spyrosk42

Σούπε Σπροτ πριν τα γεράματα και αν όχι τι ???

33 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Λεπόν, τα δεδομένα:

  1. Το CBF το έχω βαρεθεί λίγο, κυρίως γιατί δεν το χρησιμοποιώ για το σκοπό που σχεδιάστηκε (πιο πολύ δουλειές μια-δυο φορές την εβδομάδα μέσα στην πόλη, ανά 1-2 μήνες καμιά βόλτα "δυναμική" για το ξεχαρμάνιασμα). Ταξίδια και εκδρομές γιόκ εδώ και πολύ καιρό.
  2. Έχω πολύ ψωμί ακόμα για να φτάσω τα όρια του σαν αναβάτης, αλλά από την άλλη δεν με γεμίζει με αυτοπεποίθηση λόγω αναρτήσεων/γεωμετρίας (έχω ξανανοίξει θέμα για το 1ο αλλά πήρα την απόφαση να μην κάνω την επένδυση μιας και δεν έχω σκοπό να την παντρευτώ) και αυτήν την περίοδο ζητάω κάτι πιο fun to ride.
  3. Με τον τωρινό οικογενειακό προγραμματισμό, η γυναίκα μου μάλλον δεν θα ανεβεί πάνω για την επόμενη 3ετία, με ελάχιστες ίσως εξαιρέσεις κάποια στιγμή (πχ να βγούμε ή κοντινή εκδρομή). Γενικά θα είμαστε με το αμάξι στο 99,9% των περιπτώσεων.
  4. Από εμφάνιση δεν το συζητώ, τα SS είναι *νάρες, και πάντα μου άρεσαν. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ όμως SS μηχανάκι, παρά μόνο έχω ανέβει στατικά επάνω σε R6 & S1000RR. Η αίσθηση ήταν ότι θα φύγω με τα μούτρα από μπροστά και έχω τις αμφιβολίες μου για το πόσο θα την πάλευα να είναι το μόνο μου δίκυκλο (1,90 σε ύψος)
  5. Στα θετικά της υπόθεσης, μετά από 4 riding school νομίζω ότι έχω εδραιώσει το να οδηγώ στηριζόμενος σχεδόν αποκλειστικά με τα πόδια και είναι ένας τομέας που με ενοχλεί το CBF γιατί δεν μπορώ να κουμπώσω τόσο καλά στο ρεζερβουάρ του, οπότε ίσως και να μην είναι τόσο κουραστικό ένα SS (υποθέτω).
  6. Επίσης είμαι 34 και σκέφτομαι ότι το "παράθυρο" που θα μπορώ να καβαλήσω SS για να μου φύγει το απωθημένο ολοένα και μικραίνει (στα 45 πολύ αμφιβάλλω ότι θα έκανα μια τέτοια κίνηση).
  7. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η δύναμη όσο το καλό στήσιμο. Και τα 107 άλογα που έχω τώρα, ελάχιστες φορές τα βλέπω.
  8. Χρήματα δεν παίζουν καθόλου τώρα, οπότε ότι και να γίνει θα πρέπει να είναι στα ίδια χρήματα με το CBF ή ανταλλαγή (στην Κύπρο υπολογίζω με τα έξτρα να πάει για 7000-7500 περίπου), αλλιώς θα πρέπει να περιμένω κανένα 1-2 χρόνια να μαζέψω την διαφορά (και πάλι το budget να φτάσει τα 12-14k μαζί με την πώληση στην καλύτερη).

Οπότε το δίλημμα μου είναι, το βγάζω στο σφυρί χαλαρά και αν πιάσει καλή τιμή το πουλάω και παίρνω κάτι πιο πολεμικό; Και αν ναι, να πάω σε full ss ή κάποιο τιμονάτο θα ήταν καλύτερα;

Πχ, θα μου άρεσε κάτι σε Tuono ή S1000XR αλλά το πρώτο μάλλον θα έχω μεγάλο θέμα με τους μηχανικούς στο νησί, και το δεύτερο το φοβάμαι εκτός εγγύησης. Για καινούργια δεν το συζητώ καν, αλλά και μεταχειρισμένα να βρω, μάλλον θα άξιζε περισσότερο να πάω σε καινούργιο Z1000SX, το οποίο πρέπει να ομολογήσω ότι έχω αρχίσει να το γλυκοκοιτάζω αρκετά τελευταία.

Βέβαια και για τα 3 πάει να πει ότι θα μείνω με το CBF για αρκετό καιρό ακόμα, και επίσης στα 2 από αυτά θα είμαι πάλι με sport touring (ok με έμφαση στο sport όμως) οπότε δεν ξέρω αν θα ξενερώσω που δεν έκανα την κίνηση.

Από την άλλη και σε SS είναι λίγο περίεργα τα πράγματα γιατί οι περισσότεροι στο νησί είναι street Rossi και τα παίρνουν χωρίς ABS, συν ότι το target group προσελκύει ένα σωρό ούγκανα που πάνε απλά κόφτες Μάιο - Αύγουστο και νομίζουν ότι συντήρηση είναι αυτό που κάνει το ψυγείο στα τρόφιμα.

 

Για δείγματα του τι κυκλοφορεί μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.bazaraki.com/el/car-motorbikes-boats-and-parts/motorbikes-and-scooters/motorbikes/

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αντικειμενικά ένα SS θα σε κουράσει σε ρυθμούς commuting. Επίσης τα έξοδα χρήσης είναι πολλά και δεν ευχαριστιέσαι τη μηχανή σου. Θα καταλήξεις στην ίδια κατάσταση πιθανόν σε μια πιο άβολη έκδοση. 

Ένα γυμνό με τιμόνι ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ θεωρώ πως είναι πιο άνετο για αυτή τη δουλειά. Και λέω προσωπικά γιατί λόγω του ότι το ΤΤ είναι ακόμα στα paddocks έχω επιστρατεύσει τη Hayabusa για την αγγαρεία και έχω αγανακτήσει. Ούτε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωράω και άπαξ  και κολλήσω μένω εκεί που είμαι. Επιπλέον δεν βολεύει με τις τσάντες πλάτης που κουβαλάμε κάθε μέρα εγώ και η γυναίκα μου στο δρόμο για δουλειά, ούτε μπορώ να πάρω τα ψώνια που κάνει στο σχόλασμα. Η πιο όρθια θέση που προσφέρει ένα γυμνό με τιμόνι σίγουρα θα μου έκανε τη ζωή πιο εύκολη.

Τώρα στο ερώτημα καινούργιο ή μεταχειρισμένο, αυτό το ξέρεις εσύ και η τσέπη σου. Αν είχα επιλογή θα έπαιρνα καινούργιο. Αλλά επειδή ποτέ δεν είχα $ για καινούργιο πάντα παίρνω μεταχειρισμένα. Κάποια βγήκαν λίρα 100 κάποια όχι. Έτσι πάνε αυτά. Τα ρίσκα είναι γνωστά.

Σαφώς και δεν γνωρίζω την κατάσταση της αγοράς στη Κύπρο για να σε βοηθήσω.

Καλές αγορές ότι και να επιλέξεις!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Σπύρο, μετα την αναφορα σου στους 45αρηδες δεν έπρεπε να σου απαντήσω ρε αλήτη.... :tooth:

Αλλά έχε χάρη που είσαι καλή μουτσούνα :sopase:

 

Προσπάθησε να κάνεις μια βόλτα με ZZR1400. Αλήθεια στο λέω.

Και αν βρεις το νέο tracer GT.

Οπότε θα δεις και μια πιο σκυφτή κ μια πιο όρθια θέση να δεις πως κάθεται....

 

Σοβαρές εναλλακτικές:

Gsx1000s (το γυμνό)

ΜΤ10 touring edition

Tuonαρα (V4) αν η γυναίκα δε ξανάρθει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Σπύρο αν μπορείς να βρεις στα 7-7,5 χιλιάρικα που διαθέτεις το S1000XR(ή αντίστοιχα 1190, Multi, Tuono, Mt-10) μεταχειρισμένο, νομίζω πως δε χρειάζεται να το πολυκουβεντιάζουμε!Εδώ στην Ελλάδα είναι αρκετά ακριβότερα όλα αυτά(εκτός από τα παλιότερα Tuono).

Έτσι όπως θέτεις τα δεδομένα στο αρχικό post μιλώντας για τη συμπάθεια στα ss αλλά παράλληλα και για την επιφύλαξη ότι μπορεί να μη σε βολέψουν + την απουσία abs και την πιθανή καγκουροποίηση, στέκομαι στην επιθυμία για fun to ride μηχάνημα το οποίο θα καβαλάς κατά 99% μόνος και προτείνω κάτι μεταξύ street triple r, mt-09 ή κάποιο άλλο αξιόπιστο γυμνό μέχρι 110-120 ίππους αφού δε σε νοιάζει τόσο η απόλυτη ιπποδύναμη.Εναλλακτικά Tracer, Tiger 1050, ΚΤΜ SMT.

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Αληθεια ομως. Την CBF για ποιο λογον την πηρες στα 34 σου χρονια αφ ενος και αφ ετερου δεν ειδες πριν την παρεις οτι δεν κουμπωνες και την αγορασες; Η συγκεκριμενη μηχανη σιγουρα δεν απευθυνεται στην ηλικια σου τοσο οσο σε εμας τους γέρους 45αρηδες που θελουμε πιο στρωτη δυναμη και ροπη :winking:

Οσο για προτασεις θα συμφωνησω με τον @efkola στις επιλογες!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda c50c (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα!

Κοντά στην ηλικία και με την ίδια χοντρή (CBF)  να σου δώκω μια γνώμη!

Καλύτερα να δώσεις ένα χιλιάρικο που λέει ο λόγος να κανεις τη χοντρή φούλ ωχλίνς και βλέπεις. Άμα δεν πάλι δεν σου αρέσει, τα βγάζεις, πουλάς το μηχανάκι και τα ωχλίνς τα παίρνω εγώ δεύτερο χέρι :laugh:

Πέρα από την πλάκα, R1 δεν θα γίνει αλλά θα είναι αρκούντως ικανοποιητικό νομίζω.

Η άλλη λύση, όπως είπε και ο @ksino1100 λες YOLO και παίρνεις κάτι σε γυμνό. Tuono με εξάτμιση έχεις ακούσει; :wub:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

τα SS είναι μόνο για πολεμικές και εθνικές (με στολη).

δεν εχω καταφέρει ΟΥΤΕ μια φορά να κάνω τους δρόμους της εύβοιας σε χαλαρο ρυθμό, ούτε καν δικάβαλος. με το που ξεκινάνε οι στροφές, θες να στρίψεις, να βγαλεις σωμα κλπ. δε βολεύει και να το οδηγήσεις διαφορετικά, θα πεθάνεις απο την κουραση προτού ξεκινήσεις.

στην κινηση εγω θα σου πω οτι χωράω σχεδόν παντου, ειναι πιο στενό και από παπί, μονο το τιμόνι δεν κοβει πολύ, αλλα αν κοβει το ματι σου τα κενα και τους διαδρόμους ανάμεσα στα αμάξια περνας εύκολα. στα μείον ότι δε μπορεις να οδηγάς όλη την ώρα με 1η-2η γιατι ακομα και με υδραυλικό συμπλέκτη πιάνονται τα δαχτυλα σου. χωρια οτι το καλοκαιρι στην πολη ΔΕΝ το βγάζεις γιατι θα γίνεις σα ντομάτα λιαστή.

κατα τα αλλα, απο κοστη συντηρησης όλα τα 600cc+++ ίδια ειναι σχεδον, 200€ το χρονο διαφορα απο το μικρότερο στο μεγαλύτερο δε λεει κάτι.

στην τελικά άμα το γουστάρεις πάρτο, και αμα δε σαρεσει το ξαναπουλάς και περνεις αλλο, μια ζωη την εχουμε. (τα honda ειναι πιο φιλικα στην οδηγηση και εχουν καλυτερο τεποζιτο για να στεκεσε με τα ποδια, χωρις tankgrip και τετοια που χωρις στολη δε βολευουν)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Αντικειμενικά ένα SS θα σε κουράσει σε ρυθμούς commuting. Επίσης τα έξοδα χρήσης είναι πολλά και δεν ευχαριστιέσαι τη μηχανή σου. Θα καταλήξεις στην ίδια κατάσταση πιθανόν σε μια πιο άβολη έκδοση. 

πριν 1 ώρα, το μέλος pavlosR1 έγραψε:

τα SS είναι μόνο για πολεμικές και εθνικές (με στολη).

Γιώργο και Παύλο σας ευχαριστώ, νομίζω ότι επιβεβαιώσατε τις ανησυχίες μου, είναι ειδικά μηχανάκια και κατά πάσα πιθανότητα μάλλον θα αρχίσω να βλαστημάω πολύ γρήγορα μόλις περάσουν οι πρώτοι έρωτες (και κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι αυτό με την ζέστη, το καλοκαίρι εδώ είναι σε άλλο επίπεδο από την Ελλάδα).

 

πριν 9 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Σπύρο, μετα την αναφορα σου στους 45αρηδες δεν έπρεπε να σου απαντήσω ρε αλήτη.... :tooth:

Χαχαχ, τώρα άμα σου πω ρε Γιάννη ότι με το που το έγραψα λέω "Να δεις που θα φάμε κράξιμο από τον admin για αυτό.." :tooth:

Ευχαριστώ για τις προτάσεις, είναι και περιορισμένη η αγορά εδώ ρε γμτ κ δεν βρίσκεις πολλά (καλά το θερκό ZZR είναι εντελώς εκτός για αυτό που κοιτάω τώρα νομίζω αλλά για να πάρω μία γεύση άμα βρω θα ανέβω).

 

πριν 9 ώρες, το μέλος efkola έγραψε:

Σπύρο αν μπορείς να βρεις στα 7-7,5 χιλιάρικα που διαθέτεις το S1000XR(ή αντίστοιχα 1190, Multi, Tuono, Mt-10) μεταχειρισμένο, νομίζω πως δε χρειάζεται να το πολυκουβεντιάζουμε!Εδώ στην Ελλάδα είναι αρκετά ακριβότερα όλα αυτά(εκτός από τα παλιότερα Tuono).

Μπα δεν υπάρχει περίπτωση να βρω τόσο φθηνά αυτά τα μηχανάκια, ειδικά Κύπρο (πιο ακριβές τιμές). Πιο κοντά στα 14 θα είναι και για αυτό είπα ότι σε αυτά τα λεφτά (που δεν έχω τώρα) πάω σε Z1000SX καινούργιο. Από ότι φαίνεται μάλλον πρέπει να βάλω περισσότερα γυμνά στο παιχνίδι.

 

πριν 6 ώρες, το μέλος ΚωσταςΤ έγραψε:

Αληθεια ομως. Την CBF για ποιο λογον την πηρες στα 34 σου χρονια αφ ενος και αφ ετερου δεν ειδες πριν την παρεις οτι δεν κουμπωνες και την αγορασες; Η συγκεκριμενη μηχανη σιγουρα δεν απευθυνεται στην ηλικια σου τοσο οσο σε εμας τους γέρους 45αρηδες που θελουμε πιο στρωτη δυναμη και ροπη :winking:

Οσο για προτασεις θα συμφωνησω με τον @efkola στις επιλογες!

Κώστα ήταν ..η πρώτη μου και δεν ήξερα (αλήθεια).

Ούτε από κοντά δεν την είχα δει πριν την αγοράσω, απλά έψαξα έψαξα και ξαναέψαξα, πήρα μερικές γνώμες από τα παιδιά εδώ και είπα εδώ θα πάω. Μου την έφερε και στο Βόλο ο προηγούμενος από Αθήνα, έγινε ο μηχανικός έλεγχος και την αγόρασα. Ούτε στατικά επάνω της πριν από εκείνη την ημέρα είχα ανέβει.

Και με βόλεψε πάρα πολύ με την φιλικότητα της σε σχέση με την κουλαμάρα μου σαν νέος αναβάτης, συν ότι φόρτωνα βαλίτσες και την γυναίκα και κόβαμε βόλτες. Μετά λίγο η Κύπρος, κάναμε παιδί και ο χρόνος οπότε κόπηκαν αυτά προς το παρόν και για αυτό λέω ότι δεν την χρησιμοποιώ για το σκοπό που φτιάχτηκε οπότε κοιτάω για κάτι άλλο.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος exppii έγραψε:

Καλύτερα να δώσεις ένα χιλιάρικο που λέει ο λόγος να κανεις τη χοντρή φούλ ωχλίνς και βλέπεις. Άμα δεν πάλι δεν σου αρέσει, τα βγάζεις, πουλάς το μηχανάκι και τα ωχλίνς τα παίρνω εγώ δεύτερο χέρι :laugh:

Tuono με εξάτμιση έχεις ακούσει; :wub:

Χαχα, μια χαρά η φάση με τα Ohlins :tooth:

Ναι άσε, έχω ακούσει.. αααααχχχ...

 

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις παιδιά.

Οπότε πάμε για γυμνό και αρχίζει το καραούλι μήπως και βρούμε κάτι καλό..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Σπυρακο παίδαρε, από την στιγμή που το cbf σε κούρασε κι επειδή σήμερα είμαστε και αύριο δεν είμαστε, θα έβαζα στην εξίσωση και τα μικρότερα κυβικά πχ, street triple 675 (μακάρι να μπορεσεις να βρεις 765 αλλά ειναι πολύ φρέσκο ακόμα ), mt 09 αλλά και τα sd990, speedtriple 1050. Δεν θα μπορουσα να μεινω 2 χρονια με μηχανη που μου εχει τελειωσει μεσα μου.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

@Gouky7 αν και δεν μου κάνουν τόσο κλικ εμφανισιακά, ξέρω ότι είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες οπότε θα δω μήπως και βρω κάτι σε αυτά.

Σε ευχαριστώ για τις προτάσεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

Χμμμ :_whistling:

Εναλλακτικά εγώ Street triple(το αν θες speed αντί για street το ξέρεις μόνο εσύ νομίζω) θα κοιτούσα. Φαίνεται ταμάμ για αυτό που θες. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Σπύρο, δεν ξέρω καθόλου τι δρόμους έχετε στην Κύπρο, αλλά μήπως αυτό που εν τέλει αναζητάς είναι κάτι κατά βάση ελαφρύ και με γεμάτες μεσαίες ώστε να σε διασκεδάζει με το άρπαγμα του;  Τo 675 που προτείνει ο Gouky7 έτυχε ποτέ να το βολτάρεις;  

Δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά κάτι σε V2 της Aprilia? ( @seatcowl ως πρωην κάτοχος αλλά και έχων SS μήπως μπορείς να πεις μια γνώμη; )

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 26 λεπτά, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

@Gouky7 αν και δεν μου κάνουν τόσο κλικ εμφανισιακά, ξέρω ότι είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες οπότε θα δω μήπως και βρω κάτι σε αυτά.

Σε ευχαριστώ για τις προτάσεις!

Αν δεν σου αρέσουν, end of story. Θα άξιζε παντως να παρεις μια βολτα το 765. Πανάλαφρο (166kg στεγνο), δυνατό παντού, ποιοτητα και φινιρισμα σε υψηλα επιπεδα και το σημαντικοτερο, το μοναδικο ισως γυμνο της κατηγοριας του που η θεση οδηγησης ειναι σχεδον τοσο επιθετικη οσο ενος ss. Θυμίζει κάπως tuono v4.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα σου έλεγα να το πάρεις γιατί μετά θα σε καίει μια ζωή. Στην τελική αν δεν σε βολεψει το πουλάς και παίρνεις κάτι άλλο.

Η Κύπρος από όσο θυμάμαι όταν είχα κατέβει για 3 μέρες μια χαρά δρόμους έχει να τρέξεις και να στριψεις, και έχει πολλούς ssαδες.

*Και εγώ όταν πρωτοπηρα μηχανή σαν εσένα σκεφτόμουν αλλά λέω δεν γαμιεται! Και πήγα και πήρα το r6 και το έχω ευχαριστηθεί. Δεν το χρησιμοποιώ όμως για καθημερινό μέσο μεταφοράς

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

φιλε σπυρο, αν σε παιρνει οικονομικα προχωρα και μη το σκεφτεσαι! παρε ss να γουσταρεις γκαζι και απολυτη συμπεριφορα!

 

οσοι αναρωτιεστε για τους δρομους στη κυπρο, παρτε πατακια και απολαυστε: :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

https://www.youtube.com/user/yiangosa/videos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

 

πριν 21 ώρες, το μέλος snoop_aloop έγραψε:

 

 Ναι η αλήθεια είναι πως έχει ωραίους δρόμους και είναι εύκολο να τους βρεις. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, θα δω αν μπορώ να βρω ss να οδηγήσω από κανένα φίλο για να αποφασίσω, αλλά νομίζω πως μόνο και μόνο που θέλω να το χρησιμοποιώ και για δουλείες στην πόλη με 45+ βαθμούς υπο σκιά για μεγάλο διάστημα του καλοκαιριού, μάλλον δεν θα μου κάνει και ένας από τους δύο μας θα πάρει φωτιά.

 

πριν 22 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Αν δεν σου αρέσουν, end of story. Θα άξιζε παντως να παρεις μια βολτα το 765. Πανάλαφρο (166kg στεγνο), δυνατό παντού, ποιοτητα και φινιρισμα σε υψηλα επιπεδα και το σημαντικοτερο, το μοναδικο ισως γυμνο της κατηγοριας του που η θεση οδηγησης ειναι σχεδον τοσο επιθετικη οσο ενος ss. Θυμίζει κάπως tuono v4.

Χμμ.. με βάζεις σε σκέψεις γιατί έτσι όπως το βλέπω, ίσως να είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω. Ευχαριστώ πολύ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο στα λένε, και δεν είναι και τόσο άβολα ΟΛΑ τα SS.

Το CBR600RR ας πούμε είναι τόσο εύκολο, που το κάνεις και κομιούτερ, στον αντίποδα το Daytona 675 είναι παντελώς ακατάλληλο. Κάποια SS είναι πολύ πιο εύκολα και σε ''απλή'' χρήση και επίσης αυτό εξαρτάται και από το πως κάνει κλικ ο καθένας πάνω τους.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αλήθεια είναι πως το Triple δεν το λες και ακριβώς εύκολο για καθημερινό. Υποθέτω πως ένα ΜΤ09 θα είναι απείρως ευκολότερο διότι η θέση οδήγησης έχει διαφορετική εντελώς λογική από αυτή του τράιουμφ. Τα είχα οδηγήσει back to back και όταν ανέβαινα στο Yamaha ήταν λες και ανεβαίνω σε μοτάρντ ξέρω γω:laugh: Άλλη εντελώς φιλοσοφία. Fun bikes και τα δύο δεν το συζητώ αλλά στην Τ έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Για το RS δε, απλά λιώνω:wub:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Νομιζω καποιο streetfighter θα σε βολεψει πολυ περισσοτερο απο ss.
Θα ειναι γνωριμη θεση οδηγησης, αλλα πιο επιθετικη και σε πολυ πιο επιθετικο μηχανακι.

Βεβαια δε ξερω τι ακριβως θεωρειται streetfighter.
Ενα Z1000 φιλου που ειναι απο τα πιο παλια μοντελα και πολυ επιθετικα στημενο χρησιμοποιω ως παραδειγμα.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 9/11/2018 at 9:46 ΠΜ, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

 Ναι η αλήθεια είναι πως έχει ωραίους δρόμους και είναι εύκολο να τους βρεις. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, θα δω αν μπορώ να βρω ss να οδηγήσω από κανένα φίλο για να αποφασίσω, αλλά νομίζω πως μόνο και μόνο που θέλω να το χρησιμοποιώ και για δουλείες στην πόλη με 45+ βαθμούς υπο σκιά για μεγάλο διάστημα του καλοκαιριού, μάλλον δεν θα μου κάνει και ένας από τους δύο μας θα πάρει φωτιά.

 

Χμμ.. με βάζεις σε σκέψεις γιατί έτσι όπως το βλέπω, ίσως να είναι ακριβώς αυτό που ψάχνω. Ευχαριστώ πολύ!

αν το εχεις για καθημερινο περα απο το αν αντεχεις εσυ η οχι, το κοστος σε φθορα (βενζινη, λαστιχα, αλυσιδα) θα ανεβει σε τρομακτικο βαθμο (been there done that). καλυτερα να παρεις και ενα μικρο πχ 250αρι (σε λιγους μηνες θα το κανεις αποσβεση) για να κυκλοφορεις...

Την 9/11/2018 at 10:16 ΠΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο στα λένε, και δεν είναι και τόσο άβολα ΟΛΑ τα SS.

Το CBR600RR ας πούμε είναι τόσο εύκολο, που το κάνεις και κομιούτερ, στον αντίποδα το Daytona 675 είναι παντελώς ακατάλληλο. Κάποια SS είναι πολύ πιο εύκολα και σε ''απλή'' χρήση και επίσης αυτό εξαρτάται και από το πως κάνει κλικ ο καθένας πάνω τους.

σωστος! 600rr και 2ο το r6 ειναι σχετικα πιο ανετα απο gsxr, zx (οσο ανετο μπορει να ειναι ενα ss)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Ζ1000SX !!!!:wub:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbr 954 (954cc) Kabuto ff-5v Honda VTR 1000 SP2 (998cccc)

Δημοσιεύτηκε

Λογική στα supersport δεν υπάρχει.

Δεν κάνουν για δικάβαλο

Στην κίνηση είναι ταλαιπωρία

Δεν έχουν χώρους

ΑΛΛΑ

Είναι η επιτομή του πάθους, του ονείρου.Προσωπικά θεωρώ ότι όλοι κάποια στιγμή στην ζωή τους πρέπει να έχουν καβαλήσει μια ss, να ζήσουν τις συγκινήσεις που προσφέρει μια τέτοια μηχανή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Σχεδον οτι εχει ειπωθει απ την κατηγορια των ON-off ηταν στις επιλογες μου οταν εδωσα το triple (smt,multi,tiger s1000xr,1190) αλλα απο το πρωτο test ride ηξερα τι θλεω :wub:...ασχετα αν προσπαθουσα να με πεισω ωστε να βρω πιο οικονομικη εναλλακτικη.

Ειχα σκεφτει και το z1000 sx που μου αρεσε  αλλα στο τελος αποφασισα για  κατι σε πιο "ορθια" θεση οδηγησης  κρατωντας οσο γινεται τον σπορ χαρακτηρα που ειχε το triple .

Κατσε και ζυγισε μεσα σου τι θες πιο πολυ,καπου θα κερδισεις, καπου θα χασεις και αυτο το ξερεις μονο εσυ.Θεωρω οτι με ενα καλο γυμνο μπορεις να νιωσεις πραγματα που ισως δεν τα νιωσεις ποτε σε ενα ss λογω του ιδιαιτερου τροπου οδηγησης που θελει.Αν παρεις γυμνο και παλι μεσα σου σε τρωει που δεν πηρες ss,απλα εχασες χρονο και χρημα .

Δες,οδηγησε,ζυγισε και αποφασισε.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτά εδώ πως σας φαίνονται;

https://www.facebook.com/marketplace/item/871719959619431

 

https://www.bazaraki.com/el/adv/1997803_honda-cb1000r/

 

Το πρώτο είναι περίπου στα ίδια λεφτά με το δικό μου αν το πάρεις μαζί με το συμπλέκτη και SC, και ο δεύτερος λέει για ανταλλαγή με sport-touring (οπότε ίσως θα πρέπει να του ζητήσω και χρήματα?).
 

Αυτό που δεν ξέρω είναι μην πάω σε "μία από τα ίδια" σχετικά μιας και ο κινητήρας είναι ο ίδιος, βέβαι το CB φαντάζομαι θα είναι αρκετά πιο ευέλικτο.

 

Η άλλη μου απορία είναι όλα αυτά τα Πάουερ Κομμάντερ, Αυτοτιούνε κτλ αν δεν το πας φανάρι-φανάρι, τα χρειάζεσαι; Μήπως δείχνουν σε κάγκουρα ιδιοκτήτη ή τα έχω παρεξηγήσει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

 

Η άλλη μου απορία είναι όλα αυτά τα Πάουερ Κομμάντερ, Αυτοτιούνε κτλ αν δεν το πας φανάρι-φανάρι, τα χρειάζεσαι; Μήπως δείχνουν σε κάγκουρα ιδιοκτήτη ή τα έχω παρεξηγήσει;

Δικοπο μαχαιρι ειναι αυτα που σε προβληματιζουν,μπορει οντως να ειναι καυτης και κοντρακιας ο τυπος με το εξτρα προγραμμα τροφοδοσιας που κυνηγαει και το τελευταιο αλογο σε μια κοντρα,μπορει ομως να ειναι και ο συνειδητοποιημενος κατοχος που εβαλε το προγραμμα ωστε να δουλεψει σωστα το μηχανακι του και να μην εχει γεννητουρια απο φτωχο μειγμα.

Συνεπως...κοβεις μαπα και βγαζεις συμπερασμα που λεει και ο σοφος λαος μας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα