Alex_1998

Αγορά μοτοσυκλέτας Α2

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Tracer 900 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι να αγοράσω μοτοσυκλέτα μέχρι 2000€ πάνω-κάτω στην οποία η χρήση θα είναι καθημερινή για πήγαινε-έλα δουλειά και καμιά βόλτα. Να πω ότι δεν έχω καμία εμπειρία. Θέλω να είναι όσο το δυνατόν αξιόπιστη να είναι μεταχειρισμένη μέχρι 47 άλογα (αν και είναι πολλά για πρώτη) τετράχρονη. Έχω στο μυαλό μου το XT 600 το KLR 650 και το FMX 650 θα ήθελα να ακούσω γνώμες και προτάσεις. Ξέρω ότι το XT είναι σκύλος για τα χρόνια του. Από την άλλη σκέφτομαι και για παπί μεταχειρισμένο και συγκεκριμένα το Crypton X ή για καινούργιο Daytona Sprinter 125. Είναι διαφορετικές κατηγορίες γι αυτό ζητάω τη βοήθειά σας. Ευχαριστώ,

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως μπορείς να αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα σε xt/fmx/klr και crypton x .

Πήγαινε-έλα δουλειά και κάμια βόλτα κάνεις και με ποδήλατο,το θέμα είναι τι διαδρομές έχεις στο μυαλό σου?

Γιατί αν βόλτα εννοείς 50 χιλιόμετρα γύρα το παπί θα σε βολέψει μια χαρά,ενώ αν εννοείς αθήνα-χαλκίδα λόγου χάριν,με το παπί λίγο δύσκολο (θα πάει μεν,αλλά...).

Πάντως εγώ θα σου πρότεινα το ninja 250 ,καθώς ένα αξιόλογο μεταχειρισμένο είναι πάνω-κάτω στο budget σου,κάνεις τα πάντα με αυτό,έχει συμπλέκτη(βασικό για να εξοικειωθείς με την έννοια της μοτοσυκλέτας) , δεν βγάζει προβλήματα και καίει ελάχιστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 900 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, τα έχω ανακατέψει το ξέρω , ταξίδι δεν θα μ' ενδιέφερε προς το παρόν αλλά βόλτα έως 50 χλμ και πολλά είναι για αρχή, όσον αφορά το ninja είναι όμορφο αλλά ειναι ss κι αυτό σημαίνει για μένα άβολη θέση και αν πέσει κάτω θέλει κοστούμι και τα πλαστικά τους τσιμπάνε λίγο. Άρα καλύτερα όχι supersport( στα 250 δεν είναι αλλα το στήσιμο αυτο θυμίζει).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τα τελευταία χρόνια, έχει βγει μια φάση στα μοτο forum , που όλοι λένε ότι αν πάρεις supersport θέση οδήγησης, θα πονέσεις, θα πεθάνεις, θα σε μαστιγώνουν ιεροεξεταστές του Μεσσαίωνα, θα φτύσεις αίμα, θα φτύσεις το γάλα της μάνας σου, θα πεις το δεσπώτη παναγιώτη και διάφορα άλλα τέτοια, που ειδικά για νέο άνθρωπο, ουδεμία σχέση έχουν με πραγματικότητα. Άιντε κανάς 60ρης με σκελετικά προβλήματα και κουρασμένος από την ζωή, ναι, αλλά νέος άνθρωπος, θα πάθει κάτι αν κάτσει σε Supersport; ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

ΝΑΙ, κάποιες μηχανές race replica π.χ. το Daytona 675 μπορεί να μην βολεύει στην πόλη και να σε κουράσει.

Αλλά μέχρι εκεί.

Μην τρελαίνεσαι, και ΜΗΝ πιστεύεις όλο αυτό το hype των ανθρώπων που αναφέρουν ( και αναμεταδίδουν κατά κανόνα χωρίς να το ξέρουν οι ίδιοι, επειδή το διάβασαν κι αυτοί) την SS θέση οδήγησης λες και είναι το κρεβάτι του προκρούστη.

Θέση οδήγησης είναι, για μέσο ανθρώπινο σώμα μετρημένη. Δεν είναι ούτε για ουρακοτάγκους, ούτε για δαίμονα της Τασμανίας, ούτε για αθλητή της γυμναστικής, ούτε για κινέζο ακροβάτη.

 

Κάτσε και κρίνε μόνος σου, αν μπορείς.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR

Δημοσιεύτηκε

πριν 30 λεπτά, το μέλος Alex_1998 έγραψε:

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, τα έχω ανακατέψει το ξέρω , ταξίδι δεν θα μ' ενδιέφερε προς το παρόν αλλά βόλτα έως 50 χλμ και πολλά είναι για αρχή, όσον αφορά το ninja είναι όμορφο αλλά ειναι ss κι αυτό σημαίνει για μένα άβολη θέση και αν πέσει κάτω θέλει κοστούμι και τα πλαστικά τους τσιμπάνε λίγο. Άρα καλύτερα όχι supersport( στα 250 δεν είναι αλλα το στήσιμο αυτο θυμίζει).

Λογικά "άβολη θέση" εννοείς τα clip-onάτα. Το συγκεκριμένο έχει τιμόνι (όχι clip-on) σε πολύ νορμάλ ύψος και κάθεσαι άνετα.

Αυτό με τα πλαστικά που ανέφερες είναι ένα θέμα ,αν σου πέσει βέβαια.

Για μένα καλό θα ήταν κάνοντας τα πρώτα σου βήματα στον χώρο του δικύκλου,να μην το φοβάσαι τόσο αν θα σου πέσει,αν,αν,αν... (να το σέβεσαι το δίκυκλο ναι μεν,αλλά να μην το φοβάσαι).

Τεσπα,to the point,αν σε ενδιαφέρει πραγματικά να ενταχθείς σωστά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας,διάλεξε κάτι με συμπλέκτη ,δηλαδή  μοτοσυκλέτα και όχι ημίμετρα τύπου crypton-x (όχι ότι έχω κάτι με το crypton,είναι καταπληκτικό παπί,αλλά παραμένει παπί).

Τέλος,καλό θα ήταν να πας να τα δεις τα μηχανάκια που σε ενδιαφέρουν από κοντά είτε crypton ,είτε fmx,είτε klr,είτε xt και να δεις ποιο σου κάνει περισσότερο ΕΣΕΝΑ και στο μάτι και σαν αίσθηση,αυτά.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 900 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας και θα το ψάξω αρκετά και εννοείται θα πρέπει να καβαλήσω το καθένα για να δω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε παρόμοια φάση με εσένα ήμουν και επέλεξα το xt για πολλούς λόγους.

1)Τεράστιο community,ό,τι και να θες,όποιο πρόβλημα και να αντιμετωπίζεις κατά πάσα πιθανότητα το έχουν αντιμετωπίσει πάρα πολλοί ακόμα και με μια απλή ερώτηση σταματάς να ψάχνεσαι.

2)Άσπαστο μοτέρ.

3)Είναι το ομορφότερο εκ των 3.

Αλλά:

Συμπαθώ πάρα πολύ το fmx,αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάποιο περιποιημένο όταν έψαχνα.Θεωρώ πως έχει καλύτερο στήσιμο(δεν το έχω οδηγήσει),οι διπλές εξατμίσεις μου αρέσουν πάρα πολύ,πιστεύω δεν το στοχεύουν οι κάγκουρες οπότε παίζει και να μην έχει φάει όση πίεση θα έχει φάει ένα αντίστοιχο xt και επειδή είναι μερικά χρόνια νεότερο ίσως το βρεις και σε καλύτερη κατάσταση.Με έναν άλλο λασπωτήρα μπροστά ή ακόμα και με άλλη μάσκα μεταμορφώνεται το μηχανάκι και ενώ σίγουρα δεν θα κάψει καμία άσφαλτο μπορείς να κάνεις τις βόλτες σου και τα ταξιδάκια σου ΑΝΕΤΑ.

Το xt μου που έχει ελατήρια 20ετίας για χώμα και κλασμένη πίσω ανάρτηση με ένα καλό σετ λάστιχα(είτε μαμά είτε motard) στρίβει ΑΨΟΓΑ με προυποθέσεις,οπότε δεν νομίζω να μείνεις παραπονεμένος.

Καλό ψάξιμο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Street 250-900

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οι μοτοσυκλέτες που ανέφερες είναι τύπου enduro και on-off, δεν θα σε βολέψουν ιδιαίτερα στην κίνηση μέσα στην πόλη και στις διηθήσεις στην κυκλοφορία γιατί είναι ψηλά η σέλα και το κέντρο βάρους και η σέλα στενή και άβολη για ταξίδι. Τα παπιά προσωπικά δεν μου αρέσουν... οι εντύπωση στους άλλους οδηγούς σε κάνει να φαίνεσαι σαν φτωχό αρχάριο παιδαρέλι.

Με 2000 ευρώ δέν θα βρέις κάτι αξιοπρεπές, θα είσαι πίσω τεχλολογικά στην λογική του αναξιόπιστου και βενζινοβόρου καρμπυρατέρ, γενικά σου προτέινω την κατηγορία street & naked που έχουν ουδέτερη θέση οδήγησης .Για παράδειγμα με 1000ευρώ παραπάνω παίρνεις μηχανάκι που βασίζεται στην ΚΤΜ και είναι made in india to Bajaj ns 200 πολύ καλό για αρχάριο 25 ίππους αν θυμάμαι καλά και ελαφρύ ή το ΚΤΜ DUKE 200 με άλλα 500 επιπλέον. Τα γιαπονέζικα θα σε βασανίζουν με τα ακριβά ανταλλακτικά τους (στην περίπτωση μου για μια δισκόπλακα 22 χιλιοστών ένος άθλιου αρχαίου σκούτερ έδωσα τριψήφιο ποσό) Τέλος και βασικότερο τα 47 άλογα που ψάχνεις είναι πολλά για έναν αρχάριο.
bajaj-pulsar-200-ns-wild-red.png?v=26ktm-200-duke-orange.png?v=5

Τροποποιήθηκε από τον Kostakis88

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος Kostakis88 έγραψε:

 

Οι μοτοσυκλετες που ανεφερε ειναι τελειες για την πολη. Τα εχουμε αναλυσει πολλες φορες.
Αυτη η κατηγορια ειναι απλα ο βασιλιας της πολης δεν εχει ανταγωνιστη.

Οσο για το αν βολευουν τα ss. Αν εισαι ανω του 180κατι περνας ασχημα πανω σε ss και ειδικα σε πολη. Θα εχεις θεμα και με το σκυψιμο και ιδιαιτερα με τα γονατα που δε βολευονται σε αυτη τη θεση. Το fitness επηρεαζει αλλα οχι τοσο και ειδικα στα γονατα που θα ειναι διαρκως λυγισμενα. Επισης θα εχεις κακο μοχλο για ελιγμους λογω ελειψης τιμονιου, μακραν χειροτερη ορατοτητα σε σχεση με το να εισαι ορθιος σε ψηλο μηχανακι, ταλαιπωρια σε ανωμαλιες δρομου, σπασιμο @@ιων καθε φορα που πρεπει να ανεβοκατευεις πεζοδρομιο, αστεια κοστη επισκευης στην παραμικρη σαβουρα και σε πολλα μοντελα κωμικη θεση συνεπιβατη που ειναι εκει απλα για να υπαρχει. Επισης με εντουρο/μοταρντ υπαρχει και ενα fun factor στις καφριλες που μπορεις να κανεις στην πολη, σε αντιθεση με τα αλλα.
Γενικα δε ξερω γιατι συγκρινουμε μοτοσυκλετες φτιαγμενες για κακη προσφυση και ελιγμους, με μοτοσυκλετες φτιαγμενες για πιστα ή σκληρο κυνηγι σε τελεια ασφαλτο, οταν μιλαμε για συνθηκες πολης.. Βεβαια νταξι αν καποιος εχει βιτσιο να κουβαλαει περιττα αλογα και κυλινδρους, πηγαινοντας σκυφτος λες και θα τρεξει σε πιστα ενω η μονη κοντρα που κανει ειναι με τα παπια απο φαναρι σε φαναρι, απλα για να φανταζιωνεται τη μια φορα στο παρα πολυ που θα παει σε καταλληλο δρομο να το ευχαριστηθει... γιατι οχι οπως τη βρισκει ο καθενας.

Απο αυτα που αναφερεις και σε αυτο το budget το fmx ειναι μακραν το καλυτερα στημενο και θα σου προτεινα να κοιταξεις και το ttr 600 το μιζατο.


 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Street 250-900

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Οι μοτοσυκλετες που ανεφερε ειναι τελειες για την πολη. Τα εχουμε αναλυσει πολλες φορες.
Αυτη η κατηγορια ειναι απλα ο βασιλιας της πολης δεν εχει ανταγωνιστη.

 

Εγω που είχα δοκιμάσει παλιά στυλ εντούρο γι αυτο και το γράφω, είμαι 1,85, δέν μου άρεσε σαν αίσθηση, ένοιωθα λές και είμουν πάνω σε μία σκάλα με ρόδες ένα πράγμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 900 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

1,72 είμαι .Πιστεύετε ότι το XT και το FMX είναι κατάλληλα για αρχάριο; Θα συγχωρεί λάθη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 4 λεπτά, το μέλος Kostakis88 έγραψε:

Εγω που είχα δοκιμάσει παλιά στυλ εντούρο γι αυτο και το γράφω, είμαι 1,85, δέν μου άρεσε σαν αίσθηση, ένοιωθα λές και είμουν πάνω σε μία σκάλα με ρόδες ένα πράγμα

Χαχαχα δεν εχω ξανα ακουσει τετοιο σχολιο. Ισως δοκιμασες ακραια μοντελα με την κλασσικη παλια γεωμετρια. Τα πιο συγχρονα εντουρο και σιγουρα τα μοταρντ παντως δεν ειναι ετσι.

Μην κοιτας καν το XT φιλε δεν πιανει μια μπροστα στο fmx ειναι 20 χρονια πισω σε στησιμο/φρενα/αναρτησεις κτλπ.
Τα συγκεκριμενα μηχανακια ειναι τελεια για να διορθωνεις λαθη ομως θα εχεις θεμα με το υψος σου που θα σου προκαλει ανασφαλεια και αν γινει η στραβη θα δυσκολευτεις να πατησεις κατω να το σωσεις. Καλυτερα κοιτα σε καποιο μικρο naked, εκτος αν σου αρεσουν πολυ περισσοτερο τα μηχανακια τυπου fmx.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκτός απ' όλα τα πιο πάνω που είπαν τα παιδιά και έχει ο καθένας το δίκιο του θα σου πω και ένα επιπλέον.

Καλά όλα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις θέσεις οδήγησης, τα ανταλλακτικά, τις καταναλώσεις κλπ, αλλά πρέπει να τη γουστάρεις και τη μοτό σου, έτσι δεν είναι;
Εγώ για παράδειγμα είμαι τάπας (1,70) κάτοχος KLR και γενικά το γουστάρω, φυσικά κάνοντας συμβιβασμούς και κοιτάω κάθε μέρα αγγελίες για ψηλόφτερα.:dribble:

Η "λογική" λέει ότι θα έπρεπε  απ' όλες τις απόψεις να οδηγώ κάτι άλλο (ίσως ούτε καν μοτό κατά την γνώμη κάποιων)...
Ε και...λέω εγώ...

Βρες πολύ χοντρικά τι σου αρέσει (δηλ. γενική κατηγορία), τι φαντασιώνεσαι ότι θες να κάνεις με τη μοτό σου, μέτρα και μια φορά ακόμα τα φράγκα σου και από εκεί και πέρα ψάξε για το best value for money...
Κάτι θα χάσεις, κάτι θα κερδίσεις, δες τι είναι πιο σημαντικό και τι θα σε κάνει χαρούμενο...

Δεν καβαλάμε για να πάμε από το σημείο Α στο σημείο Β, κυρίως καβαλάμε για το ενδιάμεσο ...:winking:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer 900 (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχεις δίκιο αν δε γουστάρεις αυτό που καβαλάς τότε δεν αξίζει να το έχεις. θα το ξεψαχνίσω αρκετά και πιστεύω να βρω κάτι να μου αρέσει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Τα εντουρο και γενικότερα τα ψηλοφτερα δεν κανουν για την πόλη και την κίνηση;!!!

Μαλιστα.... το διαβασαμε και αυτό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Την 10/30/2018 at 0:51 ΠΜ, το μέλος Kostakis88 έγραψε:

Εγω που είχα δοκιμάσει παλιά στυλ εντούρο γι αυτο και το γράφω, είμαι 1,85, δέν μου άρεσε σαν αίσθηση, ένοιωθα λές και είμουν πάνω σε μία σκάλα με ρόδες ένα πράγμα

Το να έχεις μια πανάλαφρη μηχανή για να μπορείς να την πετάς αριστερά δεξιά όταν έχεις στριμωχτεί σε σταματημένα αυτοκίνητα και την σιγουριά πως σε καμιά στραβή θα την κρατήσεις εύκολα όρθια, με αξιοπρεπέστατα κυβικά για μετακινήσεις στην πόλη, με αναρτήσεις ταμαμ για να ανεβαίνεις κ κανένα πεζοδρόμιο όταν δεν θα βρίσκεις πουθενά να παρκάρεις και ύψος που σου επιτρέπει να βλέπεις τι γίνεται μπροστά στον δρόμο πέρα απο τα αυτοκίνητα.... είναι αναντικατάστατο!
Όπως είπε και ο cptangel, δεν υπάρχει καμία άλλη κατηγορία που να υπερτερεί μπροστά στα enduro/motard για πόλη.
 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR200 Loreal CR500

Δημοσιεύτηκε

1,72 τι να φοβηθεις; 1,68 εγω οδηγουσα "ανετα" drz με υψος σελας 890μμ. Το προβλημα για να φανταστεις το εχεις ακινητος και ελιγμους με  καθαρο μοτοκρος. πχ σε μονοπατια εντουρο. Εκει αν εισαι κατω απο 1,75 πιστευω γενικα εχεις θεμα. Για συνθηκες πολης τωρα και με το υψος σου και με αυτα τα μοτο που ειναι πολυ χαμηλοτερα κανενα προβλημα. 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Street 250-900

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 ώρες, το μέλος peterpan έγραψε:

Τα εντουρο και γενικότερα τα ψηλοφτερα δεν κανουν για την πόλη και την κίνηση;!!!

Μαλιστα.... το διαβασαμε και αυτό 

Τουλάχιστον εγώ 1,85 100plus κιλά, που είχα οδηγήσει kawasaki klχ 250 δεν μου άρεσε, δεν μπήκα κάν στον κόπο να μπώ ανάμεσα στα αμάξια, οταν πήγαινα αργά νόμιζα οτι θα πέσω και η σέλα με ενοχλούσε μετά απο 15 λεπτά.

tpxjj0ph.3kz.png

Τροποποιήθηκε από τον Kostakis88

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα