Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
giorgos.boun

Triumph Daytona 675r Gripone s4 - leone [Traction Control]


17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα,

Μιας και πηρα το S4 ειπα να γραψω τις εντυοωσεις μου τις 2-3 μερες συμβιωσης μαζι του... (εβαλα στον τιτλο και το leone ελπιζοντας πως ο @stamatisx θα γραψει και αυτος μιας και ψωνισαμε απο την ιδια εταιρια αλλα διαφορετικο προγραμμα).

Το προγραμματακι ειναι plug and play ως προς την συνδεση με το μπουζι του τελευταιου κυλινδρου. Ανοιγεις τεποζιτο, βγαζεις φιλτροκουτι, φτανεις στον πολλαπλασιαστη, συνδεεεις, τελειωσαμε.

Το δυσκολο μερος στο δικο μου συστημα  ειναι η τοποθετηση των αισθητηρων. Ο μπροστα οκ ηταν. Τοποθετηθηκε σχετικα ευκολα...

2rmkpib.jpg

 

Ο πισω ομως ηταν ζορικος και δεν ταιριαζε οι universal βασεις που ειχε μεσα το κιτ οποτε αναγκαστηκα επρεπε να κανω κατι δικο μου

ηθελα οπωσδηποτε να το βαλω απο την μερια τις αλυσιδας μιας και εχει 6 βιδες αντι για 4 που εχει το δισκοφρενο.

Το αποτελεσμα απο την βαση που εφτιαξα βγηκε καλυτερο απο αυτο που ειχα στο μυαλο μου....

1zl9iqg.jpg

 

Η εγκατασταση τις μοναδας εγινε στην ουρα που ηταν γρηγορο και ευκολο.

2i7y77o.jpg

 

Τωρα για το προγραμμα οι ρυθμισεις που μπορεις να το κανεις ( μαζι με το IMU που δεν το εχω βαλει ακομη γιατι δεν ξερω που) ειναι εκατονταδες. 

Χωρις το λαπτοπ απο το τιμονι μπορεις να το αλλαξεις μεχρι 5 level με βαση τον αρχικο χαρτη που του εχεις βαλει. Σαν πρωτη εντυπωση και σε χαρτη υπερβολικα ευαισθητο κοβει και το παραμικρο γλιστρημα του πισω τροχου. Αρκετα βιαια μπορω να πω αλλα ειναι ολα θεμα ρυθμισης... Ακομη δεν το εχω βρει αλλα υποτιθεται προσαρμοζεται μονο του αναλογα την οδηγηση.

Εδω ειναι το προγραμμα που μπορεις να πειραξεις τα παντα.

2ih5ufl.jpg

ειναι το αρχικο μενου. Στο advanced setup εχει και αλλα....

Αυτα απο μενα. Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και νομιζω πηγαν σε καλη μερια τα 700 και κατι που εδωσα. Ακομη δεν το εχω παει Σερρες να το δω αλλα ειμαι κοντα.....

υ.γ. Αντε να δουμε και απο το leone γιατι δουλευει αλλιως δεν εχει αισθητηρες στους τροχους

Τροποποιήθηκε από τον ksino1100
Edit thread title, add tags
Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Traction control ειναι? δωσε περισσοτερες πλεροφοριες ωρε....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 λεπτά, το μέλος hayabusas έγραψε:

Traction control ειναι? δωσε περισσοτερες πλεροφοριες ωρε....

Ναι ειναι Traction control με αισθητηρες ταχυτητας σε καθε τροχο και ανιχνευση κλισης τις μηχανης.

http://www.gripone.com/products/kit-gripone-s4/

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραίο φαίνεται, και μόνο που δεν θα έχεις το άγχος του highsiding, τα έχει βγάλει τα λεφτά του.

Στην μονάδα ανάφλεξης και τροφοδοσίας της μοοτοσυκλέτας, πως επεμβαίνει; Στέλνει κάποιο σήμα;

 

Επίσης, άσχετο, αλλά μου έκανε εντύπωση, το κόκκινο τμήμα στην μηχανή, είναι το υποπλαίσιο;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 37 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ωραίο φαίνεται, και μόνο που δεν θα έχεις το άγχος του highsiding, τα έχει βγάλει τα λεφτά του.

Στην μονάδα ανάφλεξης και τροφοδοσίας της μοοτοσυκλέτας, πως επεμβαίνει; Στέλνει κάποιο σήμα;

 

Επίσης, άσχετο, αλλά μου έκανε εντύπωση, το κόκκινο τμήμα στην μηχανή, είναι το υποπλαίσιο;

Νομίζω πως απλά αν δει διαφορά ταχύτητας εμπρός και πίσω τροχού κόβει το μπουζί του τελευταίου κυλίνδρου....

το κόκκινο είναι το υποπλαίσιο!!!! Βγαίνει έτσι στην έκδοση R.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος ρε George. Εσύ το δοκίμασες κι όλας εγώ ακόμα τίποτα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος stamatisx έγραψε:

Ωραίος ρε George. Εσύ το δοκίμασες κι όλας εγώ ακόμα τίποτα....

stamati το μονο που δεν μου καθεται καλα στο leone ειναι αυτο...

NOTE: the anti wheelie control needs an extreme precision of IMU signal. For that reason, every time you start the bike, the system proceed with the measurement of Z axis’s offset. For that reason. when you start the engine, can be helpfull keep the bike most straight as possible.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

stamati το μονο που δεν μου καθεται καλα στο leone ειναι αυτο...

NOTE: the anti wheelie control needs an extreme precision of IMU signal. For that reason, every time you start the bike, the system proceed with the measurement of Z axis’s offset. For that reason. when you start the engine, can be helpfull keep the bike most straight as possible.

Ναι είναι μεν αρχικοποιημένη από τον κατασκευαστή αλλά κάθε φορά θέλει προσοχή... Επίσης αυτό που δε ξέρω είναι αν κάνει fail η IMU πως θα λειτουργήσει το traction μιας και δεν έχει άλλους αισθητήρες όπως το S4...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Ουτε μια αναφορα στον test rider / κασκαντερ. :dry: Παιζουμε τη ζωη μας κορωνα γραμματα και ποιο ειναι το ευχαριστω; :tooth:

 

Καλοταξιδο κι απο εδω. Παντως αν αυτη που βλεπω στο πρωτο ποστ ειναι η αρχικη οθονη, για να ρυθμισεις το advanced setup θα χρειαστεις διδακτορικο και τρια χρονια πρακτικη στα moto gp. Πολυ πραμα ρε αδερφακι μου. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος pitapola έγραψε:

Ουτε μια αναφορα στον test rider / κασκαντερ. :dry: Παιζουμε τη ζωη μας κορωνα γραμματα και ποιο ειναι το ευχαριστω; :tooth:

 

Καλοταξιδο κι απο εδω. Παντως αν αυτη που βλεπω στο πρωτο ποστ ειναι η αρχικη οθονη, για να ρυθμισεις το advanced setup θα χρειαστεις διδακτορικο και τρια χρονια πρακτικη στα moto gp. Πολυ πραμα ρε αδερφακι μου. 

Οκ έχεις δικιο το ξέχασα....

ενα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στον @pitapola γιατί ήταν ο δοκιμαστής μου... (φοβάμαι να το σηκώσω σούζα και επιστρατευσα τον σουζακια)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 16 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Νομίζω πως απλά αν δει διαφορά ταχύτητας εμπρός και πίσω τροχού κόβει το μπουζί του τελευταίου κυλίνδρου....

το κόκκινο είναι το υποπλαίσιο!!!! Βγαίνει έτσι στην έκδοση R.

Ναι σωστά, το γράφεις στην αρχή, αλλά διαβάζοντας με ενδιαφέρον παρακάτω, το αμέλησα ή ίσως κατάλαβα ότι από εκεί διαβάζει μόνο, στροφές ανά λεπτό.

Έχουν εξελιχθεί πολύ τα υποπλαίσια. Από την εποχή που ήταν σιδεροσωλήνες ενωμένοι ειδικά, ζηλεύω... Εντυπωσιακό!

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Μετα απο πολλες αποτυχημενες προσπαθειες να το κανω να δουλεψει τελικα το εστειλα πισω στην ιταλια...

Το προβλημα ηταν πως ενω μεχρι τα 80 το τραξιον δουλευε υποδειγματικα, 80-90 εκοβε την δυναμη με σταθερο γκαζι χωρις να γλυστραει ο πισω τροχος και απο τα 90 και πανω απλα εβγαινε εκτος....

Αλλαξα και τις βιδες μπροστα απο οβαλ allen σε εξαγωνες αλλα και παλι τπτ....

2dtubud.jpg

 

 

Τωρα περιμενω το καινουργιο μιας και μου ειπαν οτι θα το αλλαξουν χωρις δευτερη κουβεντα αλλα τερμα οι βιδες... Πιο επαγγελματικη δουλεια...

wmo4ms.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ελπιζω να το εψαξες καλα για τις βιδες που εβαλες στους εμπρος δισκους και να μην ειναι οι τυπου "χρωματα-σιδηρικα".

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος Morx έγραψε:

Ελπιζω να το εψαξες καλα για τις βιδες που εβαλες στους εμπρος δισκους και να μην ειναι οι τυπου "χρωματα-σιδηρικα".

 

Είναι 10.9 αν θυμάμαι καλα τον κωδικό. Σε σχέση με τις 8.8 που είναι οι κλασικές είναι ένα σκαλί πάνω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ανοξείδωτες δεν είναι αυτές;

Οι ανοξείδωτες έχουν πολύ μικρή μαγνητική επίδραση.

Αν είναι ανοξείδωτες, δεν έλκονται καν από τον μαγνήτη, βάλε ένα μαγνήτη να τσεκάρεις αυτές που δείχνεις.

Αν ναι, για αυτό δεν σου δούλευε. Ήθελε ατσάλι, ΟΧΙ ανοξείδωτο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda c50c (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπα, μαύρες (απλές) φαίνονται.

 

Να έχεις στο νου σου ότι για να δουλέψουν αυτού του τύπου οι αισθητήρες θέλει μια τρίχα απόσταση από τη βίδα. Σε όσα έχω δει (από abs, όχι τέτοια εξελιγμένα) έτσι ήταν.

 

Εναλλακτικά φαρδαίνεις την τρύπα και βάζεις 32αρι παξιμάδι από νταλίκα :tongue::tongue::tongue:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

οχι δεν ειναι ανοξειδωτες ουτε απλα γαλβανιζε. Μαυρες και αν δεις προσεκτικα δεν ειναι απλες... Λεει πανω 10.9.

Δεν μπορουσα να βρω γαλβανιζε σε 10.9 οποτε πηρα μαυρες.

οταν θα ερθει το καινουργιο θα μπουν οι ροτορες παραπανω με βιδες τιτανιου.

ο αισθητηρας θα διαβαζει τα 'αυτακια' του καθε ροτορα και οχι πια απο τις βιδες.

 

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0