BlackDiamond

Αλλαγή φίλτρου αέρος

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας! Σκεφτόμουν όταν με το καλό έρθει η ώρα να αλλάξω φίλτρο αέρος να βάλω ένα DNA ή KN.  

Από την στιγμή όπου δεν έχω αλλάξει εξατμίσεις ούτε τίποτα άλλο στο μηχανάκι, πιο θα είναι το αποτέλεσμα ?

Λογικά και πρακτικά θα παίρνει αυτόν τον λίγο αέρα παραπάνω σε όλο το φάσμα των στροφών ( θα δουλεύει καλύτερα στα χαμηλά ??) . Αξίζει αυτά τα 20κάτι € διαφορά?

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Η μόνη διαφορά που θα δεις είναι να δουλεύει πιο φτωχό σε μείγμα, χωρίς χαρτογράφηση δεν πρόκειται να έχει ουσιαστική διαφορά σε απόδοση, συν ότι τα εργοστασιακά φίλτρα παρέχουν αρκετή ροή και δε χρειάζονται κάτι πιο ελεύθερο ακόμα και όταν κάνεις μικρές βελτιώσεις συν καλύτερο φιλτράρισμα σε σχέση με τα πιο ελευθέρας aftermarket. Ο μόνος λόγος για να πας σε aftermarket είναι αν θες να το καθαρίζεις μετά από κάποια χρήση αντί να το πετάς και να αγοράζεις άλλο. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Δεν χρειάζεται κάποια ρύθμιση, ένα φίλτρο μόνο του δεν είναι κάτι.

Αξίζει σίγουρα γιατί το κρατάς, το πλένεις άνα όσα χλμ πρέπει και όλα καλά.

Η δύναμη δεν έρχεται ποτέ μόνο βάζοντας ένα πράγμα, είναι συνδυασμός πραγμάτων.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

Στις 15.000 το έβγαλα για φύσημα. Επειδή έχει πατήσει max 2 χιλιόμετρα χωματόδρομο ( χαλικόδρομο καλύτερα :laugh:  ) και το μόνο που έβγαλε ήταν μια σταλίτσα σκόνη. Έγινε προληπτικά ο έλεγχος και κατάλαβα πως με την δικιά μου χρήση θέλει αλλαγή ανά 35.000 και καθάρισμα κάθε 15.000-20.000.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

στην ουσια με το αφτερ (μαζι με το κιτ καθαρισμου) θες 3 αλλαγες γνησιου-απλου για να ερθεις στα ιδια.

αν κανεις αρκετα χλμ θα θελει συχνα καθαρισμα πχ καθε 5-7κ (αναλογα τη χρηση βεβαια).

διαφορα δε θα δεις πουθενα, χωρις να φλασαρεις εγκεφαλο, να βαλεις εξατμιση κτλ.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

Τι εννοείς 3 αλλαγές γνησιου - απλου ? 

Όποτε με το καλό γίνει αλλαγή πάμε στο μαμασουτζουκι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Απο απο η κοστους το λεει. 

Οτι θα χρειαστεις 2-3  καθαρισματα (σαν να αλλαξεις 2-3φορες το μαμα φιλτρο) για να αρχισει να σου αποφερει κερδος οικονομικα στην τσεπη σου. 

Με λιγα λογια,  απο την 3η φορα που θα ανοιξεις φιλτροκουτι θα εισαι κερδισμενος με το after market

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα