Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
ΩΡΙΩΝ

Multistrada 1260 s .Ιταλος τουριστας

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Κρατησα το top case απο το παλιο μηχανακι αλλαζοντας την βαση για να μπει στο καινουργιο,αγορασα τις μαμα πλαινες ,το διπλο σταντ που ειναι βολικο για να λαδωνω αλυσιδα και δυο αποστατες τιμονιου σηκωνοντας το 3 cm ψηλοτερα για να περναω ανετα πανω απο τους καθρεφτες στην πυκνη κινηση.

Κινητηρας.Πολυ ομαλος ,προοδευτικος δυνατος απο χαμηλα, στην αρχη στα πρωτα χιλιομετρα και μεχρι τα 3000-4000 χλμ υστερουσε σε αισθηση απο το παλιο ,αλλα αργοτερα και απο την μια στιγμη στην αλλη ανοιξε η εγω τον συνηθησα και εχει γινει αρκετα καλυτερος σε αισθηση ,πραγμα που ακουω και απο αλλους.Απλα δεν εχει τον γκαn-γκαν τσαμπουκα που ειχε το 2010 που τρελαινοταν και τρελαινε και εσενα μαζι του

2.jpg

 

.Χαμηλα δεν γνωριζει σκορτσαρισμα και η καταναλωση του νομιζω οτι ειναι κατα τι λιγοτερη απο του 2010 ,αν και δεν πολυπροσεχω τις καταναλωσεις γενικοτερα ,παρα μονο οταν ταξιδευω και πρεπει να το κανω.

Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ειναι παντου παροντα Εχει 4 ride mods ,sport-turing με 150 ιππους και urban- enduro με 100  και με διαφορες μεταξυ τους  στον χαρακτηρα  αποδοσης του κινητηρα -την διαβαθμιση του τραξιον κοντρολ,του weelie control ,του επιπεδου abs και της ρυθμισης των αναρτησεων.

Ο DVT κινητηρας τσιμπαει λαδακι ενω ο 1200 αρης του προηγουμενου δεν ειχε τετοιο θεμα.Στο ταξιδι δικαβαλος και φορτωμενος οσο δεν παει αλλο με ταχυτητες εθνικης οδου  γυρω στα 150 χλμ η αναγκη για ανεφοδιασμο απο το 21 λιτρων ντεποζιτο ερχεται στα 260-280 περιπου .χλμ.

Το σασμαν ειναι μαλακο,αθορυβο ,ακριβειας και μια δυσκολια στην ανευρεση νεκρας που ειχε στην αρχη ,αστρωτο ,διορθωθηκε αργοτερα.Το ανεβοκατεβασμα χωρις συμπλεκτη ειναι παιχνιδακι με το quick shifter να ειναι λειτουργικα πολυ ευχαριστο.

Οι αναρτησεις ειναι ημιενεργητικου τυπου ,εργοστασιακα μαλακα σεταρισμενες, πληρως ρυθμιζομενες σεταρονται ευκολα στο εγχρωμο πολυοργανο ( στην πρωτη σου επαφη με αυτο φοβασαι οτι πρεπει να διαθετεις πτυχιο πληροφορικης του  MIT για τον χειρισμο σου ) απο τους φωτιζομενους διακοπτες του τιμονιου .Ο φωτισμος του καντραν διαθετει νυκτερινο (μαυρο) και ημερησιο φοντο (λευκο), η εκκινηση του κινητηρα ειναι keyless διαθετει αυτοματη απενεργοποιηση του φλας για τους ξαχασιαρησες.Σταματημενο το μηχανακι με την δυνατοτερη πιεση της μανετας η του ποδοστηριου του φρενου ενεργοποιειται το χειροφρενο για μερικα δευτερολεπτα ,βοηθωντας την ανοδο η καθοδο σε μεγαλα επιπεδα κλισης,ενω διαθετει προαιρετικο δεικτη πιεσης ελαστικων και tires calibration αναλογως τι ελαστικο after market τοποθετεις..

τα φωτα ειναι led ,επαρκη και εχουν προσπιπτουσα δεσμη αναλογως  την γωνια κατευθυνσης της μοτοσυκλετας.

Η μεταδοση γινεται με αλυσιδα η οποια στις ανωμαλιες του δρομου δεν παει να χτυπαει στην γλυστρα της (ταυτοχρονως και στα νευρα μου) αν και ειναι σωστα τεντωμενη .

Το (ρυθμιζομενο) υψος της σελας εχει χαμηλωσει παρα πολυ και ειναι το χαμηλοτερο της κατηγοριας προς χαριν των βραχυσωμων οδηγων που ειχαν μεγαλα προβληματα με το θεμα υψος των adv μοτοσυκλετων.Εγω με 183 υψος παταω και με τα δυο πελματα κατω και την σελα την εχω στο ψηλη της θεση.Η ζελατινα ρυθμιζεται με το ενα χερι καθ'υψος και για την μηχανη ακομα διατιθενται προαιρετικα θερμαινομενα γκριπς και προβολακια (ετοιμες αναμονες.plug and play)

Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με βαση και γνωση του τι ηθελα να αγορασω.Την μηχανη την τεσταρησα αρκετα πρωτου καταληξω, με test ride στο 1260 του ανηψιου μου.Επισης οι ανταγωνιστες της κατηγοριας αποτελεσαν δελεαρ αγορας  ,αλλα κατοπιν δοκιμων νομιζω οτι  εχουν ακομα στηριγμενο το κεντρο βαρους τους στην αισθηση του κινητηρα  και δευτερευοντως στον τουρισμο οπως το μεγαλο ντουκατι.Παραδειγμα αποτελει το 1290 sa το ΚΤΜ .Η αισθηση του κινητηρα μοιαζει περισσοτερο ζωντανη απο αυτη του ντουκατι ενω συνολικα το ντουκατι ειναι δυνατοτερο στο δυναμομετρο

 

2018-Ducati-Multistrada-1260-S-vs-KTM-122018-Ducati-Multistrada-1260-S-vs-KTM-12

 

 

 

2018-r1200gsvsmts1260svs1290superadv_hp.

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Για τι καταναλωση λαδιου μιλαμε; Τα shell 15-50 φορας; Δεν ρωταω για μενα, για εναν φιλο μου:wub:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ναι τα super advance.Περιπου 150 ml εαν το μετρησα σωστα στα 5000 χλμ .

 ο κατασκευαστης προτεινει για την διεργασια μετρησης η μηχανη να μην εχει καψει πριν .Δλδ απο κρυα ,ανοιγωντας κινητηρα ,διανυεις 300-400 μετρα.Σβυνεις.Περιμενεις 3-4 λεπτα το ελαχιστο να κατεβουν τα λαδια στο καρτερ.Οχι στο διπλο σταντ ,την στυνεις σε ισιωμα .Η σταθμη λαδιου θα πρεπει να ειναι στην πανω χαραξη του περιθωριου σταθμης .

Υπερβολη η οχι ετσι προσπαθω να κανω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

150 ml στα 5κ δεν ειναι τιποτα πραγματικα. Στην επομενη αλλαγη θα δοκιμασω τα amsoil 15-50.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

1.το ασπρο που εχει μεσα η αντιπροσωπεια ειναι το δικο σου παλαιο?

2.ειναι πιο γρηγορο τελικα το μονομπουζο?

3.οντως 150ml πτεσμα....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

1) ναι

2) το 1200 το ειχα -1+2 γραναζωμενο για τα τελευταια 30.000 χλμ και εχω ξεχασει πως ειναι στην μαμα λειτουργια του.Δεν μπορω να πω εαν ειναι γρηγοροτερο.αλλα ειναι πιο αμεσο,λιγοτερο προοδευτικο,πλεον ασταθες και  τα νοιωθεις τα χιλιομετρα ενω το 1260 ειναι σαν μεγαλο γρηγορο σκουτερ

3) επαναλαμβανω δεν ξερω εαν μετρησα σωστα λογω συνθηκων.Θα ξαναμετρησω παραβαλοντας τις φωτο αυριο

 

Φωτογραφια του δεικτη στα 1000 χλμ

IMG-20180714-193522.jpg

και.....

 6000 μετα συμπηρωση 150 ml 

IMG-20180724-200939.jpg

φωτο βγαζω καθε φορα τον δεικτη οχι απο βιτσιο αλλα γιατι τραβοντας το μηχανακι απο το γκριπ για να ερθει αλφαδι ,ελλειψη βοηθου δεν μπορω να σκυψω να δω το ματι του καρτερ  φοβουμενος μην μου γειρει το μηχανακι προς  εμενα και μου σκασει στο κεφαλι ..:2funny: Ετσι το φωτογραφιζω και το βλεπω

 

Το κοκκινο 1260 του ανηψιου μου ειχει καψει νομιζω γυρω στα 400 μλ στα ιδια χλμ

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος ο Ωριωνας, καλοριζικο το νεο Ιταλικο εργαλειο. Ευχομαι να κανεις αλλα τοσα χιλιομετρα μαζι του και να γεμισεις με ακομα καλυτερες εμπειριες.

 

Ερωτηση: Το διπλο σταντ με την απαραδεκτη εργονομια του το εφτιαξε η Ducati η συνεχιζει να απαγορευει το αριστερο ποδι να πατησει στο πατηρακι οπως θελει?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

ευχαριστω για τις ευχες. steven 04. Δεν ειχα συναντησει θεμα με το σταντ ουτε στο πριν,ουτε τωρα.Aνεβαινει αρκετα ευκολα στο διπλο.

Φρενα: Τα φρενα του ειναι ομολογουμενως κορυφαια.Η κοκκινη μονομπλοκ σειρα της brembo ειναι ακουραστη και η αισθηση της πολυ καλη.....Το abs οσο καιρο το εχω δεν εχει παρεμβει και φυσικα ουτε το cornering abs.Το ελαττωμα εδω ειναι θορυβος σαν σκουξιμο σε ταχυτητα μανουβρας που κανουν ολα τα 1260 απο την στενη επαφη των μονομπλοκ δαγκανων με τον τροχο

ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καβαλησα multistrada με λειτουργικο πισω φρενο.(Το πισω φρενο στο 1200 του 2010 ηταν εκει απλα για φιγουρα και επισκευαζοταν μονο με αντικατασταση της τρομπας.)

Το cruise control που για πρωτη μου φορα ειχα σε μηχανη με ενθουσιασε σαν λειτουργια.Πραγματικα σε πολυωρα ταξιδια αξιζει

Το στανταρτ συστημα multimedia της μηχανης ,μου ειναι τοσο αχρηστο ,οσο ανοητο βρισκω το να οδηγεις ακουγωντας μουσικη αντι τον κινητηρα.

Ξεχασα το σπουδαιοτερο.Οχι κραδασμοι και σκορτσαρισματα σε ντουκατι .Δεν μου εκανε και πολυ εκπληξη βεβαια γιατι το ηξερα αφου πριν εχω  οδηγησει το x diavel του ανηψιου μου που εχει τον ιδιο κινητηρα.

Η ζεστη του κινητηρα ειναι ανεκτη και το καλοκαιρι με ταυτοχρονη αψογη μονωση της σελας απο αυτην.

Τα pirelli scorpion trail ιι ταιριαζουν με τον τουρισταδικο χαρακτηρα της μηχανης και σε καποια στρωτα χωματατινα μονοπατια που διασχισα  δικαβαλος στην Πινδο ,συμπεριφερθηκαν καλα.Θα ξαναβαλω τα ιδια και γιατι τα βλεπω να εχουν και καλη διαρκεια.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Όσον αφορά το ανύπαρκτο πίσω φρένο το οποίο ως φαινόμενο παρουσιάζεται και στα 1200 dvt , υπάρχει η εκδοχή πως συμβαίνει λόγω της τοποθέτησης του καταλυτικού μετατροπέα πολύ κοντά στα σωληνάκια του πίσω φρένου και μιας σειράς αντιδράσεων που συμβαίνει λόγω της ζέστης στο σημείο αυτό. Η λύση στο πρόβλημα αυτό υποτίθεται πως είναι η τοποθέτηση κάποιου υγρού φρένων με πολύ υψηλό υγρό σημείο βρασμού ( >500 βαθμών C ). Υπάρχουν βιντεάκια για περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω επειδή δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το πίσω φρένο. Από τα μπροστά, συμφωνώ 100% πως είναι κορυφαία σε απόδοση αλλά στο δικό μου Μουλτιστράντα, νιώθω πως υστερούν λίγο σε αίσθηση και λέω στο δικό μου επειδή έτυχε και οδήγησα ίδιας ακριβώς χρονολογίας και το φρένο ήταν κυριολεκτικά ο ορισμός του dream brake. Κάτι θα κάνουμε και γι αυτό όμως και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

ευχαριστω για τις ευχες. steven 04. Δεν ειχα συναντησει θεμα με το σταντ ουτε στο πριν,ουτε τωρα.Aνεβαινει αρκετα ευκολα στο διπλο.

Ανεβαινει/καβαινει ευκολα, δεν αντιλεγω. Αλλα η προεξοχη που εχει για να το πατας ειναι εντελως λαθος εργονομικα. Δεν αφηνει το ποδι να πατησει με τις μυτες στο πατηρακι και αναγκαζεσαι να το "κλειδωνεις" σε μια συγκεκριμενη θεση

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Φρενα: Τα φρενα του ειναι ομολογουμενως κορυφαια.Η κοκκινη μονομπλοκ σειρα της brembo ειναι ακουραστη και η αισθηση της πολυ καλη.....Το abs οσο καιρο το εχω δεν εχει παρεμβει και φυσικα ουτε το cornering abs.Το ελαττωμα εδω ειναι θορυβος σαν σκουξιμο σε ταχυτητα μανουβρας που κανουν ολα τα 1260 απο την στενη επαφη των μονομπλοκ δαγκανων με τον τροχο

Και στο δευτερης γενιας 1200S (2013+) τον εχει αυτο το θορυβο και σε κανει να αναρρωτιεσαι αν στραβωσε ο δισκος η κολλησε η δαγκανα :P

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καβαλησα multistrada με λειτουργικο πισω φρενο.(Το πισω φρενο στο 1200 του 2010 ηταν εκει απλα για φιγουρα και επισκευαζοταν μονο με αντικατασταση της τρομπας.)

ΩΩΩΩΩ, ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ!!! Το Castrol React SRF το δοκιμασες βεβαια? Πολλοι λενε οτι το προβλημα ειτε λυθηκε ειτε βελτιωθηκε αρκετα μετα την χρηση του συγκεκριμενου brake fluid.

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Το cruise control που για πρωτη μου φορα ειχα σε μηχανη με ενθουσιασε σαν λειτουργια.Πραγματικα σε πολυωρα ταξιδια αξιζει

Το στανταρτ συστημα multimedia της μηχανης ,μου ειναι τοσο αχρηστο ,οσο ανοητο βρισκω το να οδηγεις ακουγωντας μουσικη αντι τον κινητηρα.

Ξεχασα το σπουδαιοτερο.Οχι κραδασμοι και σκορτσαρισματα σε ντουκατι .Δεν μου εκανε και πολυ εκπληξη βεβαια γιατι το ηξερα αφου πριν εχω  οδηγησει το x diavel του ανηψιου μου που εχει τον ιδιο κινητηρα.

Η ζεστη του κινητηρα ειναι ανεκτη και το καλοκαιρι με ταυτοχρονη αψογη μονωση της σελας απο αυτην.

Τα pirelli scorpion trail ιι ταιριαζουν με τον τουρισταδικο χαρακτηρα της μηχανης και σε καποια στρωτα χωματατινα μονοπατια που διασχισα  δικαβαλος στην Πινδο ,συμπεριφερθηκαν καλα.Θα ξαναβαλω τα ιδια και γιατι τα βλεπω να εχουν και καλη διαρκεια.

Ωραιος ο συντροχος.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

αυτο με το διπλο σταντ(πρωτη γενιας) εχω τυχει δικο μας απο εδω κατω να βρισκει κατω σε στροφες επικινδυνα(ειναι και τιμοναρα) και το εβγαλε.

τα υγρα φρενων τι ειναι 4αρια?με 5.1 δεν θα ηταν καλυτερα?

ΩΡΙΩΝ

πολυ καλο το review και καλοταξιδο(το παρελειψα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 12 λεπτά, το μέλος πυξιδας990 έγραψε:

τα υγρα φρενων τι ειναι 4αρια?με 5.1 δεν θα ηταν καλυτερα?

Δεν είναι απαραίτητο. Σημασία δεν έχει αν είναι 4άρι ή 5.1 αφού το θέμα δεν είναι να συναντά κάποια ελάχιστα standards αλλά την συγκεκριμένη τιμή ( >500 βαθμών F ) όσον αφορά το υγρό σημείο βρασμού. Όσον αφορά το κεντρικό στάντ, νομίζω πως ο @steven_04 αναφέρεται στην εντελώς λανθασμένη θέση που είχε όσον αφορά την εργονομία με το που πατάει το πόδι στο μαρσπιέ. Αυτό έχει σχεδόν διορθωθεί στα ΜΥ>15. Γενικότερα όμως, εξακολουθεί να βρίσκει εύκολα κάτω γι αυτό και πολλοί εξακολουθούν να το βγάζουν όταν μπαίνουν πίστα. Εμένα ,που είμαι και κουλός, είχε γαμηθεί να βρίσκει κάτω στον Μπράλο και μια φορά στον Δομοκό αλλά έπαιζε φόρτωμα και τις δύο φορές. Ούτε στην πίστα, ούτε σε σόλο βόλτες είχα ποτέ θέμα. Ποιο είναι το δίδαγμα; Όσοι αγοράζετε Μουλτιστράντα να παραμένετε κουλομαρίες για να μην έχετε τέτοια χαζά θέματα:laugh:

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Δεν είναι απαραίτητο. Σημασία δεν έχει αν είναι 4άρι ή 5.1 αφού το θέμα δεν είναι να συναντά κάποια ελάχιστα standards αλλά την συγκεκριμένη τιμή ( >500 βαθμών F ) όσον αφορά το υγρό σημείο βρασμού. @steven_04

To 5.1 έχει μεγαλύτερο σημείο βρασμού από το 4. αυτό λέει ο @steven_04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος Ravendark έγραψε:

To 5.1 έχει μεγαλύτερο σημείο βρασμού από το 4. αυτό λέει ο @steven_04

Έχει μεγαλύτερο ως minimum standard. Πχ το υγρό που παρέθεσε ο steven είναι dot 4.0 αλλά θεωρητικά λύνει το πρόβλημα στο φρένο γιατί έχει σημείο βρασμού στους 270 βαθμούς C. Ένα υγρό φρένων dot 5.1 μπορεί να κάνει, μπορεί και όχι διότι για να πάρει την έγκριση για το dot 5.1 χρειάζεται απλά na υπερβαίνει τους 190 βαθμούς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Δεν είναι απαραίτητο. Σημασία δεν έχει αν είναι 4άρι ή 5.1 αφού το θέμα δεν είναι να συναντά κάποια ελάχιστα standards αλλά την συγκεκριμένη τιμή ( >500 βαθμών F ) όσον αφορά το υγρό σημείο βρασμού. Όσον αφορά το κεντρικό στάντ, νομίζω πως ο @steven_04 αναφέρεται στην εντελώς λανθασμένη θέση που είχε όσον αφορά την εργονομία με το που πατάει το πόδι στο μαρσπιέ. Αυτό έχει σχεδόν διορθωθεί στα ΜΥ>15.

Correct, στην εργονομια αναφερομαι. Πραγμα που σου απαγορευει να πατας το ποδι με τις μυτες στα πατηρακια (οπως γινεται συνηθως στην σπορ οδηγηση) και βρισκει η μυτη απο την μποτα στο δρομο οταν πλαγιαζεις (αρκετα ενοχλητικο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 990 adv orange (999cc) MV Agusta veloce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

παντως τα κατεμια 5.1 φορανε και απο το ιδιο μαγαζι(brembo) με ντουκατι βαζει επανω στα μηχανακια της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

@steven_04 Το Castrol SRF δεν κάνει απολύτως τί-πο-τα. Πεταμένα χρήματα εντελώς. Ίσως φορέσω RCS 19άρα μέσα στη βδομάδα, θα δούμε. Να έχω μπροστινό τουλάχιστον :cry::cry::laugh:. Το 42άρι γρανάζι πίσω είναι ωραίο στα κλειστά αλλά του κόβει λίγο την απλωτή λειτουργία που έχει σε ανοιχτό δρόμο. Γενικότερα το προτιμώ 42άρι. Λάδια έβαλα την τελευταία φορά τα Silkolene 15-50 αντί των Shell 15-50. Δευτέρα που το βάζω μέσα για το μεγάλο σέρβις θα βγουν και θα μετρηθούν. Εκεί όμως που τα Shell όταν ζεσταινόντουσαν υπήρχαν φορές που ήταν σκληρά, τα Fuchs λειτουργούν καλύτερα. Όχι τίποτα φοβερές διαφορές αλλά γενικά μου άρεσαν περισσότερο ως λειτουργία. Θα τα ξαναβάλω. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 5/18/2019 at 0:21 ΜΜ, το μέλος Gouky7 έγραψε:

@steven_04 Το Castrol SRF δεν κάνει απολύτως τί-πο-τα. Πεταμένα χρήματα εντελώς. Ίσως φορέσω RCS 19άρα μέσα στη βδομάδα, θα δούμε. Να έχω μπροστινό τουλάχιστον :cry::cry::laugh:. Το 42άρι γρανάζι πίσω είναι ωραίο στα κλειστά αλλά του κόβει λίγο την απλωτή λειτουργία που έχει σε ανοιχτό δρόμο. Γενικότερα το προτιμώ 42άρι. Λάδια έβαλα την τελευταία φορά τα Silkolene 15-50 αντί των Shell 15-50. Δευτέρα που το βάζω μέσα για το μεγάλο σέρβις θα βγουν και θα μετρηθούν. Εκεί όμως που τα Shell όταν ζεσταινόντουσαν υπήρχαν φορές που ήταν σκληρά, τα Fuchs λειτουργούν καλύτερα. Όχι τίποτα φοβερές διαφορές αλλά γενικά μου άρεσαν περισσότερο ως λειτουργία. Θα τα ξαναβάλω. 

ΧΜΜΜ, δεν δουλευει το SRF εεε? @μω το...

Κυριακη θα αλλαξω λαδακι και θα βαλω Shell advance 10w-40 (full synth) γιατι ερχεται ταξιδακι με 7000χλμ στο κοντερ και καλο θα ηταν να μην φυγω με το παλιο.

Τροποποιήθηκε από τον steven_04
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0