Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
exppii

Καθορισμός πλήθους links αλυσίδας

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Θέλουμε να αλλάζουμε αλυσίδα σε ένα μηχανάκι που από τας γραφάς φοράει αλυσίδα μεγέθους 114. Επειδή όμως τέτοιο νούμερο αλυσίδα δεν βρέθηκε, πήραμε μακρύτερη, μεγέθους 120.

Η απλή μέθοδος τη βάζουμε πάνω και βλέπουμε πόσο περισσεύει δεν ενδεικνύεται επειδή από την εμπειρία μου (σε άλλες αλυσίδες, μηχανημάτων) πάντα βγαίνει λάθος ο υπολογισμός και συνήθως κοντύτερη, οπότε στην περίπτωση μας αχρηστεύεται ολόκληρη. Επίσης το να τις βάλουμε δίπλα δίπλα και να τις μετρήσουμε δεν γίνεται (:dry:), η παλιά είναι σώβρακο.

Αναγκαστικά θα μετρήσουμε κρίκους να πάμε βάσει του μάνιουαλ.

 

Chain-count.jpg

 

Ετούτο το σχεδιάκι μας λέει πώς να μετρήσουμε links σε κλειστή αλυσίδα.

Προσέξτε ότι η πρώτη μέθοδος θα δώσει διαφορετικό αποτέλεσμα σε σχέση με τις άλλες

Να υποθέσω τότε ότι (σύμφωνα με το σχεδιάκι) θα μετρήσουμε 112 πειράκια + 2 της ασφάλειας;

Να μετρήσω 56 [=(114/2) - 1] εξωτερικά πλακάκια συν ένα η ασφάλεια;

Να μετρήσω 114 κυλινδράκια; (μάλλον το πιο σωστό;)

 

Για πείτε γιατί τέτοιες μ@λακίες είναι η ειδικότητα μου, πολύ το φοβάμαι :blush:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Θέλεις όντως να αλλάξεις αλυσίδα ή το ερώτημα είναι φιλοσοφικό?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Στα σοβαρά τώρα, χρειάζεται ''μέθοδος'' να μετρήσεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Χμμμ οκ...

 

Ο ένας μου λέει άμα είναι φιλοσοφικό το ερώτημα και ο άλλος μου λέει ότι είμαι στόκος....

 

Και μετά λέτε δεν πατάει κόσμος στα φόρουμ.

 

Ελάτε να πάμε στα θέματα που καυλαντίζουμε με φωτός από τα μηχανάκια που βρήκαμε στο ίντερνετ...

 

Να κλείσει παρακαλώ, ευχαριστώ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ε ξέρω γω ρε συ, κάνε ένα σημαδάκι σε ένα κρίκο, ή βάλε μια κλωστή ή μέτρα από τον κρίκο της ασφάλειας, κάτι να μείνει που άρχισες το μέτρημα τέλος πάντων, και μέτρα 1, 2,3,.... μέχρι να φτάσεις στον αρχικό κρίκο. Μην ξαναμετρήσεις τον αρχικό κρίκο.

Πόσο ''μεθοδο'' μπορεί να θέλει αυτό;

Μου θύμισες το ανέκδοτο με τους μαθηματικούς στο τρένο, που ο ένας μέτραγε κεφάλια αγελάδες, ο άλλος αυτιά και διαιρούσε με 2 και ο τρίτος πόδια και διαιρούσε με 4....

Για να σε βοηθήσω, την αλυσίδα την κόβεις σωστά και χωρίς να μετρήσεις τίποτα, ποτέ.

Πας τον τροχό στην ΤΕΡΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ θέση στο ψαλίδι, φορας την αλυσίδα (χωρίς να ενώσεις τίποτα). Εφαρμόζεις τα ελεύθερα άκρα πάνω στο πίσω γρανάζι και βλέπεις ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ, πόσο περισσεύει, ε εκεί σημειώνεις και κόβεις με τον τροχό το περίσευμα. Προσοχή μόνο, μέσα κρίκο με μέσα κρίκο πρέπει να φτάσεις δίπλα-δίπλα σε δόντι, για να τα κλεισει ο κρίκος της ασφάλειας.

Αν ΤΥΧΟΝ ΔΕΝ φτάνει για λίγο η αλυσίδα στην τέρμα μπροστά θέση, τότε θα βάλεις +2 κρίκους και θα τραβήξεις τον τροχό πιο πίσω από την αρχική τέρμα μπροστά θέση.

Μπορεις για να μην λύνεις καπάκια, να την ενώσεις πρόχειρα με την παλιά, νεκρά στο κιβώτιο, τραβάς την παλιά και αυτή τραβάει την νέα μέσα, και έτσι την κάνεις οδηγό να μπει η νέα στην θέση της. Μετά βγάζεις την παλιά φυσικά.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Είπα να το γράψω στο χιόνι το ζήτημα και να μην ασχοληθώ παραπάνω, αλλά λέω στα τεχνικά είναι το ζήτημα, ίσως μετά από 2-3-5 χρόνια να το διαβάσει κάποιος και να φανεί χρήσιμο.

Ας το πάμε αλλιώς γιατί όντως των θετικών επιστημών είμαι και δεν χρειάζομαι υποδείξεις πώς να μετρήσω. Υποδείξεις χρειάζομαι για τα off by one λάθη.

Όταν σου λέει "114 links" σε κλειστή αλυσίδα προφανώς ξέρουμε τι μετράμε; Όταν σου λέει το κουτί "120 links" το κομμάτι που έχουμε στα χέρια ανοιχτό, τι μετράμε; Τα πιράκια; Τα πλακάκια; Τα καρουλάκια; Όταν κλείσει η αλυσίδα με την ασφάλεια, θα μετρήσει στο σύνολο; 

Μάστορας μου έχει περάσει αλυσίδα που ήταν ακριβώς αγορασμένη στο κουτί και την κόντυνε γιατί μπερδεύτηκε σε αυτό το σημείο. Ευτυχώς είχε περιθώριο η ρέγουλα.

Όπως και να έχει, βρήκα λύση σε κάτι παλιοφόρουμ του εξωτερικού, ξέρετε, με τους ξενέρωτους που πάνε ταξιδάκια και διανυκτερεύουν στας εξοχάς.

 

Πάω να βρω τώρα καμιά φώτο από κάνα ΚΤΜ ή Ducati να ποστάρω να πάρω λάικ...

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εφόσον ξέρεις ότι αυτή που φοράς (η παλιά) είναι 114 μια πρακτική λύση θα ήταν να την αφαιρέσεις και να μετρήσεις είτε πλακάκια είτε πείρους. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεις την όποια ασάφεια για το τι μετράς/ αν υπολογίζεται η ασφάλεια ή όχι.

 

Edit: Απάντησες ενώ έγραφα

Τροποποιήθηκε από τον estebahn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος exppii έγραψε:

Είπα να το γράψω στο χιόνι το ζήτημα και να μην ασχοληθώ παραπάνω, αλλά λέω στα τεχνικά είναι το ζήτημα, ίσως μετά από 2-3-5 χρόνια να το διαβάσει κάποιος και να φανεί χρήσιμο.

Ας το πάμε αλλιώς γιατί όντως των θετικών επιστημών είμαι και δεν χρειάζομαι υποδείξεις πώς να μετρήσω. Υποδείξεις χρειάζομαι για τα off by one λάθη.

Όταν σου λέει "114 links" σε κλειστή αλυσίδα προφανώς ξέρουμε τι μετράμε; Όταν σου λέει το κουτί "120 links" το κομμάτι που έχουμε στα χέρια ανοιχτό, τι μετράμε; Τα πιράκια; Τα πλακάκια; Τα καρουλάκια; Όταν κλείσει η αλυσίδα με την ασφάλεια, θα μετρήσει στο σύνολο; 

Μάστορας μου έχει περάσει αλυσίδα που ήταν ακριβώς αγορασμένη στο κουτί και την κόντυνε γιατί μπερδεύτηκε σε αυτό το σημείο. Ευτυχώς είχε περιθώριο η ρέγουλα.

Όπως και να έχει, βρήκα λύση σε κάτι παλιοφόρουμ του εξωτερικού, ξέρετε, με τους ξενέρωτους που πάνε ταξιδάκια και διανυκτερεύουν στας εξοχάς.

 

Πάω να βρω τώρα καμιά φώτο από κάνα ΚΤΜ ή Ducati να ποστάρω να πάρω λάικ...

 

 

Άμα είσαι των θετικών επιστημών, σκέψου θετικά.

Μετράς την παλιά, και υπολογίζεις και τον κρίκο του κλεισίματος; Ε στην νέα, θα μετρήσεις το ίδιο και στον κρίκο του κλεισίματος

Μετράς την παλιά και ΔΕΝ υπολογίζεις τον κρίκο του κλεισίματος; Ε στην νέα, ΔΕΝ θα μετρήσεις το ίδιο και τον κρίκο του κλεισίματος.

Ότι κάνεις στην παλιά, θα κάνεις και στην νέα. Πόσο πιο θετικό μπορεί να είναι αυτό;

(ναι, όταν τα μανιουαλ λένε Χ κρίκους, μετράνε ΚΑΙ τον κρίκο κλεισίματος)

(κρίκος, είναι ότι έχει τρύπα στην μέση να μπει δόντι γραναζιού)

Βουα α βα, βου ε βε, βου ι βου και βα

ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ, προτιμότερο είναι να μην μπεις ΠΟΤΕ στην διαδικασία να μετρήσεις παλιά και να κόψεις ανάλογα την νέα, και αντί της 2 σταδίων διαδικασίας, να κάνεις ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ με 1 στάδιο διαδικασία την εφαρμογή της νέας αλυσίδας πάνω στην μοτοσυκλέτα σου. Η -θετική- διαδικασία περιγράφτηκε ήδη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Άμα είσαι των θετικών επιστημών, σκέψου θετικά.

 

Πρώτη φορά του αλλάζω αλυσίδα και δεν ξέρω τι σκ@τα έχει κάνει ο προηγούμενος. Άρα πάει με το manual που λέει 114 links που δεν ήξερα πώς ακριβώς ορίζονται. Όπως και να έχει, ευχαριστώ για το χρόνο σου.

 

πριν 19 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Βουα α βα, βου ε βε, βου ι βου και βα

 

πριν 23 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Η -θετική- διαδικασία περιγράφτηκε ήδη.

Ιδίως αυτό, είναι βασικό... Θα το σκεφτώ να ξαναρωτήσω θέμα τεχνικής φύσεως εδώ μέσα. Εκτός και αν η ειρωνεία σε απάντηση σαφούς ερώτησης σε κάνει πιο λέουρα και γνώστη. Ελάτε να τις παίξουμε ομαδικά, ωωωω τι του είπε του νουμπάααα

 

Κρίμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τεχνικο θέμα να ρωτήσεις όσο θέλεις.

Λεπτομέρεια που δεν είπα πριν: Ο λόγος που καλύτερα να κόψεις στην πράξη την περισσεούμενη αλυσίδα πάνω στο γρανάζι, από το να μετράς και να υπολογίζεις θεωρητικά βάση του τι λέει το μάνιουαλ, είναι ότι το μανιουαλ αναφέρεται στην εργοσταστιακή κατάσταση. Αν όμως ο προκάτοχος, έχει αλλάξει την εργοστασιακή κατάσταση π.χ. έχει βάλει ένα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά, θα πας να κόψεις 114 που λέει το μανιουαλ και όταν πας να την βαλεις απανω.... θα ανακαλύψεις ότι δεν φτάνει και ήθελες 116.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος exppii έγραψε:

Χμμμ οκ...

Ο ένας μου λέει άμα είναι φιλοσοφικό το ερώτημα και ο άλλος μου λέει ότι είμαι στόκος....

Και μετά λέτε δεν πατάει κόσμος στα φόρουμ.

Ελάτε να πάμε στα θέματα που καυλαντίζουμε με φωτός από τα μηχανάκια που βρήκαμε στο ίντερνετ...

Να κλείσει παρακαλώ, ευχαριστώ.

Αν θίχτηκες ζητάω συγγνώμη αλλά τα γραφόμενά σου και ειδικά η τελευταία παράγραφος μού έδωσαν την εντύπωση ότι σου γεννήθηκε απλώς μια απορία.

Αν όντως προβληματίζεσαι με την νέα αλυσίδα τότε θα σου έγραφα ότι ακριβώς και ο flying.

Τέρμα από μένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0