Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Gouky7

Test Ride Honda Forza 300 MY2018

5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

   Σήμερα το μενού είχε αλλαγή γραναζώματος στο Μούλτι, 123736238346η προσπάθεια βελτίωσης του μπροστινού φρένου ( η πιο επιτυχημένη μέχρι στιγμής ) και διάφορα άλλα πικάντικα αλλά επειδή εδώ δεν είμαστε τίποτα φλώροι να ασχολούμαστε με τα Ιταλικά σκουπίδια, είπα να σας δώσω θεματάκι με τεστ ράιντ σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ( τι, ψέμματα είναι; ) μοντέλα της Χόντα για το 2018. Forza 300 λοιπόν, από το μαγαζί των αδερφών Πέτσα. Στο σημείο αυτό, να ενημερώσω τον mybiker που έχει παραγγείλει το κιτ (!!) της Tyga (!!!) για το Grom του (!!!!!!!) πως δεν έχει έρθει ακόμα:laugh:

Α) Διαστάσεις  

   Λοιπόν, το σκούτερ οπτικά φαίνεται μπαούλο για εργαλείο πόλης. Βλέπεις το Sh300 και λες οκ, γαμάω και crypton μέσα στην κίνηση και μετά βλέπεις και το Forza και κάπου σου κόβονται τα πόδια. Η αλήθεια όμως είναι εντελώς διαφορετική. Το Forza είναι περίπου 3 εκατοστά φαρδύτερο του Sh και ψηλότερο με αποτέλεσμα να σου δημιουργεί μια maxi αίσθηση σε σχέση με την εικόνα πάπιας του Sh. Σε συνθήκες κίνησης, λίγο οι καθρέπτες που βρίσκονται πάνω στο fairing* και όχι στο τιμόνι ( κλείνουν πάντως χειροκίνητα ), λίγο το μακρύ του μεταξόνιο  και πολύ περισσότερο το ότι πρόκειται για ξένη περιουσία με απέτρεψαν από το να ξεκινήσω τις hardcore sfines αλλά η αίσθηση που αποκόμισα είναι πως με τον καιρό θα μπορείς να χωράς σχεδόν παντού μιας και το τιμόνι κόβει εξαιρετικά. Το βάρος είναι τσιμπημένο στα 182 κιλά γεμάτο με 11,5 λίτρα ρεζερβουάρ ( 179/13 τα αντίστοιχα νούμερα στο Xmax 300 )

Β) Χώροι-ποιότητα - εργονομία.

   Ο εμπρός τροχός είναι 15άρης και ο πίσω 14άρης με την τάπα βενζίνης να βρίσκεται στα πόδια και όχι κάτω από την σέλα. Όλα αυτά οδηγούν στο να μπορείς κάλλιστα να παίξεις 5χ5 κάτω από την σέλα του Χόντα. Μιλάμε για άπειρο χώρο ο οποίος δεν ξέρω αν χωράει δύο full face όπως ισχυρίζεται η Χόντα αλλά σίγουρα είναι υπεραρκετός για τον περισσότερο κόσμο, όσο απαιτητικός κι αν είναι αυτός. Στα αρνητικά το ότι δεν θυμάμαι να έχει λαμπάκι αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος γιατί πραγματικά χάζεψα με το μέγεθος. Εξωτερικά, υπάρχει στην ποδιά ένα ντουλαπάκι το οποίο κλειδώνει, είναι πάρα πολύ μεγάλο σε χώρο και έχει και παροχή για φόρτιση κινητού. Προεραιτικά διατίθεται και το top box 45 λίτρων το οποίο διαθέτει κεντρικό κλείδωμα μέσω του smart key. 

Η ποιότητα δείχνει να είναι σε άλλα επίπεδα. Οι διακόπτες φαίνονται στιβαροί , τα όργανα κομψά και υπερπλήρη χωρίς να υπάρχει τίποτα το πολύχρωμο και ψεύτικο που να θυμίζει Κινέζους ή απλά ψεύτικο που να θυμίζει Ευρωπαίους, τα κουμπιά βρίσκονται εκεί που πρέπει και γενικότερα έχουν πετύχει ένα άκρως φιλικό και ταυτόχρονα premium ( για να μην ξεχνάμε και τις ρίζες μας σε αυτό το φόρουμ τελοσπαντων ) πακέτο.Το traction control ( LOL ) βρίσκεται στην θέση του σινιάλου και ενεργοποιείται / απενεργοποιείται.  Τα ίδια ακριβώς ισχύουν κι όταν βάλεις μπροστά και ρολλάρεις. Κανένας τριγμός, καμία ηχητική ενόχληση ,κανένας προβληματισμός. 

Γ) Άνεση - Θέση οδήγησης

   Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη ενώ τα πόδια κάθονται κι αυτά άνετα. Με τα πόδια στην έκταση, η κάλυψη από τον αέρα και η ευρύχωρη αίσθηση πάνε περίπατο αλλά σχηματίζει τέτοια γωνία το σώμα που η μέση πάει και κουμπώνει απευθείας πάνω στο μαξιλαράκι της σέλας. Γενικότερα το βρίσκω ακυρο το να οδηγεί κανείς με τα πόδια σε έκταση αλλά ίσως στα ανοιχτά κομμάτια να είναι όντως βολικό. Η πίσω ανάρτηση έχει τα τυπικά χαρακτηριστικά μιας ανάρτησης σκούτερ αν και η αλήθεια είναι πως μου φάνηκε πιο άνετη απ όσο θα περίμενα. Σίγουρα πολύ πιο άνετη από του Beverly 350. Η ζελατίνα ρυμίζεται ηλεκτρικά σε ένα συνολικό εύρος 14 εκατοστών τα οποία χωρίζονται σε επτά θέσεις αν θυμάμαι καλά. Σε πλήρη έκταση προσφέρει κάλυψη επιπέδων gs ενώ στην χαμηλότερη θέση στα σκάει σχεδόν όλα. Η ρύθμιση γίνεται εν κινήσει από ένα κουμπί στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

Δ) Μοτέρ

Το κλασσικό μοτεράκι από το Sh300. Για να είμαι ειλικρινής δεν ενθουσιάστηκα ή για να το πω διαφορετικά, περισσότερο ενθουσιάστηκα με τον τρόπο που αποδίδει το sh150 όταν το ξανακαβάλησα μετά το test ride παρά από το Forza 300. Βέβαια είναι ελαστικό παντού και αποδίδει έτσι ίσως για να επιτύχει τα απίστευτα νούμερα κατανάλωσης που έχει. Το περίμενα λίίίίίίίγο πιο δυνατό στα χαμηλά αλλά κλάιν μάιν. Συγγρού δεν βγήκα γιατί ήθελα να εξαντλήσω τον χρόνο μου σε αυστηρά αστικό περιβάλλον αλλά απ όσο είδα από βίντεο και κατάλαβα απ όσο το οδήγησα, τα 120 χλμ τα έχει ανετότατα, τα 130 μοιάζουν ως το ανώτατο 'χαλαρό' όριο κι από εκεί και πάνω λογικά θα πεθαίνει ( μιλάω για κοντέρ πάντα ). Το θέμα είναι πως είναι ζωντανό παντού και σου δίνει το γκάζι να κινείσαι σούπερ σβέλτα εντός της Αθήνας. Στα χαρτιά πάντως, είναι το πιο αργό της κατηγορίας. Από την μία είναι λογικό γιατί μιλάμε για Χόντα , από την άλλη τα λεφτά είναι πολλά. Προσωπική εκτίμηση είναι πως το μοτεράκι είναι μια χαρά γι αυτά που προορίζεται να κάνει κανείς με το σκουτεράκι.

Ε) Φρένα

   Εδώ θα μπορούσε και καλύτερα Η Χόντα. Είναι ένα κλικ κάτω σε σχέση με το υπόλοιπο σκούτερ. Είναι δυνατά αλλά μοιάζουν κάπως παράταιρα σε σχέση με την συνολική ποιότητα που έχει το μοντέλο. Θυμίζουν σε αίσθηση έντονα αυτά του Sh150 και είναι χειρότερα του Beverly.

 

Συμπέρασμα : Εγώ προσωπικά ενθουσιάστηκα με το Φόρτσα. Εντάξει, δεν φέρνει την επανάσταση στους δύο τροχούς και πιθανότατα ο ανταγωνισμός να προσφέρει φθηνότερες και εξ ίσου καλές επιλογές αλλά έτσι συμβαίνει παντού και πάντα. Η τιμή αγγίζει αυτή του Xciting 400 ενώ είναι ακριβότερο κι από το Beverly 350 το οποίο έχει σαφώς πιο δυνατό μοτέρ.  Όπως και να έχει, αν έπαιρνα σκούτερ σήμερα η επιλογή μου θα ήταν ξεκάθαρα το Χόντα χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι καλύτερο ( ή χειρότερο ) από άλλα.

 

* Δεν θέλω να σκεφτώ το τι θα ζητήσει χρηματικά η Χόντα σε περίπτωση ζημιών των παραπάνω. Ενδεικτικά αναφέρω πως το top box ως αφτερ μαρκετ αξεσουάρ κοστολογείται στα 900 ευρώ!! Δεν θα ήθελα να πέσω με αυτό ή να φάω κανέναν καθρέπτη ή την ζελατίνα κοκ. Αυτό θέλει προσοχή κατά την τελική επιλογή του καθενός. 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

''Είναι ελαστικό παντού'';;;;;; Σε σκούτερ συμβαίνει αυτό; ''Ναι ξεκινάει με 6η ταχύτητα και 800rpm.''

:P

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

 

Πουλαω το sh, το θες; Θα ναι οτι πιο κοντα σε μοτοσυκλετα εχεις οδηγησει τελευταια:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

giphy.gif

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Πουλαω το sh, το θες; Θα ναι οτι πιο κοντα σε μοτοσυκλετα εχεις οδηγησει τελευταια:wub:

''θαναι σα να μπαινει ανοιξη, θαναι ουρανου κατανυξη''

Σαν φοιτητής είχα σε κάποια φάση ένα συγκάτοικο αδερφή. Ναι, παρατηρώντας τον, καταλαβαίνω, έχουν κι αυτά το κοινό τους.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0