ShapeshifterGR98

Αγορά νέας πάπιας

31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρες. WARNING: ακολουθεί λίγο σεντόνι εδω πέρα...

Καταρχάς πριν ξεκινήσετε με τα "γιατί να ξαναπάρεις πάλι παπί;" και "να δώσεις το Address" θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράματα πρώτα. Καταρχάς δεν μπορώ να δώσω για Α2 δίπλωμα αυτή τη στιγμή και να αγοράσω μηχανή για τον απλούστερο λόγο οτι μέχρι στιγμής μόνο παπί μπορώ να κρατήσω με τα λεφτά μου. Δεν γίνεται να προσπαθώ να καλύψω έξοδα του μήνα (έξοδοι, φίλους, κοπέλα, πηγαίνε-έλα Βόλο-Λάρισα για την σχολή κλπ) και επίσης ο πατέρας μου δεν μπορεί να μου δίνει αρκετά εξτρά για να την βγάζω μιας και έχουμε ήδη αρκετά έξοδα σαν οικογένεια. Αλλά αρκετά με τα προσωπικά μου ας πάω στον κύριο λόγο που το δίνω το Suzuki.

Καταρχάς έπαθε μια βλάβη στην κινητήρα που την είχε αναφέρει και τις προάλλες. Δεν είναι κάτι το σοβαρό δηλαδή σε σημείο του να κολλήσει το μοτέρ στον δρόμο. Αν τα λάδια είναι σε καλό επίπεδο και δεν τελείωνουνε όπως τα έχω τώρα το μοτέρ λειτουργεί ακόμα ρολόι. Και Πήλιο έχω κάνει βόλτες, και στην δουλειά delivery πηγαίνει μια χαρά και τα όλα του. Ούτε δύναμη έχει χάσει. Άλλαξα και καδένα και προσέχω και τα λαδάκια του πλέον. Κάνει έναν μικρό θόρυβο μόνο απο μεσσαίες και πάνω στροφές ωστόσο το πήγα σε 2-3 μάστορες το κοιτάξανε και μου είπανε οτι δεν είναι σοβαρό. Αμα έχει λάδια το κάρτερ του τότε το μηχανάκι αντέχει κανονικά. 

Πάμε στην λυπητερή τώρα. Πήγα στον μάστορα και του λεω οτι σκέφτομαι να το κρατήσω το παπί αυτό και μου λέει ένα ειρωνικό "συγχαρητήτηρια, μπράβο σου". Η επισκεύη λοιπόν το να το φτιάξω όλο το μοτερ δηλαδή θα είναι πάνω απο 300€...300κατι με 400€ δηλαδή πρέπει να υπολογίζω. Και αυτό γιατί είναι ένα μοντέλο που δεν πούλησε πολύ για να έχουνε ζήτηση τα ανταλλακτικά του στην αγορά και γενικά η Suzuki στις τιμές των ανταλλακτικών μου λέει είναι ακριβή αρκετά. Συνεπώς δεν θέλω να το κρατήσω άλλο είναι ήδη ένα παπί με αρκετά τσιμπημένες τιμές στα service και στα ανταλλακτικά του. Επόμενη σκέψη λοιπόν και επιλογή είναι να το δώσω κοντά στο 1000αρικο μιας και σε όσους το είπα και μάστορες, και στον πάτερα μου μου λένε "γιατί ξέρει ο άλλος τι έχει και στην τελική δεν είναι ετοιμοθάνατο το μοτέρ του". 

Τώρα το θέμα είναι οτι για το επόμενο παπί ο καθένας έχει απο την δική του προσωπική υπεργ@μ@τη άποψη. "Τι; Innova? Απαπα χολέρες μακριά τους"...."Kawasaki? Ούτε να το σκέφτεσαι! Είναι άθλια μηχανάκια!"...."μόνο Crypton!1!!!!11!!!!". Η αλήθεια είναι οτι όλοι οι μάστορες μου πρότεινανε το Crypton-X. Άντε έστω οτι το θέμα Α1 και 15 κυβικά παραπάνω είναι κάτι που το προσπερνάμε και θα ανυσηχώ εγω για αυτό. Το πρόβλημα είναι οτι για καλό Yamaha θέλω πάνω απο 1500-1600€ που εγω δεν μπορώ να τα δώσω...είναι αρκετά. Σκεφτόμουνα λοιπόν για Innova. 

Ο @achilleasv που τον ρώτησα σήμερα πρωί μου είπε πάνω κάτω τι παίζει και απο θέματα αξιοπιστίας και απο θέματα συντήρισης και όντως στα service και στα ανταλλακτικά δεν είναι τόσο ακριβό όσο το Address λογικά γιατί το μοντέλο αυτό πούλησε πάρα πολύ και όχι άδικα, βλέπω άπειρα κάθε μέρα έξω στον δρόμο. Ο μάστορας μου λέει οχι πάντως δεν είναι προκοπής μηχανάκια.

Θέλω λοιπόν τα φώτα σας λιγάκι...εγω μέχρι 1300-1400€ μπορώ να δώσω. Κάποιες σκέψεις μου είναι: Honda Innova (ας είναι και το καρμπυρατεράτο μοντέλο αν και δεν ξέρω απο αξιοπιστία πως πάνε), Kawasaki ZX130, Daytona Sprinter 125, Yamaha Crypton R115 και τέλος το Crypton-X...θέλω να ξέρω απο ανταλλακτικά, service και γενικά αξιοπιστία πως τα πάνε τα παπάκια αυτό. Το Address θα το βγάλω στο car.gr μόλις μαζέψω κάποια λεφτά σε 2-3 μήνες απο τώρα απλά θέλω ήδη να ξέρω τι θα παω να αγοράσω για να μην πάρω μάπα πάλι.

Thanks

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Καλησπέρες. WARNING: ακολουθεί λίγο σεντόνι εδω πέρα...

Καταρχάς πριν ξεκινήσετε με τα "γιατί να ξαναπάρεις πάλι παπί;" και "να δώσεις το Address" θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράματα πρώτα. Καταρχάς δεν μπορώ να δώσω για Α2 δίπλωμα αυτή τη στιγμή και να αγοράσω μηχανή για τον απλούστερο λόγο οτι μέχρι στιγμής μόνο παπί μπορώ να κρατήσω με τα λεφτά μου. Δεν γίνεται να προσπαθώ να καλύψω έξοδα του μήνα (έξοδοι, φίλους, κοπέλα...

Το σημείο που σταμάτησα να διαβάζω το κείμενο κι έκανα skip στο επόμενο θέμα:wub:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Το σημείο που σταμάτησα να διαβάζω το κείμενο κι έκανα skip στο επόμενο θέμα:wub:

Κοίτα αμα είναι να κάνω αυτό το ποστ και να αρχίζω να τρωω κράξιμο γιατί εχω σχέση τότε καλύτερα να μην ξαναγράψω γενικά για αγορές κλπ...απλά γνώμες ψάχνω στο τι είναι πιο αξιοπιστό και προς Θεου να μην χρειάζεται να δώσω το νεφρό μου για να το φτιάξω στο μέλλον.

Ρε παιδιά το γράφω όσο πιο ήρεμα και πολιτισμένα γίνεται δεν ψάχνω για καυγάδες απλά απόψεις θέλω να ακούσω. That's all

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ εκεί έφαγα τον πρώτο κλυδωνισμό στις αξίες μου.

Μετά όμως που δεν μας λες τι βλάβη έχει το παπί, αλλά ότι δεν είναι σοβαρή, αλλά θέλει και 300-400 ευρώ η μη-σοβαρή βλάβη, εκεί πραγματικά συγκλονίστηκα.

Λέω δεν μπορεί. Δεν γίνεται. Εσύ να λες κάτι και να μην είναι σαφές, ρητό και ξεκάθαρο, καλώς ορισμένο και loud and clear που λένε και στο Βόλο-Λάρσα;

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, δεν!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Το παπί έπαθε το εξης: λόγο μη καλής λύπανσης ψιλομάγκωσε το πιστόνι κάπως απο διαστολή-συστολή και τώρα κάνει αυτόν τον θόρυβο. Αυτά μου είπε ο μάστορας τουλάχιστον και οι επισκευή μου λέει σε αυτό θα σου πάει πάνω απο 300κατι με 400€ 

Αυτό έγινε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Έχει ξύσει κύλινδρο πιστόνι δλδ το παπί. Ε ένα ρεκτιφιέ θέλει, δεν πάει 300-400 ευρώ αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Τον είπα για ρεκτιφιέ και το σκέφτηκα και εγω αλλά μου το είπε ο ίδιος και εγω το φοβήθηκα επίσης οτι αμα δεν πετύχει το ρεκτιφιέ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 44 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 Επόμενη σκέψη λοιπόν και επιλογή είναι να το δώσω κοντά στο 1000αρικο μιας και σε όσους το είπα και μάστορες, και στον πάτερα μου μου λένε "γιατί ξέρει ο άλλος τι έχει και στην τελική δεν είναι ετοιμοθάνατο το μοτέρ του". 

Είσαι αρκετά μεγάλος για να κρίνεις από μόνος σου εάν αυτό που σου λέει ο πατέρας σου και οι μάστορες είναι σωστό και ηθικό. Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις, αλλά προσωπικά ενοχλούμαι να βλέπω την παραπάνω νοοτροπία σε νέα παιδιά. 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ενηλικος εισαι ρε τασο, γιατι ακους πατερα-μηχανικο-θειο? εσυ δε μπορεις να καταλαβεις και να αποφασισεις μονος σου πως πρεπει να πουλησεις το address?

αφου crypton x θες εδω τοσο καιρο τωρα, κανε λιγο υπομονη, μαζεψε λεφτα και παρτο να παει στο διαολο. τι ειχες τι εχασες στην τελικη...

 

τι ζημια εχει μη σοβαρη και κοστιζει 300-400ευρω? τοσο κοστιζει η γενικη επισκευη=μπιελα, πιστονι, κυλινδρος, τσιμουχες, φλατζες, παπαριες και εργασια μηχανικου.

δηλ η σοβαρη ζημια θα ηταν να σε ειχε προσπερασει το πιστονι και να πηγαινες σχολη με κτελ-αστικο?

 

βαλτο σωστη αγγελια, πουλα το και δωσε 1.5κ για μετειχειρο, χιλιοσκισμενο crypton x 10ετιας με 2.6 αλογα περισσοτερα, δικο σου το μαχαιρι δικο σου και το καρπουζι.:winking:

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@noodles ο μάστορας πάντως αυτό μου είπε οτι τα 300€ δεν θα σου φτάσουνε και θες πάνω απο 300 με 400€...δεν ξέρω ειλικρινά

Το ρεκτιφιέ το είχα σκεφτεί σοβαρά αλλά σε περίπτωση που δεν πετύχει μετά τι κάνω; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

@ShapeshifterGR98 εκει που σε ειπα πηγες (εννοειται χωρις να τους πεις τιποτα, απλα ενα "κοιτα το μοτερ, κανει θορυβο και δε ξερω τι ειναι")?

τι ειναι να μη πετυχει το ρεκτιφιε εν ετη 2018? αν δε πετυχει βαζεις το πιστονι στον πατο του μηχανικου σου!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Βρε μπας και ο μηχανικός που το άκουσε, άκουσε ανοχές σε μπιέλα-στροφαλοφόρο; Ένας κύλινδρος-πιστόνι δεν πάνε τόσα λεφτά, αλλά ένα πλήρες λύσιμο κάρτερ, πάει.

Άμα σου έμεινε από λάδι, το πιο πιθανό, έχει αρπάξει και τα πιο μέσα, για αυτό σου λέει τόσα ο μηχανικός, δεν μπορεί να λέει τόσο μεγάλο νούμερο, έτσι, από καπρίτσιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard (939 SPcc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Βρε μπας και ο μηχανικός που το άκουσε, άκουσε ανοχές σε μπιέλα-στροφαλοφόρο; Ένας κύλινδρος-πιστόνι δεν πάνε τόσα λεφτά, αλλά ένα πλήρες λύσιμο κάρτερ, πάει.

Άμα σου έμεινε από λάδι, το πιο πιθανό, έχει αρπάξει και τα πιο μέσα, για αυτό σου λέει τόσα ο μηχανικός, δεν μπορεί να λέει τόσο μεγάλο νούμερο, έτσι, από καπρίτσιο.

μπορεί να θέλει σιδεράκια η κόρη του ή να έχει παιδί που δίνει πανελλήνιες :laugh: προσπαρμόζονται οι τιμές λόγω πληθωρισμού

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) HJC RPHA 70 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Να πουλησεις το τραυματισμενο σου παπι για να παρεις ενα χιλιοσκισμενο "γληγορο", ειδικα αν σου κρυψει ο πωλητης καποια μικροπροβληματακια οπως σε συμβουλεψαν να κανεις και με το δικο σου, δεν το βρισκω καλη ιδεα. 

Καλυτερα να φτιαξεις αυτο που εχεις και ξερεις και οταν υπαρξουν λεφτα βγαζεις διπλωμα απεριοριστο η Α2 και πας παραπερα. Στην τελικη παπι το ενα, παπι το αλλο

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki sv (650cc) Mt revenge limited-evo Honda cr (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε τάσο ψάξτο πιο πολύ το θέμα. Πιστεύω με τόσα χρήματα μπορείς να φτιάξεις και ταυτόχρονα να βελτιώσεις το παπί σου ώστε και παραπάνω γκάζι θα έχεις και καινούριο το μοτέρ σου θα είναι.Ενώ το μεταχειρισμένο δε ξέρεις τι κρύβει. Για υπερκυβισμό του address  το σκέφτεσαι μιας και είναι ευκαιρία τώρα που έκατσε και το πρόβλημα?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Κοιτα για να μην κοροιδευομαστε. Για τους δικούς σου  λογους,  εχεις *αυλωσει να αλλαξεις μηχανακι. 

Καλα κανεις

Το ότι ομως   θελει 300-400 ευρώ  για επισκευή  αλλα θεωρεις καλυτερα να παρεις ενα crypton x (γιατι αυτο θες πραγματικα) που κατα 95% ειναι χιλιοσκισμενο και θα το παρεις 1500€  αλλα δεν εχεις πολλα χρηματα ειναι αστειο μπορω να πω. 

Χιλιες φορες να δωσεις και 500€ και να το κανεις καινούριο  το μοτερακι και να ξερεις απο πρωτο χερι τι τρεχει,  παρα 1500,  minimum, για ενα   crypto

 

Επισης να κανω μια διόρθωση.  Ακριβα ανταλλακτικα εχει, ναι.  Στα service δεν ειναι πιο ακριβο απο τον ανταγωνισμό. 

Επισης απο τα γραπτα σου καταλαβαινω οτι πρεπει  να καιει λαδια αντι για βενζίνη.  Τι θα πει "αν ελεγχω τα λαδια δεν θα μεινει" 

Εγω καθε 2000χλμ που τα αλλαζα ( γιατι πλεον τα αλλαζω καθαρα λογω χρονου και οχι χιλιομετρων)  δεν εβγαζα λιγοτερα απο 750ml. Στα 800 ειναι φουλ. . 

Επιπλεον το οτι θες να εξαπατησεις τον επομενο αγοραστη δεν σε τιμα. 

Το ιδιο θα παθεις και εσυ απο εναν ιδιο "απαταιωνα" 

Και το σωστο crypton x θα το δεις αν  δεν παταει μιζα στο στο μονο  stand.... Και δεν το κάνουν  πολλοι Οποιος καταλαβε καταλαβε

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Το παπί έπαθε το εξης: λόγο μη καλής λύπανσης ψιλομάγκωσε το πιστόνι κάπως απο διαστολή-συστολή και τώρα κάνει αυτόν τον θόρυβο. Αυτά μου είπε ο μάστορας τουλάχιστον και οι επισκευή μου λέει σε αυτό θα σου πάει πάνω απο 300κατι με 400€

Για να φτασει στο σημειο να μη λιπανθει σωστα το πιστονι σημαινει οτι και η μπιελα σου δεν λιπαινεται σωστα, και οτι δεν ανεβαζει συνεχομενα λαδι στον εκκεντροφορο λογω της χαμηλης σταθμης.

πριν 7 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

@noodles

Το ρεκτιφιέ το είχα σκεφτεί σοβαρά αλλά σε περίπτωση που δεν πετύχει μετά τι κάνω; 

Το ρεκτιφιε ειναι μια καλη λυση αν το προβλημα εχει μεινει μονο στον κυλινδρο, υπαρχουν σωστοι επαγγελματιες που κανουν καλη δουλεια.

πριν 6 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Βρε μπας και ο μηχανικός που το άκουσε, άκουσε ανοχές σε μπιέλα-στροφαλοφόρο; Ένας κύλινδρος-πιστόνι δεν πάνε τόσα λεφτά, αλλά ένα πλήρες λύσιμο κάρτερ, πάει.

Άμα σου έμεινε από λάδι, το πιο πιθανό, έχει αρπάξει και τα πιο μέσα, για αυτό σου λέει τόσα ο μηχανικός, δεν μπορεί να λέει τόσο μεγάλο νούμερο, έτσι, από καπρίτσιο.

Για να ζηταει 400 ευρω λογικα τα μελανιασε ολα μεσα

 

Να ξερεις οτι, το να πουλησεις ενα τοσο φαγωμενο μηχανακι ειναι απατεωνιά, αυτη τη στιγμη καβαλας μια ωρολογική βομβα και θελεις να την ξεφορτωθεις με ύπουλο τροπο, αν εισαι πραγματικος άντρας πρωτα θα το φτιαξεις και μετα θα το δωσεις, αλλιως δωστο σε μια δικαιη τιμη και να ξερει ο αγωραστης τι παιρνει.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Λες και ξερει ο επόμενος τι εχει.... 

Ο λόγος που δεν πρόκειται να παρω ποτε σοβαρό όχημα μεταχειρισμένο ουτε καν απο γνωστό. Ηθελα να παρω αμαξι αλλα βλέποντας παντου αυτή τη νοοτροπία του κρυβε πράγματα να το δωσω 2 3 κατοσταρικα πιο ακριβό και ασε τον αλλον να αγοράσει το προβληματικό και έχοντας άγνοια για το πρόβλημα να δημιουργήσει τυχών μεγαλύτερο πρόβλημα στο μέλλον. Φαντάσου να το αγοράσει καποιος για πρώτο μηχανακι του, ένας πατέρας σε ενα γιό σαν δώρο ενηλικίωσης και χωρις να ξέρει οτι ειναι έτοιμο να σκορπίσει στα πρωτα 10 ανοίγματα εκει που θα παει να το ευχαριστηθεί θα γυρίσει σπίτι σπρώχνοντας το. Σκεψου ψυχολογία και των 2. Και στην τελική με αυτη τη νοοτροπία εισαι ακριβώς το ιδιο με αυτούς που "κραζεις" πιο πανω που λες οτι θα σου πουλήσουν πιωμενο crypton x το οποιο μπορει να εχει φαει κοντρες ανοίγματα κοφτες κτλπ (οπως και το δικο σου πιστεύω) παρόλα αυτά ομως να ειναι μια χαρα μηχανικά σε αντίθεση με το δικο σου που γνωρίζεις την ύπαρξη ενός προβλήματος και την αποκρύπτεις. Πραγματικά ξενέρωσα μονο που διαβασα αυτή τη πρόταση σου

Όπως και να χει για το θέμα σου τώρα, εγω αυτο που σκοπεύω να κανω αν παθει τπτ αντίστοιχο το innovaκι και θελω να το κρατήσω ειναι το να το κανω καλύτερο. Ευκαιρία για μεγαλύτερο κυλινδροπιστονο, μια καλη μπιελα και ολα τα μικροπραγματακια που θα χρειαστεί (ρουλεμαν φλατζες κτλπ κτλπ) . Αντε να σ βγει 50-100 ευρώ παραπάνω απο το να βαλεις τα μαμα + κατι ακομα για να ρυθμίσεις μείγμα κτλπ. Το αποτέλεσμα ειναι οτι θα χεις το μηχανάκι σου με οτι περιφερειακά εχεις και μοτερ καινούργιο τυπικά και ακόμα πιο δυνατό αισθητά. Θα το απολαύσεις στα σίγουρα και αν το προσέχεις με τα λαδια και οτι αλλο ζητάει δεν θα ξαναδείς πρόβλημα. Το να πάρεις κατι αλλο στα τυφλά που δεν ξες τι συντήρηση εχει κανει ο αλλος και τι μπορεί να εχει που στο κρύβει ειναι ενα ρίσκο, και εφοσον δεν μιλαμε για crypton x , ολα τα υπόλοιπα πάπια πανω κάτω το ιδιο ειναι σε όλους τους τομεις( ακομα και το Χ ιδιο ειναι αλλα εχει τις λεπτομέρειες που το κανουν να ξεχωρίζει απο τα υπόλοιπα παπια)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος ChrisM έγραψε:

Λες και ξερει ο επόμενος τι εχει.... 

Ο λόγος που δεν πρόκειται να παρω ποτε σοβαρό όχημα μεταχειρισμένο ουτε καν απο γνωστό. Ηθελα να παρω αμαξι αλλα βλέποντας παντου αυτή τη νοοτροπία του κρυβε πράγματα να το δωσω 2 3 κατοσταρικα πιο ακριβό και ασε τον αλλον να αγοράσει το προβληματικό και έχοντας άγνοια για το πρόβλημα να δημιουργήσει τυχών μεγαλύτερο πρόβλημα στο μέλλον. Φαντάσου να το αγοράσει καποιος για πρώτο μηχανακι του, ένας πατέρας σε ενα γιό σαν δώρο ενηλικίωσης και χωρις να ξέρει οτι ειναι έτοιμο να σκορπίσει στα πρωτα 10 ανοίγματα εκει που θα παει να το ευχαριστηθεί θα γυρίσει σπίτι σπρώχνοντας το. Σκεψου ψυχολογία και των 2. Και στην τελική με αυτη τη νοοτροπία εισαι ακριβώς το ιδιο με αυτούς που "κραζεις" πιο πανω που λες οτι θα σου πουλήσουν πιωμενο crypton x το οποιο μπορει να εχει φαει κοντρες ανοίγματα κοφτες κτλπ (οπως και το δικο σου πιστεύω) παρόλα αυτά ομως να ειναι μια χαρα μηχανικά σε αντίθεση με το δικο σου που γνωρίζεις την ύπαρξη ενός προβλήματος και την αποκρύπτεις. Πραγματικά ξενέρωσα μονο που διαβασα αυτή τη πρόταση σου

Για όποιον έχει κάποια εμπειρία στις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων είναι γνωστό πως πρώτα αγοράζεις ιδιοκτήτη και μετά μηχανή. Το καγκουρεμένο/ξεκωλιασμένο μηχανάκι ίσως και να κρυφτεί.  Ο κάγκουρας / ξεκωλιάρης ιδιοκτήτης δεν κρύβεται. Είναι ο λόγος που επιμένω πως μεταχειρισμένο παίρνουμε μόνο από χέρι, ποτέ από έμπορο. 

 

Έχω πάρει μηχανάκι χωρίς καν να το πάω σε μηχανικό, μόνο που μίλησα με τον άνθρωπο κατάλαβα. Όπως έχει γίνει και το αντίθετο. Μόνο που είδα τον άνθρωπο δεν μπήκα καν στη διαδικασία να κοιτάξω το μηχανάκι πιο σοβαρά.

 

 

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλα στη συγκεκριμενη περιπτωση οποιοσδηποτε αγοραστης του κοβει λιγο θα καταλαβει πολλα και πολυ γρηγορα :yes:
Βεβαια γι' αυτο υπαρχουν και τα κοροϊδα και το καρμα ευκολα θα γυρισει πισω οταν ο φιλος μας που δεν το 'χει γενικα παει να ψωνισει το crypton-x που βρηκε σε τιμη "εΦκΕριΟΙας".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Πρώτον, το address πριν το βάλεις αγγελία θα μου πεις να το πάρω εγώ για γούρι. Στο δικό μου το μηχανάκι μόνο θηλυκή γάτα έκατσε και μόνο για να πηδηχτεί με το γάτο η ρουφιάνα :tooth:

 

Δεύτερον: Άσε τα πειράματα. Φτιάξε το αντρεσσάκι να ξέρεις τι σου γίνεται (μοτέρ από παπί είναι, δεν είναι και v8 φορτηγίσιο, πόσο να κάνει;). Κάντο ρεκτιφιέ (ελάχιστο κόστος) και άμα δεις τίποτα τέρατα μέσα το λύνεις και παρακάτω. Όπως είπα, θα δώσεις 4 κατοστάρικα το πολύ και θα έχεις το (πάνω) κεφάλι σου ήσυχο.

 

Τρίτον: Άστα τα παπιά μακροχρόνια. Πόσο δε μάλλον το νούμερο ένα καγκουρόπαπο, 99% πιωμένο και ρημαγμένο. Να πάρεις μεταχειρισμένο; Εδώ στο μάστορα το πας μια μέρα και σου έρχεται με πρόβλημα, όχι να το έχει ο άλλος χρόνια.

 

Τέταρτον (και σχετικό με το τρίτον): Μάζεψε φράγκα, βγάλε δίπλωμα και πάρε μηχανάκι κανονικό. Εγγυημένη επιτυχία, θα γ@μας και άλλη κάθε βράδυ! Οκ, γι΄αυτό δεν μπορώ να υπογράψω κιόλας αλλά νομίζω είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων να φύγεις από τις πάπιες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Oκ λοιπόν 

Σίγουρα επειδή το ξανασκέφτηκα πιο καθαρά όντως το να το δώσω χαλασμένο δεν λέει..δεν με βλέπω να νιώθω και εγω καλά η αλήθεια είναι...

Τώρα, πέρα του θέματος ηθικής κλπ κλπ το παπί δεν θα το δώσω. Θα το φτιάξω. Έπειτα απο κάμποση έρευνα σε car.gr, stelpet κλπ ( @achilleasv thanks for the heads up) είδα οτι τα ανταλλακτικά δεν είναι τόσο ακριβά όσο μου τα είπε ο μηχανικός. Συγκεκριμένα όταν τον ρώτησα μου λέει "στο δίκο σου ο κύλινδρος γνήσιος μόνο κάνει 200€". Στην πραγματικότητα κυλινδροπίστονο σετ ή και κύλινδρο σκέτο (γνήσια Suzuki) τα βρίσκω με 100 άντε 100κατι, συν τα υπόλοιπα υλικά που θα χρειαστούνε όπως φλάτζες κλπ. Γιατί όμως να πει ψέματα; Θα μου πεις μάστορας είναι λεφτά θέλει να βγάλει. 

Όπως και να έχει ο μοναδικός φόβος για ρεκτιφιέ και που μου έχουνε πει και ο μηχανικός και άλλα άτομα που την πάθανε απο οτι κατάλαβα είναι οτι δεν πετυχαίνει πάντα το ρεκτιφίε σε κύλινδρο. Σίγουρα θα είναι πιο φθηνή λύση και θα γίνει και λίγο πιο δυνατό το μηχανάκι αλλά είμαι μεταξύ του να μαζέψω κάποια παραπάνω και να βάλω τα ακριβώς γνήσια που είχε ή το στείλω για ρεκτιφιέ (πιστόνι βλέπω βγάζει η TKRJ, ή κάπως έτσι, 54,5mm σε σχέση με το 53,5mm του Address).

Τώρα το μόνο που θέλω είναι οτι και αν το κάνω να δουλέψει και να μην χρειαστεί ξανά να το στέλνω για επισκευές στο μέλλον λόγο κακής δουλειάς. Εννοείται επίσης οτι πλέον κομμένες οι μ***κιες και οτι λάδια, μπουζί και τα υπόλοιπα πράματα θα τα προσέχω σαν τα μάτια μου.

@exppii δυστηχώς ακόμα δεν μπορώ να πάρω μηχανή. Σε 1-2 χρόνια ίσως για αυτό και μέχρι τότε στο μηχανάκι θέλω να γίνει σωστή δουλειά. 

Πάνω κάτω μέχρι 400κατι σκοπεύω να δώσω για επισκευές...

Επίσης στο θέμα υπερκυβισμού δεν έχω ιδέα γιατί ενδέχεται να έχει προβλήματα με ΚΤΕΟ απο όσο ξέρω

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

άλλα άτομα που την πάθανε απο οτι κατάλαβα είναι οτι δεν πετυχαίνει πάντα το ρεκτιφίε σε κύλινδρο

Άει ρε (θεσσαλικό) :tooth:

Λες και θα κάνουνε ρεκτιφιέ στο τσάλεντζερ...

 

Πάρε εκεί ένα πιστόνι όβερ, στείλτο μαζί με τον κύλινδρο να στο κάνει, και τέλος με διψήφιο αριθμό ευρώ. Άμα είσαι λαρτζ τύπος πάρε το μανίσιο εκεί και τελείωσε η μπουγάδα... τι ψάχνεσαι τζάμπα;

 

πριν 8 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 δυστηχώς ακόμα δεν μπορώ να πάρω μηχανή. Σε 1-2 χρόνια ίσως...

 

Με σάλιο και υπομονή που λέει και ο σοφός λαός. Βάλε το χιλιάρικο που θα πήγαινε υπέρ κρύπτον στην μπάντα, άντε κέρασε και το γκομενάκι κανένα ποτό μην τη βγάζετε παγκάκι μπύρα, άστο να κάθεται και όταν βρεθεί η ευκαιρία θα έχεις τη μαγιά  :winking:

Όχι βιαστικές κινήσεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Στο ΚΤΕΟ τι να δούνε ? Θα σου κατεβάσουν μοτερ? Εδω δεν βλεπουν αλλα κ αλλα παρτάλια που πανε, το δικο σου π το εχεις πενα θα ψαξουν ? Εγω θα σ λεγα αφου θες να το κρατήσεις 2 χρόνια σίγουρα ,ανεβασε το λιγο δεν θα το μετανιώσεις. Απλα πάρε κάποια αξιόλογη μαρκα ανταλλακτικά οχι το πιο φθηνό που θα βρεις.

@pitapola εννοείται οτι καταλαβαίνεις πολλα απο μια κουβέντα με τον ιδιοκτήτη αλλα και παλι δεν μπορεις να εισαι ουτε 50% σίγουρος. Πολλοί μπορουν να στο παιζουν καλοι και σοβαροί και πριν βαλουν την αγγελία να βγαλουν εξατμίσεις να βαλουν καθρεφτες και να το κανουν να φαίνεται σαν "παπουδιστικο" το μηχανάκι και να το παιξουν σοβαροι στην κουβέντα. Μερικοί οκ δεν γίνεται να κρυφτούν κάνει μπαμ το τι άνθρωποι ειναι και πως φαινόντουσαν στο μηχανάκι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος ChrisM έγραψε:

Σ

@pitapola εννοείται οτι καταλαβαίνεις πολλα απο μια κουβέντα με τον ιδιοκτήτη αλλα και παλι δεν μπορεις να εισαι ουτε 50% σίγουρος. Πολλοί μπορουν να στο παιζουν καλοι και σοβαροί και πριν βαλουν την αγγελία να βγαλουν εξατμίσεις να βαλουν καθρεφτες και να το κανουν να φαίνεται σαν "παπουδιστικο" το μηχανάκι και να το παιξουν σοβαροι στην κουβέντα. Μερικοί οκ δεν γίνεται να κρυφτούν κάνει μπαμ το τι άνθρωποι ειναι και πως φαινόντουσαν στο μηχανάκι

Τωρα ειναι σα να μου λες οτι μπορει ο μαθητης που μενει μετεξεταστεος καθε χρονο να το παιξει αριστουχος. Δε θελει πολυ, δυο τρεις ερωτησουλες να κανεις τον εχεις ξεβρακωσει. Τωρα αν εισαι κι εσυ ασχετος, τοτε ναι μπορει κι ο βλακακος να σε ξεγελασει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα