Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
achilleasv

AGV-K1 PINLOCKed: Η γνώμη μου

13 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας φίλοι μου! 

Πρίν περίπου μισό χρόνο βρισκόμουν στη φάση του ψαξίματος (http://www.mybike.gr/topic/84835-αγορά-κράνους/?page=3) και, χωρίς να βιάζομαι και να ανησυχώ, κατέληξα να αγοράσω το AGV-K1. Κατά την έρευνα αγοράς που έκανα, ευχαριστώ και όσους με βοηθήσατε!, δοκίμασα το Κ1  2 φορές σε 2 διαφορετικά νούμερα (ML και MS) ώστε να είμαι σίγουρος για αυτό που θα αγοράσω. -> Πήρα το MS
Το αγόρασα από τον εξυπηρετικότατο σύντροχο στη Λάρισα http://www.tripper.gr/index.php?route=common/home. Τότε η αρχική του τιμή ήτανε στα 180 (για το μαύρο γυαλιστερό) και επειδή το βρήκα αλλού με νυχτερινή προσφορά eshop στα 155, του μίλησα και μου το άφησε στα 165. Έτσι το πήρα από αυτόν μιας και είναι στη Λάρισα, όπου σπουδάζω, και ότι χρειάζομαι θα του απευθυνθώ.

Μου το έστειλε στο χωριό μιας και είχα τελειώσει την εξεταστική και γύρισα για δουλεία (βλ. ΖΑΓΟΡΙΝ) Τελική τιμή με μεταφορικά 170 ευρόπουλα.

Εδώ η 1η φωτογραφία

 nnJUSkH.jpg

Ήτανε πολύ προσεγμένη η συσκευασία τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.

Και η 1η του φωτογραφία του καθεαυτού

 gdOhj3j.jpg

Μόλις είχα γυρίσει από τη 1η δουλειά και μετά το φαγητό ετοιμάστηκα να κάνω μια βόλτα..

Ο καιρός φαινότανε να έχει ορέξεις..

Έτσι το εγκαινίασα με καταιγίδα στο γυρισμό...

BUP8d6f.jpg

 

Κάπου εδώ ξεκινάμε την κριτική! Να σημειώσω πως το προηγούμενό μου κράνος ήταν ένα ΜΤ revenge limited evo.
 

Αφού έκανα την 1η βόλτα και με βροχή πήρα μία αρχική ιδέα. 

Σίγουρα χάρηκα που δεν πήρε σταγόνα νερό και δεν κατάλαβα καθόλου κρύο μέσα.

Στα μέχρι τώρα λοιπόν. 

 

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ/ΗΧΟΣ - ΒΑΡΟΣ

Με το παπί δεν έχεις προβλήματα αεροδυναμικής και επομένως ήχου. 

Σε σύγκριση όμως με το παλιό μου κράνος είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Με το ΜΤ μετα τα 80 κουνούσε. Τώρα και με πάνω από 100 δεν καταλαβαίνω ΤΙΠΟΤΑ.

Δεν ακούω καθόλου τον αέρα παρά μόνο καθαρό ήχο του μοτερ-εξάτμισης και φυσικούς ήχους. Ακούω ό,τι μου είναι χρήσιμο να το ακούσω και μόνο. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Το βάρος (η μάζα κανονικά) και των 2 είναι το ίδιο στα χαρτιά. Όμως με το σχεδιασμό του Κ1 κατανέμεται έτσι πάνω στο κεφάλι που ΙΣΩΣ και να το νιώθω πιο ελαφρύ. Λέω ίσως γιατί όπως είπα έχει καλύτερη αεροδυναμική και σχεδιασμό γενικότερα.

 

ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ

Ποτέ δε χρειάστηκε να ανοίξω ζελατίνα το καλοκαίρι ακόμα και σε φανάρι. Στο δρόμο κυκλοφορείς πάντα με κλειστή ζελατίνα με απόλυτη άνεση και ευφορία ανεξαρτήτως θερμοκρασίας).

Βέβαια δεν το έχω δοκιμάσει με πολύ κρύο (χειμώνα) ακόμα, για να ξέρω αν θα έχω πρόβλημα με τον πισω εξαερωτήρα που δεν κλείνει. (Από εκεί βγαίνει αέρας και δεν μπαίνει αλλά θα δούμε στο μέλλον)

 

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προς το παρόν δεν έχω κανένα πρόβλημα, θα δούμε και αργότερα. Πάντως φαίνεται πολύ ποιοτική η εσωτερική επένδυση.

 

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Άριστη βαφή. Στιβαρό σύνολο. Οι αεραγωγοί είναι τόσο σκληροί όσο την 1η μέρα.

 

ΖΕΛΑΤΙΝΑ

Στιβαρή και αυτή. Δέχεται pinlock. Στη συσκευασία έχει ανταλλακτικά αν θες να ανοίγεις τη ζελατίνα σε περισσότερα σημεία ή αν τη θες on off. Έχω το αρχικό με τις 3 σκάλες αν θυμάμαι, άσχετα αν την χρησιμοποιώ on off.
ΑΛΛΑ ρε παιδια.. Καλοκαίρι και επειδή είναι πρωί με όχι καύσωνα, και να βλαστημάω για να ανασάνω μέσα στο κράνος??? Έδωσα τόσα λεφτά για να θαμπώνει η ζελατίνα σα να μην υπάρχει αύριο? Στο MT δεν είχα ποτέ τόοοσο μεγάλο πρόβλημα. 

Το προσπέρασα και είπα χαλάλι..ούτως ή αλλως θα έβαζα PINLOCK. Αλλά φτιάξτε την λίγο πιο.. βρε παιδί μου εκεί στην ΙITALIA σας..

PINLOCK
Την αγόρασα και αυτήν από το ίδιο μαγαζί με έκπτωση στα 27 ευρώ.http://www.tripper.gr/agv-αντιθαμβωτική-μεμβράνη-pinlock®-για-k1k-3-sv-plk-k-5-s-compact-st-agv-kit10034001001-agv?search=pinlock

xlnjTnx.jpg

Η φωτογραφία που είχα ήταν από το instagram γιαυτο και το χερακι.

Με βοήθησε και η μάνα μου για να την εφαρμόσω στη ζελατίνα. Από τότε δεν ανοίγω ποτέ ζελατίνα! Πραγματικά απίστευτο!! Βλέπεις πάντα και χωρίς να ανησυχείς για τίποτα.

Τέλος του έβαλα και 2 αυτοκολλητάκια (θα βάλω 1 ακόμη) εκ των οποίων αυτό στη ζελατίνα θα το αλλάξω και αθ βάλω το ίδιο σε λίιιγο διαφορετική θέση γιατι εκεί βρίσκει πανω σε αυτοκόλητο της ζελατίνας και δεν κολλάει καλά.

Τα αρχικά του ονόματός μου και το έτος γένησης (αλα MOTOGP) 

6uNO2gb.jpg

Και ένα ενδεικτικό του τι θα απαγγελλόμαστε..

nvPOqVB.jpg

 

 

Τέλος να πω ότι το κράνος το έχω πάντα στο προστατευτικό του τσαντάκι ΌΠΟΥ και να πάω. Αν έχω τη δυνατότητα θα το αφήσω σε αυτοκίνητο φίλου για να μη βρωμίσει τσιγαρίλα σε κανένα καφέ. (Ποτέ δεν το έχω βάλει σε καφετέρια, πάντα έχω κάποιον με αυτοκίνητο!) 
Έτσι είναι ακόμα σαν την 1η  μέρα! Δεν μυρίζει δεν είναι λερωμένο!

Ας μου είναι αχρείαστο και να το αλλάξω λόγω παλαιότητας και αυτό.

Έγραψα πολλά μάλλον..καιρό είχα.

Καλό βράδυσας!

 

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv
Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος και ωραίο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάτι που χθες βράδυ δε μου έκοψε να γράψω.
 

Για τα 200 ευρώ που μου κόστισε συνολικά κράνος + pinlock, για τις μέχρι τώρα βόλτες και εμπειρίες με αυτό είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος. Αν δηλαδή μου έδινες αυτό το κράνος και μου έλεγες ότι κοστίζει 250 με 300 θα το πίστευα.

Δεν τα λέω αυτά για να δικαιολογήσω την όποια αγορά μου! Στο θέμα της ζελατίνας που θάμπωνε είμαι κάθετος και το κατακρίνω.. (Σε όποιον με ρωτάει για το κράνος του το τονίζω..ΑΝ έχει σκοπό να βάλει την pinlock είναι τέλειο....). Δεν το περίμενα σε αυτά τα λεφτά και από την εν λόγω εταιρία..

Σαν συνδυασμός όμως και τηρουμένων των 200 ευρώ έχω ένα κράνος που με υπέρ-καλύπτει. Βέβαια έχω ένα παπί και δεν ξέρω σε μεγαλύτερα μηχανάκια και ταχύτητες τι γίνεται.

Ευχαριστω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ερχετε μαζι με pinlock στην συσκευασια? Πρεπει να το παρεις ξεχωριστα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Δεν ερχετε μαζι με pinlock στην συσκευασια? Πρεπει να το παρεις ξεχωριστα?

Ναι είναι ξεχωριστά! Το έχω γρέψει πάνω. 

Απλά γράφει pinlock ready που σημαίνει πως είναι έτοιμο ΝΑ δεχτεί pinlock.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΚΡΥΟ

Χθες πήγα μια μικρή βόλτα. Δεν νομίζω να είχε πάνω από 7 βαθμούς C.

Το κράνος δεν μπάζει από πουθενά. Με τη χρήση μιας μπαλακλάβας δεν νιώθεις το παραμικρό (Συγκεκριμένα είναι αυτή)

Το μόνο που κατάλαβα με 50+ χαω ήταν ότι έφευγε ο ζεστός αέρας από τον πίσω αεραγωγό και ένιωθα ένα ελάχιστο κρύο σε ένα μέρος του κεφαλιού. Θα το δω και στην επόμενη βόλτα γιατί ίσως ήταν ιδέα μου. Αν όντως είναι έτσι όλο και κάτι θα βρω να το καλύψω (πχ ένα κομμάτι χαρτοταινία ή κάποια άλλη ιδέα που θα μου δώσετε)

Επίσης μόλις ξεκίνησα βλέπω να μπαίνει υγρασία στο pinlock. Η ιστορία έχει ως εξής: Μόλις έμαθα (λίγο μετά την αγορά του) ότι από τις βίδες στη ζελατίνα μπορεί να ρυθμιστεί το πινλοκ, τις πείραξα λίγο. Κατέληξα στο ότι δεν πρέπει να το πειράξεις! Τις αφήνεις τέρμα σφιχτές όπως το αγοράζεις.

Μετά έβγαλα την αντιθαμβωτική για να την βάλω λίγο πιο ψηλά επειδή είχα συνηθίσει με το κράνος ελαφρά γυρτό προς τα μπροστά και έβλεπα πάνω στη γραμμή. 
Είδα πως δεν γίνεται να μπει σε άλλη θέση (ίσως επειδή ήδη είχε πάρει το σχήμα ή έτσι είναι να μπει)

Την αφήνω ως έχει και απλά έχω το κράνος λίγο πιο πίσω από όσο είχα συνηθίσει και τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Έφτασα σπίτι και είδα ότι η μία βίδα στη ζελατίνα ήταν ξεβιδωμένη η μία βιδούλα. Την έσφιξα έκανα ένα πείραμα μέσα στο σπίτι και μένει να πάω ξανά βόλτα για να δω αν όντως ήταν αυτή η αιτία. Μάλλον από αυτό ήταν γιατί όσο έσφιγγα φάνηκε η σιλικόνη να πατάει πάνω στη ζελατίνα άρα όλα οκ.. 

Θα γράψω ξανά όταν μου το επιτρέψει ο καιρός.

Επίσης πήρα και ένα ζευγάρι γάντια Dainese travelguard Gore-tex

BvpDCNv.jpg

Για τα γάντια θα κάνω κριτική αργότερα. Και για τα θερινά και τα χειμερινά.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για πες λίγο περισσότερα για τη ρύθμιση του pinlock

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 2/5/2019 at 5:53 ΜΜ, το μέλος stavrosdm έγραψε:

Για πες λίγο περισσότερα για τη ρύθμιση του pinlock

Αυτές τις μέρες βρίσκομαι σε αναζήτηση πληροφοριών για το pinlock μιας και έχω ένα θεματάκι. Ελπίζω πως σε λίγες μέρες θα έχω ότι χρειάζομαι για να γράψω αναλυτικά σχετικά με αυτό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 2/5/2019 at 5:53 ΜΜ, το μέλος stavrosdm έγραψε:

Για πες λίγο περισσότερα για τη ρύθμιση του pinlock

Κάποιες φορές τον χειμώνα μάζευε υγρασία στο πινλοκ. 

Το έβγαλα πολλές φορές, το καθάρισα μην έχει πιάσει σκόνες η ζελατίνα και δεν στεγανοποιεί. 

Μετά κατάλαβα ότι πιάνει υγρασία από την έξω μεριά του πινλοκ. Δηλαδή προς εμένα όταν φοράω το κράνος. Το σκούπιζα δηλαδή αν ήθελα με το χέρι. Δε θόλωνε όλη η ζελατίνα αλλά σημειακά συνήθως μπροστά από τη μύτη.

Διάβασα σε ξένα φόρουμ πως όταν έχεις ρυθμίσει λάθος και κάποιες φορές ακουμπάει το πινλοκ πάνω στη ζελτίνα συμβαίνει αυτό. 

Όταν αγόρασα το πινλοκ δεν πείραξα κάτι και το έβαλα έτσι. 

Μόλις έμαθα πως με τα βιδάκια ρυθμίζεις το πόσο ψηλά είναι το πινλοκ πήγα και τα πείραξα. Έκανα βλακεία. 

Το έκανα γιατί το πινλοκ κάθεται πιο χαμηλά από όσο είχα συνηθίσει (συνήθιζα να έχω το κράνος ελαφρά προς τα μπροστά). Πλέον έχω συνηθίσει και δε με ενοχλεί αυτό.

Διάβασα πως το κάθε πινλοκ δεν κρατάει υγρασία μέχρι ένα συγκεκριμένο ποσοστό υγρασίας στο εσωτρικό περιβάλλον του κράνους. Αυτό το δηλώνει ο ριθμός του πινλοκ. Αν προσέξετε υπάρχει pinlock 30 pinlock70 (τα πιο διαδεδομένα) και τα pinlock120 (για χρήση σε αγώνες).

Παίρνω τη ζελατίνα του κράνους μαζί με το πινλοκ και πάω εκεί που το αγόρασα να μου πει αν χρειάζεται αν την αλλάξω, αν την χάλασα κτλ.

Μου λέει ότι επειδή ήμουν εντελώς κλειστός με μπουφαν μπαλακλάβα και κλειστούς αεραγωγούς και επειδή είναι το 70άρι κράτησε λίγο υγρασία πάνω.

Επίσης μου είπε ότι είναι πολύ καλά στεγανοποιημένο με τη σιλικόνη και ότι είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.

Ξέχασα να του πω να μου δείξει ένα άλλο agv για να δω προς τα που είναι τα βελάκια που ρυθμίζεις το ύψος ώστε να τα πάω στην αρχική θέση. ΜΕ διάφορες φωτογραφίες στο ιντερνετ βρήκα πως κοιτάνε προς τα έξω (θα ανεβάσω φωτογραφία με την 1η ευκαιρία. 

 

Πάω βγάζω το πινλοκ και ρυθμίζω στην αρχική. Πλένω ζελατίνες. Όταν προσπάθησα να τις βάλω είδα ότι δεν στεγανοποιούσε καλά. Αυτό έγινε ΓΙΑΤΙ: Για καιρό είχα το πινλοκ ρυθμισμένο σε πιο σφιχτή θέση από όσο χρειαζόταν και πήρε ένα άλλο σχήμα (έλαχιστο που δε φαίνεται στο μάτι αλλά αρκετό για να με κάνει να ψάξω μια άλλη θέση ρύθμισης).

Βρήκα το σημείο εκεί που εφαρμόζει κανονικά πλέον. 

Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ μου είναι όταν πάρεις το pinlock για το κράνος σου το βάζεις και το αφήνεις όπως έχει. Αφού είναι σχεδιασμένο για τη ζελατίνα σου όπως βγαίνει από το εργοστάσιο. Το καλοκαίρι θα τη βγάλω με αυτό το pinlock και τον χειμώνα βλέπουμε.

 

Επίσης το κράνος είναι ακόμα σαν την 1η μέρα από εμφάνιση, συναρμολόγηση, αεραγωγούς κτλ. Όλα δουλεύουν άψογα. Τον χειμώνα δεν κρύωσα ποτέ.

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Αν και η τιμη προσωπικα μου φαινεται υψηλη για ενα πλαστικο κρανος χωρις γραφικα, παρολα αυτα το γεγονος οτι θαμπωνει, δειχνει οτι ειναι ειναι καλης ποιοτητας οσον αφορα την αεροστεγανοτητα του.

Ανεφερες σε προηγουμενο ποστ οτι το ΜΤ δεν θαμπωνε τοσο, καταλαβαινεις απο μονος σου, οτι το ΜΤ εμπαζε απο παντου και για αυτο δεν θαμπωνε.

Οσο για το pinlock δεν συμπερανα καλα κατι αν το εχεις καταλαβει. Εγω θα το αναφερω ετσι και αλλιως.

Παρατηρησε οτι οι πυροι πανω στην ζελατινα ειναι εκκεντροι, οποτε περιστρεφοντας τους εχεις αλλη πιεση της αντιθαμβωτικης

Ειναι ευκολο να καταλαβεις ποτε ειναι τοποθετημενη σωστα. Το χειλακι της σιλικονης φαινεται οτι παταει ομοιομορφα σε ολη του την περιφερεια και επισης πουθενα δεν ακουμπαει η αντιθαμβωτικη με την ζελατινα του κρανους. Αν τηρουνται αυτα δεν θα εχεις προβλημα.

 ΥΓ Οσο παλιωνει το κρανος και αρχιζουν να κουραζουνται τα υλικα που κρατανε την αεροστεγανοτητα, θα δεις οτι η αντιθαμβωτικη περιτευει :winking: Λυπηρο, αλλα ταυτοχρονα και μια ενδειξη οτι κρανος παλιωσε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος peterpan έγραψε:

Αν και η τιμη προσωπικα μου φαινεται υψηλη για ενα πλαστικο κρανος χωρις γραφικα, παρολα αυτα το γεγονος οτι θαμπωνει, δειχνει οτι ειναι ειναι καλης ποιοτητας οσον αφορα την αεροστεγανοτητα του.

Ανεφερες σε προηγουμενο ποστ οτι το ΜΤ δεν θαμπωνε τοσο, καταλαβαινεις απο μονος σου, οτι το ΜΤ εμπαζε απο παντου και για αυτο δεν θαμπωνε.

Οσο για το pinlock δεν συμπερανα καλα κατι αν το εχεις καταλαβει. Εγω θα το αναφερω ετσι και αλλιως.

Παρατηρησε οτι οι πυροι πανω στην ζελατινα ειναι εκκεντροι, οποτε περιστρεφοντας τους εχεις αλλη πιεση της αντιθαμβωτικης

Ειναι ευκολο να καταλαβεις ποτε ειναι τοποθετημενη σωστα. Το χειλακι της σιλικονης φαινεται οτι παταει ομοιομορφα σε ολη του την περιφερεια και επισης πουθενα δεν ακουμπαει η αντιθαμβωτικη με την ζελατινα του κρανους. Αν τηρουνται αυτα δεν θα εχεις προβλημα.

 ΥΓ Οσο παλιωνει το κρανος και αρχιζουν να κουραζουνται τα υλικα που κρατανε την αεροστεγανοτητα, θα δεις οτι η αντιθαμβωτικη περιτευει :winking: Λυπηρο, αλλα ταυτοχρονα και μια ενδειξη οτι κρανος παλιωσε

Η τιμή είναι μια χαρά αν συγκρίνεις και με άλλα κράνη. Το ότι είναι θερμοπλαστικό δεν είναι μειονέκτημα. Άλλο το θερμοπλαστικό της MT, LS2 και άλλο της AGV. Η dainese κάνει καταπληκτική δουλειά, έρευνα κτλ. Όχι ότι άλλες εταιρίες είναι κατώτερες. Στην τιμή του ήταν η καλύτερη επιλογή. Επιπλέον, σε αυτήν την τιμή δεν παίρνεις όλο αυτό το σύνολο με την συγκεκριμένη ποιότητα όπως γράφω και στην αρχή.

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι 100% θέμα στεγανότητας το ότι θάμπωνε η ζελατίνα AGV. Απλά όταν η μία ζελατίνα κάνει 20 ευρώ και η άλλη 50-60, στον τομέα του θαμπώματος δεν έχει κάτι καλύτερο από τη φθηνή. Βέβαια σε αίσθηση όταν τις πιάσεις και τις δύο καταλαβαίνεις τη διαφορά τιμής.

Επίσης, αυτό που λες για το pinlock, αυτό κοιτάξαμε και εγώ και ο έμπορος-σύντροχος. Απλά όταν για καιρό το είχα σε πιο σφιχτή θέση από όσο χρειαζόταν (ακουμπούσε η ζελατίνα pinlock πάνω στη ζελατίνα του κράνους και δεν το πρόσεξα γιατί ακουμπούσε μόνο όταν η ζελατίνα βρισκόταν τοποθετημένη στο κράνος και όχι όταν ήταν εκτός) πήρε μια άλλη κλίση με αποτέλεσμα να μη στεγανοποιεί στην αρχική ρύθμιση. Με δοκιμές λοιπόν (σφίξιμο ξεσφίξιμο) βρήκα μια καλή θέση.

Τώρα για το λίγο θάμπωμα που κάνει ΠΑΝΩ στο pinlock το καταλαβαίνω όταν είμαι με 2 3 βαθμούς και τα πάντα κλειστά, δεδομένου και ότι ο δείκτης του pinlock είναι 70.

Μέχρι στιγμής το κράνος είναι όπως την πρώτη μέρα που το πήρα. 

Μόλις κλείσω 1 χρόνο από την ημέρα αγοράς του θα γράψω/ συμπληρώσω παρατηρήσεις στη 1η μου κριτική πάνω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Για φτηνο κρανος που πληρει επισης καποια ποιοτητα εγω εχω σταμπαρει το Bell Qualifier.

Ειναι στα 100 και κατι ψιλα ΜΕ γραφικα και pinlock

Επισης ΚΑΙ με double D-ring κουμπωμα

Google it, ειναι ενδιαφερον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 34 λεπτά, το μέλος peterpan έγραψε:

Για φτηνο κρανος που πληρει επισης καποια ποιοτητα εγω εχω σταμπαρει το Bell Qualifier.

Ειναι στα 100 και κατι ψιλα ΜΕ γραφικα και pinlock

Επισης ΚΑΙ με double D-ring κουμπωμα

Google it, ειναι ενδιαφερον

Το είδα αν και στα χρήματα αυτά θα προτιμούσα ΜΤ. Απλά και μόνο επειδή το προηγούμενό μου ΜΤ αποδείχθηκε τιμιότατο για τα λεφτά του και άξιζε, πραγματικά, το κάθε ευρώ.

Το double D σε αυτά τα χρήματα είναι +.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0