noodles

Μεταχειρισμενο μοτο αυτη η μαστιγα

51 μηνύματα σε αυτό το θέμα

k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Ειμαι σε αναζητηση νεας μοτοσυκλετας (sm) και πραγματικα δε ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω.

Απατεωνες οι 9/10 (βεβαια τον 1/10 δε τον εχω βρει ακομα, χαχαχα).

αν δε γνωριζεις παιρνεις ενα μηχανακι πυροτεχνημα το οποιο θα ναι βαρελι διχως πατο και να φανταστειτε δεν ειμαι ο υπεργνωστης των sm...

κανεις δε λεει ποτε την αληθεια και οταν δουνε πως γνωριζεις 2-3 πραγματακια η τα μασανε η αρχιζουν τα σεντονια με τα προβληματα που εχει.

ενας μου κατεβαζε μονος του την τιμη χωρις να πω τιποτα :2funny::2funny:

 

για να παρεις κατι καλο πρεπει να μπει πολυ βαθεια το χερι στην τσεπη αλλα και παλι ρισκαρεις, λιγοτερο βεβαια αλλα ρισκαρεις.

νεα μοντελα στην αγορα ειναι λιγα τα οποια τα δινουν σε τιμη χρυσου. 

μηπως το καινουριο ειναι μονοδρομος η υπαρχουν καλα μοτο αλλα πρεπει να ψαξεις, πολυ...

 

βρησκετε ευκολα το μηχανακι που θελετε σε καλη κατασταση και τιμη η οχι?

discus...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γιατί το άλλο που πουλάνε μηχανάκια 10ετιας 3500 και 4000  σου φαίνεται φυσιολογικό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

συμφωνω, ζητανε πολλα λεφτα για τα περισσοτερα μηπως και πιασουν την καλη.

οταν πας να το δεις και να συζητησεις, την κατεβαζουν σχετικα ευκολα σε λογικα πλαισια.

περισσοτερο εστιαζω πως στο μεσο ορο τιμης κανενα δεν ειναι καλο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω πως το εύρος 2Κ-->3.5Κ πρέπει να είναι το τρίγωνο των βερμούδων....

Από παρτάλια μέχρι λουλούδια....

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ θεωρώ είναι δράμα τα μεταχειρισμένα, αν δεν είσαι πολύ γνώστης. Και γενικά γνώστης αλλά και για το συγκεκριμένο μοντέλο γνώστης. Μπαίνεις εδώ, ρωτάς και εντάξει όλο και κάποιος σχετικός θα σε κατευθύνει.

Και συμφωνώ με @snoop_aloop, οι τιμές διατηρούνται ψηλά παίδες. Ψηλά τα μεταχειρισμένα, ψηλά και τα καινούρια (τουλάχιστον οι μικρές κατηγορίες -είναι αδικαιολόγητα ψηλά κατά τη γνώμη μου). Εν τω μεταξύ, νομίζω οτι όσο πιο ακριβά πας, τόσο πιο "δίκαιη" είναι η τιμή. Αυτή η περιβόητη αξία μεταπώλησης έχει διαμορφωθεί κυρίως λίγο της φτώχειας και της μιζέριας του καιρού μας (τόσο σε μοτό όσο και σε αυτοκίνητα). Σου λέει ο άλλος "για να έρθει να ψάχνει μεταχειρισμένο, σημαίνει ζορίζεται, άρα το καινούριο είναι εκτός συζήτησης. Οπότε εφόσον είμαι συμπαθητικά κάτω από το καινούριο, θα αναγκαστεί να πάρει". Και έτσι σιγά σιγά διαμορφώθηκε η τάση των τιμών. Πιστεύω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια, στο θεμα της τιμης μην αρχισουμε παλι τις αναλυσεις χωρις λογο. Δεν υπαρχει καμια αρμοδια αρχη ουτε κανενα υπουργειο που καθοριζει τις τιμες. Ελευθερη αγορα ειναι, οι τιμες καθοριζονται βαση ζητησης και προσφορας. Σε μια οικονομια που ρεει χρημα και ο κοσμος μπορει και αγοραζει σχετικα ευκολα καινουριο τα μεταχειρισμενα χανουν γρηγορα αξια (πχ Γερμανια, Αγγλια, κτλ). Σε μια χωρα σαν την Ελλαδα που τα λεφτα λειπουν ο κοσμος στρεφεται απο αναγκη στα μεταχειρισμενα. Αρα υπαρχει αυξημενη ζητηση, αρα οι τιμες ειναι κρατιουνται σχετικα ψηλα. 

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 5 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Νομίζω πως το εύρος 2Κ-->3.5Κ πρέπει να είναι το τρίγωνο των βερμούδων....

Από παρτάλια μέχρι λουλούδια....

σαυτο το ευρος παιζω και ειμαι αναμεσα σε 610 (ενα καλο ηταν, δε το προλαβα), 640 lc4 και 690sm.

οτι εχω δει μεχρι στιγμης σε αποσταση 100χλμ ειναι χαλια.

 

για τις τιμες παιζει ρολο πως δεν εχουμε πολλα νεα μοντελα, οποτε κρατανε ψηλοτερη τιμη τα παλια, αλλα καλυτερα ας αφησουμε την τιμη στην ακρη.

 

επισης να επισημανω πως δεν θελω να παρω εργαλειο πιπιλα σε τιμη εφημεριδας, αλλα να δωσω ενα λογικο-τιμιο ποσο για ενα σωστο μηχανακι...

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Παίζει ρόλο και η κατηγορία της μηχανής. Πχ μηχανές που τις προτιμάνε κάγκουρες όπως τα SM, έχουν αυξημένες πιθανότητες να είναι ωρολογιακές βόμβες. Ένα fjr 1300 πχ που δεν το αγοράζουν, 99% έχει ιδιοκτήτη που ξέρει τί έχει. 

@noodles Καλή τύχη στο ψάξιμο. Εγώ στη θέση σου πήρα εν γνώση μου χρέπι  φτηνά  να ξέρω τί έχω και να το κάνω όπως πρέπει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

@ΓιωργοςΤΤ ειχα μια ευκαιρια να παρω χρεπι σε ξευτυλισμενη τιμη και να το κανω οπως εγω θελω, αλλα δε μπορω να μπω σε αυτο το τριπακι.

περισσοτερο γιατι θα με χαλασει ψυχολογικα (πχ θα αργει το Χ Ψ ανταλλακτικο η δε θα βρησκω κτλ), και 2ο δεν εχω τοσο χρονο και υπομονη...

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda c50c (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ περίμενα και για το ένα το μηχανάκι και για το άλλο, μήνες ολόκληρους, πάνω από εξάμηνο. Όσο και να σε φαγουρίζει το χέρι και να σε καίνε τα λεφτά την τσέπη, υπομονή. Ο έχων υπομονή και το κασέρι στην τσέπη στο τέλος αγοράζει καλό μεκανάκι.

 

Αφού είδα και αποείδα, το επόμενο θα είναι καινούριο, και για τις δύο κατηγορίες (γεροί να είμαστε να τα λιώσουμε). Άντε, βαριά να είναι ενός χρόνου, έχει κάτι μπουμπούκια στο εξωτερικό, όπου πωλούνται ακόμα καινούρια, κάτσε καλά. Χονδρικά, με τα λεφτά που παίρνεις πενταετίας εδώ, έξω παίρνεις προηγούμενης χρονιάς.

 

Στο θέμα μας, πρέπει να παραδεχτούμε ότι τα τελευταία σοβαρά μηχανάκια έχει σχεδόν μια δεκαετία που πουλήθηκαν ως κανούρια. Λογικό είναι να μην ανανεώνεται ο στόλος και να στερεύει η αγορά. Άρα, πάνε και οι τιμές ανάλογα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR

Δημοσιεύτηκε

Γενικά τα sm είναι μία από τις κατηγορίες μοτό που ενδείκνυνται για σκίσιμο,πράγμα το οποίο ισχύει και για τα naked όπως το cb που πήρα πρόσφατα .

Ο τόπος (car.gr κ.ο.κ.)σίγουρα δεν είναι γεμάτος με αξιόλογα δίκυκλα, ίσως το 1 στα 10 να αξίζει,τουλάχιστον για τα δικά μου standards.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά 2 περιπτώσεις από cb που πήγα να δω από κοντά ,το ένα με ξεβαμμένα πλαστικά που παίζει να είχε βγάλει 10ετία στον ήλιο της σαχάρας και το άλλο είχε μέχρι και λακούβα στο ντεπόζιτο από επαφή με την δεξία μπουκάλα μετά από τούμπα(μεταξύ άλλων).

Στην τρίτη απόπειρα έγινε η δούλεια...Βέβαια όλα αυτά αφού έψαχνα το car σε ημερήσια βάση κανά 6μηνο.

Υπομονή και όχι βιαστικές κινήσεις ,είμαι σίγουρος ότι κάτι αξιόλογο θα βρεις,έστω και λίγο πιο πάνω από το προκαθορισμένο budget σου (όποιο και αν είναι αυτό).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Αν μιλαμε μονο για sm, προφανώς και ειναι ολα ορολογιακες βομβες εξ'ορισμου.

Δεν νομιζω να πηρε κανενας μια τετοια μηχανη για ηρεμες βόλτες η κατι τετοιο... Βεβαια σαν μονοκυλινδρα τα κοστη επισκευης ειναι αρκετα μικροτερα απο αλλες κατηγοριες και ξανα, εφοσον μιλαμε για μονοκυλινδρα, οι επισκευες τύπου "αλλαγη πιστονιου" ειναι μεσα στο προγραμμα.

Νομιζω πως σε ολες τις αλλες κατηγοριες θα βρεις αψεγαδιαστες μηχανες, αλλα στα sm οχι. Τουριστικα που οδηγουνταν σε ηρεμες εθνικες, ss που ποτε δεν σκιστηκαν γιατι δεν έμπαιναν πιστα και που θα το σκίσεις το ss στο δρομο?, κλπκλπ...

Τα sm ειναι τετοια που τα οδηγας ανετα στο οριο τους οπουδήποτε.

Δεν πιστευω οτι θα σε ενδιαφερει αλλα πιθανοτατα θα δωσω το drz μου σε λιγο καιρο, σε τιμη μαλλον ξεφτιλα, μονο και μονο λογω πολλων χλμ, επειδη δεν μπορω πλεον να εχω δυο μηχανες και τη μια να την κουναω 1 φορα στους δύο μήνες.

Αν ψαχνεις για οσο το δυνατον φρεσκια μηχανή νομίζω πως απο τις καλυτερες επιλογες στην αγορα μεταχειρισμενων ειναι το 690 smc που πλεον το βρισκεις σε νορμαλ τιμες.

Αν εισαι στην λογικη να παρεις κατι φθηνο για να το χαρεις κ να του φερεσαι σαν track bike με οτι συνεπαγεται αυτο, εχεις παρα πολλες επιλογες.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν εμενες Αθηνα θα ηταν πολυ ευκολοτερη η ζωη σου.
Δεν τα πολυκοιταω πλεον αλλα εχουν παιξει τρομερα πραγματα ανα καιρους και συνηθως υπαρχει ενα σταθερο flow απο καλα μηχανακια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE 500 (499cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

σαυτο το ευρος παιζω και ειμαι αναμεσα σε 610 (ενα καλο ηταν, δε το προλαβα), 640 lc4 και 690sm.

οτι εχω δει μεχρι στιγμης σε αποσταση 100χλμ ειναι χαλια.

 

για τις τιμες παιζει ρολο πως δεν εχουμε πολλα νεα μοντελα, οποτε κρατανε ψηλοτερη τιμη τα παλια, αλλα καλυτερα ας αφησουμε την τιμη στην ακρη.

 

επισης να επισημανω πως δεν θελω να παρω εργαλειο πιπιλα σε τιμη εφημεριδας, αλλα να δωσω ενα λογικο-τιμιο ποσο για ενα σωστο μηχανακι...

Τα 610 να προσέξεις την μίζα. Βασικά όσο και να την προσέξεις βγαίνει σύντομα off και είναι δεσεύρετη και πανάκριβη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι να αγοράσεις καινούριο και να το κρατήσεις για πάντα εκτός και αν είσαι λαμόγιο και μπορείς να ανταλλάζεις 2-3 φορές τον χρόνο χωρίς να ξοδεύεις τίποτα και κάθε φορά να βρίσκεσαι με κάτι μεγαλύτερης αξίας .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι μονο που με τα λεφτα ενος καινουργιου sm παιρνεις καλο sm, καλο ss και κανα παπι για την πολη..

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Αν μιλαμε μονο για sm, προφανώς και ειναι ολα ορολογιακες βομβες εξ'ορισμου.

Δεν νομιζω να πηρε κανενας μια τετοια μηχανη για ηρεμες βόλτες η κατι τετοιο... Βεβαια σαν μονοκυλινδρα τα κοστη επισκευης ειναι αρκετα μικροτερα απο αλλες κατηγοριες και ξανα, εφοσον μιλαμε για μονοκυλινδρα, οι επισκευες τύπου "αλλαγη πιστονιου" ειναι μεσα στο προγραμμα.

Νομιζω πως σε ολες τις αλλες κατηγοριες θα βρεις αψεγαδιαστες μηχανες, αλλα στα sm οχι. Τουριστικα που οδηγουνταν σε ηρεμες εθνικες, ss που ποτε δεν σκιστηκαν γιατι δεν έμπαιναν πιστα και που θα το σκίσεις το ss στο δρομο?, κλπκλπ...

Τα sm ειναι τετοια που τα οδηγας ανετα στο οριο τους οπουδήποτε.

Δεν πιστευω οτι θα σε ενδιαφερει αλλα πιθανοτατα θα δωσω το drz μου σε λιγο καιρο, σε τιμη μαλλον ξεφτιλα, μονο και μονο λογω πολλων χλμ, επειδη δεν μπορω πλεον να εχω δυο μηχανες και τη μια να την κουναω 1 φορα στους δύο μήνες.

Αν ψαχνεις για οσο το δυνατον φρεσκια μηχανή νομίζω πως απο τις καλυτερες επιλογες στην αγορα μεταχειρισμενων ειναι το 690 smc που πλεον το βρισκεις σε νορμαλ τιμες.

Αν εισαι στην λογικη να παρεις κατι φθηνο για να το χαρεις κ να του φερεσαι σαν track bike με οτι συνεπαγεται αυτο, εχεις παρα πολλες επιλογες.

 

χμμ και στα ss τα ιδια χαλια ειναι, απλα υπαρχουν πολλα περισσοτερα και αυξανωντε οι πιθανοτητες να βρεις κατι καλο.

sm τα πιο καινουρια ειναι 6-10χρονων, οποτε δεν υπαρχουν πολλες επιλογες. το lc4 640 μαλλον το αποκλειω γιατι ειναι λαχειο το τι θα τυχει και δε θελω να μπλεξω.

drz δεν εχω βρει κανενα μεχρι στιγμης, το δικο σου δε το γνωριζω. αν δεν εχω βρει και μαρεσει εμφανησιακα το συζηταμε.

γενικα, θελω ενα καλο commuter-fun to ride-sunday-track supermoto σε καλη κατασταση. η ζυγαρια γερνει προς 690 SM, κανω υπομονη μεχρι να βρω καποιο καλο.

 

πριν 20 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Αν εμενες Αθηνα θα ηταν πολυ ευκολοτερη η ζωη σου.
Δεν τα πολυκοιταω πλεον αλλα εχουν παιξει τρομερα πραγματα ανα καιρους και συνηθως υπαρχει ενα σταθερο flow απο καλα μηχανακια.

δε βλεπω χαοτικη διαφορα με την αθηνα, 2 βρησκω που μαρεσουν και φενονται καλα.

πριν 18 ώρες, το μέλος strokt up έγραψε:

Τα 610 να προσέξεις την μίζα. Βασικά όσο και να την προσέξεις βγαίνει σύντομα off και είναι δεσεύρετη και πανάκριβη.

ολα τα μοτο τετοιου τυπου εχουν προβλημα στη μιζα, ειναι ακριβουτσικη επισκευη βεβαια, αλλα το γνωριζω.

πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Ναι μονο που με τα λεφτα ενος καινουργιου sm παιρνεις καλο sm, καλο ss και κανα παπι για την πολη..

αν αυτη τη στιγμη ειχα 12κ χωρις να με νοιαζουν, επερνα κουτα 701 με ολοσωμη acrapovic :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 48 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

δε βλεπω χαοτικη διαφορα με την αθηνα, 2 βρησκω που μαρεσουν και φενονται καλα.

Ε οκ ενα θα αγορασεις :tongue: Επισης ποσα θες να βρεις χωρις να παρακολουθησεις λιγο καιρο.
Τα καλα φευγουν γρηγορα.

πριν 49 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

αν αυτη τη στιγμη ειχα 12κ χωρις να με νοιαζουν, επερνα κουτα 701 με ολοσωμη acrapovic :biggrin:

Εγω οχι. Θα τα εκανα κατι αλλο αν και μου αρεσει παρα πολυ. Αυτο το καταλαβα πριν κατι μερες που ειδα και βολταρα διπλα σε και αυτο και πολλααα αλλα sm για ωρες σε οργανωμενη μεγαλη βολτα και συνειδητοποιησα οτι πραγματικα ειναι ολα τα 600αρια sm(οντως sm οχι xt ε) τοσο παρομοια που απο τα 640 και μετα, περα απο το injection και μια Χ αξιοπιστια παραπανω, δεν κερδιζεις τιποτα. Στο δρομο τα ιδια πανε πανω κατω(ειδικα σε στροφες ή κινηση μιλαμε για 0 διαφορα), πιστα ειναι θεμα αναβατη, στο καθημερινο παλι μικρες διαφορες, οποτε περα απο πρακτικα ζητηματα μιλαμε για πολυ παρομοια εμπειρια, ειτε εδωσες 3κ για καλο lc4 ειτε 5κ για 690 smc ειτε 10κ για καινουργιο sm.

Ημουν με το 640 διπλα στο 701, τα δυο ακρα στην εξελιξη των πολιτικων αλλα μαχιμων sm + τα δυο ακρα απο την αποψη μεταχειρισμενο vs καινουργιο και περα απ' το οτι μου αρεσε εξωτερικα και ειχε τον αερα της καινουργιλας και του high-tec, δεν ενιωσα στιγμη οχι ειχα κατωτερο μηχανακι. Ο,τι εκανε μπορουσε να κανει και το δικο μου.
Μπραααπ εκανε το δικο μου μπραααπ και το δικο του :taz: Αυτο ισχυει και για αλλες κατηγοριες βεβαια.

Βαλε τωρα να μιλαμε για επιλογη ενος καλου μεταχειρισμενου τυπου smc 690 vs κατι σαν το 701 καινουργιο που κοστιζει τα διπλασια λεφτα.
Νταξι κ@υλες και ορεξεις ειναι αυτα. Ολοι αν ειχαμε τα λεφτα το καινουργιο θα επιλεγαμε, αλλα στο δρομο μικρη σημασια εχει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Ολοι αν ειχαμε τα λεφτα το καινουργιο θα επιλεγαμε, αλλα στο δρομο μικρη σημασια εχει.

Σωστός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE 500 (499cc) Nivea Styling Gel Suzuki BANDIT (1250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

ολα τα μοτο τετοιου τυπου εχουν προβλημα στη μιζα, ειναι ακριβουτσικη επισκευη βεβαια, αλλα το γνωριζω.

επισκευή δεν παίρνει.. Καινούργια μίζα κάνει 350€ αν βρείς.. Βέβαια 350 κάθε 2-3 χρόνια δεν είναι κανα τρελό ποσό απλά λέμε τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Παρα πολλα ειναι. Να 'ναι καλα οι μανιβελες :v:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV Kawasaki H2R

Δημοσιεύτηκε

Ένα θεματάκι που κολλάει γάντι και σε μένα, μιας και όπως ο φίλος που ψάχνει για μηχανή, και γω στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι.

Μιας και αποφάσισα να ξαναπάρω μια μηχανούλα, ως κολλημένος με τα ss, ψάχνω για χιλιάρι ss μοντέλο after 2008 εκτος r1 (υποκειμενικά λόγω εμφάνισης). Τα λεφτά που διαθέτω είναι 4κ μετρητά και το πολύ άλλο ένα σε 2-3 δόσεις, έχω δει μέχρι σήμερα 2 μηχανές εγώ και μία ο Στέφανος για λογαριασμό μου, οι 2 από τις τρεις (η μία του Στέφναου ήταν λουκούμι στις φωτογραφίες της αγγελίας αλλά από κοντά...) φάνηκαν αντικειμενικά lose-lose για τα λεφτά τους, η τρίτη είναι στη σκέψη μου, εάν βρω αυτο το εξτρα χιλιάρικο μετρητά.

Όσους πωλητές και αν πάρω στο τηλέφωνο είναι απόλυτοι για τα μετρητά όλα μπροστά (καθώς οι τιμές ξεκινάνε από τα 5 χιλιάρικα) και ακατέβατα, και λαμβάνοντας υπόψη πως πάντα υπολογίζω μετά την αγορά ένα γενικό σέρβις και ίσως λάστιχα, δεν μπορώ να διακινδυνεύσω να πάρω κάτι με 5, και να χρειαστώ άλλο ένα πεντακοσάρικο για κάτι επείγον.

Στην συζήτησή μας, μου είναι δύσκολο να αποδεχτώ πως σήμερα με τέτοια κρίση ζητάνε όλοι 5κ ακατέβατα και μετρητά για μηχανές δεκαετίας, αλλά είναι σωστό όπως είπε και κάποιος φίλος ανωτέρω, όλα είναι θέμα ζήτησης και προσφοράς. Πιστεύω ότι η αγορά στην Ελλάδα έχει ξεφύγει αναφορικά με τις τιμές, αλλά δυστυχώς αυτό είναι τελικά πρόβλημα των αγοραστών.

Σημείωση, έχω βαρεθεί να βλέπω στις αγγελίες που ψάχνω 'δεν το έχει δει ήλιος', 'δεν έχει πλυθεί ποτέ με νερό'. Εϊναι δυνατόν ακόμα και να σου αρέσει η μηχανή σε αυτές τις αγγελίες να πάρεις τον πωλητή μετά τηλέφωνο? Εγώ επιμένω πάντα πως είναι απόλυτα λογικό στην Ελλάδα ο ήλιος να χει κάποιο effect στα πλαστικά κλπ, και δεν με απασχολεί αυτό... αλλά μόνο και μόνο αν έχει πέσει ή αν έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα.. Η απάντηση πάντα είναι "Άκου φίλε, η μηχανή είναι χαρτί, αν είχε πέσει θα φαινόταν κλπ"..

Τεσπα, συνέχεια στην αναζήτηση..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 9/11/2018 at 3:00 ΜΜ, το μέλος strokt up έγραψε:

επισκευή δεν παίρνει.. Καινούργια μίζα κάνει 350€ αν βρείς.. Βέβαια 350 κάθε 2-3 χρόνια δεν είναι κανα τρελό ποσό απλά λέμε τώρα.

ειναι τεραστιο το ποσο ρε σι και μεγαλο το προβλημα-ζημια (μπορει να σε αφησει στου διαολου τη μανα), δε μιλαμε για μια απλη αλλαγη λαδιου...

 

χρεπια παντου και στις πληροφοριες των αγγελιων "το μηχανακι ειναι πιπιλα, απο σερβις, πολυ προσεγμενο". απο κοντα βλεπεις εκτρωματα με 50 ξαπλες στο ενεργητικο τους και επισκευες που τις εχει κανει ο μηχανικος-φανοποιος με το χειροτερο τροπο που θα μπορουσε. ααα, τελευταιο σερβις κανανε οταν ηταν το πασοκ κυβερνηση :2funny::2funny::2funny:

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Η αγορά μεταχειρισμένου είναι πονοκέφαλος, προσωπικά έχω αγοράσει φθηνό μηχανάκι και έριξα αλλα τόσα να το φτιάξω και έχω πάρει και σχετικά ακριβό για την ηλικία του και το πούλησα σχεδόν όσο το πήρα, προτιμώ να πληρώσω λιγο παραπάνω για ένα πραγματικά καλό μηχανάκι παρά να γλιτώσω λεφτά στην αγορά και να δώσω τα δίπλα σε επισκευές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ας παρουμε 2 εντελως τυχαια παραδειγματα (υποθετωντας πως αυτο με τα 4.5κ ειναι πενα ολο και πως αυτο με τα 2.9 εχει μονο εμφανησιακα θεματα). με λιγους υπολογισμους θελω γυρω στα 800ευρω για να γινει σωστο και ομορφο μηχανακι. ποιο διαλεγεις σε αυτη την περιπτωση? πας για το ετοιμο? η το ταλαιπωρημενο το οποιο βελτιωνεις οπως σου γουσταρει?

https://www.car.gr/13545401-ktm-690-sm

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/13131117/

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα