Peiraiwths

TDM 850 - Μετατροπη μπροστινου κ ψαλιδιου

6 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

Εχω δει πολλα βιντεο του κ κανει φοβερες δουλειες για ερασιτεχνης...

Τροποποιήθηκε από τον Peiraiwths

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Εχω κανει αρκετες μαλακιες στη ζωη μου αλλα τετοιους αποστατες στο μπροστινο δεν θα εβαζα, στο μπροστινο ρε? εδω οι εταιριες προσπαθουν να τα κανουν οσο πιο ακαμπτα γινεται και μεις θα βαλουμε αποστάτες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

Θεωρεις οτι μπορει να υπαρξει καποιο απροοπτο που θα θεσει σε κινδυνο τον οδηγο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εχω κανει αρκετες μαλακιες στη ζωη μου αλλα τετοιους αποστατες στο μπροστινο δεν θα εβαζα, στο μπροστινο ρε? εδω οι εταιριες προσπαθουν να τα κανουν οσο πιο ακαμπτα γινεται και μεις θα βαλουμε αποστάτες?

Το ιδιο ακριβως σκεφτηκα και εγω. Σιγουρα θα ηθελα να ξερω ανοχες μεταξυ των αποστατων και των καλαμιων, ΔΕΝ θα ηθελα να ρυθμιζονται και πολλα αλλα.

Ο Χαλασης, βασιζεται (και ισως καλα κανει) οτι πολλες μεγαλες εταιρειες πουλανε ετοιμα τετοια κιτ, και μαλιστα με πολυ λιγοτερο σημειο επαφης αρα θα ειναι μελετημενο.

 

Ομως το αλλο που με εβαλε σε σκεψεις βλεποντας το βιντεο ειναι αλλο...

Τοσα χρονια ολες οι εταιρειες φτιαχνουν μπροστινα συστηματα (νταξει ας μιλησουμε για τα απλα μπροστινα συστηματα, οχι τιποτα 50αρια Ohlins) που κρατουνται στο υψος τους, με μια απλη βιδα, και σφιγγουν σε μια περιοχη 10-15 χιλιοστων.. Μου κανει πολυ μεγαλη εντυπωση αυτο το πραγμα, και κυριως πως ακομα και ετσι, εχει μεγαλη αντοχη ακομα και σε συνθηκες βιαιης συγκρουσης κλπ... 

 

Γενικα παντως, αν ο αποστατης πιανει καλα στην πανω τιμονοπλακα (οσο καλα πιανει και το μαμα καλαμι δηλαδη) και εχει τοσο μεγαλο σημειο επαφης του καλαμιου με τον αποστατη, δεν προκειται να παθει ποτε τιποτα. Αν και θα προτιμουσα να εμπαινε με συσφιξη το ενα μεσα στο αλλο! :uglystupid2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ο τυπος ειναι πολυ καλος χειριστης των εργαλειων που εχει και ευρυματικο μυαλο, αλλα υστερει λιγακι σε γνωσεις μοτοσυκλετας...

η προεκταση που εκανε στη μπροστινη αναρτηση ειναι επικινδυνη (αυτο βεβαια δεν αναιρει πως εχει κανει παρα πολυ καλη δουλεια, απλα οχι για μοτοσυκλετα). 

 

οι πιθανοτητες να γινει κατι ειναι ελαχιστες, αλλα ποιος ρισκαρει με το αυτο? εγω παντως δε θα το οδηγουσα, ειναι εναντια στους κανονες ασφαλειας...

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Σαν τεχνιτης ειναι ωραιος ο Γιωργης, παρακολουθω τα βιντεο του καιρο τωρα.

Οπως λεει και στο βιντεο αυτη η πατεντα κυκλοφορει και στο εμπορειο, αν μιλουσαμε για κανενα ελαφρυ μηχανακι με λιγο γκαζι και οχι τοσο δυνατα φρενα παω πασο, αλλα σε TDM850 μου φαινεται ¨καπως¨

Ισως να ειναι ασφαλες και να μην εχει κανενα απολυτως θεμα αλλα μια στο εκκατομυριο αν κατι παει στραβα? δε μιλαω για στούκα, πιο πολυ κραταω μια επιφυλαξη για το ποσο ακαμπτο παραμενει το πιρουνι, αν ηταν τοσο καλο ολοι οι κατασκευαστες θα εβγαζαν τις αναρτησεις με ενα συγκεκριμενο μηκος και θα τις ταιριαζαν με αποστατες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα