DiKey

ANF 125 Γενική επισκευή Innova 125


8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα, εχω ενα innova του 06' με 30.000 χλμ.  Το αγορασα καινουργιο το 07'.Στις αρχες το προσεχα με τα service κλπ, τελευταια το ειχα αμελησει και το ειχα πιεσει με το γραναζωμα που το ειχα κοντυνει απο 35/14 σε 38/12 με αποτελεσμα να ζοριστει,να καιει κ να μενει χωρις λαδια και πρεπει να αρπαξε η μπιελα, το πηγα σε ενα μαγαζι, το ακουσε και μου το επιβεβαιωσε. Μου ειπε για επισκευη να αλλαξει μπιελα,πιστονι, ρεκτιφιε, καδενα,ρουλεμαν, φλαντζες, λαδια,ολα honda γνησια μαζι με εργασια θα παει 450€

 

Μου φαινονται πολλα, το εψαξα και αν αγορασω τα πραγματα μονος μου κοστιζουν περιπου 150€ + εργασια + ρεκτιφιε κ ζυγισμα της μπιελας στο στροφαλο. Οποτε υπολογιζω 300-350€ εκτος αν αλλαξω και κατι αλλο οπως τρομπα λαδιου, βαλβιδες, τεντωτηρα, γλυστρες, δισκους. Δισκους εχω αλλαξει τελευταια newfren οποτε λογικα δεν χρειαζονται αλλαγη. 

Γενικα αξιζει κατι τετοιο; Σκεφτομουν επισης και για καινουργιο κυλινδρο με μεγαλυτερο πιστονι αλλης μαρκας πχ.  Takegawa 56mm για να γλιτωσω το ρεκτιφιε και να κερδισω σε αποδοση αλλα θα κρατησει το ιδιο σαν το μαμα η θα εχω θεματα; Σε τετοια περιπτωση θα δουλευει σωστα με το μαμα εκκεντροφορο κ καρμπυρατερ η θελουν κ αυτα αλλαγη; 

 

Το μηχανακι το εχω για μεταφορικο μεσο, δεν το εχω ουτε για κοντρες ουτε για βιτρινα, απλα θελω να ειναι αξιοπιστο. Αν αυτο μπορει να συνδιαστει και με μεγαλυτερη αποδοση καλοδεχουμενο. 

Τροποποιήθηκε από τον DiKey

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος DiKey έγραψε:

Οποτε υπολογιζω 300-350€ εκτος αν αλλαξω και κατι αλλο οπως τρομπα λαδιου, βαλβιδες, τεντωτηρα, γλυστρες, δισκους. Δισκους εχω αλλαξει τελευταια newfren οποτε λογικα δεν χρειαζονται αλλαγη. 

Γενικα αξιζει κατι τετοιο; Σκεφτομουν επισης και για καινουργιο κυλινδρο με μεγαλυτερο πιστονι αλλης μαρκας πχ.  Takegawa 56mm για να γλιτωσω το ρεκτιφιε και να κερδισω σε αποδοση αλλα θα κρατησει το ιδιο σαν το μαμα η θα εχω θεματα; Σε τετοια περιπτωση θα δουλευει σωστα με το μαμα εκκεντροφορο κ καρμπυρατερ η θελουν κ αυτα αλλαγη; 

Τόσα περιπου θα παει, 300-350.

Αλλαξε συνεργειο, αρχικά.

Μπιέλα όχι γνήσια, ουτε έμβολο. Θα βάλεις μια Japan, και έμβολο να πάρεις σετ ΜΑΖΙ με κύλινδρο ωστε να αποφύγεις προβλήματα εφαρμογης, ρεκτιφιε κλπ. Φθηνα ειναι τα σετ,  50-60ε.

Αφου δεν ειχε λάδι και άρπαξε, λογικα δεν θα γλυτωσεις βαλβιδες, η αντλία λαδιου εχει κανα 25ε, η καδενα και οι γλύστρες αλλαγη αφου θα ανοιχτει. Και τεντωτηρας οπωσδηποτε, ηταν ελλατωματικοί.

Θα χρειαστει να ελεγχθει ο εκκεντροφόρος, να μην εχει αρπάξει. Ομοίως και η κεφαλή στην έδραση του.

Και τέλος, καλό θα ειναι να το μακρύνεις λίγο. Το 38/12, είναι για trail.  Βάλε ενα μπροστινο γραναζι 13αρι, φθηνο ειναι να δεις πως παει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος DiKey έγραψε:

Καλησπερα, εχω ενα innova του 06' με 30.000 χλμ.  Το αγορασα καινουργιο το 07'.Στις αρχες το προσεχα με τα service κλπ, τελευταια το ειχα αμελησει και το ειχα πιεσει με το γραναζωμα που το ειχα κοντυνει απο 35/14 σε 38/12 με αποτελεσμα να ζοριστει,να καιει κ να μενει χωρις λαδια και πρεπει να αρπαξε η μπιελα, το πηγα σε ενα μαγαζι, το ακουσε και μου το επιβεβαιωσε. Μου ειπε για επισκευη να αλλαξει μπιελα,πιστονι, ρεκτιφιε, καδενα,ρουλεμαν, φλαντζες, λαδια,ολα honda γνησια μαζι με εργασια θα παει 450€

 

Μου φαινονται πολλα, το εψαξα και αν αγορασω τα πραγματα μονος μου κοστιζουν περιπου 150€ + εργασια + ρεκτιφιε κ ζυγισμα της μπιελας στο στροφαλο. Οποτε υπολογιζω 300-350€ εκτος αν αλλαξω και κατι αλλο οπως τρομπα λαδιου, βαλβιδες, τεντωτηρα, γλυστρες, δισκους. Δισκους εχω αλλαξει τελευταια newfren οποτε λογικα δεν χρειαζονται αλλαγη. 

Γενικα αξιζει κατι τετοιο; Σκεφτομουν επισης και για καινουργιο κυλινδρο με μεγαλυτερο πιστονι αλλης μαρκας πχ.  Takegawa 56mm για να γλιτωσω το ρεκτιφιε και να κερδισω σε αποδοση αλλα θα κρατησει το ιδιο σαν το μαμα η θα εχω θεματα; Σε τετοια περιπτωση θα δουλευει σωστα με το μαμα εκκεντροφορο κ καρμπυρατερ η θελουν κ αυτα αλλαγη; 

 

Το μηχανακι το εχω για μεταφορικο μεσο, δεν το εχω ουτε για κοντρες ουτε για βιτρινα, απλα θελω να ειναι αξιοπιστο. Αν αυτο μπορει να συνδιαστει και με μεγαλυτερη αποδοση καλοδεχουμενο. 

Αρχικά να ρωτήσω. Τι λάδι έβαζες?

πριν 26 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τόσα περιπου θα παει, 300-350.

Αλλαξε συνεργειο, αρχικά.

Μπιέλα όχι γνήσια, ουτε έμβολο. Θα βάλεις μια Japan, και έμβολο να πάρεις σετ ΜΑΖΙ με κύλινδρο ωστε να αποφύγεις προβλήματα εφαρμογης, ρεκτιφιε κλπ. Φθηνα ειναι τα σετ,  50-60ε.

Αφου δεν ειχε λάδι και άρπαξε, λογικα δεν θα γλυτωσεις βαλβιδες, η αντλία λαδιου εχει κανα 25ε, η καδενα και οι γλύστρες αλλαγη αφου θα ανοιχτει. Και τεντωτηρας οπωσδηποτε, ηταν ελλατωματικοί.

Θα χρειαστει να ελεγχθει ο εκκεντροφόρος, να μην εχει αρπάξει. Ομοίως και η κεφαλή στην έδραση του.

Και τέλος, καλό θα ειναι να το μακρύνεις λίγο. Το 38/12, είναι για trail.  Βάλε ενα μπροστινο γραναζι 13αρι, φθηνο ειναι να δεις πως παει.

Καλά είναι να βάλει μια τρόμπα λαδιου τακε. Σίγουρα είναι μία βελτίωση που αξίζει τα λεφτά της

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τόσα περιπου θα παει, 300-350.

Αλλαξε συνεργειο, αρχικά.

Μπιέλα όχι γνήσια, ουτε έμβολο. Θα βάλεις μια Japan, και έμβολο να πάρεις σετ ΜΑΖΙ με κύλινδρο ωστε να αποφύγεις προβλήματα εφαρμογης, ρεκτιφιε κλπ. Φθηνα ειναι τα σετ,  50-60ε.

Αφου δεν ειχε λάδι και άρπαξε, λογικα δεν θα γλυτωσεις βαλβιδες, η αντλία λαδιου εχει κανα 25ε, η καδενα και οι γλύστρες αλλαγη αφου θα ανοιχτει. Και τεντωτηρας οπωσδηποτε, ηταν ελλατωματικοί.

Θα χρειαστει να ελεγχθει ο εκκεντροφόρος, να μην εχει αρπάξει. Ομοίως και η κεφαλή στην έδραση του.

Και τέλος, καλό θα ειναι να το μακρύνεις λίγο. Το 38/12, είναι για trail.  Βάλε ενα μπροστινο γραναζι 13αρι, φθηνο ειναι να δεις πως παει.

Τι εννοεις japan μπιελα;Τι μαρκα; 

Κυλινδροπιστονο τοσο φθηνο που λες θα ειναι της πλακας και αργα η γρηγορα θα ξανα εχω θεμα. Ο μαμα κυλινδρος εχει 90-110€,ειναι πιο ακριβος αποτι ενα ρεκτιφιε που θα παει κανα 40αρι.

Γραναζια θα βαλω παλι 35/13 που ειχα. 

 

πριν 13 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Αρχικά να ρωτήσω. Τι λάδι έβαζες?

Καλά είναι να βάλει μια τρόμπα λαδιου τακε. Σίγουρα είναι μία βελτίωση που αξίζει τα λεφτά της

Λαδια 10-40 και 20-50 αποτι θυμαμαι εβαζα. Motul, Repsol, Igol, Castrol  κ.α.

Τρομπα takegawa εχει 80€,η γνησια εχει 20€.Αν αξιζει σκεφτομαι να τη βαλω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 7 λεπτά, το μέλος DiKey έγραψε:

Τι εννοεις japan μπιελα;Τι μαρκα; 

Κυλινδροπιστονο τοσο φθηνο που λες θα ειναι της πλακας και αργα η γρηγορα θα ξανα εχω θεμα. Ο μαμα κυλινδρος εχει 90-110€,ειναι πιο ακριβος αποτι ενα ρεκτιφιε που θα παει κανα 40αρι.

Γραναζια θα βαλω παλι 35/13 που ειχα. 

 

Λαδια 10-40 και 20-50 αποτι θυμαμαι εβαζα. Motul, Repsol, Igol, Castrol  κ.α.

Τρομπα takegawa εχει 80€,η γνησια εχει 20€.Αν αξιζει σκεφτομαι να τη βαλω. 

Λάδια κακώς έβαζες και 20 50. Από εδώ και πέρα μόνο 10 40 και δε θα πάθει ζημιά ξανα. Ακόμα και με γνήσια μπιέλα.... Το 20 50 πλέον μόνο σε φρέζες και αντλίες...

Την τρόμπα ναι να το σκεφτείς σοβαρά.. δεν έχει τυχαία τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή!

 

Εννοεί τζαπάν να μην είναι ξανά η γνήσια. Να βρεις πχ daytona μπιελα..

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Η daytona μπιελα εχει 180€ ρε παιδια, ξεφευγουμε.. 

Επισης εκτος απο 56 takegawa και καποια σετ 57mm δεν βρισκω κατι κοντα στα 53-54mm καλυτερης ποιοτητας απο τα γνησια. Εχετε κανενα λινκ η σαιτ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Στη θέση σου θα έβαζα όλα γνήσια με τακεκαβα τρόμπα λαδιού και θα το δούλευα με 10 40. Δεν θα πάθει τίποτα ξανά η μπιέλα και τα συναφή της ακόμα και η γνήσια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) ZEUS Yamaha WRX (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Μαλλον αυτο θα κανω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα