορέσει ο τάδε αντιπρόσωπος εδω πέρα να το κάνει εισαγωγή και να το πουλήσει. Το ίδιο και με το Innova (Honda Wave 125) και το Crypton (Yamaha Jupiter MX, Yamaha Sniper κλπ). Εκέι ο Μαλαισιανός παπάκιας πάιρνει ένα 125αρι παπί ακόμα και Lifan πετάγεται μέχρι το περίπτερο για να πάρει τσιγάρα και ανταλλακτικά και το κάνει 160 κυβικα έτοιμο να τρέξει σε μικρά τουρνουά που έχουνε με μέσο κόστος αναβάθμισης περίπου 200€ το πολύ δικά μας μιας και ολα εκεί φτιάχνονται. Εκεί γενικά το δικό μας "125αρι για αστική μετακίνηση" τα commuter δηλαδή 125αρια παπιά και 125cc μοτοσυκλέτες (CBF125, D-Tracker 125 κλπ) για αυτούς αποτελούνε all-round οχήματα για να πας βόλτα, να τρέξεις σε αγώνες, να πας στις δίπλα πόλεις και για να μεταφέρεις την φαμίλια στην δουλειά, σχολείο κλπ.

Τα μηχανάκια που ανέφερες τα ξέρω είναι τα αντίστοιχα σημερινά σούπερ-παπάκια να το πω (βλέπε Satria 120 που ήτανε ίδια φάση με Dash και Tiara...120cc 2t δαιμονισμένο μοτέρ κλπ)...τότε εποχές 2000 η πιο βαριά προδιαγραφή για κινητήρες ήτανε το Euro 1 αν δεν κάνω λάθος και το 2002-2003 μπήκε το Euro 2. Σήμερα Euro 3-Euro 4 και βλέπω 50αρακια 4τ παπάκια με injection. Είναι απλά γελοίο πιστεύω τόσο πολύ περιορισμός σε ένα μοτέρ παπιού βασικά ναι θα είμαι ειλικρινής πάντα είχα απορία γιατί να βαράνε τόσο πολύ τα μικρά μοτέρ απο 50 έως 120κατι κυβικά για τους ρύπους. Δηλαδή ένα μοτεράκι 50cc με καρμπυρατέρ πόσο πολύ πια καταστρέφει το περιβάλλον; Το ίδιο και ένα 125αρι παπί με καρμπυρατέρ. Δεν λέω είναι σωστό να έχεις γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος αλλά πλέον γίνανε υπερβολικοί...τόσα και τόσα εργοστάσια ανα τον κόσμο βοξίτη, πυρινικής ενέργειας κλπ υπάρχουνε και δηλαδή η Γη θα καταστραφεί επειδή ο Μήτσος έβαλε στο Innova του εξάτμιση χωρίς καταλύτη και μετατροπή injection σε καρμπ;

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250 (300cc) Honda NR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν εχει 2.600 που ακουγεται, θα το τιμησω μονο και μονο για να βλεπω τη φατσα των κρυπτονακηδων στον καθρεπτη :p

Επιτελους ενα παπι με σωστα λαστιχα.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον Spiros77
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Επειδή αναφέρθηκαν πάλι σημεία και τέρατα αντιστροφής της πραγματικότητας ,

Η πυρηνική ενέργεια είναι ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ και με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές, η πιο ασφαλής και καθαρή μορφή ενέργειας για την ανθρωπότητα και τον πλανήτη.

Βασικά, είναι η μόνη μορφή ενέργειας που έχει η τεχνολογία μας, που μπορεί να γεμίζει τις μπαταρίες της ηλεκτροκίνησης όταν αυτή γενικευτεί.

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Tuono V4 (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Επειδή αναφέρθηκαν πάλι σημεία και τέρατα αντιστροφής της πραγματικότητας ,

Η πυρηνική ενέργεια είναι ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ και με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές, η πιο ασφαλής και καθαρή μορφή ενέργειας για την ανθρωπότητα και τον πλανήτη.

Βασικά, είναι η μόνη μορφή ενέργειας που έχει η τεχνολογία μας, που μπορεί να γεμίζει τις μπαταρίες της ηλεκτροκίνησης όταν αυτή γενικευτεί.

 

 

Όταν μιλάς "στατιστικά" καλό είναι να δεις τι σημαίνουν τα "fat tails" για την πυρηνική ενέργεια....

Δεν διαφωνώ ότι είναι πρακτικά ο μόνος τρόπος αποδέσμευσης από υδρογονάνθρακες αλλά "ασφαλής" δεν είναι.... ή μάλλον είναι ασφαλής μέχρι να μη μείνει ρουθούνι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

:popcorn:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Στα 2700 η τιμη τελικα.

https://www.car.gr/19991024-sym-vf-185

 

Και μια στατικη παρουσιαση του φιλου Αντωνη. 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Η τιμη φαινεται νορμαλ για αυτα που προσφερει, εκτος της μανιβελας ενα ακομα μειονεκτημα αποτελει ο συμπλεκτης, θα προτιμουσα να εβγαινε ημιαυτοματο για μεγαλυτερη ευκολια στην κινηση μεσα στην πολη και παραλληλα η εταιρια να διεθετε και κιτ συμπλεκτη για τους μερακληδες... (Εγω παντως που ειχα βαλει συμπλεκτη στο παπι τον εβγαλα).

Το βαρος του μου φανηκε καπως αυξημενο, βεβαια δεν γνωριζω που παιζει και ο ανταγωνισμος (Crypton X).

Σε τελική αναλυση οπως και να το δουμε ειναι ενα μηχανακι πιυ σιγουρα θα κανει τη διαφορα στην κατηγορια, ευχομαι να δουμε αρκετα να κυκλοφορουν στους δρομους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 28 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Θα προτιμουσα να εβγαινε ημιαυτοματο για μεγαλυτερη ευκολια στην κινηση μεσα στην πολη και παραλληλα η εταιρια να διεθετε και κιτ συμπλεκτη για τους μερακληδες... (Εγω παντως που ειχα βαλει συμπλεκτη στο παπι τον εβγαλα).

Αν δεν κανω λαθος ο συμπλεκτης μπαινει απο αναγκη. Τα 18 αλογα ειναι πολλα για να τα διαχειριστει ο φυγοκεντρικος συμπλεκτης ενος απλου παπιου. Φανταζομαι και η SYM θα προτιμουσε να μην υπαρχει συμπλεκτης αν γινοταν. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 47 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Αν δεν κανω λαθος ο συμπλεκτης μπαινει απο αναγκη. Τα 18 αλογα ειναι πολλα για να τα διαχειριστει ο φυγοκεντρικος συμπλεκτης ενος απλου παπιου. Φανταζομαι και η SYM θα προτιμουσε να μην υπαρχει συμπλεκτης αν γινοταν. 

Δε νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα, τα συγχρονα ημιαυτοματα φερουν κανονικο συμπλεκτη ο οποιος ειναι στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν και φυγοκεντρικο που ειναι πανω στο στροφαλο, θα μπορουσαν απλα να βαλουν πιο φαρδυ και ενισχυμενο φυγοκεντρικο, αλλα αυτο θα ανεβαζε πιο πολυ το κοστος, τωρα εχει απλα ενα γραναζι πανω στο στροφαλο που δινει απευθειας κινηση στον συμπλεκτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 59 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Αν δεν κανω λαθος ο συμπλεκτης μπαινει απο αναγκη. Τα 18 αλογα ειναι πολλα για να τα διαχειριστει ο φυγοκεντρικος συμπλεκτης ενος απλου παπιου. Φανταζομαι και η SYM θα προτιμουσε να μην υπαρχει συμπλεκτης αν γινοταν. 

 

πριν 6 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Δε νομιζω να ειναι αυτο το προβλημα, τα συγχρονα ημιαυτοματα φερουν κανονικο συμπλεκτη ο οποιος ειναι στον πρωτευοντα αξονα του σαζμαν και φυγοκεντρικο που ειναι πανω στο στροφαλο, θα μπορουσαν απλα να βαλουν πιο φαρδυ και ενισχυμενο φυγοκεντρικο, αλλα αυτο θα ανεβαζε πιο πολυ το κοστος, τωρα εχει απλα ενα γραναζι πανω στο στροφαλο που δινει απευθειας κινηση στον συμπλεκτη.

Το ιδιο πραγμα λεμε. Προφανως και θα γινοταν με το αναλογο κοστος. Εδω υπαρχουν σειριακα ημιαυτοματα κιβωτια σε αυτοκινητα με τετραψηφια ιπποδυναμη. :biggrin:

Αυτο που λεω ειναι οτι λογικα δεν μπορει να παρει το κιβωτιο απο ενα απλο παπι της η SYM και να το κοτσαρει στο 185. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος pitapola έγραψε:

 

Το ιδιο πραγμα λεμε. Προφανως και θα γινοταν με το αναλογο κοστος. Εδω υπαρχουν σειριακα ημιαυτοματα κιβωτια σε αυτοκινητα με τετραψηφια ιπποδυναμη. :biggrin:

Αυτο που λεω ειναι οτι λογικα δεν μπορει να παρει το κιβωτιο απο ενα απλο παπι της η SYM και να το κοτσαρει στο 185. 

Δεν ειπα να παρει σαζμαν απο αλλο παπι, ουτε καμπανα, ουτε φυγοκεντροκο, εγω ειπα οτι θα μπορουσε να σχεδιασει το αναλογο φυγοκεντρικο για την ιποδυναμη του μοτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα